Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb m'n pc maar weer gesproken, omdat ik na 1e dag secretaresse werk vandaag m'n borsten weer ontzettend strak begonnen te staat rond 14.00. Dacht ik dat ik per direct moest stoppen. Hoefde niet, maar wel stapje terug. Ze geven t direct aan mocht je teveel hooi op je vork neemt.

Ik MOET wel ala min. Bellen als ze warm worden, ik koorts krijg, pus uit m'n wonden of dat soort gekke dingen die je niemand toewenst. Maar dat is logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Ik zit heel vaak met mn ellebogen op m'n knieën, is dit erg? Druk ik m'n prothese er niet mee omhoog? En heeft er iemand idee hoe het voelt al mocht je prothese uit z'n pocket schieten. Zo ja, hoe voelt dat? Pijn?

Dat is inderdaad wel heel vaak :45: :45: :45:

Meid geen idee hoe het voelt als je prothese uit zijn pocket schiet hahaha. Als het geen pijn doet, kan het geen kwaad, neem ik aan, maar heb me dit eigenlijk nooit afgevraagd :106:

Luister gewoon goed naar je lichaam!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja heb ik weer dat t verkeerd op m'n tel gaat. Dit kan ik niet verwijderen achteraf hè?

Ik voelde namelijk iets een soort uit de kom effect onder m'n arm. Nu weer ok, maar een beetje eng. Dit was na een zware werkdag met dossiers heen en weer te gaan.

Ook omdat ik een diepe lounge bank heb, moet ik mezelf vaak afzetten om er goed op te zitten vandaar die vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop zo erg dat jullie gelijk hebben. Je moet me nu weer zien.... Ik verroer geen tiet. De hele dag denk ik niet vandaag. Een fijne mooie maar vooral rustige zondag ladies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor het eerst auto gereden en vandaag 2e poging fiets, beide gingen goed. De samentrekking van de spieren heb ik bij het auto rijden aardig gevoeld. Ik ben nu 2 1/2 week po en het gaat bijzonder goed. Bijna helemaal de oude. Klein beetje moe nog als normaal.

De allergrootste(zonder vulling) d bh is te klein, dus waarschijnlijk toch een e.

Ik heb me vannacht op z'n mooist gevoeld bij de knuffel sessie. What à amazing night.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Miss sport

we zitten bijna op de helft .

ik heb al 2 bh's gekocht ga er niet vanuit dat ze nog een maat zullen groeien.

en ga deze week proberen om elke dag een half uur te gaan wandelen.

zodat ik over 3 weken niet opnieuw hoef te beginnen met sporten want zo voelt het wel een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat gaat wel helpen idd om nu al wat te bewegen.

Ik heb nog geen echte bh gekocht, maar wel een driehoekje( triangle bikini). Ik vind het er dan groter uitzien dan die losse flodders. Nee zo mag ik m'n vriendinnen niet noemen.

Succes met t bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid dat gevoel heb ik ook wel eens gehad hoor niets aan het handje!

Mooi dat het autorijden en fietsen goed ging. Heeeeerlijk he om nu met prachtboobs te knuffelen, wat voelen wij ons echt vrouw nu!

Ik zit alweer in mijn tweede werkweek.. Een maand po nu yeeh! heb wel bhs gepast van het weekeind maar het voel nog niet helemaal fijn dus ik wacht nog even met een nieuwe kopen.

Sport bh ga ik morgen voor kijken. Ben van het weekeind helaas niet geslaagd..

Hoe gaat het bij jouw met werken nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwa t werken gaat de ene x goed, maar hoe langer ik door ga, hoe meer het weer naar mijn gevoel strak gaat staan. Als ik in de spiegel kijk dan valt het wel mee met het gevoel dat ik er gratis bij krijg. het neemt wel elke dag iets af gelukkig. Ben ook blij dat ik geen doof gevoel heb.

Oja, jij gaat lekker hard nu dat je een mnd po bent. Vind je niet dat je sport/kliniek bh kleiner is geworden? Die van mij wel. Nu heb ik wel verschillende maten in de kast, maar ti's echt passen en meten nu.

Hoe is t bij jou met werken?

En meid wat voel ik me compleet met boobs achter de schermen. Ik durfde een hoop bij m'n vent, maar nu nog meer. Misschien koop ik een mooi nacht setje van t weekend. Een gewone bh durf ik nog niet. Beetje zonde als ik dat ook niet meer pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kliniek bh kun je in de wijdte verstellen, maar ik werd donderdagnacht wakker met het gevoel dat ik stikte, heb gelijk die bh een gaatje losser gedaan!! nu zit het prima. Had het benauwd joh phoe..Verder lijken me borsten niet groter of kleiner te worden. Ze komen wel steeds dichter bij elkaar en steeds ronder! Haha iedere dag een andere Cup! Dat is inderdaad passen en meten dan!

Op mijn werk gaat het goed, alsof ik nooit weg geweest ben haha. Maar ik zit dan ook alleen maar achter de pc =). Soms is het wel moeilijk die band te verstoppen, maar nu doe ik die overdag gewoon achter me rug om vast. In principe hoef ik hem vanaf nu alleen nog 's nachts aan.

Oeh leuk hoor, zal hij vast niet erg vinden hihi. Echt super dat jij je ook zo compleet voelt. Nu kunnen we niet meer stoppen met in de spiegel kijken ;-)!

Ik heb een leuk jurkje gekocht zonder bandjes weet je wel.. met alleen een soort elastische band om de borsten. Dit stond mij nooit, en nu staat het zonder bh echt prachtig!

Zijn je blauwe plekken helemaal weg nu? De acute vocht aanvallen zijn nu wel wat geminderd of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe stepless. Heb ik ook nooit aangekunt.

Ja m'n blauwe plekken zijn helemaal weg. Het beurse gevoel ook. Ik voel wel dat er wat zit. Maar een bv vond ik geen enkele periode pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je.dat probeer ik later op de iPad, want op m'n kleine scherm is het geen doen. Oe spannend. Zou t nu best wel willen weten. Ik hoef hopelijk niet te rekenen hè. Dat is niet m'n sterkste punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn tabel komt 15 cm verschil uit op een B :45:

Ik durf te wedden dat jij voor de tabel van Essie gaat ;)

Trouwens bij het meten: onder de borsten goed strak trekken en op de borsten gewoon losjes. Wedden dat jij meer verschil hebt dan die 15 cm, al heb ik ze niet gezien.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm hoe raar je dat zo bb? Hahaha die van essie vind ik idd wat aangenamer klinken. Ik doe t nog eens over zometeen na de douche. Weet je wat?.... Ik ga nu douchen tot zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.