Jump to content

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Na heel, heel lang piekeren, ga ik nu voor mijzelf de knoop doorhakken. ik heb een afspraak staan voor een BV bij de Bergman kliniek in Den Haag. Dr. Koopmann.

Gelukkig staat mijn man voor 300% achter me.

Zijn er vrouwen hier die ervaring hebben bij Dr. Koopmann?

Ik had een volle C-cup. tijdens mijn zwangerschap was ik meer dan 30 kg aangekomen. Mensen die me nu zien, geloven het niet. totdat ze mijn foto's zagen of mij gezien hebben tijdens mijn zwangerschap. De eerste 5 maanden van mijn zwangerschap had ik schitterende borsten. mooi vol rond en stevig. Daarna werden ze echt te groot.

Na mijn zwangerschap waren de kilo's er binnen 6 maanden weer vanaf. Maar... ook van mijn borsten. zoo jammer.

Eerst gehoopt dat het nog wel goed zou komen.

dan ben je weer een paar jaar verder.

Ieder jaar denk je weer. zou ik....zou ik.....

toch de stap niet durven nemen. (ruim 12 jaar verder)

Een aantal "tegen" punten voor mijzelf: met dit geld kan ik zo veel andere dingen doen met het hele gezin, ontneem ik hen niet veel wat we anders kunnen/konden doen. Is het wel zooooo noodzakelijk, met een hele hele goede bh met vullingen is het toch nog wel oké?

Een aantal "voor" punten voor mijzelf: de zomer komt er weer aan, allerlei leuke bikini's die ik zie... maar zo staan ze me niet. De boel is na mijn zwangerschap dusdanig verslapt, als ik nu op mijn rug lig te zonnen. hangen er 2 thee zakjes in mijn oksels!!?? Ik zou mezelf zoooo veel beter voelen als mijn borsten weer mooi en stevig zijn, voller. (droom...droom...droom...)

Met mijn BH aan, (een maximizer) is het nog goed te doen. maar zodra deze uit gaat..... kruip je het liefst zo snel mogelijk onder de dekens, alvorens een groot shirt aan te trekken.

ik kan me moeilijk voorstellingen maken bij de allerlei CC die genoemd worden.

Weet iemand hoe ik me dat voor moet stellen.

Wel zou ik een natuurlijk effect willen. als ik op mijn rug lig te zonnen, zou het fijn zijn dat niet alles naar de zijkant zakt (zo slap is de boel geworden) maar ook eens in de bikini wilt blijven "hangen".

het is moeilijk t omschrijven, maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.

ik kijk uit naar jullie reacties, had iemand van jullie ook voor- en tegens- voor de operatie?

ben niet bang voor narcose, naalden etc. dat schrikt mij absoluut niet af.

• Replies 709
  • Created
  • Last Reply

Hoi Hoi.

spannend allemaal hoor.

Ik ben door dr Koopmann geholpen, 2 en een halve week geleden, en ben zeer tevreden.

Bij mn eerste consult is mij vertelt dat ik helaas niet onder een lift uitkwam.

Ik was teleurgesteld en ben toen nadenkende weer naar huis gegaan.

Alles thuis goed besproken en tot de conclusie gekomen dat ik t gewoon moest doen.

Tweede consult bh tje meegenomen en een wit shirt.

We kwamen op 300 cc uit.

Dus werd het met mn 75 lege b een d cup.

Dr Koopmann is een zeer deskundig man, de man heb ik vanaf t begin volledig vertrouwd.

Nu zo blij dat ik het toch heb laten doen.

De littekens worden met de dag mooier, en het herstel gaat ook vlug, met een bv waarschijnlijk nog sneller.

6 weken niet zwaar tillen is iets waar je je wel aan moet houden, dat wordt mij contant gezegd en hou ik me hier ook aan(wel moeilijk afentoe)

Je zal vast ook een band krijgen die je moet dragen voor 4 weken, daar heb ik de grootste moeite mee.

Nog maar 1 en een halve week en dan ben ik er vanaf.

