Ga naar inhoud

Miss sport : 2 mei 2012 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 357
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt allemaal. Ik ben netjes op schema met alles. Alles verloopt tot nu toe dus lekker. Beetje kriebels. Nu is het zo onwerkelijk. De laatste boobieloze uurtjes. Morgen rond deze tijd heb ik gewoon borsten ladies. Lezen jullie t goed??? IK KRIJG OOK BOOBIES. Ik kan het bijna van de daken schreeuwen. Zo blij ben ik dat het eindelijk gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaaf dat je ze blij bent! Echt leuk om te lezen.

Welke Maat heb je nu dan?

Het is bijna zover. Zo direct alles in orde maken, brood voor de kindjes en dan vroeg naar bed.

Morgen vroeg op.

Ben echt wel gespannen, maar vind het wel leuk.

Ik ga ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles goed gegaan.

Misselijk geweest, aantal keer moeten overgeven.

Band zit erg strak, maar is voor een goed doel.

Spierpijn in mij buik en armen, heb ook niet goed kunnen slapen.

Vraag me we af hoe ik mij haren moet wassen als ik dat verband twee weken om moet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss, alles goed met je?

@Sam: vervelend he die band! Ik ben na een paar dagen in de douche gaan staan met band en al, en heb m'n haren voorover gebogen gewassen. Wel een beetje opletten dat je je armen niet teveel naar boven heft, maar het lukt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij net in een vuilniszak gewurmd en mijn man heeft mijn haar gewassen. Ik voelde mij zo vies.

Miss hoe gaat het???

Met mij steeds beter, pijn begint minder te worden.

Ik hoop dat het met jou ook goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, jullie raden t nooit. Ik ben net terug uit Be. Ik zit nog in de auto. Eindelijk weer bereik van t net. Het is anders gelopen dan anders. T echte verslag komt zo als ik thuis ben girls. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.