Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaaa heerlijk meiden. Peace off cake achteraf toch? Hahaha. Ik ook do 6wk mariek. Ik Zal in de sportschool ook wat gewichtjes pakken. Durf dat eerlijk gezegd nog niet om armen en borst te doen, maar denk wel de plank voor m'n Core ga proberen enz. Spannend. We gaan onze nieuwe tijd tegenmoet. Have fun girls. Als er bijzonderheden of verdere veranderingen zijn dan horen jullie het gauw. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Hooooowww ik vind dat ze nog kleiner zijn geworden. Het was eerst een lekkere volle F nu een fje. Volgens mij gaat t ook nu nog minder worden. Ik vind t heel erg want is nu nauwelijks wat meer over. Ik weet dat een push-up niet mag, maar zou ze zo weer tevoorschijn wilen toveren. Wat frustrerend. Met volle F leek t op een volle C/kleine D. Als ik dus naar een echte E overhou dan kom ik op m'n oude geen vertrouwde maat. Dan heb ik dus alles voor bijna niks gedaan snappen jullie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee. Ik wou wel natuurlijk, maar niet kleiner als wat ik in gedachte had. Maar als ik binnen een aantal mnd nog veel verander dan ben ik de kluts kwijt. M'n sportbhs zitten nu zelfs te groot. En ik heb een hoop. Die droeg ik altijd dubbel gevuld voor de bv. Ik dacht dan vul ik ze van binnenuit en dan kom ik op t zelfde neer. Misschien zelfs een beetje meer...NOT!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: stranger things have happened :)

Hey Miss,

Denk dat t achter de spier altijd een beetje wegvalt, zelf ben ik 3 cm kwijt sinds een week po tot 3 mnd po.

Jammer maar vrees dat t 'normaal' is.

Ik pas met 150 links en 200 rechts ook nog mijn oude bh's en das inderdaad serieeeeuuus balen :(

Kop op meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he miss sport

balen zeg .

nu officieel de sport bh uit. heerlijk.

ik kan er niet over mee praten ik had voor het afvallen een cub F

en die heb k nu weer dus ik pas me oude BH ook weer.

echter paste ik deze na het afvallen niet meer.

ik ben tot nu toe er blij mee maar ik denk echt wel dat je ook snel went aan je borst partij.

ik vind ze echt niet groot terwijl andere zeggen dat ze flink aan de maat zijn.

en als je naar de maat kijkt moet dat ook wel

nou meid succes misschien valt het allemaal wel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks girls. Ja vreemde boobs. Heb ik weer. Het valt niemand op. Zelfs de kinderen niet. Niks aan verteld. Vooral m'n jongste zoon zou een opmerking geven. Dat doet ie al bij een knoopje kwijt bwv.

Vandaag is t bouwwerk 6wk. Jippie.In de sportschool wezen joggen. Eng in t begin, maar op de bal vd voet kwam ik zachter neer en ging t goed. Ik draag bij het sporten toch WEER dubbel bh's voor een strak bij m'n lijf gevoel. Geen push-up maar een strakke top eroverheen.

Bh's echt moeilijk te vinden die mooi en vooral goed zitten zeg. Aan, uit, aan en weer uit. Wat vermoeiend. Ik had er geen zin meer in, want heb na t sporten m'n examen gehad en ben moe zeg jeetje. Heb nu dus 3 miskopen gedaan. Pfff alsof t op m'n tieten groeit. (was dat maar waar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,ik las in je mededelingen dat je voor een her gaat.

Zijn ze kleiner geworden, doe je het daarom?

Ik ook hoor, ik ga 21 augustus voor een wissel.

Bij mij zijn ze ook gezakt en geslonken en de bolling is helemaal weg,

Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve bfers, zeer binnenkort kom ik met een uitgebreider verslagje. Sorry dat ik zo vaag doe,maar moet nog het een en ander op een rijtje krijgen. Een her moet zeker wel komen. Alle ins and outs volgen nog xxx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.