Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

yep die van mij zegt dat ik na 4 weken al weer een gewone BH aan mag

is toch per PC verschillent denk wel dat ik voor de 6 weken ga is toch een veiliger gevoel.

maar die tabellen kloppen volgens mij niet helemaal

ik heb onder 80 en boven 104 volgens de ene een c en de andere g ..

heb nu 80 f gepast en die zit prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mijn consult van vandaag begrijp ik meer waarom sommige mensen zeggen dat het na 4 weken al allemaal goed is..... Schijnt in Belgie wat soepeler te gaan dan in Nederland :D

Of andersom gezegd: Nederland is strenger dan bijvoorbeeld Belgie, Frankrijk en waarschijnlijk nog wat andere landen (volgens de pc die ik vandaag gesproken heb, een belg :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind t helemaal niet erg om sportbh/kliniek bh te dragen, maar wat ik wel verdomd erg vind, is dat ze zeker wel 30/40% kleiner zijn geworden. Dit geintje moet echt niet minder worden, blijft niks meer over anders. Ik denk dat t een 80 DD zal zijn. Dit lijkt veel maar ben rond 80kg/1.65 en heb een grote reet en kom van een D. Veel is er dus niet veranderd. T zou me niks verbazen als ALLE zwelling weg is en boobs helemaal genesteld zijn, dat ik m'n oude D bh's weer aankan. Misschien een 450cc erin zou beter in verhouding met m'n Kim kardashian kont. Achteraf gezeur natuurlijk. Tja kon ik ook niet inschatten van te voren. Ik ben blij dat ik toch groter heb gedaan dan m'n eerste keus van 290cc. Nu dus 320cc.

Ohw ik heb een afsp gemaakt bij de ha voor een gen test ivm t goedaardig iets wat voor m'n bv is gevonden. Zit me toch niet zo lekker. gewoon even bespreken hoe of wat zodat ik een beetje rustig ben. Ik probeer positief te blijven. Het is bij geluk een ongeluk gevonden zal ik maar zeggen. Dus moet wel alert blijvenin dit geval. In THE mean while geniet ik vollop van m'n tietkes. We keep in touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je het nader laat onderzoeken. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Logisch toch als ze iets in borst zien.

Wel balen dat je ze toch iets groter had gewilt. Ik heb ook zoiets van; de grootte valt me echt reuze mee! ik dacht echt dat die 405cc mega zou worden maar al met al ben ik reuze blij dat ik niet voor die 350 gegaan ben.

heb voor ik de OK in ging heeeeel even getwijfeld om te zeggen; ga maar voor t grootste maar toen dacht ik dan wordt ik wakker met een paar watermeloenen en ik wilde toch wel echt voor natuurlijk gaan.

Maarja, hoe dan ook. Ik ben ontzettend blij met mijn boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chica's ik heb vandaag m'n eerste pas sessie gehad en jullie raden nooit welke maat ik heb. Ik begon met een DD,omdat ze daarop lijken. Te klein. Doe maar een E. Hmmm na een beetje wringen ging t wel. Na wat versterking van t personeel van Hunkie ging t wel, maar ze zei gewoon: wacht even...ik pak even een F, dat zit beter rond je borst. Jullie lezen t goed een F. Ik hoorde t ook goed. Ik wou t van blijdschap nog een x horen en vroeg die dame....wat zei je? Een wat? Ja hoor ze zei t nog een x. Een F. Wie had dat ooit gedacht. Ik maar klagen over de cc's. Nou dit was de laatste x. Ik heb gewoon een F. Ik zal heerlijk slapen vandaag. M'n dag kon niet meer stuk meiden. Ik weet niet of t te vroeg is, maar ik ben maar een comfortabele onopvallende bh gehaald om te werken als ik van m'n sportbh af mag. Wel ontzettend moeilijke maat heb ik gemerkt. Bij Hunkie en de Bij ben ik geslaagd. Ik durf niet zo goed online te bestellen. Ik heb ook een hekel aan terug sturen als iets niet past of niet mooi zit. Dat zal dus voor altijd persoonlijk bezoekjes worden. Ik ben dus met 320cc naar een... nou weten jullie t wel hè? Toch nog even voor de duidelijkheid een F gegaan. Dikke knuFFFFFFFel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er bijna m'n man gebeld om me te komen redden uit de paskmr,want had een bh bijna kapot gerukt omdat ik er niet meer uit kon. Die moest over het hoofd. Ik kreeg hem wel aan maar niet met uit. Al zwetend en wiebbelend kwam ik uit die DD. Sjonge jonge. Toen ik een andere maat wou zag ik een enorme rij bij de paskmr. Ik had t toen wel gezien. Dat was even lastig. Ben meteen weggegaan. Ik denk dat ik er anders wel was uitgegooid. Zolang hield ik t pashokje bezet. Nou fijne weekend lieve bFFers tot gauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lekker. Vandaag lekker naar de zonnebank geweest met een fijn goed werkend knutselwerkje bestond uit: grote steriele pleister in dunne reepjes geknipt en m'n littekens ingesmeerd met factor 30. Het viel precies in de plooi. Dit werkt uitstekend. Had ik wel nodig zo een oppepper.