Ik lees wel meer dat die band echt naar is, maar je moet er ffies doorheen.

het is zo voorbij en dan ben je zoo blij met je boobs.

Dit forum is heel fijn voor mensen die met vragen zitten, heb er heel veel aangehad.

Hoop dat jij hier ook veel aan zal hebben.

Heel veel succes en laat nog wat van je horen.

Liefs Diana35

Hoi Pietje,

ik was ook tijdens mijn 2e zwangerschap (alweer 21 jaar geleden hoor) 30 kilo aan gekomen.

Ik heb mijn 1e bv laten doen toen ik 29 was en verleden jaar heb ik een wissel gehad.

Ik had voor mijn 1e bv een slappe A en toen had ik maar 175cc gekregen, ging ik naar een kleine C en nu heb ik 415 CC gektegen en zit ik op 80D.

Maaaaar ik ga volgende week terug, want ik vind ze nu na 1jaar PO niet mooi meer. Het lijkt net of ik nog te ruim in mn vel zit, en de meeste bolling is al weer weg.

Je hoeft je niet schuldig te voelen vind ik, nu is het jouw beurt, en je man staat ook achter je dussssssssss, gaan met die banaan.

Hoi diana35,

dank je wel voor je berichtje.

Ik kan me voorstellen dat het "schrikken" was als er ook een lift aan te pas kwam.

Ergens denk ik dat hij dat ook bij mij gaat voorstellen.

Als ik nu een maximizer BH aan heb, zit alles prima, maar ja, dan krijg je natuurlijk de ondersteuning van onderaf, en een bv wordt natuurlijk weer geplaatst achter de spier.

Het tillen e.d. is me helemaal duidelijk.

Wij hebben een zaak aan huis, waarvoor ik o.a. de administratie doe. Omdat het bouwvak is, verwachten mijn man en ik dat het iets rustiger zal zijn. Hoop wel dat ik begin aug. dan geholpen zou kunnen worden. Maar eerst op 30/6 mijn afspraak maar eens afwachten.

Een aantal jaar geleden had ik aan acute blinde darm die eruit moest. Een flinke snee, nu 4 jaar later zie je bijna niets meer, MAAR idd 6 wkn niet tillen. Dit bevorderd natuurlijk het herstel van je "wond".

Toen vond ik het al moeilijk en heb ik het volgehouden, neem aan dat het me nu ook moet lukken.

Is de BV /lift dual plane genet big jou?

Hoi Diesel,

Dank je voor je reply,

ik zit nu op een 80 B/C of 85 B... heel verschillende wanneer een model anders uitvalt.

Op dit forum krijg je veel informatie, ik ben blij met allerlei info die wordt geschreven.

En idd mijn man heeft er zeker zo veel zin in. Hij weet dat ik het graag wil, maar stiekem voel ik me dan wel schuldig. Hij voegt er dan lachend aan toe, dat hij er toch ook wat aan heeft.

Ik lees dat er veel verschil zit in de "hoogte" en "breedte" van een borst. Jij schrijft dat je nog ruim in je vel zit. zelfs na je 2e operatie. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen..... zakt het dan nog..... of komt het doordat de vulling niet zo goed gevuld is?

Ik ben "al" 48, en het is gewoon weer gezakt.

Maar of dat nou komt, doordat mn huid binnen een jaar is uitgerekt of door iets anders, geen idee.

In het begin waren ze echt heel mooi, gewoon natuurlijk, maar nu lijkt het ook wel alsof ze veel meer uit elkaar zijn gaan staan.

Ik zeg altijd: Ze mogen elkaar niet, hahahahha.

En de bolling is echt geslonken boven op.Maarja, misschien zegt de PC volgende week wel: tja daar kunnen we niks aan doen.

Even afwachten.

Guest Lucky71

Hey meid,

zie je topic nu.

Als jij er gelukkig van word en je mannetje staat 300% achter jou, ga ervoor zou ik zeggen. En ik snap je wel, voor het geld kun je andere dingen doen, maar ook jij bent belangrijk. Als jij als mama lekker in je vel zit is dat voor je gezinnetje ook heel wat waard!

