Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo te zien gaat alles "eindelijk"goed met je. Zal wel niet de enige zijn .....maar wat ik een bewondering en respect voor jou :59: . Jou weg naar je DREAM boobs is toch niet echt als een droom verlopen . Doet mij wel denken aan het liedje wat ik hoorde dat ik onder zei gebracht werd :45: En toch altijd positief en toch altijd tijd om hier iedereen te helpen met zijn vragen of om een hart onder de riem te steken.Ik hoop echt dat je hier op het forum nog lang zal blijven om iedeen te helpen om vragen en onzekerheid weg te nemen. Wat ik al eerder tegen je hebt gezegt .......

"ik ken je niet , maasr ik vind je een schat"

Jep... je had het al eerder gezegd, en toch vind ik het weer superlief dat je het me hier weer een keer verteld :52:

Mijn weg duurde inderdaad wat langer dan verwacht, en had ook nooit durven denken dat het zo zou gaan. Als ik het vantevoren had geweten, had ik het nóóit gedaan! Alleen al het idee van al de narcose's . Máár achteraf gezien is alle me toch meegevallen, en kijk ik er positief op terug.

Ik heb een enkele keer een traantje weggepinkt als de kindjes op bed lagen en verder geprobeerd maar gewoon door te gaan zodat niemand (behalve ikzelf) last zou hebben van de rompslomp. Kids weten ook pas na de laatste operatie dat er wat aan mn boobs moest gebeuren.. toen was alles goed en oke en hoefde hun zich ook niet zinloos zorgen te maken,

Uiteindelijk komt alles goed, al is het na 1 jaar. Dat heeft Plovier me destijd ook verteld en met dat idee was er goed mee om te gaan.

Mijn boobs betekenen veel voor me (zoals bij iedereen die zich laat opereren) maar ze zijn niet verantwoordlijk voor mijn geluk want dat geluk zit in mn gezinnetje :55:

Hun maken me compleet, en de boobs zijn 'maar' een aanvulling.

Ja Des, dat heb je echt geweldig gezegd, ben het helemaal met je eens!

Xxx

Dankje schat! Jij bent ook een lieverd :101: xxx

Ben het er ook mee eens!

Maar wel een schat met tieten om bang van te zijn, vooral met dat ultimate ding :)

hahahahaah gekke fluit! Dat Ultimate ding is the bomb ja :45: Als ik ruzie krijg, laat ik gewoon mn tieten zien....zijn ze meteen bang!!! :46: :46: :46::97:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heey piepke!! Wat zie ik?! Ben je nu ook administator?

Proficiat!

Dikke kusss xxx

:viannen_01:YES gelukt je bent ook modje ,welkom en ik vind t echt leuk!! :101:

*** He Piepke, lees ik nu, modje? Ga jij zeker en vast goed doen, ik vind dat je iedereen zo goed helpt altijd!

Alles nog steed helemaal ok met je boobs?

Groetjes van Ingrid.

hahahah oooh mijn god dames ;) ik ben wel weer lekker up to date hè ;)

Maarre, inderdaad... ik ben gestegen in functie, nooit geweten dat er hier doorgroeimogelijkheden waren :45:

Dankje voor jullie leuke reactie's!! xxx :66:

Ps Ingrid, het gaat superrrrgoed met de boobies, zo blij mee! Ben weer veel gewicht kwijt dus zit momenteel erg lekker in mn velletje :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahah Lucky :45:

Neeeeeee dat was niet de outfit ;) Het was wel strapless, maar dan een zwart kort jurkje met allemaal felgekleurde bloemen ;)

Mega alles idd ;) Mega Piepke :P ipv Mega Mindy :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ey Piepke,

Ahh lekker joh dat je zo goed in je velleke zit! En goed da je zoveel kilootjes bent kwijt gespeeld, dan voel je je toch een stuk zelfzekerder ey :-) Nu komen je boobies nog beter uit haha.

Nu nog goed wee zodat we lekker kunnen bruinen, en dan is het helemaal toppie he, volgende week belooft veel goeds, joehoe!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Hoi allemaal,

Aangezien mijn topic momenteel uit 38 pagina's bestaat, heb ik besloten er maar eens een mooi rond getal van te maken en te gaan voor 40 pagina's :35:

17 september ga ik terug naar Dr Plovier voor een gesprek/controle.

Het gaat niet helemaal zoals het hoort met de boobies :(

Sinds 3 weken zijn mijn borsten nogal drastisch veranderd van vorm, nouja... misschien al iets langer...maar sinds 3 weken is het overduidelijk in ieder geval ;)

Het begon, dat het me opviel dat de bolling bovenin niet meer gelijk was. De rechterborst ging lager dan links zitten.

