Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Gaat lekker bij jou Sam. Hoe oud is je zoontje.? Auto rijden hief ik verlopig niet te doen, want ik heb alles op loopafstand gelukkig.

Had je je boobs groter gewild? Een d? Hoeveel had je erin, hoe en waar ook alweer?

Wat heb je voor pijn dan?

Ik had verwacht dat mijn borsten groter zouden zijn.

Ik had b75, nu c 75. Ze zijn alleen wat meer ronder geworden.

Hoop dat ze nog gaan zakken en daardoor ze ook wat groter gaan worden.

Slik al een aantal dagen geen pijnstillers meer, dat gaat goed.

Autorijden heb ik drie dagen daarna al gedaan. Mijn zoontje zat naast mij en schakelde.

Dat scheelt veel, sturen gaat soms nog moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Mischien worden ze nog iets groter.

Wacht netjes af, ze zitten nu nog vrij hoog.

Ik heb het als jij bij Verdonck laten doen. Op dezelfde dag.

Mijn oudste zoon is 8 jaar, maar aangezien wij een eigen rijschool hebben rijden ze hier al snel op het eigen terein. Alle auto,'s hebben ook dubbele bediening.

Ik heb nog jonge tje van 5 jaar en die schakelt ook al. Kan nog niet bij de pendalen, dus zelf rijden moet hij nog een aantal jaar mee wachten.

Ze hopen hier allemaal dat ze heel snel 16,5 jaar zijn en ze zelf mogen rijden.

Ik heb drie jongens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem om de 6u paracetamol, dir gaat prima, dus ik word niet meer lek geprikt.

M'n handen en voeten zweten soms en wanneer m'n para bijna is uitgewerkt, dan voel ik die heavynes van m'n boobs en word door de druk een klein beetje kortademig. Maar m'n borsten zijn niet warm. Ik heb ook geen koorts. T komt en gaat. Die maken t gelukkig goed. Misschien is t gewoon wennen, maar het maakt t er niet al te prettig op. Ben wel erg moe nog steeds. Ik ben gister wel ongesteld geworden maar t vertrekt vandaag ook weer. M'n lichaam is denk ik een beetje van slag. Geen vloei meer maar krijg wel de rest van de symptomen. Gratis en voor niks die extra vermoeidheid cadeau?? Die fitte dame die ik altijd was, is zoek. Ik hoop zo erg dat ik dr gauw weer terug vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een paar dagen na de operatie ook een hele vreemde menstruatie. Alle symptomen, maar heel weinig vloeiing. Ik was er al lang blij mee, maar het was wel apart!

En vergis je niet meid, een narcose is niet niks. Ik kreeg ook een hele vette huid in mijn gezicht en op mijn borsten kreeg ik na een week of twee zoiets als acne...... Sja, het zal er allemaal wel bijhoren, maar je hebt ze in ieder geval :D

Fijne avond nog, en hoop dat je eens wat langer slaapt vannacht, Jij bent altijd zo vreselijk vroeg op!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen ik in 2010 aan mijn keelamandelen geopereerd werd echt een maand nodig gehad om bij te komen van de narcose en dat was met een ingreep van maar 15 minuten dus een veel lichtere narcose..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb, die vette huid heb ik ook wel, maar had ik voor de bv altijd ook al gehad. Veel erger is t niet geworden.

Bedankt Es', ik ben dus nog even onder de pannen.

Vandaag heb ik denk ik een betere dag. Iets beter wat de vermeidheid betreft. Pijn heb ik tot nu toe (behalve breinaald steek) niet gehad. M'n borsten slinken nu al. Anderhalve week po. Beetje jammer want was net aan de zwelling grote gewend. Ik ga lekker eten bij m'n lieve mams en maybe vertel ik t wel.

Ik ben trouwens lekker verwend door m'n Kids met een ontbijtje. Daar kan ik toch zo van genieten. Fijne moederdag allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht half op m'n buik te epileren op bed. Nou ik heb t geweten. Ik wist niet hoe snel ik weer op moest springen en een andere positie te nemen. What was i thinking??? Het leek wel alsof ik op een grote bal lag. Dat was eng. Raar gevoel. Dat doen we dus niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook niet zo goed voor het inkapselingsproces he mutsieflutsie hihi :140:

Jij hangt hier nu al zooooo lang op dit forum rond, jij 'of all people' zou toch moeten weten wat wel en wat niet kan!!! :154:

Maar ik weet het, als het dan over jezelf gaat, dan denk je opeens alles te kunnen haha.

Rustig aan Miss! Adem in, adem uit, adem in, adem uit :63:

xx BB :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha i know, maar ik kwam er nauwelijks tegenaan. Bij t opstaan dacht ik Hmmm....hoe hoe gaan we dit doen en... Boef toen lag ik er wel bovenop. Dommie hè? 1x, nooit meer.(in m'n herstel dan).

