Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Miss, ik begrijp helemaal hoe je je voelt.

Ik voel me momenteel net zo. Ben het drukkende gevoel beu, de moeite die je moet doen om adem te halen, het nare gevoel als je loopt, het trekkende gevoel..... zo kan ik nog wel even doorgaan.

Knap dat je jezelf de supermarkt in kan sleuren, ik moet daar nog even niet aan denken.

Overmorgen heb ik eigenlijk ook les, de hele dag, maar denk dat ik daar niet heen ga, als ik me niet heel wat beter voel als vandaag. En eigenlijk vrees ik nu al dat het hem niet gaat worden.

Het lijkt alsof het herstellen langzamer gaat dan de eerste dagen. Heb jij dat ook? Ik heb niet echt pijn, maar toch is het vrij zwaar.

Dus ja, ik weet wat je bedoelt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Same here kaar,

Ja je lichaam moet het gewicht nog accepteren. Pas daarna went t. Het is hetzelfde toen ik een goudenkroon kreeg in m'n mond. Ik weet nog goed hoe dat was. Het leek wel 20gram lood ofzo. Duurde ook even tot ik daaraan wende.

Ik bouw nog even de paracetamol nog niet af hoor.

Ik weet ook wel dat t goed komt, maar toch heb ik vragen of andere het net zo ervaren en wanneer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je cloontje, ik doe me best. Echt. Soms loop ik net een oud wijf naar t raam en maar staren naar van alles en nog wat. Moeilijk hoor aan dit wennen, maar goed. Ik krijg er wel goeie boobs van. Yeah, daar doen we t allemaal voor.

En ach, wat is twee weken op een mensen leven?

Hou vol bf friends

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies je heb ze, en daar ging het om! Straks ben je dit allemaal vergeten! ik heb ook 1 dag gehad dat ik me super depressief voelde, maar k durf niet meer te zeggen welke dag het was. Ook ongeveer 1 week po. Ik voelde me heel erg gefrustreerd en k*t. Waarschijnlijk toch door alle drugs die me lichaam in is gegaan? Volgende dag voelde ik me alweer een stuk beter. Ik hoop dat jij je snel ook weer beter voelt! Vanaf 9 dagen po ging het snel bij mij, Ik had eerst ook wel moeite met ademen en liep voorover, maar toen was het ook snel over. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het ook hoor.

Had afgelopen zondag echt een dip.

Alles deed toen pijn en dacht, waarom heb ik dit nu gedaan?

Dagen erna ging het steeds beter.

Nu is het woensdag en voel ik mij super. Natuurlijk voel ik het nog en zijn ze behoorlijk groot.

Maar slik een pijnstiller per dag, anders ga ik te veel doen en voel ik mij grens niet.

Durf mijn borsten nog niet los te laten. Ze zijn zo groot maar vallen er toch niet vanaf.

Wat bij mij echt hielp was lekker naar buiten gaan. Heb heerlijk in de tuin in de zon gezeten, daar knapte ik echt van op dan alleen maar binnen blijven.

Ook ben ik weer lekker aan het werk, een paar uurtjes per dag, maar ben er wel ff uit na een kleine week me nergens mee bemoeit te hebben.

Zo fijn om weer onder de mensen te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om mezelf op te vrolijken op m'n mindere dag, zijn we naar Schevingen gegaan om lekker uit te waaien, eten en een filmpje gepakt. Jeetje wat knapte ik op. Even naar buiten. Het was prachtig weer. Heerlijk genoten van alles.

M'n mannetje doet voor zijn doen wel veel in huis. Hij kan t dus wel Hahaha.

Bedankt meiden voor de oppepper. Ik hoop er vandaag ook zo tegenaan te gaan. Fijne dag allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, m'n boobs zijn wel zacht, maar boven bij de spier wil t soms nog wel eens opzetten. Mag dat zachtjes gemasseerd worden?

Ik heb trouwens ook al een paar knuffel sessies achter de rug. Dit ging nog een beetje knullig. Maar gisteravond eerste x Zonder bh. Waanzinnig sexy voelde ik me. En wat zijn ze mooi. Ook liggend. Wauw. Zo moet elke vrouw zich voelen.

Ik zit zo vol van m'n boobs, dat elke x als m'n man iets wil vertellen en hij er iets langer over doet. Dan ben ik hem voor met: wat bedoel je? Wil je me tieten zien???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mooi zo meid houd dit gevoel vast!! Goed dat je lekker dingen bent gaan doen. Dat helpt echt, die afleiding.

Over dat masseren, volgens mij mag dit absoluut niet bij geruwde protheses. Dan gaat de inkapseling fout ofzoiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik!

Dat masseren is meer iest van aaien. Niet aan de onderkant hoor. T gaat meer over de bovenkant. Maar als t niets goeds doet dan laat ik t maar met rust.

Ik heb net een stapje terug gedaan na t kleding strijken. Ik deed heel voorzichtig. Nauwelijks bout opgetild, met gevolg weer opgezette borst spieren. Ik zit weer rustig op de bank met m'n body builders tieten. Chill girl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar lekker rustig aan.

Ik heb gisteren voor het eerst auto gereden. Nou dat was geen pretje..

Pfff wat pijnlijk. Denk dat ik deze week toch mijn rust weer even moet pakken..

Het is ook bij iedereen zooo verschillend...

Vandaag is het weer wat rustiger bij mijn spieren..

Dus ik laat me voorlopig maar even rijden...

liefs lekkie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draag je wel die bh gewoon continu? Die band moet ook redelijk strak he en die bh zo min mogelijk uit doen, liefst alleen om even te douchen.

