Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja die liet zelf al los en begon te schuiven. Raar hoor als dit 2wk zou moeten blijven zitten. Ik had geen crème voor m'n lichaam gesmeerd. Maar ze lijken nu nog groter. Die band zit Goed op het zwel stukje.

Zit die van jou nog wel goed Sam? Ja hè anders hadden we t wel gehoord.

En met de ontlasting gaat t goed. Door de diclofenac zetpillen gaat alles op (d)rolletjes. Hahaha

Ik heb dat ooit gehoord....chocotunnel dat zou op z'n netjes moeten zijn haha. Ik heb die zelf niet verzonnen. Sorry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat die al ging schuiven. Bij mij zit die nog goed, en strak ook.

Hoe zien jou borsten eruit?

Is het niet raar om te zien?

Wat Heb jenu dan aan? Een sport bh?

Veel vragen, sorry maar ben erg benieuwd.

Heb je nog pijn?

Ik in mijn armen en slapen gaat ook niet echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sam, het gaat echt goed bij mij en de ik vind ze prachtig. Wel nog groot. Als ik m'n ribben en sleutelbeen aanraak dan voelt t een beetje beurs. Maar ik heb niet echt pijn hoor.

Dat oude verband zat wel strak maar zakte naar beneden. Ik had ineens een strapless top leek het die nog net m'n tepels bedekte. Dus m'n borsten waren ingedrukt in het midden. Eenmaal de rest vd tape eraf en ze begonnen de juiste vorm aan te nemen. Heel mooii rond en stevig. Spleet is ook goed. Nu nog zachter worden, dan zijn ze perfect. Hier deed ik nou voor.

M'n vriendin belde net om te kijken hoe ging. Ze had niet verwacht me zo opgewekt en blij te horen. Net een klein kind deed ik.

Morgen komen m'n kinderen weer naar huis. Het ergste is nu achter de rug.

Med schema is onder controle. Ik wens iedereen zo een herstel. All THE best allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik van annamamelle die ik nu aan heb incl. Band. Ik sport veel dus heb er genoeg. Voor mn bv deed ik altijd twee aan bij het sporten. 1 push-up en 1 sport. Maar ik Bij kiesdejuistesportbh en Entercare heb je ze ook vandaan. Ook fijn spul. Neem even een kijkje op hun site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sann, dr Verdonk staat erop. Anders doet ie t echt niet. De dag dat ik wel mocht, had hij iemand anders ook naar huis gestuurd. Echt balen als je van ver komt. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen wanneer ik de wonden mag schoonmaken? Ik ben nu 2dgn po.

Ik heb alles in huis, maar weet iet of het te vroeg is. Als ik die tape nog om had, dan namelijk pas na 2wk toch???? Maar dan zou t allang uitgedroogd zijn. Valt dan niks meer schoon te maken. Dit vraag, omdat de pleister van de wonden een beetje eraf is gegaan tijden de rest vd tape.

De nacht ging goed alleen wel weer te kort. Voor een half zij/buikslaper doe ik t echt wel ok. Om 23.30 m'n laatste paracetamol en wakker om 5.00 bij t ontwaken. Het opstaan is wel wreed zwaar. Al zuchtend en puffend zet ik alle buikkracht in om ongestoord t bed uit te komen. Ik ga proberen m'n pijnstillingsschema een uurtje later te doen. Om de 5uur.

M'n slaap en eetlust is verstoord. Maar voor de rest gaat het echt supergoed. De boobs staan wel stijf. Zit nog geen enkele beweging in. Maar ik voel me great.

Vandaag komen de kinderen weer thuis. Ik heb ze gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb behalve het verplaatste vocht naar zijkant van m'n Borsten niets nieuws te melden, alleen dat t goed gaat. Niks te klagen. Ben echt blij dat t zo goed verloopt.

Ik heb niks gepast maar wel lang gekeken naar triangle bikini's. Ik liep ze altijd straal hard voorbij. Lukte toch nooit. Bleef maar staren, waarop m'n man zei: kopen of doorlopen, want waarom kijk je zolang? Ik: nu kan t. Hij snapt sowieso niks van m'n booby ding. Die vond t prima hoe t was. Daar snap ik nou niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He miss blij dat het goed gaat.

Ik heb ook een droom wissel.

Net lekker onder de douche gestaan haren gewassen.

Geen pijnstillers vandaag op.

En geen last alleen inderdaad wat opgezwollen borsten.

Ben zo blij met volume aan de bovenkant zomer kom maar op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marieked, goed zeg zonder pijnstillers, dat heb ik nog niet.ik heb schuif m'n schema een uur op elke dag.zit nu op om de 5u. Dit gaat goed. Nu 3dgn po. Geen jeuk, steken of andere ongemakken. Weet niet of dat komt dat nog gaat komen, maar dan laat ik t weten. Ojawel een piep klein beetje aan rechter litteken.

