Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hahaha dat komt doordat rollingstone weer online is. Als ze is THE shoutbox toevallig naar bovenkomt, dat trekt m'n aandacht ja. Haar verhaal vind ik verschrikkelijk en omdat m'n zoon die infectie heel zwaar ook heeft gehad volg ik haar trouw.

Met mij ging het vanochtend zwaar. Dit komt omdat ik m'n pijnstilling een beetje te vroeg voordat ik naar bed ging heb genomen. Om 21.30. Gevolg 4.30 wakker met au au au. Meteen een zetpil erin en ik ging weer verder slapen. De ene borst is groter dan de ander vandaag. Beetje steken in de rechter. Voel me gaar van t niksen.

Moet ik geen oefeningen doen. Zo ja va wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Trouwens Bb, die van jou vind ik prachtig. Ik snap niet dat je niet tevreden bent. Dit Past heel mooi bij de rest van je lichaam. maar jij loopt er natuurlijk mee. Goed dat je het bespreekbaar maakt, als je niet helemaal tevree bent. Ik kijk naar t verdere verloop uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PANIEK IN DE TENT!!!

M'n pleister liep vol met de weinige druppels bij het wassen van m'n boobs. Het zat al los helaas va dag 2. Ik denk dat het alleen maar losser ging zitten door de creme tegen de blauwe plekken. Ik voelde iets ineens hangen bij het wassen. Zwaar klote natuurlijk. Belde meteen de kliniek in paniek. Ik zei dat ik het ging schoonmaken en weer dichtmaken. dat losse ding kon ik er niet aanlaten. Sowieso moest het dichtblijven. Maar bij het voorzichtig loshalen van oude pleister zat er een hechtdraadje vast. Deze moest ik wel knippen. Ik kan wel janken dat ik niet eens een week ze erop heb kunnen laten zitten. Ik mag hopen dat alles nu goed verloopt volgens plan.

Tip:

Ik denk dat mijn 2x dagelijkse douche beurt voor mijn bv met dove niet geholpen heeft bij het plakken van de tape. Zelf denk ik dat dit de oorzaak is, omdat deze dit gehydrateerd is met 1/4 crème. Waarmee ze bekend staan. Niet aan gedacht natuurlijk. Ik had geen crème of olie gebruikt, maar misschien heeft dit wel iets achter gelaten. DUS, gebruik dit voor de zekerheid niet. Geen olie of cremeachtige zeepsoppen gebruiken voor je bvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net van de huisarts eerder dan gepland vw loslatende pleisters. Gelukkig geen nood. Alles is mooi genezen. Wel snel. En moet het nog een week dichthouden met sterielle luchtdoorlatende pleisters op recept. Ik hen waterblaarvorming gekregen van de waterdichte pleisters namelijk. Eind goed al goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat alles goed is. Toch wel ff schrikken.

Ik heb echt een goede dag vandaag.

Heb de tape ervan af en een superstrakke strapless sportbh aan.

Wat zit dat heerlijk, het zit heerlijk strak en geen jeuk meer van het verband.

Borsten doen geen pijn meer, slik twee pijn stillers per dag en dat gaat goed.

Vandaag twee uurtjes gewerkt, ging ook goed. Eindelijk uit huis, lekker frisse lucht en weer mensen om me heen.

Borsten zien er echt mooi uit, ben er blij mee.

Hadden groter gemogen, maar het is echt een verslaving. Groter en meer, hihihihi.

Ben echt blij dat het voorspoedig gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hè Es', dat was ff schrikken.

Maar wat als t nog niet dicht was. Jeetje moet er niet aan denken. Toch ben ik een beetje angstig, want het is toch nog verse wond. Ik heb grote wond pleisters voorgeschreven gekregen met een verdikte binnenstuk. Veel fijner ivm de rand van m'n bh. Ik mocht meekijken met een spiegel en zag dat eromheen waar de waterdichte pleister zat geïrriteerd was. Maar de wond totaal al dicht was. Blij blij blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Sam,

2 pijnstillers maar. Dat is niks chick. Ik neem nog wel iets meer. Ik voel ze blij het lopen steeds strakker groeien hoor. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik probeer dan rustiger te lopen en ademen, dan gaat t iets beter.

Wat ben ik blij voor je Sam. Ook nog een werken. Keep going, maar toch niet te veel doen hè? T is nog best wel vroeg om alles te doen.

Gelukkig dat alles goed is. Toch wel ff schrikken.

Ik heb echt een goede dag vandaag.

Heb de tape ervan af en een superstrakke strapless sportbh aan.

