Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi Allemaal,

ff een "kort" verslagje van vandaag.

Vanochtend eerst dochterlief bij de manege afgezet. onderlinge wedstrijden.... (chips... en ik zou nog wel helpen!)....

:44:

om 09.00 uur in het ziekenhuis. Alles stond netjes klaar. formulieren. bedje... water...

boekjes... :6:

als eerste de verpleegster....

temp. bloeddruk, hoe t gaat....

daarna eerste arts... ff kijken ff voelen :98: hhhmmmffffff niet zo fijn....

daarna volgende arts.... ff kijken... ff voelen :98: :98: :98: :98: nog steeds niet fijn....

en dan wachten op de chirurg.....

ondertussen werd het echt heel druk. de ene ambulance kwam na de andere binnen en ik lag dus op de EHBO...

arts kwam nog ff.... hij is er nog niet....

en ik.. goh, maar het is zo druk, zal ik niet beter een echte afspraak maken?

daarna weer meer "slachtoffers", zieken, etc.

nog eens die arts....

uiteindelijk na ruim 2 uur komt die arts nog eens terug...

ja zegt ze het is echt heel druk. Chirurg heeft even kort het e.e.a. met ons besproken.

Flappie is al flink geslonken, maar nog niet helemaal....

het ergste lijkt nu wel voorbij.... maar het is een raar iets...

het lijkt het meest op een onstoken aambei, alleen zit ie daarvoor eigenlijk op een rare plaats (echt aan de buitenzijde zeg maar) en daarbij zit de verdikking / ontsteking op een rare plaats onder de huid richting schaamlip.....

het wondje op Flappie... moet nog even open blijven zodat het laatste vocht er nog uit kan...

Aan de andere kant zou het een begin van een fistel kunnen zijn... of al een fistel zijn die wat is verstopt en daardoor ontstoken is geraakt, waardoor die verdikking is opgetreden! :118: :118:

morgen gaat de assistente opbellen ... maakt een afpsraak voor over 2 weken. MET chirurg...

chirurg hoopt dat dat flappie het leven heeft gelaten en bespreekt dan een datum voor OK en hoe ze het het beste aan kunnen pakken.

Eigenlijk dus ruim 2,5 uur gewacht en geen DROL wijzer. ....

hebben ze flink in mijn achterste zitten roeren... :(

echter. zodra flappie grotere vormen aan gaat nemen, meteen bellen en krijg ik voorrang...

zodra ik koorts krijg, ook bellen en in de auto stappen.....

zolang flappie zich rustig houdt of het leven echt laat :3: :3: , dus over 2 weken een afspraak bij de chirurg....

Wel had ik nog ff verteld dat ik flappie verkocht had! :3::115: :115: ... moesten ze lachen!!!!!

maar ik moet nog wel na een stoelgang gaan douchen en 3 - 4 x pdg in de soda! zodat flappie wat open kan blijven en zich leeg kan laten lopen...

goh..... als DAT werkt... willen wij het nummer van de koper wel... wie weet werkt het echt!!! :3: :3:

tja... terug in de auto....

op weg naar de manege... (eerste wedstrijd van dochterlief gemist. :blush::( ....

daar aangekomen, rent ze op me af.... verteld honderduit hoe het gegaan is!

en of ik meteen wil doorlopen om alles binnen te regelen... want het ging niet zo lekker.

daar stond mijn koffie en water al klaar....

met de papieren. of ik ff wilde tellen en de uitslagen wat kon verwerken. hahahahahahh :4: :4: :4: :4:

gossie...

ff lekkere afleiding. ondertussen bij kletsen met bekenden, vrienden...

daarna ff koekeloeren bij de L-proef... (wat deed ze het toch goed!)....

weer ff verder om de uitslagen uit te werken.

Om 15.00 uur prijsuitreiking.

een 4e en een 12e prijs... goed gedaan meisje.... :59: :59: :59: :59: :59:

Thuis, gauw wat wasjes aan....

lekker in de tuinstoel geinstalleerd en bedacht me dat ik mijn band wel s ff kon uitwassen. door 't zonneke kan die lekker drogen en goed luchten...

dus bandje uit...

bh terug aan...

verhip!

bovenkant en binnenkant lijken al een stuk zachter te worden...

