Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Kaatje,

Dankje voor de reatie! Ben je nog wat wijzer geworden bij hem? Ik zal je topic zelf even opzoeken....kijken of daar wat staat ;)

Linny..thanxxx :55:

Aarbeitje...jij ook bedankt, komt goed. Succes jijzelf today :D

BB : danku :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Piepke, heb ik iets gemist? Je wordt toch vandaag niet geopereerd? Of heb je nu een laatste consult hoe en wat ofzo? Ik lees t in je topic ook niet terug? Maar in ieder geval succes haha!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piep,

Veel succes morgen!!!

En laat nog wat charisma ( en ook een beetje cc :) ) over voor mij hé :)

Ik hoop dat alles goed verloopt en hoop je snel te horen,

Liefs,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!!!

Weer fris en fruitig thuis! Alles is superrrrrrr verlopen! Echt dik bóven mijn verwachting!

Om meteen maar met de deur in huis te vallen : er zit 900cc in ;)

Ik was wat te laat ivm file, geen probleem..... eenmaal aangekomen mijn welbekende weg naar boven vervold, meteen uitgekleed..mn handen nog eens goed gewassen en de badjas aan. De mannelijke (voor mij nieuwe) anesthesist kwam de vragenlijst nog eens doornemen, of er nog wat was veranderd de afgelopen 9 mnd enz enz.

Tien minuutjes later kwam dr Plovier met een vrolijke GOEDEMORGEN en een knipoog binnen!:43: Hoppetee...badjas open...kijken en voelen.

Hij was positief verrast.. een snede via mn oude litteken was best mogelijk, weefsel was miraculeus toch nog redelijk hersteld dus hij durfde het risico best te lopen door mijn oude litteken open te halen. 900cc was geen enkel probleem, ik had ruim voldoende weefsel, er zou weinig druk op het litteken staan kwa spanning. Dus... die 900 was heel snel besloten...

Ik heb aangegeven om zelf NIET mijn oude litteken open te willen hebben, wil geen enkel risico lopen en gevraagd of hij het via mn borstplooi wilde doen. Hij vond dit enerzijds wel erg zonde om er een litteken bij te maken, maar anderzijds was hij het met me eens dat we op die manier wel zeker op safe speelde, dus er werd weer getekend.. streepje gezet waar de nieuwe incisie kwam en daar ging ik weer.

Valerie kwam me halen, en arm in arm gingen we babbelend richting ok. Heerlijk...tenminstte een vertrouwd iemand erbij en niet alleen die vreemde anesthesist alleen.

Infuusje werd keurig door meneer geprikt bij mn pols... en al kletsend over Valerie haar kids en mijn haarkleur (haha) ben ik INEENS weggevallen.

Ik werd een half uur later alweer wakker in mn bed, kan me totaaaaaal niet herinneren dat ik deze keer zelf de operatietafel ben afgestapt! Eerste wat ik tegen mn husb zei : Ik ben wakker geworden tijdens de operatie en heb tegen Plovier gezegd Ik ben wakker. Maar 5 minuten later wist ik dat niet eens meer...alleen een vage herinnering dat ik het tegen mn man had verteld. Valerie kwam na 10 minuutjes vragen of ik pijn had, niet dus....

Dus ik vroeg haar : Valerie... ben ik wakker geworden tijdens de operatie en heb ik dat gezegd tegen jullie?!

Jawel zegt ze... toen moest je ook wakker worden en je hebt ook meteen tegen ons gezegd dat je over vlinders had gedroomd!

hahahahahhahaahah oooh echt???!!!! Weet er niks van, maarja..beter over vlinders dromen dan dat ik er wat anders schaamteloos uitflap!

Ik kreeg toch nog een infuusje met paracetamol...zat er vrij snel in...Valerie kwam me weer afkoppelen en ik heb gevraagd of ik me aan mocht kleden.

Zo gezegd zo gedaan, Plovier wil nog wel even een hand komen geven en wat uitleg dus daar moest ik 5 minuutjes op wachten.

Operatie was vlekkenloos verlopen, krijg weer de volle mep aan pijnstillers mee en preventief antibiotica :P Pocket is weer wat verruimd, en alles zit prima op zn plek. Moet natuurlijk wel weer indalen enz enz!

Gevraagd of ik mn OUDE prothese mocht meekrijgen, of dat deze al weggegooid was. Plovier terug naar de ok... en jawelllll.... ik kreeg hem mee naar huis met de woorden : veel plezier met uw stressbal eh! Beneden nog even een nieuwe kliniekbh gevraagd aan Valerie wan de oude had echt zn beste tijd (en rekbaarheid) wel verloren!

