Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Je moet doen waar jij je het fijnst bij voelt. Een paar dagen langer met pleisters rondlopen kan geen kwaad.

Ik was blij dat ze eraf mochten, ik vond ze naar zitten, ze trokken aan m'n huid.

Zoveel pc's, zoveel verschillende richtlijnen. Van mijn pc mocht ik bijvoorbeeld al meteen beginnen met littekencreme smeren, terwijl anderen aangeven dat je daar nog weken mee moet wachten. Verwarrend af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat m'n lichaam de heavy metall nu wel aan t accepteren is. Ik voel dat ik wat extra gewicht mee draag. Het lijkt alsof ik constant op een bosu bal lig.

Vandaag probeerde ik m'n piercings weer hun eigen plek te geven, maar tevergeefs. 1er wel in en de ander voor de helft. Ik zou toch zeggen na 12jr t te hebben, dat die niet meer dicht gingen. Tja om t door te laten prikken...ik weet t niet hoor. Ze hebben al wat trauma mee gemaakt die boobs van me. Ik denk er nog even over na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZEG Miss sport!!! Zit ik me net te bedenken he....... Misschien voel je hem al aan komen....... Maaruhm, wanneer kunnen we jouw borsten nou ook eens bewonderen??? Dadelijk moeten we nog denken dat je een man bent die de hele dag hier lekker op het forum zit te kwijlen :D

Wij (ik) willen tieten zien! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik kan je verzekeren dat ik nu met tieten op en top vrouw ben. Maar ik ga helaas voor m'n eigen privacy geen foto's plaatsen. Ik zou graag willen om alles te delen, maar ik heb zoveel herkenningspunten,dat t echt niet mogelijk is. Sorry. Cloontje kan dit beamen. Via pb en vervolgens whatsapp zou eventueel wel kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik heb dat nu al en ben vandaag niet eens aan t werk geweest. Ik heb er nu de puf er niet voor om je na te doen cloon. Pfff werken. Ik ben t thuis zitten ook zat, vooral omdat ik dingen in huis zie wat ik niet aan kan pakken. Maar ja ik ga t gewoon proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach wat zonde! Heb je geen fotoshop programma waar je je tatoes, piercings, borsthaar en andere herkenningspunten mee kunt wegwerken?? :D

Je hebt nu zeeen van tijd joh haha, ga met picasa aan de slag en maak er wat moois van!! hihi

Maar goed, als het echt niet lukt.... Dan moeten we je maar op je woord geloven :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Miss sport is zeker een Miss hoor! Met indd te veel herkenningpunten voor bekenden

Doe je zwaar werk? Gelukkig is het donderdag weer hemelvaart! Ben je dan ook vrij?

Ik ken het inderdaad.. Zelfs als ik nu mijn bureau met een doekje af neem voelt het vaag in me borsten haha, dwijlen ging ook niet helemaal zoals het moest. Toch wel wennen dan ineens! Een heel apart gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zeeën van tijd heb ik helaas niet meer. Vandaag is t weer een werkdag. Bah. En ik weet ook niet eens te fotoshoppen Hahaha al had ik de tijd wel. Trust me im à real woman.

Cloontje, helaas eigen zaak en veel werk wat is blijven liggen in m'n herstel periode, dus werk wel met hemelvaart. Wanneer mogen we de afwas weer doen? Die andere dingen kunnen even wachten of manlief. Maar die afwas stoort me mateloos ivm open keuken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe gaat het werken?

dit is alweer mijn dag 3 gaat steeds beter.

maar in de avond duik ik wel lekker in de hoek van de bank.

gisteren mijn pleisters er af gehaald.

me moeder moest echt zowat onder mijn borst duiken om het liteken te zoeken.

het is ook helemaal dicht een geen korstjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Es'.

Jeetje zo snel die pleisters eraf. Fijn dat die al mooi zijn genezen. Ik dacht dat ik snel ging, maar uhhh jij spant de tiet marieked.