Thanks to DOC BB :59: :59: gerustgesteld.....

Zojuist bandje weer aangedaan. zit wel lekker veilig...!!!!

dus lady's... als het goed is is flappie echt verkocht en laat ie bij mij het leven :D :D :rolleyes: :rolleyes:

degene aan wie flappie wordt gegeven weet ik echt niet... maar horen we vanzelf... (als het maar niet iemand van ons is!!!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind jou ook erg grappig pietje!!! :lol:

En ik weet ook wie flappie krijgt!! :D :D :D Maar dat telefoonnummer waar je naar vroeg... Echt, je gelooft het of je gelooft het niet: IK WEET HET NIET MEER!!!! Belachelijk maar waar!

Totaal verbannen uit mijn leven :45:

Houd je taai Pietje!

En echt ziekenhuis bellen als er iets is he!! Niet denken: oh ja, zal ik nog heel even wachten.... ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen vrouw.....wat een verhaal weer :45: ik zit met een big smile achter de comp.......

Wat sta jij toch heerlijk in het leven..........bewondering..... :59:

Is ff kort vandaag want ik moet over 2 minuten naar het werk....maar wilde toch even laten weten dat ik aan je denk......

Succes met flappie......kan je in ieder geval op je gemakkie nog ff afscheid van hem nemen..... :38:

Bijna donderdag.......kijk er naar uit....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

het gaat goed met me! tja... ben eigenlijk wel een positief gestoord type :46: :46: :5: :5:

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

ik moest gisteren nog wel ff lachen. kreeg nog even bezoek.. of ze even mochen kijken?! tuurlijk wel! :118:

adem werd ingehouden terwijl ik ze vrijliet.. ohhhhhh :5: :5:

yep... ikke blij!

en nog eens even mijn voor foto bekeken...

en heb jij echt topless gelegen op het strand.????

JAA ikke wel...

en iedere keer als ik naar mijn te slappe borsten keek, moest ik lachen. Die snapte men niet helemaal!?!

nou.. zeg ik....

ik moest in mij zelf lachen.. als mensen voorbij liepen en misschien dachten.. gohhh wat slapjes!

moest ik alleen maar denken... volgend jaar staan ze rechtop en werd mijn smile nog alleen maar groter :5: :5: :5::118: :118: :118: :118: :118: HAHAHAHA :152:

heerlijke gedachte toch?!

Tja... zo kan je het natuurlijk ook bekijken...

hahaha, mijn vriendinneke, heeft een datum laten vastlaggen. 21 dec....

maar ze wilt toch nog even terug voor een 2e consult. of ik dan mee wilde/?? ehhh tja.. waarom niet...?! lachen toch?!

:56:

vanochtend even lekker gewerkt... morgen weer een ochtend, nu ga ik ff met onze kleine meid wat doen dus tot latersssss

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tp,

ondanks je ellende met flappie, blijf je altijd positief...Goed zo meid...Wat ben je toch een lieverd!

Hoop dat het goed gaat komen...

en wat leuk van je vriendin, had die al plannen of is die door die mooie boobs van jou nu enthousiast geworden?

Dikke kus,

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

mijn vriendin loopt er al langer mee. heeft nu al 3 diverse consulten gehad en na mijn ok dag had zij een afspraak bij dezelfde PC als ik. ze vind het moeilijk voor te stellen hoe het er uit gaat zien, en dat geeft haar twijfels. maar toen ze die van mij zag, durfde ze het wel aan! al heb ik gezegd dat iedere borst anders is...

haar man staat er niet 100% achter en is bang dat ze te groot worden, maar aan de andere kant wil ze dat wel.

we hadden het over de PC en dat ze nog een extra consult wilt en of ik dan mee wilde.... om haar te "steunen"

@miss sport... de datum is idd bewust gekozen. ze heeft net een nieuwe baan en op deze manier kost het haar niet zo heel veel vrije dagen. ze wilde deze kerst toch veel bankhangen en op deze manier 2 vliegen in 1 klap. manlief is thuis, lekker veel films op tv. je mag / moet bankhangen en het kost dus in totaal maar 8 vrije dagen.

dus wat dat betreft een voor haar ideale datum. weet alleen niet hoe het zit met de controles... want kan me voorstellen dat ze bij de kliniek ook wat vrije dagen hebben?!

en dames... goed nieuws... flappie is nog maar een gezwollen krentje!!! JIIIHAAAA

ben zo blij!