Ik wou vandaag m'n pleisters vervangen, maar durfde niet. Heb m'n bh voor t wassen uit gehad voor ong 10min. Ja ik ben nu niet de snelste.Sjonge jonge wat was dat raar. Meteen weer groeien...daarna naar de spiegel gehobbeld. Niet te snel natuurlijk. Laat je ballen niet vallen. Wwaaaauw weer terug naar m'n man en gauw maak een foto. Wat zijn ze mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss sport, je wonden hoef je niet zelf schoon te maken, beter van niet! Die pleisters blijven er meestal opzitten totdat de knoopjes geknipt worden, of tot inderdaad de tape er af gaat.

Hoe meer je manipuleert aan de wonden, hoe minder goed ze genezen! Dus lekker laten zitten die pleisters :)

Als er eentje los gaat, ff een nieuwe plakken, maar niks aan je wondjes doen! Zo steriel als deze verzorgd zijn in de operatiekamer, zo steriel kun je het zelf niet doen thuis. Ook niet ff je borst wat omhoog trekken om je 'litteken' te kunnen zien, want dan komt er spanning op te staan, beter even door je man laten vervangen als het nodig mocht zijn.

Succes! En fijn dat je zo een fijn herstel hebt!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig op de Bank met allerlei comfortabele kussens die in stysteem gebouwd zijn en m'n Kids komen thuis. Ik krijg een zoen van ze en m'n jongste zoon vraagt meteen: wat is er met mama. Ze weten niets. Hij is het niet gewent dat mama op de bank zit te niksen. Die

Andere twee zijn duidelijk met hun puberale eigen IK bezig en de jongste ziet echt alles. Moeilijk om t verborgen te houden als je een beetje beurs ben op rib hoogte en een knuffel te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ok, jeuk is begonnen. Toen ik methol crème wou smeren, schrok m'n man vd blauwe plekken. Geen vocht, maar blauw/paars. Nou trouw ben ik een week geleden begonnen met de arnica tabletten en smeer ze nu maar in met de crème op de beurze plekken. Niet pijnlijk, maar dat is weer even schrikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit THE f#**, ik ben gewoon ook nog eens 4/5 kilo aangekomen. Wat een domper. T zal wel door die paarse "vocht" zijn. Toch veel.

En dan nog te bedenken dat ik niet eens een week po ben. ik zit dus niet eens op de helft van m'n herstel periode.

Ik drink veel water, neem trouw m'n med op tijd en eet gezond. Slapen gaat goed, maar nog steeds kort. Ik ging bijna in m'n oude gewoonte houding liggen (half buik/zij), omdat ik geen pijn heb. Jaaaa daar kan je je zwaar in vergissen met die pijnstilling.

Ik denk dat ik daarom zo gezwollen en paars ben. teveel misschien heb gewandeld. Want ik voel niks. ik denk dat ik vandaag geen moer ga uitvreten. Alleen op de bank zitten of liggen.

Zou ik al kunnen douchen? Want ik wil m'n borsten lekker insmeren zodat de huid soepel blijft tegen de jeuk. Maar dan op een heerlijk schone ondergrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je nu wel kort douchen.

en ik heb me er wel op ingesteld dat je aankomt maar zoveel zou ik ook niet op rekenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik neem aan dat je nog hechtingen hebt? Ik heb de wond pas schoongemaakt nadat de hechtingen zijn geknipt,was na 10 dgn. Mn pleisters zaten er nog goed op en bij t (kort) douchen bleven ze er goed op, dus volgens mij kun je nu best douchen om je borsten schoon te maken.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou girls, ik heb een 10sec douche gedaan. Ik heb t idee dat m'n boobs boos op me waren. De spanning is te snijden tussen ons. Maar gelukkig geen pijn. Ze zitten weer veilig achter slot en grendel. M'n pleisters heb ik wel eerst dubbel bedekt.

Wil ik de klapper van de dag vastleggen, is verdorie m'n batterij van camera leeg.

Zijn er meer mensen zo blauw als ik??? Ik heb tot nu toe maar 1 foto in galerij gezien met een blauwe plek. Bij mij is het verdeeld tussen en zijkant van borst en rib hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid ik was de eerste week ook 4 kilo aangekomen en had een erg dikke buik. Ik hield er rekening mee dat 1 kilo blijvend zal zijn van de protheses ofzo.

Nu ben ik alweer een aantal dagen terug om mijn eigen gewicht, sterker nog, ik ben een halve kilo lichter haha.

Zolang je jezelf niet volstouwt met eten komt het vast weer goed haha!

Echt super fijn voor je dat je herstel zo pijnloos is! Lijkt een beetje op mijn herstel. Ben toen ook maar gestopt met de medicatie, omdat ik te veel ging doen, want ik voelde toch geen pijn.

Douchen mocht ik de volgende dag al maar niet te lang en geen zeep op de pleister laten komen. Haren wassen doet mijn moeder dan ook voor me met mijn hoofd boven het bad haha.

Ik moet de pleisters echt laten zitten tot de hechtingen eruit gaan en dat gebeurt dinsdag (ben morgen 2 weken po, gaat hard!) en ze zitten nog steeds net zo vast als dag 1.

Edit: Ik ben helemaal niet blauw geweest..Balen dat je camera net leeg was! Ben wel benieuwd naar een foto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.