Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey TP,

long time ago.....

Ik weet het, vanaf een bepaald moment gaat het leven weer verder als vanouds... ( voor sommigen een beetje meer dan voor een ander :38: ) maar fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.

Over dat kleding probleem van jou; ik moet zeggen dat ik dat niet heb. Ik kan nog alle kleding aan, zelfs mijn blousjes. En het is niet eens dat de knopen op springen staan :)

Welke maat heb je nu nog? nog steeds een 75E..?? Ik vind mijn boobs ook echt veranderd...ze zijn veel soepeler nu en soms denk ik dat ze kleiner aan het worden zijn ( of noemen ze dat weer het kleine-tieten syndroom... :wacko::wacko::unsure::unsure:

Maar ik ben nog steeds erg happy.... ik heb nog 1 bh van voor mijn bv bewaard, dus als ik ooit nog eens denk dat de mijne nu klein zijn, haal ik die maar weer eens tevoorschijn :45:

Maar TP, ik vind jouw verhaaltjes leuk hoor hahahaha, alleen krijg je niet meer zoveel reacties als 'vroeger' haha. De meesten uit 'onze' tijd zijn vertrokken ;)

Heb jij trouwens nog wel eens contact met Cajo?

xxx

En niet iedereen is vertrokken hier :152:

En ben ook benieuwd of je CAJO ( bb... ;) ) nog wel eens spreekt..

XX :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaaaaaaaaaaaaaaaa lieve tietenpietje,

Alles goed met de koopmammetjes! Leuk dat jer weer ns bent. Sommigen zijn idd blijven hangen ;)

Gaan we nog caravan poetsen als bb weer thuis is?

Xxx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajajamoet ik nu 33 paginas van tietenpietje doorbladeren om te zien hoe het zat... :45: en nog 100 van jou . ... :45:

Ja ik heb het teruggezocht, ik was op de bruiloft van cajo :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.