't gaat goed zo die gaat en we gaan gewoon zo door.

wel heb ik voor de verandering rokjes aan, want dat zit me toch wel gemakkelijker tussen m;n billen... manlief is er door verrast. ben niet zo van de rokjes en jurkjes normaal gesproken.

ook vandaag een hemdje aan.. en whow... wat gezelli met die 2 mooie en gewilde bobbels daar! hahahahah :152:

zometeen nog maar eens mijn ervaring in boeken kaften gaan evenaren!

en gaan er een mooi spectakel van maken. altijd gezellig, al denkt de brugwup dat het binnen 2 tellen gebeurd is... gaat dat ff tegen vallen bij d'r! hahahaha.

maar een pot thee.... lekkere koekjes....

muziekje op :44:

boeken voorzien van een gewild kleurtje... komt helemaal goed!

kxs

ps werken ging lekker... gisterochtend / avond en vanochtend... is wel lekker om 's middags ff "rust" te nemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een prutswerkje idd, dat boeken kaften, maar als je het met zn tweeen gezellig kunt doen, dan lijkt het me nog best leuk ook nog!! :D

Ik vond het ook altijd best leuk om te doen, eigenlijk... hihi. Hele dag op mijn kamer, boeken kaften, radiootje aan :) En als het dan allemaal mooi gelukt was, dan was ik supertrots....... totdat..... de eerste hoekjes minder mooi begonnen te worden na een paar weken :lol:

En las in het topic van Cajo over die collega's van je hahahaha. Die aambei maakt wat los ;)

Maak er nog maar ff lekker misbruik van! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diesel... ehhhhh "rust" ... ehhh.... :blush: :blush: :blush:

was blij dat ik ff wat kon doen

@ bb 't was wel gezellig idd!!

het waren ook maar 7 boeken...

de rest zijn allemaal werkboeken en werkbladen.

Eigenlijk wel raar. wij mochten vroeger gewoon alles zelf opschrijven... Tegenwoordig vullen ze gewoon een woordje in, in je boek.. dus tja... tijden veranderen.

we waren dus ook zo klaar. en kreeg ze het superidee om haar vriendin te vragen om naar het zwembad te gaan :4: tja.. mama... jij mag zeker nog niet zwemmen??? :wacko::blink:

hihih.. ga ik met m;n vriendinneke... ga jij maar even een uurtje in de bank liggen met je boekje... jij moet rusten toch? :blush::unsure::wacko::blink:

gummpie is potverdikkeme 12 jaar oud.. (ok.... :blush: zeg is al wel wijs... maar tja...)

dus ff uurtje in de bank...

op de koffie bij de buuf....

en middag is alweer om!!!!

wat vliegt de tijd...

weer een dag verder...

nu staat de lasagne al in de oven....

hahahaha

komt weer helemaal goed!

en vanavond wordt het tijd voor mijn hoofdmassage!!! :57: :57: :2: :2: :2: ... (alleen weet manlief dat nog niet :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Die man van jou heeft het maar zwaar! :152: Maar hij krijgt er wel wat moois voor terug :38:

En die dochter haha, ze heeft het echt niet van een vreemde hoor, wat een leuke griet lijkt me dat!

