Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahah....

ja ik heb zin in mijn vakantie... klinkt gek,... maar daar ben ik ook echt wel aan toe...

en idd.. dat afkicken.. het is hier gewoon zo gezellig....

denk dat ik daar maar ff een locale internet kaart koop of zo... maar meestal heb ik ff wat internet nodig om de mails van de zaak te checken. dus kan ik net zo goed heeeel heeeel eventjes inloggen???

ach... wat is dan 3 weken???

en dan wordt het aftellen... TIETENNN.... lijk mijn man wel... die roept ook altijd op t strand.... TIETENNNN :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Eindelijk heb ik ff Wifi. Het enige nadeel is dat deze regelmatig wegvalt

Verder gaat alles goed hier. Warm in Kroatië. 35-38C maar ik klaag niet :)

Wel baal ik. Krijg opnieuw een koortlip!!! M'n vorige bij t consult nog enigszins zichtbaar was al weg. Die had er maar 5 dan gezeten. Laat deze maar ff goed doorkomen en dan later smeren om m weg te krijgen. T is niet anders.....

Verder gezond, genieten van m'n vakantie met manlief en kids. Maar wat kijk je toch ineens anders t strand rond. Hier zie je veel vrouwen uit Slovenië die geholpen zijn. Zegt m'n dochtertje van 12. Mama waarom hangen die van jou en als je ligt zie je helemaal niets terwijl bij die andere vrouwen wel mooie borsten blijven staan!!! Tja. Vergde een uitleg.

Mama volgend jaar ook.

Ohhhh zegt ze. Gelukkig maar want dit is toch niet zo mooi bij jou hoor!!!

Hahahahahahhaha. Kon er wel om lachen en manlief proeste het natuurlijk uit!

Geeft ie een knipoog en zegt ook mama heeft volgend jaar mooie bollingen hoor meissie.... Hihihihi...

Tot zover ff. Nog 3 weken geloof ik. Dan kan k als het goed is op deze tijd een berichtje doen dat ook ikke mooie boogies heb!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pietje,

ik ben er weer...in Nederland dan..bah wat een weer. Ik zit met een dekentje op de bank...zoo koud. Ik ben de temperaturen nog gewend van Mallorca...beetje jammer :65:

Geniet nog maar van het zonnen op je buik, was echt een ramp. Ik heb nu, na 13 dagen draaien van rug op buik erg last van mijn boobs. Die hebben veel gewicht te verduren gehad, wat ik de laatste 9 maanden niet heb gedaan. Ze zijn mega-gevoelig nu...was wel jammer voor mijn liefie..mocht hij er de hele dag naar kijken, maar s'avonds aankomen..no way.. :45::74: ...och ja..ook IK had vakantie hahaha..

Hoe lang blijf je nog daar? Prachtige foto trouwens van jou in de Galerij..droomfiguur op een droomlocatie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje,

Ik ben net 2 dagen terug van mn vakantie en gelukkig wordt het hier nu ook mooi weer.

Ik heb ook mn datum 21 Augustus, dus ruim 2 weken na jou.

Ik heb nog maar 3 weken vakantie over, dus ik hoop dat ik na 3 weken genoeg hersteld ben, om weer te gaan werken.

Tot gauw weer.

Groet Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

He pietje,

Hoe laat ben je ad beurt? ... Het is al volgende week ... Vlug gaat t. Wellicht loop ik je nog tegen t lijf. Ik heb n controle!

Aftellen! Nog n fijne vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Heb ff dagpas internet gekocht.

Zit nu in de camper op weg naar huis. We zijn nu net in duitsland. We hopen vanavond thuis te zijn. En anders zeker morgen

De zon had ik al vooruit gestuurd. Die moest afgelopen zondag in Nederland zijn afgeleverd!

Doc. Dankjewel voor t berichtje. Pppfff. Wifi was niet zo goed MAAR had ook vakantie natuurlijk. Hihii

Af en toe ff mail checken en appsen zodat iedereen thuis weer wist waar we uithingen.

Ivm de bosbranden moesten we uitwijken Nasr n andere locatie. De snelweg was afgesloten ivm de wind (bora) en het vuur.

Maar de locatie trogir bij split was niet mis. Na 2 nachtjes daar zijn we weer gaan rijden en hebben 2 nachtjes in Duitsland gestaan. Een bad met bronwater heeft ons huidje weer verzorgt. Mijn boobies mag de pc volgende week onderhandel nemen hahaaa.

