Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen vrouw,

Yeahhhhh dinsdag......nog maar 3 nachtjes :P

We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal................ :43:

fijne dag en tot laterssssss

Liefs Cajo :54:

Beetje raar eigenlijk.....we kennen elkaar eigenlijk helemaal niet.....maar ik voel een "band" :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Cajo,

wat gaat het toch snel he!

idd nog maar 3 nachtjes... tjee zeg...

zojuist terug van de manege. Dochterlief maakt vanochtend een buitenrit.. Terwijl ik daar was, kreeg ik een "updatemailtje" van het forum....dus voordat ik naar kantoor glip ff heeel snel dan!

die band voel ik ook hoor! wel lachen.... zien we elkaar a.s. vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat onkruid... I know :104:

Ik heb dit jaar trouwens peulen gezet, voor het eerst... Die planten zouden 1.20 meter hoog worden, dus we hebben een mooie afrastering gezet waar ze langs omhoog kunnen klimmen.... Maar, door de vele regen, zijn die struiken nu niet 1.20 meter hoog, maar 2 meter!!!!! :45: We hebben bijna een ladder nodig om te plukken haha. Dus niet alleen het gras en het onkruid groeien snel :105:

xx :D

ohhhh zo hoog!!!! dat wordt klimmen?!

had je geen draadjes gespannen aan de bovenkant, zodat ze ipv omhoog een soort van tunneltje konden vormen? hahahahahah....

wel lekker!!!!

die 2 uur??... ehhhhh tjee geen idee.....

staat wel zo in de papieren en hij vertelde het nadrukkelijk.

helemaal nuchter (geen eten dan) en ik mocht tot 2 uur van te voren een kopje thee / water of zwarte koffie. maar GEEN melkproducten of zo.

kweet verder ook niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je nana,

vind het zelf wel erg leuk om jouw verslag te lezen... van wat er me te wachten staat. misschien dat ik daardoor niet nerveus ben of zo?! heb er wel zin in...krijg er eigenlijk steeds meer zin in....

Hoop maar dat ik in ieder geval genoeg "rust" in mijn lijf krijg om ook rustig aan te doen. Zal mezelf echt het e.e.a. moeten opleggen en heel goed naar mn lichaam moeten luisteren.

maar ook dat zal vast en zeker goed komen.

Wel ben ik als een gek :63: aan het schoonmaken tussen allerlei werkzaamheden door. Wil wel alles aan kant hebben voor a.s. vrijdag en m'n werk op het werk allemaal bijgewerkt hebben. Lig aardig op schema dus moet dat ook wel goedkomen.

Vanavond ook nog ff werken.... maar komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bezige bij,

wel af en toe ademhalen hè???

Alles onder controle nog? Huisje, tuintje, onkruid...??

Volgens mij heb jij alle spanningen aan Cajo gegeven, die is nerveus en hyper voor 2. :86:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah lucky!

heb je m door?

ik denk dat DAT het is... maar moet goed komen....

ik zit alleen met een vervelend Probleem met een hoofdletter P!!!! :102:

krijg me toch last van aambeien! sjesus zeg.. moet dat uitgerekend nu???? :93:

ben gewoon pissig op mezelf....

kan bijna niet zitten!

iemand nog een wondermiddel? buiten die koppijnzalf? :102:

er groeit zowat een 3e boobies maar dan op een heel verkeerd en vervelend plek zeg.....

jaaaren geleden dat ik er zo'n last van had.

maar ja....

misschien voel ik dan straks de spierpijn in mijn boobies niet???!!!

hoop dat het morgen wat beter gaat, anders misschien donderdag toch maar ff langs de huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

he, wat vervelend nou....Hoe zou dat toch komen??.. :74: ..

mss dat doc iets weet, anders gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts..pff.nu dat nog...

Succes meid..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pietje!! Vraag me niet waarom zo laat, maar ik lees nu net pas je verhaal over je consult....

Wat een giller, moet aan 't zuurstof met jou!!!! :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45:

En die vent van je, ook al zo leuk, met z'n reacties! Whoehaha.....

Echt super leuk om te lezen....

Daar moet je wat mee doen!!! :5:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal!!

Het is Augustus :63: :63:..... ppff wat gaat de tijd eigenlijk toch snel he!

