Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

He miss sport klinkt heftig! Ben benieuwd of alles goed met je gaat.

Ik ben vanochtend geweest alles meegevallen tot nu toe.

Hopelijk kom ik de nacht goed door. Ik mag gelijk een sport bh aan en heb ze al gezien.

Succes meiden met het herstel liefs marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar komt ie dan m'n bijna drama ervaring:

Doordat ik niet meer kon sporten door het werk is m'n eetlust en slaap ver te zoeken. De avond ervoor werd ik dus wakker om 4.15u belachelijke tijd natuurlijk, maar dacht toen maar de was te doen waar ik eerder die dag te moe voor was. Alles gedaan en natuurlijk ruim op tijd om nog eten klaar te maken om mee te nemen voor m'n vriendin. Om 7.30 de deur uit. Hier en daar wat file. Uiteindelijk 10.25 aankomen. Eenmaal in wachtkamer, restant betaald en naar m'n recovery kmr gebracht. Wat formulieren ingevuld en Pas om 13.30 werd ik naar ok gebracht.

Eenmaal alles aangesloten en infuus erin, kwam dr. Verdonk en vroeg: en heb je je echo gedaan, want ik zie je uitslag niet.

Ik: nee, want dacht dat ze dat hier zouden doen. Zo had ik dat begrepen.

Dr: nee,, we hebben dat apparaat niet.

Ik: en nu?..ik ga niet naar huis zonder m'n borsten hoor dr! Kan ik niet hier ergens een echo doen?

Dr.: ja kan wel, maar dat is €125 en als je vandaag nog geopereerd wil worden, dan zou je nog terecht kunnen om 14.30. Zonet, dan kom ik de vlg dag om 8.00 kunnen.

Dat redde ik natuurlijk nooit, want kon daar pas 16.15 terecht. Zwaaaar teleurgesteld natuurlijk, maar er zat niks anders op.

Bij de radioloog:

Hij legt het handvat op m'n rechterborst en vraagt meteen of borstkanker in de familie zit.

Ik: ja

R: heb je ooit eerder je borsten laten onderzoeken?

Ik: nee, waarom

R: ik zie iets goedaardigs rechts en links zit ook iets. Lijkt op vocht blaasje.

Links is zwart rond gevlekt en rechts ovaal en licht kleurig en groter.

Ik was zo geschokt, dit had ik nooit zien aankomen natuurlijk. Goed of slecht....pfff t moet er niet zijn. Alleen klieren, vetweefsel, spier en siliconen mogen erin zijn dacht ik.

In de wachtkamer voor de uitslag was ik nog ongerust, want ik wist nog niet of de dr daar iets mee kon of niet.

Een hotel dichtbij de kliniek geboekt en nauwelijks gegeten zat ik nu wel zenuwachtig alleen op m'n kmr. De dichtgeplakte brief naar de dr heb ik open gemaakt en probeerde ter ontcijferen wat erin stond. Hmmmm. Niet veel goeds aan de hand van Google. Nooit zelf dokter spelen is maar weer gebleken.

Weer nauwelijks geslapen. Nu eerder wakker 2.00 in de nacht. Ik dacht dat de WK om 7.00 open ging, dus ging m'n tijd doden met wat stomme dingen op tv tot 6.30 en liep naar de kliniek. Gaan ze voor mijn pech 8.00 open. Sta ik verdorie toch langer dan een uur voor de deur. Was gelukkig niet koud. Ik hoorde dat er een dame 10min eerder moest zijn, dus ik dacht als ik er nou eerder ben, dan ben ik vast ook eerder aan de beurt......not! Hahaha

2e poging

Dr: uitstel is bij mij geen afstel. T gaat toch gebeuren hoor meisie. Geen zorgen. Het ziet er prima uit en t kam gewoon doorgaan. Voordat ik het besefte was ik al weer aangesloten, beschilderd en ik sliep. Niks gemerkt. Eenmaal wakker, moest ik huilen. Meisje van 10min eerder lag naast me voor even en vroeg: waarom huil je? Heb je pijn?

Ik: nee ik ben zzzoooooo blij dat ik ze heb. en al snikkend van m'n vreugde tranen viel ik weg weg.

M'n meiden hebben even op zich laten wachten, maar ben Dolgelukkig mee. Zware zwelling nu. Ze komen m'n oksels uit hahah.

Zware diarree van de diclofenac zetpil elke x. Obstipatie is wel helemaal weg.

weet iemand hoelang t binnen moet blijven tot t opgenomen is, want t wil na een paar min al weer de chocotunnel uit.

Al met al viel t echte werk reuze mee. Misschien heb ik morgen een andere gedachte, maar dan zijn jullie bffers de eerste die dat te horen krijgen. Dikke tieten knuffel Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss sport, JEeeetje wat een verhaal zeg!!! Het goede aan het verhaal is dat je ze hebt, maar jij hebt wel echt een lange weg moeten afleggen zeg! pffff.