Erg vreemd... want deze prothese zat er juist het kortst in dus die zou juist nog wat hoger moeten zitten :17:

Ik ben foto;s van nét po terug gaan kijken, en zag dat rechts zowiezo al iets lager dan links was geplaatst.

Dus... oke... het is zo. Die borst heeft veel geleden, veel ellende gehad, 4x (ongeveer, weet t niet meer precies) slecht weefsel weggesneden, slechte huid door een infectie aan overgehouden, dus het was voor mezelf wel verklaarbaar dat deze borst zich anders ging vormen.

Enfin... 3 weken terug vond ik het verschil toch wel erg verschillend worden tussen de gezusters hamster :blink:

Maarja, overlegd met husb... hij vond het wel meevallen, vond ze nog steeds prachtig, en ik..... sja.... wat vond ik?! Ik vond het storend, maar niet zo dramatisch dat ik wéér beslag wilde leggen op Plovier's goodwill. Hij heeft al zoveel gedaan, en altijd met zoveel fatsoen, en nooit met een kwaad woord, of enige vorm van verwijten. Ik had zoveel schrik de vorige keer, zowel met de 600cc plaatsing, als met de 900cc plaatsing, dat het niet dicht ging groeien. En dan zou ik nu ... enkel omdat ze verschillend zijn.... weer opnieuw die ellende aanhalen? Nee, ik had besloten het te accepteren, dan maar 2 verschillende vormen. Boeiend... ik ben gezond, boobs zitten dicht, gezin heeft rust.. and that;s all that mathers :35:

Afgelopen weekend besloot ik om eens een avondje zónder kliniekbh op de bank door te brengen.

Moet kunnen toch? Echter... ik draag nog steeds bijna non stop mijn kliniekbh (juist om te voorkomen wat er nu is gebeurd). Ik voel me ook schuldig als ik de kliniekbh niet draag, of als ik een middag ben wezen zwemmen en dus een slappe bikini aan heb gehad.

Anyway, avond en nacht zonder bh gelopen dus, en een deel van de volgende dag ook. Smiddags een strapless bh aangetrokken omdat ik een feestje had en een strapless dingetje aanhad.

Savonds de strappless uit, en ik wreef eens hééérlijk over mn boobs zo van : hè hè... die rotbh uit! :3:

Ik voelde meteen dat mn rechterboob anders aanvoelde, ik voelde een rand, en hij voelde niet meer rond aan de onderkant :(

Ik denk :WTF?!?!?!?!? Dit zal wel door de ultimate strapplesbh komen met zn gekke ingebouwde handjes :45:

Dus na een paar uur weer gekeken, maar nee.. de gekke vorm was er nog steeds :o

Een foto gemaakt, even kijken of dat ik mezelf voor de gek aan het houden was.... :ph34r:

Nope... what you see is what you get : een rand! :92:

Mijn eigen borstweefsel.. en daaronder een rand... juist : net een Double Bubble.. maar dan nog minimaal!

Dus ik ga nu voor MEER opvulling!!!! :43: Want eh.. daardoor krijg je toch een Double Bubble? :36: Jeeeejjj 1200cc here I come !!! :91:

Nee mensen, dat is een grapje :P

Ik heb geen double bubble, maar wel een verzakking van de prothese ;)

De rechterborst zit een stuk lager dan links inmiddels.

Toen ik eenmaal besefte dat dit niet goed kon zijn ben ik gaan zoeken op internet en kwam echt ontzettend veel foto;s tegen en beschrijvingen die er precies zo uitzien zoals bij mij nu :35:

Maar het meest belangrijke : Het MOET opgelost worden, ik kan het niet zo laten... Ikkan de prothese niet nog verdr laten zakken. Het is echt een complicatie, het heeft een naam, en er zijn ook verklaringen voor, én er zijn ook oplossingen, maar welke Plovier wil kiezen ( en of hij wil herstellen) dat laat ik aan hem over ;)

Ik heb BeClinic gemaild vandaag, met fotos en had ook redelijk direct weer antwoord :35:

Plovier wil dat ik terugkom JIEHAAAAA :33:;) ;) :45:

Even serieus :152: Ik ga 17 september terug, heb als allerlaatste die dag een afspraak, dus alle tijd om te bekijken en bespreken wat er aan de hand is.