Werken vond was niet pijnlijk, maar ik gebruik wel veel m'n armen heen en weer. Dus voel wel constant die borstspier aanspannen. Beetje moe, maar op zich gaat t lekker. Ik denk dat ik bijna de oude ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou lekker rustig aan doen hoor.

tja om een of andere reden heb ik dit keer echt geen last gehad.

maar bij mij is het dan ook alleen maar opvullen van een lege borst geweest en voor de spier.

pijnstillers hoef ik ook niet te nemen al vanaf dag 1 niet.

maar waar ik wel aan moet wennen is de zwaarte hebben jullie dat ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa nou dat heb ik nou ook Marie. Nu valt t gewicht wel mee. Klein beetje gewend. Elke dag steeds meer. Of Soms heb ik op een onmogelijke plek jeuk. Nou dat zitten ze een beetje in weg. Die dingen geven helemaal nog niet mee. Hè maar jij hebt t dus heel makkelijk. Peace off cake. Zo nog een keer doen dus. Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het inderdaad heel makkelijk maar nog een keer sla ik even over

maar ik heb echt wel last van me nek.

de eerste dag vond ik het wel meevallen met de grote.

maar gisteren zat ik in de spiegel te kijken en toen dacht ik eigenlijk zijn ze echt wel heel groot.

geeft niks hoor mij hoor je niet klagen :)

maar inderdaad ze geven niet mee en heb sinds de pleisters er af zijn ook jeuk.

morgen al weer 2 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al goed miss :D

Succes met werken weer!

Ik kan me trouwens niet meer herinneren wanneer ik voor het eerst ging afwassen.... Ligt er trouwens ook aan hoe hoog je aanrecht is...

Ik heb volgens mij in het begin afgedroogd als mijn man afwaste... Pff goeie vraag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik een lange dag heb, moet ik m'n eten en drinken die ik heb voorbereid meenemen hoe doe ik dat???

Een gewone handtas mag niet vw 1kant gewicht. Maar ik heb m'n zoon z'n kleine rugtas geleend zodat t gewicht verdeeld is. Ik weet niet of t kwaad kan, maar moet toch ook wel eten. Het hoognodige neem ik mee. agenda en fles water weegt t zwaarst. Tips voor de komende lange werkdagen.

Pffff ik ben nu al moe. Jeetje Gisteren vond ik echt ook een zware dag. Nou girls die aan t herstellen zijn en pijn in de rug van t zitten en liggen hebben, wish me luck. I Will need that.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte meid! Nog een paar weekjes en dan ben je er helemaal doorheen!

Ik had gisteren ook even de balen van die 6 weken. Het is nu nog 5 weken "afzien" voor mij en toen liep ik gisteren een beetje met mijn ziel onder m'n arm omdat dat nog zolang duurt... Toen gaf ik mezelf snel een schop onder mn kont en dacht.. Ik ben ook verdorie 2 keer 40 weken (ok 38 weken niet liegen) zwanger geweest! Das pas lang!! Dat hielp mij wel even :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobsie

Hee miss sport, ik bruikte in het begin gewoon een tas die ik op me schouder hing zo til je feitelijk niks! Lijkt mij juist dat een rugtas aan de voorkant op je borsten rust en dat lijkt me geen pretje!

Succes

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls, het is me gelukt. Van m'n meiden merk ik dat nu 1voorop loopt. Van t eten en drinken is nauwelijks wat terecht gekomen,zo druk was het. (rugzak voor niks gesjouwd).Nu denk ik zelf, omdat ik rechts ben en dus m'n rechterarm veel gebruik, die dus juist veel zachter aanvoelt. Doordat de spier samentrekt en ongemerkt gemasseerd wordt. Lefty doet t dus minder goed.

Werk was toch wel ff lekker. Even weg van huis. Ik heb alle hoeken en gaten wel gezien na de afgelopen 2wk. Baal wel ontzettend alles te moeten laten staan nog steeds.zelfs een doekje over de wc durf ik niet, omdat t niet mag. Vind t nu al eng dat er 1 harder dan de andere gaat van m'n boobs. Het werk was wel uit te houden omdat je lekker aan 1stuk doorgaat, maar sjonge jonge wat ben ik moe zeg. Nu zou ik wel een dutje willen doen, maar dan kom ik met slaap van vanavond in de knoop.

Littekengel dermatix vandaag gestart. M'n littekens zitten mooi in de plooi en zien er netjes uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.