Nou, dan eindelijk toch: GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs:

Jij zult wel flink in de stress gezeten hebben, maar hoop dat het zich wel geloond heeft ;) Ben je trouwens nog misselijk geweest na je narcose, of is het deze keer allemaal goed mee gevallen?

Succes met herstellen!! Hoe is het met de pijn?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw ja vergeten. Dit is misschien wel handig, want ik denk omdat ik nauwelijks had gegeten ook niet misselijk ben geweest. Ik zou immers de dag ervoor geholpen worden, dus zo goed als de halve dag nuchter daarvoor en Daarna volgde weer een nieuwe nuchtere dag, dus niks was van streek. Niet overgegeven. Wel beetje dizzy, maar zo goed als vlekkeloos.

De druk van m'n borsten is wel heftig. Ze voelen als een betonblok van wel 100 kilo die er maar niet af gaat. Ik hield ze met lopen vast. Laat staan als ze uit m'n bandage zijn. Ik voel m'n insisies nu wel. Net nog niet. Ik vergeet dat ik niet alles meer mag/kan. Maar op zich met die pijnstillers gaat t wel ok. Ik hoop dat ik nu wel een beetje slaap kan pakken. Want de afgelopen dgn waren niks hior. Ik voel me niet moe, maar superblij.

M'n bloeddruk was trouwens merkwaardig laag zeiden ze. Ik weet nooit wat t moet zijn of wat t was, maar na de ok was ie te hoog.

Hey maar weet niemand hoelang die diclofenac zetpil erin moet blijven om opgenomen te worden? Zodra die erin zit wil t meteen met alle net gemaakte vrienden er weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm een zetpil moet er toch wel een half uurtje inzitten voor het gaat werken.... Kun je geen diclofenac pillen krijgen die je moet slikken?? En dan in combinatie met een maagbeschermer (omeprazol)

Normaal gesproken krijg je van je huisarts zo een receptje voor beiden!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Miss, wat een heftig verhaal. Zoiets verwacht je echt niet!

Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen en heb je ze toch gekregen. Gefeliciteerd meid!

Hoop dat je herstel een stuk voorspoediger zal verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal.

Bb, die heb ik ook nog ja, maar t scheen dat zetpil sneller werken. Op zich gaat t wel, maar dan weet ik ongeveer hoelang ik moet knijpen hahaha.

Mn boobs waren ook zo toen ze waren opgebonden na de laatse bevalling. Voelt als (stuwing) voeding dat eruit wil, maar niet kan.

M'n bovenste tape raakt los. Ik heb alleen geen tape. Hoop dat ie de nacht houd, zodat ik morgen tape kan halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je gewoon paracetamol neemt, 1000 mg iedere 6 uur (ook 's nachts dus ff wekker zettten) en de diclofenac ernaast, 2 x per dag (maar niet samen met de paracetamol) bij voorkeur 2 uren later, dan is de pijn goed onder controle te houden. Dus bijvoorbeeld: 8 uur, 14 uur, 20 uur en 2 uur paracetamol en om 10 uur en 22 uur diclofenac!

Dan kun je ook gewoon de tabletten nemen, want dan hoeven ze niet snel te werken, dan heb je een goede onderhoudsdosering en werkt het beste. De eerste dagen geen tablet overslaan, en daarna gewoon eerst de diclofenac weglaten en daarna de paracetamol afbouwen.

succes meid!! xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je bb.

M'n eerste nacht ging wel ok. Omdat ik toch niet kon bewegen, had ik m'n flesje water vlak naarst en de medicatie in m'n vestzak. Ik ben om 1.30 naar bed gehesen en 4.20 weer wakker. Na inname van 2 para ben ik half weer in slaap gevallen tot nu. Ik probeer die zetpil weer en t begint meteen te borrelen binnen. Ti's weer zover...die wil er weer uit. Maar we knijpen weer alles bij elkaar.Vanavond doen we dus oraal incl. Maagbeschermer.

Het opstaan is drama, maar als je eenmaal bent opgestaan,dan zit t nog steeds strak hoor, maar is goed te doen. Vrachtwagen, olifant, truck what ever. Hoe iemand t wil noemen. Dat is zwaar. Alsof ik terug geduwd werd. Al puffend en buikspier gebruikend kom je overeind. Ik ben benieuwd wat de dag zich meebrengt. Ik moet een nieuw paspoort laten maken.