Ik was ook 40 toen ik onder het mes ging. En tegen foto's van meiden van begin 20 kan ik ook niet op, maar ben gewoon hartstikke happy dat mijn BH's weer vol zitten en ik leuke bikini's en topjes kan dragen. Het is gewoon mooier zo.

Als ik naar mijn foto's kijk vind ik ze zelf enorm groot, terwijl het zo reuze meevalt. komt ook omdat het voornamelijk boobs zijn die je op de foto ziet. Moet er eens foto's van het totaalplaatje opzetten.

Liefs

Dr Koopmann heeft dualplane gebruikt met ronde ruwe protheses.

Ben blij dat hij voor deze methode heeft gekozen, ik vind het een vakman.

Hij zegt niet veel maar wat hij zegt is allemaal waar, en hij is eerlijk, als ik alleen voor de bv gegaan was had ik nu weer hangborsten gehad, maar dan een paar maten groter

Ik denk ook dat in de loop der jaren de zwaarte kracht niet ten goede gaat van onze borsten maar ja.

Moet eerlijk zijn, met lift en ronde protheses zijn ze druppelvormig geworden, precies wat dr koopmann ook zei.

Maar ik zou me ook niet schuldig voelen hoor, vrouwen moeten al zoveel doorstaan, en je man heeft er erna ook nog veel kijkplezier van hoor :6:

Hoe je borsten er na de operatie uitkomen te zien hangt idd heel veel van je eigen borsten af.

Heel veel leesplezier liefs Diana

Ik ben "al" 48, en het is gewoon weer gezakt.

Maar of dat nou komt, doordat mn huid binnen een jaar is uitgerekt of door iets anders, geen idee.

In het begin waren ze echt heel mooi, gewoon natuurlijk, maar nu lijkt het ook wel alsof ze veel meer uit elkaar zijn gaan staan.

Ik zeg altijd: Ze mogen elkaar niet, hahahahha.

En de bolling is echt geslonken boven op.Maarja, misschien zegt de PC volgende week wel: tja daar kunnen we niks aan doen.

Even afwachten.

Ik hoop voor je dat de PC er wat aan kan doen. Misschien kan ie tijdens een eventueel operatie tegen je borsten praten? Zodat ze elkaar weer graag naast elkaar zitten?

Hey meid,

zie je topic nu.

Als jij er gelukkig van word en je mannetje staat 300% achter jou, ga ervoor zou ik zeggen. En ik snap je wel, voor het geld kun je andere dingen doen, maar ook jij bent belangrijk. Als jij als mama lekker in je vel zit is dat voor je gezinnetje ook heel wat waard!

Ik was ook 40 toen ik onder het mes ging. En tegen foto's van meiden van begin 20 kan ik ook niet op, maar ben gewoon hartstikke happy dat mijn BH's weer vol zitten en ik leuke bikini's en topjes kan dragen. Het is gewoon mooier zo.

Als ik naar mijn foto's kijk vind ik ze zelf enorm groot, terwijl het zo reuze meevalt. komt ook omdat het voornamelijk boobs zijn die je op de foto ziet. Moet er eens foto's van het totaalplaatje opzetten.

Liefs

Het gaat mij niet om het concurreren van meiden rond de 20. Wat jij zegt..... wij willen ook gewoon mooie topjes en bikini's aan, zonder dat het hangt toch?

Ben heel benieuwd.

30/6 ga ik naar Den Haag voor het 1e consult. (noemen ze zo toch?)

Dr Koopmann heeft dualplane gebruikt met ronde ruwe protheses.

Ben blij dat hij voor deze methode heeft gekozen, ik vind het een vakman.

Hij zegt niet veel maar wat hij zegt is allemaal waar, en hij is eerlijk, als ik alleen voor de bv gegaan was had ik nu weer hangborsten gehad, maar dan een paar maten groter

Ik denk ook dat in de loop der jaren de zwaarte kracht niet ten goede gaat van onze borsten maar ja.

