Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Blush, ja ik geniet er ook van. Maar vind het toch raar. Dit is niet de IK die ik wil zijn. Nee, m'n pleister zitten er nog op. Mocht niet van bb. Verstandig om erop te laten tot het knoopjes verhaal eruit mag.

Marieked en Sam, bij mij zijn ze ook oplosbaar, maar de knoopjes blijven eruit steken dacht ik. Dat lost niet op buiten je lichaam.

Ja, ik verveel me kapot. Ik ga zo even naar buiten denk ik. Het zonnetje schijnt. Ben net helemaal onder de douche gegaan en voel me weer een beetje mens. Ik voel geen pijn, maar niet lekker in mn vel. Ik moet ook wel vandaag of morgen menstrueren. Kan zijn hoor dat ik me daarom zo vervelend voel. Gelukkig heb ik M'n minder strakke bh aan. Beter aan de onderkant. Ik heb het wel enorm koud. Van die rillingen. Ik zit met twee dekens in de hoek van de bank. Herkenbaar?

Normaliter wil ik altijd gauw naar huis. Ik vind m'n huis fijn om in te zijn, maar dat je niks mag is vervelend. Ik ben ook niet iemand van t vragen. Het is even doorbijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

De knoopjes vallen ervanzelf af als de hechtingen opgelost zijn.

Met mij gaat het wat beter.

Gisteren weer een allergische reactie gehad. Snap er niets van.

Pijn is minder nu, maar nog steeds wel aanwezig.

Koud had ik ook, zat met dikke dekens op de bank.

Heb maar weer verband om mijn borsten gedaan zodat ze weer strak zitten, zijn toch wel groot en voelt raar aan.

Het jeukt ook een beetje.

Heb nu pas een pijnstiller genomen en het gaat goed.

Ben ook nog niet de oude ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat koud hebben is voor mij ook herkenbaar...ik wil ook graag naar buiten lekker van het zonnetje genieten, maar ik doe het nog niet, bang dat ik een klap krijg en straks nog langer moet herstellen, ik ben net ook weer even onder de douche gestapt, maar leek erop als mn littekens een beetje gingen branden..hebben jullie dat ook? :132:

Ik hou ook erg van mn huisje, ben graag thuis, maar nu met dat niksen is het minder, de tv staat de hele dag aan, mn laptop continue aan het netstroom, maar het moet, we willen straks niet zeggen had ik maar meer rust genomen :140: ik heb gister wel gekookt, heb me daarna snel weer omgekleed en ben in bed gaan liggen, was meteen moe.

@marieked2

Ik zou ook graag een nieuwe bh willen kopen, maar ik wacht echt nog even, ik moet deze nu twee weken lang dag en nacht aanhouden en daarna twee weken lang alleen de dag, dus over 4 weken mag ik bh-shoppen, ligt er ook aan of ze dan geen pijn meer doen anders draag ik deze bh iets langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, hier schijnt ook de zon.

Mischien straks toch ff buiten zijn, is ook wel weer eens fijn.

Ik ben ook erg moe, kan de hele dag slapen en snachts doe ik geen oog dicht.

Heb er weer strak tape overheen gedaan. De sportbh deed pij op de hechtingenben mij borsten waren groot.

Vond het heel vreemd aan voelen.

Nu zitten ze weer strak ingepakt.

Voel lij beter dan gisteren, ga toch niet werken en neem nog een dagje rust.

Bedoel ik voel me beter.

De iPad staat hier ook continue aan en de tv ook. Er is nietsleuks op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo Sam,

Lekker nog even bijkomen. Heb je je med aangepast? Ik doe korte dutjes, maar 's nachts slaap ik ook gewoon goed.

De bh Amoena bh van annamamelle vind ik het beste zitten. Van katoen en zacht bij wondrand. Volgens mij niet zo heel duur en snel was ze. Die vrouw is heel vriendelijk en die band die op afbeelding staat, daar nog even achteraan bellen.

Ik voel me echt top. Alleen soms moe. Oh maar uuhh.... Ik zie mezelf gewoon dikker worden in hoek vd bank. Dat vind ik zwaaaar klote.

Blush, mag je koken??? Ik niet hoor. Hahah ik zit op m'n prinsessenwolk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsessenwolk?? Te grappig.

Miss sport, zijn jou borsten ook zo strak? Lijkt wel og ik stuwing heb.

Heb tot nu toe nog maar een paracetamol in genomen, gaat goed.

Raar hoor, grote borsten. Heb het gevoel dat ze eraf vallen.

Hihihi.

Verband zit er weer strak om heen ,geeft een goed gevoel.

Vind het moeilijk welke maat bh kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

natgeo en discovery channel...zo leer ik nog wat hahah

Ik draag een bh van Voe nuha, maar de rand drukt ook op mn hechting, tenminste zo voelt het.

Miss sport, ik was op dat moment alleen en zou 'ziekenbezoek' krijgen ik kon m'n bezoek niet zonder iets op tafel ontvangen :13: , ik kan echt niet de hele dag liggen, dus dacht ik ga ff iets lekkers klaarmaken. Ik heb trouwens ook geen man die mij zo kan verwennen, wel kindjes maar die zijn logeren zodat ik rustig kan herstellen.

Mn moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sam,

Ja die Amoena bh zit net iets lager. Het deed pijn op die wonden al die andere. Vooral met zitten. En ja man m'n borsten staat zo strak als maar kan. Vooral wanneer ik opsta vanuit een lig of zit positie. Of Na een stekker eruit gehaald te hebben of de koelkast open maken. Het lijkt alsof ze niet willen mee werken. Ik kan het wel, maar nu ben ik al een beetje bezig geweest (eigelijk met niks), maar m'n boobs staan daardoor wel op scherp. Sam jij was toch ook bij dr. Verdonk?