Dank je wel voor het meeleven van de aardbeien. Normaal pluk ik ze liever van de bos, neem ze mee naar huis en maak er iets lekkers van.. Maar deze keer... ppffff :5:

Vannacht nog een aantal keer gekoeld met ijsblokjes in een washandje... :5: (koud!!!)

In de chat van tietenmiep had ik gehoord dat ze m bij de huisarts eens hadden "uitgeknepen".... de gedachte daaraan bezorgde me toch enigszins buikpijn, maar ja... alles beter dan volgende week OP de aardbeien te zitten :121: .

Daarna nog maar een keer een zalfje smeren... toen dacht ik..... als ik nu ook eens heel hard druk.. misschien verlicht het dan wel het een en ander.

Nou dames. het is bewezen... Je reet staat dus echt in verbinding met je ogen... Normaal zou ik zeggen als je een haar uit je reet trekt springen de tranen in je ogen... maar met zo'n aardbei van achter.... stromen de tranen bijna uit je ogen :102: ...

Alle gekheid op een stokje. Het was aardig te doen.

kwam wat vocht uit...

Daarna nog wat gemasseerd. nog een keer een ijsklontje... omgedraaid en en gaan slapen.

Vanochtend is de zwelling al de helft minder!!! :106:

Wel heb ik de huisarts gebeld. Denk niet dat het verstandig is om dit zelf iedere avond te doen...

Wel baal ik enorm. het is ff een domper op de "feeststemming" voor a.s. vrijdag :unsure:

Misschien dat ik er daarom ff wat minder mee bezig was.

ga nu nog ff werken.... tot half 12 dan mag ik gewoon even langskomen! (gezien mijn verleden bij onze arts is dat een wonder!!!!)

manlief was trots op me dat ik nu gebeld heb.

Meestal wacht ik totdat het te laat is namelijk... (idd dom... maar gelukkig wordt ik wat verstandiger?? :152: )

dat wilde ik nu altijd al eens zeggen.....

hahahaha :152:

In ieder geval voor iedereen die moet werken WERK ZE!

voor iedereen die moet herstellen : HERSTEL ZE!

voor iedereen die vrij is: GENIET VAN DE MOOIE DAG!

wellicht tot later!!!!

kxs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pietje,

wat goed van je dat je gebeld hebt meis! En fijn dat je vanmiddag al langs kunt komen!

Nou dan heb je er vrijdag geen last meer van hoor, als ze er straks iets aan gaan doen, kun je je lekker op je nieuwe boobies focussen......

Succes vanmiddag....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush: hier ben ik weer ff!

snel tussen het werk door nog even gauw bijwerken.

ben zo trots op mezelf dat ik gegaan ben.

een nieuwe huisarts bij de praktijk. gelukkig niet die oude sufktttttt (sorry!)

het is niet echt een aambei! (HEB IK WEER!!)

MAAR.....

het is het flapje wat ooit een aambei is geweest wat nu flink aan het irriteren is.

ik mag dus NIET koelen, maar moet met warm water gaan spoelen.

heb een crème gekregen die ik 2 x p.d. moet smeren soort van cortizone zalf ! tegen ONTSTEKINGEN...

een stukje is wat ontstoken... en nu hoop ik maar dat het niet verder gaat ontsteken. want wat dan??

moet ik het vermelden bij de arts a.s. vrijdag. want bij een ontsteking in je lichaam wordt je toch niet geopereerd? of heb ik dat verkeerd begrepen.

verder heb ik geen koorts of zo hoor! gelukkig maar.

de zwelling is weer wat minder geworden. Toen ik terug kwam van de huisarts was het wel ff gevoelig... tja... wil wel als ze ff gaan poeren met zo'n vinger in je ehhh.... GAT.

dus thuis aangekomen nog maar eens gespoeld met lauw warm water...

smeren... flink masseren om zo de zwelling eruit te krijgen...

ppppffffff

had ik maar zenuwen om mijn nieuwe boobies... ipv dit...

aan de andere kant... als de "genezing" beetje wil verlopen..... zal het vrijdag toch wel een heel stuk minder zijn?

nog 2 dagen toch?

graag jullie advies.... zou ik ff bellen naar de kliniek?

of vrijdag hiervan een melding maken?

of mond dicht houden?