Is t verstAndig om naar buiten te gaan denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is weer een korte nacht! Ik hoop voor je dat je vandaag nog even wat slaap kunt pakken. Dat paspoort kan volgende week ook wel lijkt mij. Ik zou nu je rust pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja dit mag ook wel even gezegd worden:

Hoe teleurstellend het ook zou zijn voor mij als ik ze niet had gekregen. Dr Verdonk ging me voor geen goud opereren zonder echo. Hij wou t graag doen, maar niet zonder goede uitslag. Dat siert hem. Ik heb een dubbel gevoel uiteraard, want ik heb m'n boobs wel, maar ik weet nu ook dat er wat anders zit dat er niet hoort. Ook al is t iets goeds, binnen dit jaar nog eens een controle te doen is geen overbodige luxe.

Zo zie je maar weer dat elke dokter anders werkt. Want dat 10min eerder meisje, daar werd niks tegen verteld bij 1cons bij dr visser. Niet eens hoeveel cc ze erin kreeg. Geen echo,niks over de plaatsing e.d. Ze stond na 5min buiten en vond dat haar dokter niet aardig. Ik vroeg haar voor de deur een hele hoop, maar ze wist niks. Ook haar partner beaamde dit. Dr visser weet wel wat ze doet, maar ik werd netter behandeld. Zij kreeg een recovery met allerlei mensen die huilden, hoesten, opstonden en met deuren slaan. Heel onrustig bijkomen vertelde ze. Bij iedereen loopt t dus anders. Zelf in t zelfde gebouw. Zij was op de camping en ik een hotel.

By THE way; knijpen helpt. Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

he miss sport

wat een heftig verhaal !

ik heb gelukkig echt een enorme positieve ervaring achter de rug.

had echt een lieve zuster die heel de dag voor mij klaar stond.

en ik mocht echt niet zomaar naar huis.

na de operatie moest ik nog tot 4 uur blijven liggen.

maar we hebben ze!

op een voorspoedig herstel maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Marie, super dat je ook boobs rijker bent.

Ik voel me goed. Niet misselijk geweest.Pijn kan ik niet echt noemen, want de scherpe rand is er van af dmv medicatie uiteraard. Merkwaardig dat ik na het weinig slapen toch niet moe ben. De druk is wel aanwezig. Maar sjonge jonge ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik ben met m'n borsten. Ik dank GOD constant dat m'n gebeden zijn verhoord. M'n droom is uitgekomen. Ik ben niet Geboren met boobs, maar ging zo echt ongelukkig door t leven zonder ze. En Hij heeft de wijsheid niet zomaar aan de artsen geschonken. Eigenlijk is t toch t mooiste beroep ever.... Je hebt denk ik nergens zulke dankbare patiënten al in dit beroep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan idd wachten tot vlg week Es'. Ik blijf lekker thuis. Je hebt gelijk.

Dat is weer een korte nacht! Ik hoop voor je dat je vandaag nog even wat slaap kunt pakken. Dat paspoort kan volgende week ook wel lijkt mij. Ik zou nu je rust pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Marie, super dat je ook boobs rijker bent.

Ik voel me goed. Niet misselijk geweest.Pijn kan ik niet echt noemen, want de scherpe rand is er van af dmv medicatie uiteraard. Merkwaardig dat ik na het weinig slapen toch niet moe ben. De druk is wel aanwezig. Maar sjonge jonge ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik ben met m'n borsten. Ik dank GOD constant dat m'n gebeden zijn verhoord. M'n droom is uitgekomen. Ik ben niet Geboren met boobs, maar ging zo echt ongelukkig door t leven zonder ze. En Hij heeft de wijsheid niet zomaar aan de artsen geschonken. Eigenlijk is t toch t mooiste beroep ever.... Je hebt denk ik nergens zulke dankbare patiënten al in dit beroep.

Wat goed joh!

Super dat je zo blij bent, super dat je ze hebt. Dit is je nieuwe start. Zo voelde het voor mij in elk geval. Alsof ik gereset was en me niet meer minderwaardig hoefde te voelen. Alsof ik met een andere blik in situaties stap. Erg gaaf!

Doe lekker rustig aan, vrouwke, Ben blij voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een heftig verhaal! Maar gelukkig heb je ze nu!!

Hopelijk gaat je herstel voorspoedig...!

Maken ze altijd zo'n echo om te zien of er iets zit dat er niet hoort?

Stekte meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo Miss sport heftig allemaal joh! Maar gelukkig heb je ze! GEFELICITEERD!! XX

Wel een naar idee dat ze ook nog andere dingen in je borst hebben gevonden..

Goede docter hoor dat hij zegt dat hij niet gaat opereren zonder dat hij zeker weet dat alles in orde is!! Geniet ervan en ik hoop dat je een vrijwel pijnloos herstel hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was ff schrikken. Heb m'n verband ervan af gehaald en m'n bh met band aangedaan. Wat heerlijk. Ze zijn ineens groter geworden. Maaaaaaaar zo mooi meiden. Dit wens ik iedereen wel. Ik ben zo goed als pijnvrij. Ik denk dat ik dit zo over zou doen. Hopen dat het zo blijft. Thank you xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.