Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hahaha..

had ik idd al gelezen in de topic van Doc..

tsja..is te proberen, je merkt snel genoeg of het gaat. De eerste dagen wil je waarschijnlijk toch niets dan lekker op de bank stilzitten. Who cares hoe je er dan uitziet... :kez_11:

mijn mannetje moest mij in het begin ook mijn lange haren kammen...wow...hel!. :74:

Nou, dan laat maar, ik liep wel rond met coupe ontplofte mol :focus:

Maar misschien stroomt de ideeënbus vanavond wel vol........

Kun je er een prijsvraag van maken? :help::152:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahahah......

en de winnaar van de dag is......???????

enibas... want die kon haar eigen staartje maken!

hey doc: PROBLEEM OPGELOST!.... ??!!!

@ miranda... donkerpaars... hmmm ook een leuk kleurtje...

het enige "probleem" is dat ik soms wat kleurendoof ben.... HEB IK DAT?! (ja echt!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje, Groentje..... Je moet het aan den lijve ondervinden. Mij is het net ook gelukt om een staartje te maken, maarja, het was niet echt mooi..... :)

Ben nu 16 dagen PO, dus het is niet zo dat je het 6 weken niet zult kunnen ;)

Ik vind het knap dat Erika en Enibas dat al na een week lukte!! pfff, zou ik echt niet gekund hebben!

Laat je verrassen, muts :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stijlde me haar al met de stijltang na een week, ach ja was jarig en wilde er toch niet uit zien ala vogelverschrikker al keken de meeste me in me "nieuwe ogen" aan bij binnenkomst haha :lol: en staartje hoofd een beetje naar achter en armen een beetje omhoof! Of anders gewoon hopen dat het koud is en je muts op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droog shampoo is wel makkelijk als je de eerste dagen nog niet kan douchen;) zit je haar toch niet futloos en blijft je volume er toch een beetje in!!!

Alleen moet je wel man lief vragen om het in te spuiten en goed uit te borstelen.

Deze tip kreeg ik van een kennis.

Lijkt me wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het word toch een weekje zeker binnenblijven hahaha

Heb je de broodrooster al verstuurt of heb je nog een andere poedelprijs ( hihi...moet nu ook denken aan coupe Poedel.. :45: .) gevonden in je keukenkastje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha.... wat een lol....

al die "haartips" :ph34r: (@erika.. dank u ook een idee!)

nog even en we kunnen hier een eigen kapsalon gaan beginnen! Moet niet gekker worden :45:

maar doc. je hebt gelijk (alweer ;) )....

zal het aan den lijven moeten gaan ondervinden....

creatief zijn met mutsen, droogshampoo, en als er een regenbui is buiten. mn kop uit het raam steken.... dan moet het toch goedkomen?

@ lucky.... een poedelprijs :45: voor een poedelkapsel! hahahaahah ook n hele goeie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag toch je hoofd schuin houden en dan kan er toch gewoon gekamt worden??

ik mocht de tweede dag douchen en heb toen ook zelf mijn haar gekamt.. ging goed hoor..

xx

hoi mv3...

het kammen zal idd wel lukken... dit "probleem" is ontstaan in de chat ruimte waarbij ik aangaf dat ik een enorme bos krullen heb die niet zomaar in bedwang zijn te houden. Dat ik mijn haar wel vast moet doen in een knot, of met een clip.

het kammen werd idd al aangegeven dmv het schuin houden van je hoofd. Dat gaat ook wel lukken. maar dat dikke krullende haar vast maken in een knot op je hoofd lukte niet bij iedereen. omdat je je ellebogen niet zo hoog mag laten komen na een bv.

we waren hierover aan het gieren en brullen :154::152:

en ik... ga dan ff nadenken en dacht met DE oplossing te zijn gekomen.

vandaar dit ontstane gesprek....

als ik jou verhaal lees... hoop ik dat ik een van de gelukkigen ben die ook al snel mag douchen en dat ik mijn haar in een knot kan doen. Anders maar coupe ontploft? en binnen blijven?? :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey doc....

ben je al uit over de kleur vanaf morgen??!!!

Uiteraard zal ik een nieuwe topic gaan starten (of ik ga vanuit hier gewoon door... kijk wel ff wat het handigste is - kunnen de modjes/ administrators de topic verplaatsen toch?) en dan een uitgebreid 1e verslag tikken.

hoop inderdaad dat de lieve man niet meteen achterover gaat vallen.

ten eerste kom ik natuurijk aan met mijn lange lijst met vragen, pen, reservepen voor als mijn pen het niet doet, potlood voor als mijn pen én reservepen het niet doen, voldoende kauwgom en mondverfrisser...

idd vandaag een bbq voor het personeel.... meteen de vraag of ik toch wel mijn beroemde knooflooksaus wilde maken met de tzaziki saus (hoe je het schrijft weet ik niet... hij smaakt wel lekker!)..

het enige nadeel van die sausjes is de nasmaak de volgende ochtend en de lucht die uit je mond komt... tubes tandpasta maken geen verschil.... het ruikt enorm...

misschien dat ik vanavond het sausje ga moeten laten staan, maar dan stinkt mijn manneke natuurlijk nog enorm en dan neem ik toch altijd liever een hapje van die overheerlijke saus. ach.. als ik dan een heerlijk parfummetje op spuit zou het toch goed moeten komen??

ik zal ze zo ff een mailtje sturen... zet de klimaatbeheersing alvast maar vol open... anders ramen open voor voldoende verse frisse buitenlucht, want morgen komt er een stinkend groentje binnen met een ellendig lange lijst!.

maar goed... wordt vervolgd.....

ik ga zo s ff verder met de sausjes, marinades, salades, de tafels etc.

moet goedkomen.

ik zou het op prijs stellen als het zonnetje toch nog wilt gaan schijnen en dat het droog blijft aan het einde van deze middag en avond!!!!!

groentje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.