Wat zit dat heerlijk, het zit heerlijk strak en geen jeuk meer van het verband.

Borsten doen geen pijn meer, slik twee pijn stillers per dag en dat gaat goed.

Vandaag twee uurtjes gewerkt, ging ook goed. Eindelijk uit huis, lekker frisse lucht en weer mensen om me heen.

Borsten zien er echt mooi uit, ben er blij mee.

Hadden groter gemogen, maar het is echt een verslaving. Groter en meer, hihihihi.

Ben echt blij dat het voorspoedig gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het normaal dat het steeds weer erg opzwelt. Ook bij het zitten? Ik zit namelijk alle een paar uur op m'n gare gat en uit t niets groeien m'n borsten weer naar maatje enorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Miss, dat was even schrikken! Wat een geluk dat je wonden zo snel helen.

Nu je het over die Dove zeep hebt, bedenk ik me opeens iets..... Van der Weij heeft bij mij over de pleisters brede doorzichtige tape geplakt. Wellicht bleven de pleisters bij mij ook niet goed zitten, ik gebruik die Dove zeep ook dagelijks.

Het groeien van de borsten, zoals jij omschrijft, ken ik niet. Ik heb eerder het idee dat ze al wat aan het slinken zijn. Maar, net als Marieke, zit ik de godganse dag op m'n kont. Volgende week ben ik denk ik 5 kilo aangekomen :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik wel 20 kilo kaar. Zo voelt t nu al

Ik heb even weer een vraagje: as vrijdag ben ik 9dgn po en heb een late lunch afspraak. Ik heb geen ab. Zou ik een drankje kunnen doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even weer een vraagje: as vrijdag ben ik 9dgn po en heb een late lunch afspraak. Ik heb geen ab. Zou ik een drankje kunnen doen???

MAG VAN BB :45: Zolang je niet te veel drinkt. In principe mag je best, na een week iedere dag een glaasje wijn bij het eten. Dus als jij bij die lunch 2 glaasjes wijn drinkt, is dat geen punt!

Schrikken vanmiddag joh :107: Maar gelukkig zit de boel al dicht :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het me voorstellen miss sport!! haha, dr......... grappig :154:

Trouwens, dat jouw borsten zo vollopen.... Ik heb ook lang last gehad van vocht en de eerste twee weken ook van stuwing, maar niet als ik gewoon op de bank zat.... Ik ben een paar keer wat langer onderweg geweest in de eerste twee weken en dat was niet zo lekker voor mijn borsten. Dan liepen ze wel vol!

Doe jij soms ook dingen in huis, waar je daarna dan last van krijgt door de vorming van vocht, of komt het echt spontaan als je rustig op de bank zit?

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe sta nu echt als (zoals mn zoontje t zou zeggen) spek, bonen, kaas en eieren in t leven. Ik heb net samen boodschappen gedaan. Niks uit de schappen gepakt en niks gesjouwd,maar toch moe dokter BB.

Ik denk dat t gevoel er idd constant zit,maar zodra m'n paracemol is uitgewerkt, dan lijkt t alsof ik m'n boobs met m'n kin kan raken. Ik wou vandaag proberen om te minderen,maar dit lukt me echter niet.vandaag komt m'n menstruatie en voel me echt klote. Ik heb geen goeie dag. Beetje een dip.

M'n dochter is vanochtend vertrokken. Die gaat op kamp. Ietsjes minder zorg in huis. Fijn. Want ik ben niet te genieten.

Ben die druk op m'n borst een beetje zat. Maar morgen moet ik naar school in de avond. Ik kan echt geen les missen want het duurt naar 10weken.

Ik doe sta nu echt als (zoals mn zoontje t zou zeggen) spek, bonen, kaas en eieren in t leven. Ik heb net samen boodschappen gedaan. Niks uit de schappen gepakt en niks gesjouwd,maar toch moe dokter BB.

Ik denk dat t gevoel er idd constant zit,maar zodra m'n paracemol is uitgewerkt, dan lijkt t alsof ik m'n boobs met m'n kin kan raken. Ik wou vandaag proberen om te minderen,maar dit lukt me echter niet.vandaag komt m'n menstruatie en voel me echt klote. Ik heb geen goeie dag. Beetje een dip.

M'n dochter is vanochtend vertrokken. Die gaat op kamp. Ietsjes minder zorg in huis. Fijn. Want ik ben niet te genieten.

