Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hahaha misschien dat ik daarom zondag al mag komen????

had ie de week ervoor ECHT NIET gezegd!!!

:154:

't is een ander verhaal dan mooie boobies.... ff een schaduw over die roze wolk van me (en de meeste van ons misschien?)

maar idd... ben heel blij met het ziekenhuis en die chirurg (ondanks dat zijn ogen dus goed werk doen!) :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Een fistel (Latijn: fistula) is een kanaal (aangeboren, kunstmatig aangebracht of door verzwering ontstaan) tussen twee lichaamsholten of eenlichaamsholte en de huid. Een fistel kan ook een opening zijn tussen een klier en de huid, of tussen twee holtes in het lichaam.

@ Diesel:

Een fistel ontstaat meestal na een ontsteking in de lichaamsholte of in de klier. Als de ontsteking zich heeft uitgebreid tot de huid kan deze spontaan openbreken, of worden doorgebroken. Als de ontsteking zelf is genezen, kan er toch een fistel overblijven, waar af en toe weer vuil of vocht uit naar buiten kan komen. Meestal groeit de fistel echter vanzelf weer dicht als de ontsteking is genezen. Een dergelijke fistel heet ook wel een pijpzweer.

Soms wordt een kunstmatige verbinding aangebracht, bijvoorbeeld tussen een slagader en een ader om bij nierdialyse het aanprikken van de ader makkelijker mogelijk te maken. Een dergelijke verbinding wordt ook wel shunt genoemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

diesel.. hij weet het nog niet zeker, maar hij vermoed het. of het kan er een worden.

dus zolang ik geen koorts heb... mag ik zondag om 09.00 nog eens langskomen.

hopelijk kan hij flappie vermoorden! (moedig dat normaal niet aan.... maar deze! ) :93: :93: :93: :93:

vroeger zeiden ze wel eens... een wratje moet je verkopen dan gaat ie weg :44: :44: :44:

iemand geïnteresseerd in flappie???? :44: :44: :44: :44: :44: :44: :44:

:154:

hahahaha denk t niet... maar je weet maar nooit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tp wat lees ik nu toch weer.. Jeetje ik ben er stil van. Beterschap voor het onderkantje. Ennuh als je er niet over was begonnen had ik niet geweten dat t een thuisjurk was hoor waarin we je niet mochten zien :)

Hoe kom je aan flappie eigenlijk... Te weinig kiwi's ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

anima....

hahaha die thuisjurk... ik zit hier te lachen op mijn stoel.... :154: (tja... )

ik denk eerder te veel fruit e.d. anima....

ben altijd "bang" dat ik op vakantie verstopt kom te zitten en neem extra fruit! dus s ochtens een kiwi, tussen door lekker fruit (is in het buitenland altijd zo lekker!)

waardoor ik makkelijk naar wc kon.

wel heb ik in de maand juli maar weinig strings gedragen... (normaal altijd een string!) maar nu een bikinibroek en nu net voor de operatie van die mega onderbroeken, boxers of hoe noem je ze (om flappie!)

in ieder geval... ipv dat alleen het touwtje tussen mijn billen zit... glijd nu de complete onderbroek ertussen.

misschien is dat toch niet zo'n goed idee geweest????

al zegt men dat een string funest is voor aambeien!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen vrouw,

Hoop dat je de nacht een beetje goed ben doorgekomen. Misschien toch een wat rustiger idee dat je nu weet dat er wat aan gedaan gaat worden of dat ze er in ieder geval aan gewerkt gaat worden.... :106:

Dit zijn wel heel veel ervaringen in 1 week :18:

Maar er komt een dag (donderdag ofzo) dat we hier om kunnen lachen tijdens een bakkie :6:

En het is een giga verhaal voor een verjaardag......toch.... :68:

Gelukkig komt je dochter vandaag thuis...zorgt in ieder geval weer voor een hoop afleiding.....

En dan is het zo weer zondag....... :53:

Denk aan je en leef met je mee......

DIKKE DIKKE KNUFF

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Allemaal.....

Ondanks alle ellende gister toch weer een goede nachtrust.

het opstaan was ff wat minder... toch pijnlijk om te ontwaken met een irriterend flappie..... :77:

dus koud badje klaar gemaakt....

plasje gedaan.

bh uit... :66:

EN WHOW!!!!! :125: :125: :125:

mijn glimlach gaat niet meer weg vandaag....

dus met die glimlach in dat toch wel koude badje gaan zitten.... piek piek... naar de boobies kijkend... :125: nope... geen pijn :44:

wat zijn ze mooi!

ze stralen me gewoon tegemoet.

pilletjes ingenomen en ja... ikke eigenwijs (is achternaam van TP).... ik ga m;n meissie halen van haar ponykamp!

dus hoppa in die bus... (is toch niet zo lekker met flappie.. maar wel te doen!)

eerst langs de camping. mijn ouders zitten daar met mijn neefje... (bijna 3 en zegt heel veel nee! :44: )

die helemaal blij was zijn tante te zien! hihihi.... humeur wordt beter!!!!

daarna naar 't kamp... na een 15 min wachten komen al die meiden op hun paarden aan..... zwaaiend en wel...

heerlijk om je meissie te zien na een week!

nadat ze de paardjes had verzorgt en naar de wei had gebracht... racen naar mama! ohhhh mama...... ineens... IIIIEEEEKSSSS stoppen... fluistert in mijn oor... kan ik je omhelzen?... ikke ... JAAAAA jij wel.....

toch voorzichtig maar heel intens... krijg ik me toch een knuffel...... :53::55::54: wat een poepie is t toch!

daarna nog ff snel langs de camping... lunch en toch maar naar huis... was toch wel bang dat ik voor een grote boodschap moest en zag ik niet helemaal zitten op een camping.. ...

thuis aangekomen... eerst het soda badje...

hoor ik onderaan de trap..

MAMA???!!! mag ik even komen kijken

:19: huh.... hoe ik mijn billen was?

bijna klaar! gil ik naar benee.... spoel nog ff af met water. droog me af... broek bijna aan...

ineens staat ze binnen...

MA... OOOOHHHHHHHHHHH roept ze! :18: :18: :18:

die zijn mooi!!!!!

en zo omhoog!

en niet zo heel groot!

en ohhhhhhh :18: :18: :18: :18: :18: worden die van mij nu ook zo?

hahahahaha :103: :103: :103: wat een poeperd he!

als een kind zo blij dat d'r mama nu ook weer fiere borsten heeft!

hahahaha...

dan voel je flappie niet hoor!

je hartje zwelt op!

yeah... ons meissie... zelf gemaakt! :45:

verder gaat het goed! gaat alles lekker. we wachten morgen even rustig af!

kxs.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

meis,

wat een verhaal... :103:

krijg er rillingen van...zo mooi!

DAAR doe je het toch voor.... :54:

En voor morgen, ik hoop zo voor je dat de arts morgen "goed" nieuws brengt..

XX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen vrouw,

Wat heerlijk dat je dochter er weer is en alles daarom heen...helemaal super :wub:

Heel veel succes in het ziekenhuis vandaag......en hopelijk kunnen ze je meer vertellen.

Wat een heerlijk super optimistisch lekker mens ben je toch....... :38:

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.