Ja dames.... daar gaan we weer hè :kez_11:

Ik was verdrietig.. maar inmiddels niet meer. Ga het positieve er maar van inzien, en dat is dat Plovier het hopenlijk kan herstellen :71: :71: :71:

xxxx Piep :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog ff snel terug gekomen, want had al uitgelogd :) om jouw topic te lezen. Zag toen ik afsloot dat je ermee bezig was :P

Toch een goed ding dat je er nu mee terug gaat en dat je de knoop doorgehakt hebt. We hebben het er via pb al over gehad, maar de stap nemen is toch iets anders! :35:

Ben benieuwd wat Plovier gaat voorstellen en wat er nu gaat gebeuren... Ennuhm toch maar geen 1200 cc??? :45:

Jammer dat je weer terug moet, maar het is wat je zegt... zo kun je het helaas niet laten.... :( Stel dat het verder zakt, dan krijg je echt spijt. Maar laat Plovjeeeeeeeeeee maar eens goed kijken en voelen en dan horen we het wel...

Succes meid!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik kan het niet zo laten, geen optie gewoon.

Er zit serieus veel verschil in de boobs, maar dat terzijde.... ik kan niet 12-15 jaar rondlopen met een prothese die 5 cm is verzakt :17:

Wat moeten ze dan in hemelsnaam doen als ik over tig jaar kom wisselen. Dan begin ik weer met een rechterborst waarvan het weefsel onderin is uitgezakt en slap enzenz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhhhhh Piepke, lieverdje, alweer wat met je boob. Shit zeg!

Kan me voorstellen dat je je er eerst bij neerlegt, maar dat t dan toch begint te knagen,en als t dan toch erger wordt, je aan de bel trekt. Kijk, als er nou een klein verschil is dan denk je: laat maar mooi zo, ik heb al zoveel ellende gehad, maar als het verergert. Gelukkig heb je toch Plovier een foto gestuurd, en is hij zo lief om gelijk te zeggen: kom maar terug om te laten zien. Je weet dat ik het ook heb gehad he? Mijn rechterborst was ook direkt na de ok al lager gezakt, maar ging steeds meer opvallen (of ik ging me er meer aan irriteren) mijn pc zei ook uit zichzelf dat hij t ging repareren omdat t gewoon niet mooi was (op foto;s is het nog opvallender dan dat t in t echt was). Hij heeft bij mij de pocket toen kleiner gemaakt en inwendig gehecht, en nu is hij echt heel symetrisch met de linkerboob! Alleen heb ik dat het gevoel in die tepel nog niet goed terug is (in januari mijn her gehad), hij doet wel mee met stijf worden, maar de tepelhof zelf is dan niet zo gefrommeld zeg maar ;-) Maarja, als dat alles is.

Nou meissie, hele dikke knuffel omdat het je allemaal niet mee zit!!!

XXXXXXX

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey piepke,

jeetje..wat lees ik nu weer??!!..Balen zeg....

Fijn dat je toch de stap genomen hebt om je foto door te mailen en dat Plovier je zo snel kan zien......

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nee he Piep, er mag nu niets mis zijn met me voorbeeldtieten!!! :)

Serieus, ik snap als geen ander dat als je over iets niet tereden bent het in je hoofd toch niet weggaat... Dus teruggaan is the only option :(

Ik hoop dat je net als de vorige keren correct geholpen wordt...

En.... Zo zie je ''hem" terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeetje lieve Piepke! Heb net even het laatste deel van je topic gelezen en het is niet niks wat jij allemaal hebt meegemaakt! Hopelijk kan Plovier het goed oplossen en kun je daarna weer verder zonder problemen.. In ieder geval heel veel succes aankomende tijd, echt heel sneu voor je! Hou je taai, liefs Roxanne :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Piepke, wat een gedoe weer allemaal! Maar je hebt gelijk hoor dat je het meteen laat oplossen. Ik heb zelf te lang met kapsel rondgelopen waardoor mijn borstspier verslapt is en mijn pc veel werk had om het er nog een beetje redelijk te laten uitzien. Hoe langer je ermee rond blijft lopen hoe moeilijker het wordt om het weer mooi te krijgen.

Fijn dat jouw pc je echt serieus neemt, da's een goeie :35: .

Succes en ik ben benieuwd naar het vervolg.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Piepke, houd het nooit op bij jouw?

Maar zit er echt 5 cm verschil in hoogte?