kan niet zo goed liegen... als ze vragen hoe voelt u zichzelf kan ik zeggen GOED! (want voel me verder goed)

als ze vragen... hoe is uw gezondheid.... denk ik dat ik al rode wangen krijg! :blush: :blush: :blush::excl: :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He vrouw,

Wat een ellende allemaal.... :kez_11:

Ik vind dit echt een dilemma...mondje dicht of toch iets zeggen......ik weet je mag geen koorts hebben....

misschien is het gewoon verstandiger om even te bellen...anders zit je gewoon in de zenuwen of je het nou wel of niet moet doen......je kan toch aangeven dat het een beetje ontstoken is aan de buitenkant maar dat je er spul voor gegeven heeft wat wonderen gaat verrichten en dat het morgen waarschijnlijk al zo goed als over is....of iets in die richting.....

Want stel dat je daar bent en dan zeggen ze sorry mevrouw...maar......... bla bla bla hoe erg moet dat zijn.....

zit me ondertussen ook gelijk af te vragen wat ik zou doen......en ik geef toe dat ik denk ik ook mijn mond zou houden en hopen, bidden en duimen dat het morgen over zou zijn...of tenminste vrijdag zo goed als.....

Vrouw je gaat me niet meer horen over mijn zenuwen...dat is niks vergeleken met dit....als je er juist zo dichtbij ben..... :20:

vertroetel je ehhh kontje maar even goed vandaag en morgen, de rest komt daarna ruimschoots aan de beurt...... :106:

Ik leef met je mee vrouw.......hou me op de hoogte.

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg.

Hmmm ik denk dat ik het zelf niet zou zeggen.

Omdat ik dan bang zou zijn dat het niet door zou gaan.

Maar mijn topic heb je ook gevolgd.

Ik had dus een blaasontsteking waar ik niets vanaf wist.

En ben ook geopereerd.

Daarna wel hele hoge koorts gehad.

Was ook niet fijn, maar zeker wel uit te houden.

Ik weet nu niet wat het verstandigst is om te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje waar kom jij nu weer mee thuis....

Ze meten je temp sowieso .. En ze vragen tevoren of je gezond bent... Probeer dan die aardbeien maar eens te verzwijgen... Anders bel je toch even..

Sterkte hoe laat ga je ..dan zwaai ik even..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi.....

dank je wel voor de meelevende reacties.

ik ga vanavond nog eens ff goed masseren... :44:

en een lauwwarm badje nemen....

dan morgen ochtend ook nog maar een keer... daarna lekker aan het werk...

's middags nog maar een badje om alles goed schoon te spoelen.

als alles blijft slinken zoals het nu blijft slinken... denk ik dat het helemaal goed moet komen!

pppffffff

volgens de arts ben ik er wel heel op tijd bij hoor.

Als het goed is bellen ze morgen middag nog op van de kliniek, dus kan ik het even vragen... anders bel ik zelf even hoe of wat....

ik heb verder geen koorts... dus moet het wel meevallen denk ik!

in ieder geval nog 2 nachtjes.. moet goedkomen! :106:

moet jij ook nog anima?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pietje

Pffffff...wat een gedoe allemaal en dat net voor boobs-dag.. :kez_11:

Maar als ik jou was zou ik er nog niets van zeggen, je hebt geen koorts, dus dan zit het wel goed, toch?? Wie weet wat wij allemaal gehad hebben aan ontstekingen, waar wij op dat moment niets van wisten...en zo "Huge" is het toch niet...

Meid, jij maakt het ook weer spannend..

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, nu nog maar effe badderen...

PS..die man van jouw gaat het wel heel zwaar krijgen, die mag straks En niet aan de bovenzijde komen En niet aan de onderkant..

Heb medelij.... :45:

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pppsssssttt.....moet je toch zeker goed doen al die lieve berichten.....

Ook zo opbeurend voor je man hihhihi....

Het is te hopen dat hij niet alles leest....anders wordt ie er helemaal triest van..... :102:

Ze zullen wel zeggen/denken.....dat wij (de vrouwen) niet moeten denken dat we de enige zijn die het zwaar krijgen.....hihihihihihih

Trust en tot latersssss

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt allemaal goed voor vrijdag,als het zo door gaat, zou ik ook zeker niks zeggen.

Want eigenlijk valt er ook niks te zeggen, je bent niet ziek, je heb geen koorts, je heb alleen een flapje.....................

Spreek je morgen

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.