Anima misschien zie ik je wel! Weet nog niet hoe laat ik geholpen ga worden. Hoof t volgende week wel denk ik?!

Komt helemaal goed!

Lucky... Ohhh drama dus dat op je buik zonnen. Heb wel gezien dat op 1 camping een groot aantal vrouwen op "rollen" lagen. Onder de buik en schouders zeg maar. Maar dat leek me ook niet echt handig.

Is je man alweer bekomen? En mag hij ze al weer zachtjes masseren? Of nog verboden terein?

Tot gauw allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, het is alweer zondag vandaag.

Hopelijk wordt het een weer een mooie dag, heb er zin in vandaag.

Vandaag hebben wij onszelf voor de verandering een VRIJE dag gegeven. :152:

gisteren alles gepoetst in de camper. Die is weer helemaal spik en span... Zelfs de was is weggewerkt. (voordeel van wegwerpkleding! :154: )

dus vandaag nog maar een relax dag voor dat de werkweek morgen weer begint.

Denk dat ik alles wel geregeld heb. Een hulp in de huishouding, De eerste 1,5 week week iemand die de hond extra wilt uitlaten voor mij.

Heeft iemand hier ervaring mee?

wij hebben een dolenthousiaste choco labrador...

je kent het wel... luistert heel erg goed, loopt netjes naast je .... TOTDAT ze een hondje ziet waar ze regelmatig mee speelt. Het liefst zou de dan als een pijl uit een boog wegschieten om te gaan spelen.

Als ik die hond eerder zie, dan zij hem geroken heeft... heb ik het onder controle... maar sjeeeee. als die wind verkeerd staat.... heb ik soms toch wel pech... RUK... aan die riem... denk niet dat het een slim idee is om dan met ons hondje te gaan lopen.

maar vind ik weer wel wat op....

zak met koekjes mee...... en los naast me laten lopen?

kijk nog wel even....

Gisteren alvast maar het gras gemaaid... meot van de week tussen de tijd door nog wel ff wat extra snoeien en onkruid wieden. (best een grote tuin hier.....) maar moet ook weer goedkomen.

en anders... ff pech komt het weer wel als het weer gaat. soms is onkruid toch ook best mooi? Laat ik het mooie onkruid wel staan :152:

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje,

Ik heb ook een hond, een tibetaanse terrier, maar ze is al 10, dus best wel al rustig.

Ik weet van verleden jaar dat ik haar na 2 weken ongeveer weer kon uitlaten.

Maar is geen vergelijken met jouw hond, want mijne weegt maar 12 kilo en jouwe denk ik wel 40.?

Heb je een lekkere vakantie gehad, of alleen maar aan borsten gedacht?

Ik merk aan mezelf dat ik wel rustiger ben dan verleden jaar.

Maar toch sta ik niet te trappelen om weer onder narcose te gaan, maarja dat hoort erbij.

Fijne dag verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid

Was vervelend zeg met je hond.

Misschien dat je nu al kan oefen met, zonder riem lopen.

Of een optie in de tuin uitlaten, en als iemand hem 1 x per dag grote ronden kan lopen en je tuin schoonmaken.

En je heb ook een honden crèche is dat niets?

( zou ik zelf niet willen, is toch je baby ;) )

Ben je wel helemaal uitgerust van je vakantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pietje

Fijn :35: dat je alles weer spik en span hebt! Geeft toch een goed gevoel als die camper weer in orde is he. En de kleren klaar (weggegooid??? :45: )

Succes komende week nog met aftellen, ben echt reuze benieuwd wat het bij jou gaat worden!!! :D

Sta bijna net zo hard te trappelen als jij haha.

Die labrador... idd, misschien los, en anders zoals nana zegt: in de tuin. Je man 's avonds even met de schep door de tuin voor de keuteltjes, smijten jullie die maar over de heg naar de buren :44: en klaar :D

Ow ja, en dat onkruid, nou als je zo een weer hebt, als ik had in die 6 weken, dan kun je aan de bak erna hahahaha. Gelukkig heeft mijn man wat in de tuin gedaan, maar anders was het nu bush bush (niet die uit amerika, maar die van het bos ;) )

Succes he!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pietje,

enne..lekker relax-dagje gehad vandaag??? Het weer zat in ieders geval mee....