Heb je al geprobeerd om heeel veel groene thee en brandnetelthee te drinken? Als je nog last van vocht heb raad ik je aan om dit zeker te proberen! Ik dronk ongeveer 2 kopjes groene, en 2 kopjes brandnetelthee op 1 dag.

Autorijden heb ik nog niet geprobeerd. Ik moet maandag weer werken en dan moet ik bijna 2 uur per dag autorijden.. Zondag maar even proberen hoe het gaat. Tot die tijd laat ik de boel nog lekker rusten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieuw auto rijden daar moet ik niet aan denken. Ik heb net een paar uur weer in de schoolbanken gezeten. Sjonge jonge die tieten kalden bijna. Zo voelde het. Door de deuren die ik open moest trekken is er enorme deuk weer ontstaan. Die waren zo zwaar en ik stond in m'n eentje. Dat heeft wel impact gehad. Ik ben kapot moe. Ik dacht heel even zonder band te gaan, want m'n oksels doen zeer van dat klote ding. Maar omdat m'n boobs weer zowat in m'n nek zaten, zitten ze nu weer veilig achter slot en grendel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wat het is met dat vocht miss sport.... bah. Het is vervelend he, voel je je goed, ga je wat kleine dingen doen en hup, daar is dat vocht weer.

Uhm, mag jij trouwens strijken?? Ik mocht dat de eerste 6 weken niet! De beweging en de druk die je uitoefent op de kleren.... Misschien toch even wat meer rust nemen joh!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cloontje, die bh draag wel dag en nacht, maar die band zijn m'n oksels beu.

Dr.BB, (klinkt wel leuk) strijken wist ik niks van. Maar je moet er niet teveel bij denken hoor. De kreukels lagen er nog in, want idd de druk kon ik er niet op leggen. T was een beetje schuiven en sturen hahah.

Eenmaal thuis vd school en de eerste nacht zonder medicatie geprobeerd. Ging bijzonder goed. Waarschijnlijk goed Knock out geweest van de zware deuren die ik op school moest open trekken.

Ik ga vandaag lekker met m'n vriendin sushi eten en zal aan jullie denken. Iedereen een fijne dag toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je essie!! Ik ga kijken hoelang ik t volhou, maar neem ze wel mee voor de zekerheid. Misschien voel ik me dan meer mezelf weer worden.

Heb je niet de enorme kriebels Es'? Je laatste mindere booby weekend. Hihi. Je hebt ze bijna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het wel raar worden of althans .. je de zenuwen beginnen te komen maar ik heb een druk weekend dus kan mijn gedachten even verzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cloontje, die bh draag wel dag en nacht, maar die band zijn m'n oksels beu.

Dr.BB, :45: (klinkt wel leuk) strijken wist ik niks van. Maar je moet er niet teveel bij denken hoor. De kreukels lagen er nog in, want idd de druk kon ik er niet op leggen. T was een beetje schuiven en sturen haha. Nou iedere arts heeft zo zijn eigen voorlichtingsprogramma natuurlijk, maar ivm de kapselvorming, zou strijken niet zo goed zijn. Hahaha schuiven en sturen: dan heb je er ook niks aan he, kun je het evengoed laten ;)

Eenmaal thuis vd school en de eerste nacht zonder medicatie geprobeerd. Ging bijzonder goed. Waarschijnlijk goed Knock out geweest van de zware deuren die ik op school moest open trekken. Super!

Ik ga vandaag lekker met m'n vriendin sushi eten en zal aan jullie denken. Iedereen een fijne dag toegewenst. OH sushi, mmmmjammie! Have fun!

xx Dr. BB :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paracemolloze dag gehad. Het ging wel ok. Bij het etentje met m'n vriendin viel het haar op dat ik zwaar ademde. Ik zelf merk er niks van. Maar om 18.00 t/m 19.30 heb ik een steek tussen m'n borsten bij het in ademen. Op long/hart hoogte. Net een breinaald. Lastig gevoel. Ik weet natuurlijk niet of ik dat altijd heb gehad want ik zat altijd onder de "drugs". Het trekt maar niet weg. Is dit normaal? Heeft iemand anders hier nog last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dokter geprobeerd te bellen, die kreeg ik niet te pakken. Maar dr. Horn was ook bij mijn ok. Lux hè? Ik had er twee. Dus die kreeg ik aan de tel. En zei dat ik moest staken met diclofenac en maagtabletten. Op paracetamol moet ik even doorgaan. Dit advieseerde de dokter forum ook en ben voor het slapen meteen begonnen. Dr. Verdonk belde me nog even terug. Ben blij dat ze me niet aan m'n lot over lieten. Het is weer een nieuwe dag en hoop dat t goed verloopt. 6.00 was ik al wel weer wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je voor pijn dan?

Ik had verwacht dat mijn borsten groter zouden zijn.

Ik had b75, nu c 75. Ze zijn alleen wat meer ronder geworden.

Hoop dat ze nog gaan zakken en daardoor ze ook wat groter gaan worden.

Slik al een aantal dagen geen pijnstillers meer, dat gaat goed.

Autorijden heb ik drie dagen daarna al gedaan. Mijn zoontje zat naast mij en schakelde.

Dat scheelt veel, sturen gaat soms nog moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een steek dat voelde als een breinaald bij het inademen tussen m'n borsten richting het hart zo ongeveer. Beetje eng, want niks in de borsten zelf. Nou ik durf hierdoor dus nog even niet zonder paracetamol, wel minder. Elke 6uur indien nodig. Ik heb t gisteren va 17;00 tot 21.30 aangekeken. Dacht dat het wel zou wegtrekken. Maar nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.