Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb het verband er ook af gehaald.

Het egon zo te jeuken, werd er gek van.

Is wel heel erg raar om opeens grotere borsten te hebben, al had ik ze groter verwacht.

Het doet nog wel pijn, vooral de hechtingen aan de onderkant.

Waarom moet je eigenlijk een sportbeha aan? Ik heb er nu ook een aan maar vind het niet echt prettig zitten. Ik ga er morgen een kopen die denk ik beter van maat is. Het geen flauw idee welke maat ik moet kopen.

Ik slaap e ht super slecht, durf ze bijna niet los te laten, ben bang dat het pijn doet.

Morgen weer werken, twee uurtjes maar.

Ik ben zo moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja raar hè Sam.

Dat verband heeft ook een doel. Je moet het niet voor niets 2wk aanhouden. Althans zo lang mogelijk. Dat is zodat de boel geen eigen leven gaan lijden. De nieuwe Lijken totaal niet op de oude hè? Even wennen.

Die strakheid is echt op z'n ergst nu bij mij sinds de bevrijdingsdag van mn boobs. Omdat ik zoveel sport heb ik keuze zát in de bh's. 2 banden. Voor als er 1 in de was moet. En toch zaten de eerste 3 niet goed. Ze verschillen allemaal van vorm en grote. Meestal 75 c of d. Ik droeg ze vroeger altijd dubbel natuurlijk met een push up eronder. Dat is nu niet meer nodig Thank God.

Blauw is wel normaal voor dat geknutsel. Dat staat in de voorzorgbrief.

Balen dat je nachten niet soepel gaan. Gelukkig heb ik daar geen last van, want anders ben ik niet te genieten over de dag.

Jeetje nu al werken. Pfff daar ben ik ook nog te moe voor. Heeeel veel succes. Respect. Ik val soms gewoon even in slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een sportbh aan die erg strak zit.

Het zal toch niet erg zijn dat het verband er na al af is.

Het ging ook steeds verder zakken.

Ik ben ook erg moe. Ik moet morgen wel, heb een eigen zaak.

Ik heb nog geen ontlasting gehad, plassen lukt wel.

Raar, heb ook een dikke buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sam, ik weet hoe klote dat is als je eigen zaak hebt. Heb Ik ook en nog een andere baan erbij maar ik ben nu op "vakantie" hahah. Daar heeft iedereen toch recht op. Ik knal altijd voor m'n toko. Maar Nu is t mijn beurt. Herstellen staat nu op nr 1. Voorheen ging ik nooit op een echte vakantie alleen om er voor m'n klanten te zijn. Ik snap t wel heel goed hoor. Maar ik weet nu ook heel goed hoe je je voelt. Ik hoop alleen dat je t goed voelt en t aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben moe, raar. Voel echt alsof ik de hele dag kan slapen.

Mijn ene borst is ook iets groter dan de ander.

Hoort dit?

Ook jeukt het, maar dat zal wel de genezing zijn.

Het gaat steeds beter.

Hoe gaat het bij jou Miss?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral pijnvrij. Dat is niet onbelangrijk vind om te melden vind ik. M'n boobs wou ik insmeren, maar eerst gewassen te hebben. Het Is gelukt maar t lijkt alsof ze dat kleine beetje water hebben opgezogen. Ze staan zo strak sindsdien. Nu al heel natuurlijke en mooi. Ben zeer benieuwd wat het eindstation zich mee brengt.

Tot nu toe zie ik m'n bulldogs niet meer. Wie kent dat? Dat raar stukje vlees in de okselplooi. Die is nu helemaal weg. Echt beterrrr. Het enigste wat ik niet kan en durf is het laatste stukje over mn schouder als ik m'n jas of vest aan doe. Of als iets te hoog staat. Kan t wel, maar doe t niet. Vergeet t wel soms.

M'n bh band komt wel op m'n litteken. Is dit erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sam, tot nu toe is het nog gelijkspel bij m'n girls.

Dit is soms vervelend maar normaal. De ene heeft soms gewoon een snellere motor.

Ik verveel me wel kapot zeg. Dit ben ik niet gewend. Ik weet geduld en voor een goed doel. Wat vermoeiend kan t zijn om geen zak uit te vreten. Denk dat ik daar zo moe van ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit je nu met je med schema? Misschien helpt tegen de pijn om t anders aan t pakken.

De rectale paracetamollen doen het bij mij het beste. oraal ook wel maar dan neem ik 2 tegenlijkertijd. Ik zit nu om de 5u. Hou vol meid. Het is voor even. Elke dag gaat beter. En slapen doet gewoon goed. Dus neem je slaapje ook wanneer je lichaam ernaar vraagt. Zeker hoe je morgen weer gaat werken. Wat doe je eigenlijk? Zwaar werk toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen de allergische reactie gehad op een zetpil, dus die mag ik niet.

Pak om de vijf uur 3 paracetamol

Heb denk ik gisteren te veel gedaan, ben uit eten geweest.

Ik geef auto rijles, morgen maar twee uur, maar toch, ik heb er weinig zin in.

Ik voel mijn hechtingen en die trekken. Doet pijn.

Fijn dat het bij jou goed gaat.

Kuzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij zo moe bent Sam, omdat jij veel te veel paracetamol neemt! Je bent jezelf aan het vergiftigen. Jij neemt 24 paracetamol per 24 uur?? Terwijl 8-10 stuks eigenlijk maximaal is.