Vandaag ga ik fietsend m'n jongste naar school proberen te brengen. Weer een nieuwtje in m'n booby tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, als je dat soort dingen nu allemaal gaat doen al, betekend dat wel dat je je al een heel stuk beter voelt! Dat is dan wel weer positief!

Hoe ging het naar school brengen? Moet je hem/haar dan niet uit het fietszitje tillen?

Dat zie ik voorlopig nog niet zitten hoor om 15kg uit het zitje te moeten tillen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik voel me iets beter. Het zware gevoel is er nog. M'n wenkbrauwen zitten nu ook zoals t hoort. Maar zal hier in de komende dgn wel een andere positie voor moeten verzinnen. Tja alles gaat gewoon door. Ook de haargroei. Hahaha je wilt denk ik niet weten wat er onder m'n oksel zit. Je kan er zowat een boswandeling in maken.

Hè maar 15kg tillen dat mag ook niet. Hij is al 9jr en kan er zelf op en af. Zijn eigen fiets is bij opa en oma. Maar het is geen fietst geworden, want het gaat allemaal anders in mn hoofd, dan in de werkelijkheid. Ik heb een enorme zware fiets en dacht alleen aan het fietsen en niet aan het eruit tillen, heffen en afdalen ervan uit de kelder waar ik trap op en af moet. M'n man vroeg me al hoe ik dat zou doen met m'n vrachtwagen. Zo noemt ie m'n fiets, dus je begrijpt t al..... Dat werd lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik voel me iets beter. Het zware gevoel is er nog. M'n wenkbrauwen zitten nu ook zoals t hoort. Maar zal hier in de komende dgn wel een andere positie voor moeten verzinnen. Tja alles gaat gewoon door. Ook de haargroei. Hahaha je wilt denk ik niet weten wat er onder m'n oksel zit. Je kan er zowat een boswandeling in maken.

Hè maar 15kg tillen dat mag ook niet. Hij is al 9jr en kan er zelf op en af. Zijn eigen fiets is bij opa en oma. Maar het is geen fietst geworden, want het gaat allemaal anders in mn hoofd, dan in de werkelijkheid. Ik heb een enorme zware fiets en dacht alleen aan het fietsen en niet aan het eruit tillen, heffen en afdalen ervan uit de kelder waar ik trap op en af moet. M'n man vroeg me al hoe ik dat zou doen met m'n vrachtwagen. Zo noemt ie m'n fiets, dus je begrijpt t al..... Dat werd lopen.

:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer mogen de pleisters eraf??? Wanneer de korsten eraf zijn? Want de korsten drogen toch niet met de pleisters erop lijkt mij of zie ik dat verkeerd?

Bij mij mochten de pleisters er na 2 weken vanaf en de korsten drogen ook onder de pleisters hoor. Ik had nog maar 2 hele kleine korstjes toen na 2 weken de pleisters eraf gingen!

Wat heeft de plastisch chirurg gezegd. Meestal vertellen ze dat, of geven ze een brief mee waar dat op staat ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht ze er gisteren er af halen na 12 dagen.

echter moest ik heel de avond na school dus ik ga ze vanavond maar eens verwijderen.

gisteren ook voor het eerst gewerkt lichamelijk niet zwaar omdat ik een kantoorbaan heb.

maar was toch echt wel moei.

vanavond maar weer eens even in de bank ploffen.

miss sport heb jij het 'sporten' al opgepakt?

ik wil morgen avond een half uurtje gaan wandelen eens kijken hoe dat gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.Bb, er staat alleen maar over knoopjes via ha. Niks over pleisters.

Marieked2, ik ben nog niet wezen sporten, maar vandaag heb ik wel gedacht aan een stevige wandel buiten. Ik ga toch maar lekker even eten met m'n dochter ivm morgen 1ste werkdag.

Kaar, mijn herstel liep een beetje anders dan anders, want mijn pleisters lieten vanzelf los. Gelukkig waren de wonden dicht, maar daarna heb ik m'n littekens wel dicht gehouden met pleisters. Nu vroeg ik me dus af hoelang ik dit moest houden. Gelukkig weet ik nu dat ze onder de pleisters ook opdrogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook even je ha bellen om het te vragen. Weet je het tenminste zeker.

Jeetje, morgen alweer werken. Zie je het wel al zitten om weer aan de slag te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gingen m'n pleisters na ong 6dgn zelf vanaf weet je nog? Tape en pleisters lieten los. Why oh why? Weet ik ook niet. Maar toen heb ik m'n wonden nog even moeten dicht houden. Iedereen heeft andere richtlijnen gekregen, zoals ik bij kaar lees. Gelukkig las ik dat haar pc die van haar ook na 6dgn dus verwijderd heeft. Het is dus va nu verantwoord om pleisterloos door bleven te gaan.

Ik vind t nog een beetje eng en heb nog een hoop, dus ik zal t meeste voor m'n gevoel maar opmaken. Zonde anders toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.