Ben die druk op m'n borst een beetje zat. Maar morgen moet ik naar school in de avond. Ik kan echt geen les missen want het duurt naar 10weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe sta nu echt als (zoals mn zoontje t zou zeggen) spek, bonen, kaas en eieren in t leven. Ik heb net samen boodschappen gedaan. Niks uit de schappen gepakt en niks gesjouwd,maar toch moe dokter BB.

Ik denk dat t gevoel er idd constant zit,maar zodra m'n paracemol is uitgewerkt, dan lijkt t alsof ik m'n boobs met m'n kin kan raken. Ik wou vandaag proberen om te minderen,maar dit lukt me echter niet.vandaag komt m'n menstruatie en voel me echt klote. Ik heb geen goeie dag. Beetje een dip.

M'n dochter is vanochtend vertrokken. Die gaat op kamp. Ietsjes minder zorg in huis. Fijn. Want ik ben niet te genieten.

Ben die druk op m'n borst een beetje zat. Maar morgen moet ik naar school in de avond. Ik kan echt geen les missen want het duurt naar 10weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe sta nu echt als (zoals mn zoontje t zou zeggen) spek, bonen, kaas en eieren in t leven. Ik heb net samen boodschappen gedaan. Niks uit de schappen gepakt en niks gesjouwd,maar toch moe dokter BB. :45: Houd op zeg haha, je maakt me verlegen :154: Je hoeft niet naar mij te luisteren, gekkie. Maar dat moe zijn, is nog echt van de narcose! Dat had ik ook! En inderdaad, je gaat voor spek en bonen door het leven voorlopig, maar wel MET borsten :D

Ik denk dat t gevoel er idd constant zit,maar zodra m'n paracemol is uitgewerkt, dan lijkt t alsof ik m'n boobs met m'n kin kan raken. Ik wou vandaag proberen om te minderen,maar dit lukt me echter niet.vandaag komt m'n menstruatie en voel me echt klote. Ik heb geen goeie dag. Beetje een dip. Dat had ik dag 6, bij jou dus dag 7. Die dip hoort erbij. Morgen is alles weer anders, en voel je je een stuk beter! (en nee, ik ben geen dokter, maar spreek uit ervaring :D )

M'n dochter is vanochtend vertrokken. Die gaat op kamp. Ietsjes minder zorg in huis. Fijn. Want ik ben niet te genieten.

Ben die druk op m'n borst een beetje zat. Maar morgen moet ik naar school in de avond. Ik kan echt geen les missen want het duurt naar 10weken. Lekker overdag rustig aan, dan komt dat vast wel goed. :)

Heb al even tussen de quote geantwoord, maar nog even een kleine aanvulling :)

We denken allemaal dat we onze borsten wel even gaan halen, en houden rekening met pijn. Maar het blijkt maar weer dat er toch meer bij komt kijken :)

Over een week ben je het allemaal vergeten, en we doen het voor onze borsten he ;)

Lekker klagen op zn tijd, en de rest maar voor lief nemen.

Weten je kinderen nu toch wat je hebt? Want ik geloof dat je het hun niet wilde vertellen he. Maar kan me zo voorstellen dat ze langzaamaan nieuwsgierig worden?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh BB, ik neem je advies echt voor lief hoor. Alles wat goed is voor m'n boobs dat volg ik op. Ik ben er juist heel blij mee. Met gissen daar hebben we niks aan. Dit is toch geen kattenpis wat we meemaken. Dus goed ervaren advies is welkom. Althans wel bij mij. Ik pest je maar je dokter te noemen, maar ik meen wel wat ik zeg. Ik denk niet dat ik de enige ben namelijk. Ach t is toch niet erg om de borsten forum dokter te worden genoemd. Zo zie ik je wel hahah.

Wat grappig dat je dezelfde po periode een dipje had.

wanneer ongeveer gaat die vermoeidheid overdags weg? Want volgende week moet ik weer aan de bak. Op Volle toeren.

Ik heb m'n kids niks gezegd. Ook niet gelogen. Ze hebben ook niks opgemerkt. Ik draaide me wel om toen m'n meid in de badkamer kwam vandaag. In THE mean while begonnen ze zonder bh natuurlijk te groeien. Ik weet niet of ze dat gezien heeft. Want wat ik al zei, tegen m'n kin aan is BIG. is dat bij meerdere dames zo. Uit de bh gaan ze meteen in de groei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je snel uit je dipje komt meid. Volgens de dokter zag alles er ook goed uit dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken! Geniet nog maar lekker van het niets doen. Ik was ook onwijs moe de eerste anderhalve week. Narcose is niet niets, en die pijnstillers erbij.. Wel even lekker dat je een kind minder heb. Kun je misschien nog iets beter uitrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.