Neem liever iedere 5 a 6 uur 2 paracetamol en neem twee maal daags een ander pijnstiller, bijvoorbeeld celebrex, of meloxicam (wel even bestellen bij de huisarts) De celebrex of meloxicam neem je bij voorkeur 2 maal per dag en dan 2 uren na inname van de paracetamol. Dus dat schema zou er ongeveer zo uitzien: 8 uur, 14 uur, 20 uur, 2 uur steeds 2 paracetamol en om 10 uur en 22 uur steeds 1 meloxicam, of celebrex. (Deze pijnstillers werken niet bloedverdunnend, wat diclofenac en ibuprofen wel doen! )

Ik vind dit nogal zorgwekkend! Wees voorzichtig!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je van 1 minder paracetamol en een uurtje eerder te nemen.? Zo overlap je die gene ervoor betere. Een uurtje scheelt veel. Max 1000mg per x.

Gelukkig geen zware inspanning voor jou. Je zit als bijrijder erbij. Ja je moet wel je hoofd erbij hebben. succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet max 1000 mg per keer, maar gewoon echt 1000mg per keer nemen (sorry miss sport :) )

Ik ben verpleegkundige, dus neem van mij aan dat dat schema dat ik hierboven geschreven heb, dat dat echt het allerbeste werkt.....

Maar goed, uiteindelijk beslissen jullie zelf natuurlijk ;) Het lijkt me alleen niet verantwoord om morgen rijlessen te geven als je je zo moe voelt..... Ben je wel verzekerd om les te geven zo kort na een operatie, je moet kunnen ingrijpen en met pijn en moeheid gaat je dit niet lukken, denk ik? (trouwens miss sport, sorry dat ik dit in jouw topic zet)

Denk er nog eens goed over na Sam..... Ik weet dat het belangrijk voor je is, maar zou je die twee uurtjes niet naar een andere dag kunnen verzetten?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde ermee, geen 3. Ik hoop dat ze dr wat aan heeft en zich beter gaat voelen.

Ik heb bij de para's wel diclofenac voorgeschreven gekregen ook zetpil. Mocht die z'n eigen weg gaan, dan neem ik 50 mg oraal met maagbeschermer 1/2u ervoor. Dit gaat goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig niet. Door die diclofenac is alles opgelost. Moet op het tegen te houden zelfs, zodat wordt opgenomen. Daar ben ik zo blij mee. Maaaaar zoals ik al eerder zei, je kan niet alles hebben. Je krijgt ongetwijfeld een ander probleem bij. M'n taille is verdwenen door vocht dat zich verplaatst.

Maar vooralsnog pijnvrij. Voor de beurse plekken behandeld m'n man me met de arnicacreme. Met de tabletten ben ik gestopt. ik ben benieuwd of het werkt.

Ben net weer van bh verwisseld, want m'n litteken werd hierdoor afgekneld. Niet gezien, maar die voelt nog steeds niet prettig door de strakheid. Die had een achter sluiting, ik kon deze niet van onder zelf een standje open gooien. Ik hoop niet dat ik het genezingsproces van m'n wonden heb opgefokt. Echte post bh is de was ingegaan. GELUKKIG. Was zeer nodig. M'n jongste zoon heeft de was in z'n eentje gedaan en voor het eerst opgehangen. Hij heeft dit heel goed gedaan met klein beetje hulp van pa.

Meisie gaat overmorgen op kamp voor 4 dgn. Zelf alles in naar de woonkamer gebracht. Na een check-up zit nu bijna alles in de trolley. Klaar voor vertrek. Ze heeft er helemaal geen zin in. Liever lui dan moe. Jammer het is verplicht en hier leer je een hoop van. Vroeger kon ik niet wachten dat ik weg ging. Straks als ze onderweg zijn, dan piept ze wel anders.

In die paar dgn, ben ik weer een stuk opgeknapt. Dat mag ik hopen tenminste.

Wat een prinsessen leven zeg! De rollen zijn eens omgedraaid. Dat kopje thee wat ik net kreeg kwam als geroepen. Nou, ik zou Hier toch niet aan kunnen wennen. Ik ben meer de denker en meteen doener in huis. Nu droom ik alleen maar en daar blijft t een beetje bij. Leuk voor tijdelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Litteken jeuk is begonnen. Straks afspraakje maken om de knoopjes eruit te laten halen bij de huisarts. Ik heb iets langer geslapen vandaag. Van 00.15 tot 6.00. Fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens dikke proficiat met je boobs!

Voor jou wel even rust dat je meisie weg is.

En dat prinsessen leven kan inderdaad fijn zijn! :P

Jammer dat het alleen niet blijft duren... Hihi

Xxx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dank je blue,

De dokter net gebeld voor afspraak van m'n knoopjes. Donderdag is precies 7dgn. Daarna gaan ze met vakantie. Ze wil de wond graag zien of t goed genezen is. Zo niet, dan blijven ze zitten en moet ik naar andere arts op een andere dag. Spannend donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet maar even van dit prinsessenleven, het is voor een goed doel.....goed herstel....mooie littekens. wel lief om te zien/horen dat ze zo goed voor je zorgen.

Zijn de pleisters er bij jou al af? het lijkt erop alsof ik mn littekens onder de pleister ook voel jeuken, maar m'n hechtingen gaan er volgende week maandag pas uit, pleisters zien er nog schoon uit, dus laat ik ze nog even zitten.

:116: blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb oplosbare hechtingen..

en ik moet de tape die over de hechtingen 12 dagen laten zitten.

toch grappig dat het overal anders is he.

ik zit ook te twijfelen of mijn sport bh niet te strak zit.

maar ja vind het ook zonde om een nieuwe te halen en dat ik die volgende week weer niet aan kan omdat deze dan te groot is.

en vervelen jullie je ook zo?

vind het zo saai thuis zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.