Ik wil wel weten waar jij die wegwerp-kleren gekocht hebt?? Of heb je gewoon een zak opgevist uit zo'n kleding-afval-bak??? :152: Zit altijd wel iets in dat past..!! Scheelt mij volgende keer bergen was... :drag_08:

Over je hond kan ik je geen tips geven, heb hier 3 mannen in huis, daar heb ik al mijn handen vol aan..................

..(en mijn man tegenwoordig aan die van mij... :154: )..

Nog effe pietje,

Spannend..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahhaaa lucky....

wegwerpkleding; vooral voor de jongste. kleding waarin ze de afgelopen tijd al veel in gespeeld had, dus met winkelhaken van het in de boom klimmen. kapotte knieën van het over 't slootje springen en net die ene steen raken.

shirtjes die zijn beste tijd gehad hadden....

ideaal voor de vakantie. nog 1 x (soms 2 x ) aan.... en dan weg ermee.

dito met oude onderbroeken.

hahahaa zo ideaal.... verder natuurlijk veel mooi weer gehad waardoor je alleen nog wat badkleding en handdoeken had.....

tja 3 mannen. kan me voorstellen dat die af en toe ook "uitgelaten" moeten worden? maar da's makkelijk,.... deur open en zeggen dat ze thuis moeten komen eten :152: hahahahaa...

en die hond.... gelukkig wil manlief ook extra met haar lopen en 's avonds hoop ik een ommetje mee om te kunnen maken?!

verder was de dag heerlijk!

relaxed...

nu komt er volgens mij wel een flinke bui aan... maar is weer goed voor het gras?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa....

hotline vanochtend....

eerst de anesthesist. (pppfff hoe schrijf je dat?) Een korte uitleg (wel duidelijk). over het nuchter aankomen. Dus helaas, de avond ervoor geen wijnavondje! maar moet goed komen!

niet lang daarna werd ik gebeld.... de tijd!

Helaas Cajo... ik heb niet de hele vroege... ik mag een uur eerder dan jou verschijnen in de villa!

voor mij wel ideaal. niet dat er veel file zal zijn (vakantieperiode) verwacht ik dan.... maar kunnen we lekker op ons gemak vertrekken.

manlief vast nog een bakkie... en kan ik 's ochtends ook nog even een kopje thee drinken. (tot 2 uur van te voren mocht dat nog)

dus moet dat wel goed gaan komen. Hoef ik ook niet zo achterlijk vroeg mijn bed uit (ben ik niet zo goed in!)

Dan hoop ik dat we rondom het avonduur naar huis kunnen, dus ook dan hoop ik niet veel last van file te hebben. Weet niet tot hoe laat je daar nog moet blijven? maar zien we daar weer wel....

tja doc.... idd... weer maaien (waarschijnlijk donderdag)

zal ik woensdag maar het onkruid weer een beurtje geven! pppfffffff hopeloos werk toch he!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu komt het echt dicht bij!!!!

Ik moest tot 4 uur naar de operatie blijven.

Heb je wel genoeg tijd om uit te rusten ;)

Denk niet dat er veel file zal staan nu met de vakantie!

En ze zorgen heel goed voor je!!!

Is echt leuke verpleging daar.

Een kei leuke homo, die heeft mijn tijd daar wel vol gekletst. Was super lief voor me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pietje...

Tot 2 uur voor de operatie drinken??? Hm... Heb je al eens narcose gehad?

De normale procedure die ik ken is: 6 uur van te voren niet meer eten en 4 uur van te voren niet meer drinken..... Dit ivm de kans op misselijkheid als het wel gedaan zou worden..? Misschien zijn er wel nieuwe richtlijnen? Geen idee :)

En anesthesist is goed geschreven :D:35:

En dat onkruid... I know :104:

Ik heb dit jaar trouwens peulen gezet, voor het eerst... Die planten zouden 1.20 meter hoog worden, dus we hebben een mooie afrastering gezet waar ze langs omhoog kunnen klimmen.... Maar, door de vele regen, zijn die struiken nu niet 1.20 meter hoog, maar 2 meter!!!!! :45: We hebben bijna een ladder nodig om te plukken haha. Dus niet alleen het gras en het onkruid groeien snel :105:

xx :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.