Mwa.. een cm of 3-4 nu... maar het is maar 'pas' dat je ziet dat de prothese is gaan verzakken. Ik zie het pas sinds afgelopen weekend aan de 'rand' die er is gekomen. Als dit in z'on vroeg stadium al 3-4 cm is.... dan schat ik in dat het over 6 mnd 5 cm ;)

Idd... op nar 17 sept :43:

*** Ohhhhhh Piepke, lieverdje, alweer wat met je boob. Shit zeg!

Kan me voorstellen dat je je er eerst bij neerlegt, maar dat t dan toch begint te knagen,en als t dan toch erger wordt, je aan de bel trekt. Kijk, als er nou een klein verschil is dan denk je: laat maar mooi zo, ik heb al zoveel ellende gehad, maar als het verergert. Gelukkig heb je toch Plovier een foto gestuurd, en is hij zo lief om gelijk te zeggen: kom maar terug om te laten zien. Je weet dat ik het ook heb gehad he? Mijn rechterborst was ook direkt na de ok al lager gezakt, maar ging steeds meer opvallen (of ik ging me er meer aan irriteren) mijn pc zei ook uit zichzelf dat hij t ging repareren omdat t gewoon niet mooi was (op foto;s is het nog opvallender dan dat t in t echt was). Hij heeft bij mij de pocket toen kleiner gemaakt en inwendig gehecht, en nu is hij echt heel symetrisch met de linkerboob! Alleen heb ik dat het gevoel in die tepel nog niet goed terug is (in januari mijn her gehad), hij doet wel mee met stijf worden, maar de tepelhof zelf is dan niet zo gefrommeld zeg maar ;-) Maarja, als dat alles is.

Nou meissie, hele dikke knuffel omdat het je allemaal niet mee zit!!!

XXXXXXX

Ingrid.

Hoiiii,

Klopt helemaal wat je zegt.... Ik dacht eerst dat het enkel de vorm was.. nouja...toe maar. Maar als het dan erger wordt :17:

Die rand die erin kwam dat was de welbekende druppel ;) (zal straks foto's plaatsen)

Ik hoop ook dat Ploviertje het kan fixen zoals bij jou gebeurd is :17: Ik heb gelukkig niet eens hoeven vragen of ik terug 'mocht' komen, verhaal en foto gestuurd en meteen : terugkomen jij! Pffff wat een opluchting :118:

Hey piepke,

jeetje..wat lees ik nu weer??!!..Balen zeg....

Fijn dat je toch de stap genomen hebt om je foto door te mailen en dat Plovier je zo snel kan zien......

XX

Dankje :119: Idd balen... maarja....wat moet, dat moet zullen we maar denken :35:

Hey nee he Piep, er mag nu niets mis zijn met me voorbeeldtieten!!! :)

Serieus, ik snap als geen ander dat als je over iets niet tereden bent het in je hoofd toch niet weggaat... Dus teruggaan is the only option :(

Ik hoop dat je net als de vorige keren correct geholpen wordt...

En.... Zo zie je ''hem" terug :)

Jaaaa hahahaha, ik heb de prothese gewoon naar beneden lopen duwen jonguh :45: Alles om terug te gaan :45:

Komt goed Bboobke!!!! Niet zenuwachtig worden nu hè, komt echt door de voorgeschiedenis hier ;)

Jeeetje lieve Piepke! Heb net even het laatste deel van je topic gelezen en het is niet niks wat jij allemaal hebt meegemaakt! Hopelijk kan Plovier het goed oplossen en kun je daarna weer verder zonder problemen.. In ieder geval heel veel succes aankomende tijd, echt heel sneu voor je! Hou je taai, liefs Roxanne :53:

Dankje Rox, Op mijn profielpagina staat een samenvatting, leest sneller :4:

Ik heb zelf te lang met kapsel rondgelopen waardoor mijn borstspier verslapt is en mijn pc veel werk had om het er nog een beetje redelijk te laten uitzien. Hoe langer je ermee rond blijft lopen hoe moeilijker het wordt om het weer mooi te krijgen.

Fijn dat jouw pc je echt serieus neemt, da's een goeie :35: .

Succes en ik ben benieuwd naar het vervolg.

liefs, Layla

Hoi hoi Layla, dat is idd de reden waardoor ik terugMOET. Ik besef ook hoe langer ik het zakken door laat gaan, hoe moeilijker het is om het te herstellen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff Piepke, zit niets anders op dan je maar weer succes te wensen meid, je hebt echt alle pech van de wereld zeg! :( Duim voor een vlotte en definitieve goeie afloop voor je!!! :35:

Hoi Lieve Eef, dankje voor je bericht. Zo blijf ik hier wel rondhangen hè ;)

We gaan weer voor een goede afloop !!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.