Mijn doktersbezoek zat er in de morgen op: nadat ik een kleine voorgeschiedenis vertelde van mijn ok ervaring en aan moederkant borstkanker te hebben, vond hij t niet nodig om m'n borsten te voelen of bekijken. Ik had de uitslag van de bevindingen van de radioloog laten zien en de echo die pre operatief waren gemaakt, Maar hij stelde me gerust dat t bindweefsel hoopjes zijn en volledig goedaardig.(fibroadenomen) Tja ik las nou pas geleden dat een bffer dit ook had waarvan dit verwijderd is. Volgens mijn ha wordt het nooit kwaadaardig. Nu zat ik dus een een kleine dilemma en wist niet zo goed wat ik met deze info moet. Hij heeft me doorverwezen naar afd.genetica van EMC in Rotterdam voor verder onderzoek. De wachttijd en uitslagen duren beide ong 4mnd, dus deze molen gaat wel erg lang duren.

Met boobs gaat links erg langzaam. Recht perfect. Ondanks alles zit ik goed in m'n vel. Als de maandelijkse rompslomp nou gauw vertrekt dan gaat t toppie. Ik ga morgenochtend proberen een beetje te cardio te doen.

En met jou rolly? Hoe is het ermee meid. Is t al iets veranderd. Uitgedeukt zal ik maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens van m'n ha bezoekje niet helemaal gerust gesteld zoals je misschien al doorhad. Want waarom t bij de een nou wordt weggehaald en bij mij geen kwaad kan worden snap ik niet. Ik mot ze gewoon niet in m'n lijf.vind t een rot idee, maar t enige wat ik kan doen is bidden dat ze dan maar weggaan uit zichzelf of zo iets. Kweet niet zo goed welke weg ik moet bewandelen. Liefst helemaal niet maar ja. Nu lijkt elk ditje of datje op iets wat in m'n hoofd speelt snap je? Nu probeer ik positief te blijven en er niet steeds aan te denken want zoals men wel eens zegt: je kan je zelf ziek maken. Ik doe m'n best maar ik denk wel soms van: waarom krijg ik dit dan te weten als ze toch niks eraan gaan doen. Ik had t dan liever niet geweten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen het is je eigen beslissing of het word weggehaald ik word 3 juli geopereerd voor borstvergroting en heb ook in mijn linker borst een fibroadenoom zitten , de dokter zeggen allemaal dat het wel mag blijven zitten maar om de mensen het comfortabeler te maken raden ze wel aan als je hetje angst in boezemt het weg te laten halen ... dus mss na de borstvergroting enkele jaren verder laat ik het wel is weghalen was ook bij mij een schok toen ik ontdekte een knobbeltje te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wijfie, de eerste heb ik nog niet eens echt gehad. Komt goed. Ik wissel nu al een beetje af met gewonen bh om alvast te wennen. Voelt goed. Groter vooral. Links nog steeds 30% groter en boller dan rechts. 5 wk al. Snel toch wel, en toch gaat t nog niet hard genoeg om het volledige oude leventje op te pakken.