De Welness kliniek heeft hun prijs met €295 verhoogd na 190 jaar ofzo. Dus we zijn net op tijd. Nu zijn ze nog goedkoop, maar toch lekker meegenomen toch?

Ik heb niet het eraf val gevoel. Maar een: "hou me vast". Hahaha. Ik zit er telkens aan. Ik vraag me man ook steeds: wil je me tieten zien? Mag wel zeg ik dan. Wel 10x per dag gooi ik die vest helemaal of half open. Met liefde aai ik over m'n meiden en dank even naar boven.

Blush, leuk ziekenbezoek. Dat heb ik niet echt gehad, want vertel nauwelijks iemand. Kijk je uit met dat lekkers maken? Wat ga je maken trouwens. Ik lust op dit moment echt alles. Moet ik echt mee uitkijken. Gevaarlijk lekkers, hoek vd bank, tv, iPad, telefoons hmmmm eind vd rit zit er wel 20 kilo aan incl boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze hebben idd het bedrag verhoogd. Ik zag het ook van de week.

Ze vallen er ook niet vanaf, maar ze willen idd wel vast gehouden worden.

Voelt zo raar.

Ik had idd ook Verdonck. Vond het wel een aardige man.

Wel vreemd van die hechtingen, ze zeiden mij dat ik niets hoefde te doen.

Ze lossen vanzelf op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koken.... Tja, denk dat dat na een week wel mag toch?! Mits je niet zwaarder dan 2kg gaat tillen. Dus niet sjouwen met zakken aardappels ;-)

Ik moet er nu nog niet aan denken, ben blij dat mijn mannetje ook kan koken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwacht er niet teveel van hoor, heb niets bijzonders klaargemaakt, kipfiletje in stukjes gesneden, zakje wokgroenten opgetrokken, beetje rijst op vuur gezet, woksausje et voila, wokgerechtje niets bijzonders, voorderest heb ik weinig eetlust.

Bij mij weet ook niemand het op m'n moeder, vriendinnetje, vriend en nu nog een vriend na het.

Hou ik ook lekker zo, als het in de zomer op zal gaan vallen zeg ik gewoon dat ik het Georgina Verbaan syndroom heb :45:

Beetje vroeg, maar ik ben stiekem naar bikini's aan het kijken.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt inderdaad mee Blush. Als het gaat gaat het!

Hier ook niet veel eetlust, wil wel kleine hapjes eten, maar een hele maaltijd trekt me niet echt op het moment.

Hahaha het Georgina Verbaan syndroom. Misschien moet ik die ook gaan gebruiken, ik heb het ook niet aan de grote klok gehangen.

Het is toch leuk om je alvast op bikini's te oriënteren. Heb je al wat op het oog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet hoor, terwijl ik wel een hele goede band heb met haar. Maar dit gaat ze niet willen begrijpen. Ze heeft me tenslotte niet zo op de wereld gezet, dus wil haar gewoonweg niet kwetsen met m'n keuze.

Jammer dat die van mij niet kan koken. Hij doet soms wel alsof, maar uhhhh doe maar niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n moeder er juist helemaal bij betrokken. Ik heb haar ook laten zien hoe mijn borstjes eruit zagen.

Bij het zien van mijn kleine cupmaat begreep ze eigenlijk direct waarom ik dit zo graag wilde. Ben blij dat ik dit met haar kan delen, maar begrijp het ook dat dat voor anderen anders kan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn moeder er ook bij betrokken, ze wist dat het al jaren op m'n wensenlijstje stond, ze wist hoe m'n zacht gekookte eitjes er voorheen uitzagen en ze heeft ze inmiddels ook al gezien en heeft me er heel veel plezier mee gewenst. Me is heppie :76:

Ja ik heb al iets op het oog, ben nu voornamelijk online aan het kijken, ik ga over een aantal weken even kijken of ik in een 75C of D kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook mijn ouders weten het ook.

me moeder heeft me eerst voor gek versleten tot ze mee ging naar afspraak en ze mijn borsten zag

toen begreep ze het wel.

als er nu iemand vrouwelijke visite is zegt me moeder laat je borsten eens zien hoe mooi ze zijn geworden.

hier weten het dus heel veel mensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder en schoonmoeder weten het ook. Ze staan zo dichtbij me dat ik het wel fijn vind als ze het weten en verder helpen ze ook met de kinderen dus moest ik ook wel vertellen waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, m'n pleister zitten er nog op. Mocht niet van bb.

:45::154::152:

Dat is wel echt grappig!!! Ik word ge-quote :45: :45:

Meid, als jij je pleisters eraf wilt halen, ga gerust je gang, maar ze kunnen in principe gewoon blijven zitten :D Je hoeft ze niet schoon te maken. (dat was eigenlijk wat ik bedoelde) :D

xx bb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet t bb hahahah. Maar ik hou ze er gewoon op. We doen geen onnodige dingen en neem t advies aan.

Hey maar wat is er gaande met jou boobs bb? Ik las iets in THE shoutbox, maar werd er niet veel wijzer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha, stiekeme mee-lezers :45:

Ik vind mijn borsten te breed in verhouding met de projectie.... Ik denk dat het een verkeerde keuze van mijn pc was om dit implantaat in mijn borst te 'proppen'. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ga wel voor een second opinion...

Dus zal vervolgd worden hihi.

Als ik eruit ben, zal ik een update schrijven in mijn topic, met waarschijnlijk het hele verhaal :)

Hoe gaat het met jou?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.