Moet eerlijk zijn, met lift en ronde protheses zijn ze druppelvormig geworden, precies wat dr koopmann ook zei.

Maar ik zou me ook niet schuldig voelen hoor, vrouwen moeten al zoveel doorstaan, en je man heeft er erna ook nog veel kijkplezier van hoor :6:

Hoe je borsten er na de operatie uitkomen te zien hangt idd heel veel van je eigen borsten af.

Heel veel leesplezier liefs Diana

Die zwaartekracht zal blijven. We kunnen moeilijk continue met een aquarium rond onze borst blijven lopen zodat onze borsten weer wat gelift worden? haha (grapje wat mijn man en ik wel eens gebruiken n.a.v. de aqua bh's).

Ik hoor wel wat de PC gaat zeggen, als ie wat zegt haha.

heb wel het vermoeden dat het een vakman is, die alleen hetgeen doet waar hij ook achter staat.

uiteraard laat ik wel weten wat hij gaat adviseren op 30/6.

Ik hoop voor je dat de PC er wat aan kan doen. Misschien kan ie tijdens een eventueel operatie tegen je borsten praten? Zodat ze elkaar weer graag naast elkaar zitten?

Nou, dat zou leuk zijn, hahahahaha. :45:

ik ben met mijn lijst bezig....

de VRAGEN LIJST...

lijkt ondertussen wel een heel dossier.

zijn er nog tips van hier... met dingen die ik aan kan vullen?

wat ik beslist WEL moet vragen... of moet doen... of niet moet doen...?

Ik lees veel verhalen over dual plane....

Zijn er ook dames die ze voor de spier gekregen hebben?

Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. het verschil tussen dual plane en voor de spier?

iemand?

of waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Laat de reacties maar komen......

Guest Lucky71

Hey Pietje,

mijn arts raadde mij direct aan om ze dual plane te plaatsen omdat ik niet genoeg vetweefsel had. Dan zou je de randjes kunnen gaan zien/voelen. Ikzelf heb me meteen bij hem aangesloten, was ook een GROENTJE.. :98: op m'n eerste consult. Had destijds dit forum nog niet eens ontdekt. Ik ben er eigenlijk blind ingestapt, ik heb 2 consulten gehad, een pas-sessie en that's it! Ik had 200% vertrouwen in mijn pc en wist niets over profiles, diameters etc..

Nu worden de protheses mooi op hun plaats gedrukt/gehouden door de borst-spier. Ik weet niet hoe het is om ze voor de spier geplaatst te krijgen. Ik denk wel dat het hele handeltje dan na verloop van tijd meer mee-beweegt, maar of je dan ook eerder kans op hang hebt, dat weet ik niet. Dat zal ook aan je huid liggen.

Liefs

dank je lucky....

ik ga ook af op wat hij me gaat vertellen natuurlijk. Mijn vraag ontstond omdat ze wel schrijven ALS je genoeg borstweefsel heb het voor de borstspier geplaatst wordt. Ik krijg echter het idee dat (bijna) iedereen een dual plane heeft gekregen.

Nu ben ik al wat "ouder" 38.... en de vulling hangt, maar heb wel wat weefsel ook boven mijn tepels zitten.

probeer veel info te verzamelen zodat ik niet meer al te "groen" ben als ik voor mijn 1e consult ga. dat ik snap waar hij het over heeft...

heb gelezen en begrepen dat een voordeel van voor de spier "kan zijn" ; een natuurlijke beweging, aan de andere kant zie ik het verschil niet en is dual plane ook erg natuurlijk.

ook een voordeel zou "kunnen" zijn, dat als je huid wat verslapt, je minder kans hebt op een dubbel bubble, dan bij dual plane....

dus ppffff.. vandaar mijn vraag.

Guest Lucky71

dank je lucky....

ik ga ook af op wat hij me gaat vertellen natuurlijk. Mijn vraag ontstond omdat ze wel schrijven ALS je genoeg borstweefsel heb het voor de borstspier geplaatst wordt. Ik krijg echter het idee dat (bijna) iedereen een dual plane heeft gekregen.