Vandaag lichtjes gesport. Crosstrainer (armen in het midden) en ligfiets. Was heerlijk. Enig idee iemand hoe het met yoga zit. Wanneer???ik heb namelijk een bon die zeer binnenkort afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bowauf, het gekke is dat ik het helemaal nooit heb gevoeld. Jij wel? En weet je of die van jou diep zit en hoe groot. Ik ben nu wel een beetje rustiger eronder. Toch ergens wel fijn om t erover te hebben. Het is niet echt in een goede vorm maar heb dus een fibromaatje. Fijn. Er is nog iemand die dit heeft maar eraan geholpen is. Weet niet meer wie dat is. Ach misschien verdwijnt t ooit ineens uit zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker he weer sporten.

ik weet wat je bedoelt gisteren een uur wiste wandelen maar jeetje was kapot toen ik terug kwam.. isnu mijn uithoudingsvermogen weg.

of ben ik nog steeds zo moei van de operatie..

en als ik naar een verjaardag of ergens anders heen moet doe ik ook een gewone BH aan.

zal blij zijn als ik de sport bh overdag uit mag zeg.

zou wel eens wat normale truitjes aan willen doen die ik nu niet aankan omdat ik radio 538 ben :14: of omdat de sport bh boven mijn kleding komt.

laatste officiele week gaat in.

en volgens mij mag je alles weer als je maar luisterd naar je lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ik ben een FunX.

En moe ben ik ook wel nog steeds. Niet de gehele dag maar als je nu m'n kussen voor me klaar legt, dan kan ik echt wel een uurtje diep in slaap vallen. Vooral nu na m'n eerste sportdag.

Ik weet dat alles bijna weer mag, maar probeer toch stiekem nog even een tijdje onder de afwas uit te komen. Want als ik die nu kan, dan kan ik dat straks weer de hele dag doen. Dat rekken we dus nog even. Volgende week is t afgelopen met de pret. Als ik de puf ervoor heb dan pak ik beetje bij beetje t hele huis weer aan. Lief bedoeld hoor wat m'n mannetje allemaal doet maar t is vaak zo half werk. Wij vrouwen zien toch meer. Ik zeg er niks van want als dat kleine beetje niet gebeurt dan ziet t er helemaal niet uit. Ach hij doet z'n best en ben daar blij om

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had het zelf ineens gevoeld kreeg wat last aan die kant van steken tijdens mijn hormonen dus ja gevoeld en ja hoor had prijs snel naar dokter gesneld die stuurde me naar het ziekenhuis pfff

maar bij mij was het enkel weefsel zei de dokter dus steekt niet op een paar jaar wrs maar wil het er toch ook zo snel mogelijk uit ... hij had de grote gezegd hoor maar weer vergeten voor mij voelt hij toch redelijk groot aan

en zit tussen mijn melkklieren meer van voor toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo een beetje meegekeken maar hij zei zelf ook op de echo dat het licht van kleur was en dat het er heel positief uitzag uiteindelijk zei hij dat het allemaal bindweefsel was dat samen was gaan zitten ofzo :P dus ja krijg je zo'n geval met die moeilijke naam xD knobbel

ja had het gezien toch iets maar de dokter gaf zelf ook uitleg dat het er licht uitzag en dat het positief was dus gewoon bindweefsel dat allemaal was gaan samen hangen tot een knobbeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 6wk po. Ik ben al aardig wezen sporten. Maar die mensen in de sportschool zullen wel denken.....wat een rare trainschema heeft zij. Alleen maar benenwerk Hahaha. Armen durf ik nog niet. Heb wel buik gedaan voor het eerst. En ook gekookt vandaag. Mogen m'n armen na 6wk echt omhoog, rek strek en kracht (yoga)?M'n armen/schouders heb ik merendeels langs m'n lichaam gehouden deze hele 6wk. Geen afwas, stofzuig enz.

Ik leef met alle dames met nieuwe/oude/wisselende kortom alle herstellende mee. KnuFF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu weer alles mag! Dat word shoppen!

En trainen :)

Goed hoor dat je het zo volgehouden hebt. Ik doe eigenlijk echt alweer heel veel zoals koken Ed maar pas daarbij wel op dat het niet te zwaar is al til ik af en toe wel mijn dochter als t echt niet anders kan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

yes bijna 6 weken ik donderdag.

vanochtend weer op de loopband actief geweest.

maar heb echt geen conditie zeg.

ene wat denk jij ik wil vanaf volgende week alles weer gaan trainen.

maar ik denk dat het wel kan omdat het bij mij voor de spier zit en er dus niks aan de spier is gedaan.

wel een laag aantal kilo's pakken met het trainen van me armen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.