Pffff 7 boeken.... Leren ze tegenwoordig nog wel iets op die scholen??? :) Ik had steeds een hele raffel boeken die gekaft moesten worden! Hoeveel weet ik niet meer, maar op de brugklas toch wel zeker 15, misschien wel meer. Al die vakken hadden hun eigen boek (ja logisch, want je kunt moelijk met je wiskundesommen voor je bij aardrijkskunde zitten... :unsure: ) En we hadden nogal wat vakken! :107:

Oh man oh man, wat voel ik me oud als ik zoiets zeg :45:

Hebben jullie wel geluk gehad met het weer! Hier heeft het vanmiddag even lekker geplenst! :44:

Vandaar dat ik wel weer tijd had om te forummen, anders had ik nog wat in de tuin moeten doen :D

mmmmmmmmmmm Lasagne.... lang geleden dat ik dat gegeten heb. Moet ik toch echt nog eens maken...

En de dagen vliegen voorbij voor jou he!! Moet je je voorstellen: anderhalve week geleden zat je je nog voor te bereiden op de operatie en nu ben je al zoveel verder! De tijd vliegt he :)

Have fun vanavond ;)

kxs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: :154:

Hey tp,

enne.hoe gaat het me je? Helemaal ontspannen van die heerlijke hoofd-massage....Was jouw mannetje wel blij zeker met deze "Message"....hahaha

En hoe ging het kammen? Of doe je dat alweer zelf?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meis,

Heerlijk om te lezen dat het zo super gaat met je....

Met mij gelukkig ook....hoewel ik er gisteren helemaal doorheen zat....twee dagen werken...

Geen middagtukkies op de bank....... :wacko: ging me toch wel een beetje opbreken.....

Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik weer "weekend" heerlijk zo als partime huismoedertje....zeker als je nog geen zware dingen in de huishouding "mag" doen..... :2:

Morgen de hechtingen eruit....yeah........ben ook benieuwd wat ze verder van het resultaat gaan zeggen......

En wat nog leuker is ff een bakkie met jou doen...... :51: GEZELLIE

Kijk er naar uit......

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

@ doc bb....

tja ik voel me ook oud als ik denk aan onze schooltijd (maar ben volgens mijn dochter ook al oud!!!).....

leren boekentas (hoeft ook niet meer)... en idd die boeken... tjonge jonge...

nu krijgen ze allemaal werkboeken. Vind het niet zo gek dat ze minder leren als wij vroeger denk ik. doordat wij alles moesten opschrijven leer je toch weer makkelijker?

nu hebben ze een cd-rom met daarop een test, dus alleen maar klikken! hahahahah :152: eitje zou je denken.

wel heeft wiskunde nog echt boeken en krijg je gewoon ruitjespapier!!!!

en een nieuw examenvak is hoofdrekenen. hahahahaha weer eens iets anders dan iets uitrekenen met je mobiel of rekenmachine!

@ lucky...

mijn hoofdmassage is niet doorgegaan!!!!! :102: :102: :102:

telefoontje.... mailtje... telefoontje... mailtje....

er was een storing of hij ff mee kon kijken (kunnen wij op afstand) en tja.... toen werd het best laat en hij moest vannacht onze oudste van schiphol halen... kreeg het niet over mijn hart om zo laat nog te vragen...

dus vanavond dan maar.

mijn haar kam ik wel zelf. is goed te doen hoor! ook een knot maken gaat goed. dus niemand die er iets aan ziet!

zit net zo slordig als altijd!

@ cajo...

heerlijk joh! nog 1 dag werken... komt helemaal goed. dan lekker weekend.

en morgen de hechtingen eruit en wordt een tussentijds resultaat gegeven denk ik?

hahahah :152:

komt dus helemaal goed.

als het dit lekkere weer blijft, ff lekker buiten op t terasje dat bakkie doen? hahahaha

moet vast en zeker goed komen.

ik zoek naar die mooie voorgevel (in een hoog gesloten shirtje) en een big big smile! :46: :46:

ik heb mezelf vandaag "vrij" gegeven. ben beddegoed aan het wassen, wat was aan het opruimen.

het onkruid en gras moet eigenlijk gedaan worden, maar ik heb manlief beloofd dat ik er niet aan ga zitten!!!

en dat terwijl mijn handen jeuken!!!!! maar ik ga het NIET doen!

pppffffff.. zo moeilijk...

mijn boobies worden trouwens idd al een stuk zachter. is een raar gevoel meot ik zeggen. ze worden steeds echter! :152: klinkt ook weer raar natuurlijk.

en ik ben idd afgevallen. niet zo goed voor mij, want was net blij met het gewicht wat ik bereikt heb.

normaal 73,5 kg. nu bijna 72.... maar komt goed..

zal dadelijk weer wel aankomen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisje,

veel succes morgen bij die lekkere verpleger... :32: Wil morgen alle details weten!!