Nu ben ik al wat "ouder" 38.... en de vulling hangt, maar heb wel wat weefsel ook boven mijn tepels zitten.

probeer veel info te verzamelen zodat ik niet meer al te "groen" ben als ik voor mijn 1e consult ga. dat ik snap waar hij het over heeft...

heb gelezen en begrepen dat een voordeel van voor de spier "kan zijn" ; een natuurlijke beweging, aan de andere kant zie ik het verschil niet en is dual plane ook erg natuurlijk.

ook een voordeel zou "kunnen" zijn, dat als je huid wat verslapt, je minder kans hebt op een dubbel bubble, dan bij dual plane....

dus ppffff.. vandaar mijn vraag.

Daar heb ik inderdaad nog nooit over nagedacht, dat als je natuurlijke borst verder gaat zakken, je een double bubble kunt krijgen..Het zou kunnen, maar gebeurt dit ook?? Ik vond het niet erg om als groentje op consult te gaan. Mijn doel was weer een volle BH en blouse. Ik wilde niet meer geconfronteerd worden dat mijn BH's elk jaar groter werden...(of zouden mijn boobies krimpen???!!! hihi :19: ) En dat is gelukt. Ik heb nu bijna hetzelfde als 10 jaar geleden, maar dan met een beetje extra :153: .

Liefs

hahahahah.... :45: nu weet ik gewoon niet meer of het groen, oranje, geel of rood moet gaan worden...

zal het nog maar ff op groentje houden?! hahahahah :45:

@lucky, dank je voor je reply...misschien is het idd beter om als groentje je 1e consult af te wachten. Helaas ben ik een type dat ook het e.e.a. uit zoekt voordat ik DE stap maak. Probeer me altijd (soms ook te veel) in dingen te verdiepen, zodat ik het zeker weet.

maar aan de andere kant, ga je idd voor 1 doel... dat mijn bh's weer passen en idd niet steeds groter worden (ondanks dat ik ze dan in de droger stop of te heet was... blijven die dingen maar groeien.....) of zoals jij het zegt, je borsten miss wel krimpen.

@ doc bb..... hahahaah het topic hot maken.....

weet niet of dat wel gaat worden....

maar nog maar een 1,5 week :63: mag ik ook op consult en weet ik meer hoe en wat..... ga ik weer advies vragen hahahahahahaha

DANK JULLIE WEL!!!!

Guest Lucky71

Hey Pietje,

effe jouw topic onder het stof uit gehaald....moeten we weer HOT maken.. :14: ..groentje..

En al een nieuwe oplossing bedacht voor je haar? Mss kun je Leco of Mari inhuren voor een weekje...(kost wat, maar dan heb je ook wat..)

Anders vrees ik toch voor je mannetje dat hij de klos is. Dan zou ik de eerste weken maar niks plannen woehahaha :152:

Schiet op nu, nog 3 dagen..spannend!

Liefs

hey lucky....

hahahahahahh: ik had het volgende gepost bij doc bb: maar het is blijkbaar toch niet helemaal de oplossing!!!!

lees hieronder ..

ik heb HET probleem opgelost!

manlief - die met die kolenschoppen- ga uiteindelijk in een deuk... hij zei..... toen je het vertelde van je haar.. 't is maar goed dat ze daar je gezicht niet konden zien... Je hele gezicht veranderde in een vraagteken!!!! maar je komt wel met een "simpele" oplossing....

daar kon ik het dus ff mee doen...... :27:

EN INDERDAAD :126::125: ..... denk dat ik het gevonden heb....

jij bent nogal goed in dat visualiseren.. zit je klaar?

..... je zit op de wc...

(klep dicht -van die wc-)

ben wat uit elkaar..... je hoofd in de koelkast (of naar beneden.. 't is maar hoe je het noemt)

haar naar omlaag laten vallen ( yep... die coupe schaamhaar :154: )

.... je kunt op die manier je haar kammen.... een knotje maken.....

zonder mijn ellebogen te ver omhoog te doen....

wat denk je..... gaat het lukken?? :125: :125: :125:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.