Ik wens je een hele mooie, gezellige middag toe, samen met je boops-dinnetje.....tsju..lijkt wel een date hahaha

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!!!!

nou ... 't is dat vanochtend manlief me om 08.45 er nog even aan herinnerde dat ik echt mijn bed uit moest als we om 09.00 uur wilde gaan rijden! TJEEE zeg , gewoon verslapen! gossie... heb ik dat!!!

maar snel badje voor flappie...

aankleden, ontbijtje mee in de auto... en klaar is kees!

helaas wel wat file EN de brug ging open. zul je net zien natuurlijk! :44:

Bij Bergman aangekomen zie ik Cajo meteen zitten! GEZELLI...

koffie erbij... maar Cajo was nog niet geholpen!!! :118: hahaha

niet veel later, komt de verpleger aan die er ook was toen ik "beneden" lag.... voor Cajo...

(shit roept ze me nog toe... het is niet die knappe!!! :10: :10: :10: :10: )

na mijn 2e slok koffie, is Cajo al weer terug!!! :5: :5: :5: whowww das snel!!!

ik mag ook ff!!!

had een paar extra hechtingen in mijn linkerborst... een ehhh ANKER?? maar die is er ook ff uitgeknipt en dan mag ik nar het koffietentje zegt ie! :63: :63: :6: ... hij moest wel lachen...

via het forum.. elkaar ontmoeten en dan koffie drinken... wordt steeds gekker hier zegt ie!

:152: tja.. heb je he met van die TP-tjs! hahahahaha

Dus lekker naar het tentje op de hoek gelopen. goh... alsof we elkaar al jaaaren kende! zo raar.. zo gezelli!

:5: :5:

en wat je zo ff kan bespreken in een toch wel korte tijd...

Heb even Cajo haar trouwlocatie laten zien....

het strand waar ze strakjes komt te liggen.. (foto's in galerij!!!! kunnen we allemaal even kwijlen!)

wat een toeval dat wij daar 4 jaar geleden ook geweest zijn... EN... het blauwe tentje natuurlijk....

maar Cajo.. IK heb een blauwe bikini... in de kleur van het tentje!!! :10::63: :63: :63: :63: :5: :5: :5: :5: :5: bruidsmeisje!!! hahahahahah

ondertussen nog maar een bakkie... ff een broodje, als lunch....

en tja... dan moet manlief toch weer aan het werk...

GEEN NOOD...

we moeten allebei in november weer terug!

dan rijd ik zelf!

dus neem ik gewoon de hele middag vrij! hahahahaha.....

Cajo, verwacht natuurlijk wel dat je dan ook je bruidsfoto's bij hebt he! hahahaha....

dan is het misschien niet buiten op het terras maar binnen konden we ook zitten! of wie weet is het niet zo heel koud en kunnen we genieten van het "herfstweer?"....

met de boobies was overigens alles goed.

de band nog 2 weken om... daarna niet meer nodig.

de bh nog 4 weken om... daarna mag je over op beugels als dat gewenst is...

creme smeren mag pas als alle korstjes helemaal weg zijn, eerder niet! (daar die ene hechting volgens hem wat gemeen was, moet ik daar misschien even op wachten! zal vanavond eens kijkenmet een spiegeltje of zo.. zit zo in e spleet dat ik het niet meteen goed kon zien!).

in ieder geval.. weer onze "keuring" gehad!

EN CAJO>>>

je straalt en ik wist meteen dat jij het was!!! :152: big boobies en een stralende lach!!! :5: :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.