We zijn gegaan... heerlijk broodje gekocht en even in het zonnetje opgegeten en daarna lekker weer naar huis!

Ondertussen is de boob weer helemaal vol vocht gelopen en zit het weer tot mn sleutelbeen en onder mn oksel, het piept en kraakt weer aan alle kanten.. :P MAAR HIJ ZIT ERIN!!

Heb tot nu toe nog geen pijnstiller hoeven pakken en ik was om 10.30 omgeveer klaar uit de ok. Dus het gaat me tot nu toe heel goed af!

Dankjewel voor jullie berichtjes dames!! :D:43:

xxx

*** He, ik zie je al reageren in een andere topic, vertel op!!! (helemaal niet nieuwsgierig ;-)

Groetjes van Ingrid.

hahahahah ....erg he!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Piepke wat een mooi verslag weer van jou! :101:

Gefeliciteerd met je 900CC! heerlijk hoor,je ouwe weer terug van weggeweest,hihi. :125:

Hoop dat t natuurlijk heel goed verloopt je herstel,zoveel mogelijk rusten dus,nix forceren.

het was een mega moeilijke beslissing voor jou en je hebt nu toch echt wat je wilde en vind t ook wel een juiste beslissing,

al ik ook enorm zou twijfelen op zon moment,want wat is wijheid he?

Maar goed,je hebt en ,en een stress bal rijker hahaha.

Rust lkkr uit en geniet dr maar flink van, :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Whauw Piep, amaai jong, dat klinkt alsof je ff een broodje hebt gehaald ipv een nieuwe tiet haha!

Wat is het allemaal vlekkeloos verlopen, en wat een toffe klinkt Plovier. Wel serieus wanneer dat nodig is, maar met hier en daar een grapje (zo is mijne pc ook) dan voel je je helemaal op je gemak met zo iemand ey. Nou superservice hoor, en wat fijn dat het je zo mee is gevallen!!!!

Nu weer ontvochten pffttt en geduld hebben. En ik duim voor je deze keer zonder complicaties. Doe lekker rustig aan, t is nu wel t weer om lekker rustig te doen ey ;-) Hup, met de kont in t zwembadje.. (en kids zeggen dat ze niet mogen spetteren op uw tiet haha)

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaah aaah dankejwel ladies! Ik voel me ook super, ben weer helemaal blij met mn reuzetiet hahahahhahaha!!

Enne.... idd bb het is nu via de borstplooi gegaan, zit een klein pleistertje (centimeter of 3-4) en een GEHEEL NIEUWE prothese, weer een nieuw certificaat meegekregen. Ik had ergens toch wel in mn achterhoofd dat mijn oude gewoon hergebruikt zou worden..? Niet netjes, maar wel kostenbesparend ..toch? ik dacht echt dat ze die bewaard hadden en in een bak met jodium zouden leggen voor desinfectie..maar niet dus. Gewoon een nieuw ding :D :D

Vind ik wel klasse hoor!!

Jammer dat ik mn oude 900cc nooit heb meegevraagd destijds, maarja..dacht echt dat ze hem daar wilde houden voor mn her.

En ja Ingrid, ik vind Plovier een superkerel! Komt heel serieus over, ook door zn uiterlijk (dat brilletje) en toch altijd heel proffessioneel...maar tussen de regels door is het een sociale man. Maar ik denk dat hij uit voorzorg altijd zich zakelijk opsteld en dat hij wel aanvoelt wanneer hij wel of niet kan afwijken van zijn houding.

Nou meiden, ik ga even lekker met de beentjes omhoog het zonnetje in :D

Fijne dag allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was een mega moeilijke beslissing voor jou en je hebt nu toch echt wat je wilde en vind t ook wel een juiste beslissing,

al ik ook enorm zou twijfelen op zon moment,want wat is wijheid he?

Ik ging heel zwaar beladen idd erheen...van wat is nou wijsheid! Maar toen hij de situatie bekeek en zo vol vertrouwen was hb ik geen seconde meer getwijfeld.

En dat is wat ik wilde.. ik vertrouwde blindelings op hem, en als hij ervan overtuigd is dat dit kan slagen...hij was zo positief, dan vertrouw ik het ook. Het voelt goed nu... nu is het aan mij en de antibiotica om hier een goed einde aan vast te knopen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Stom he, hoe je zo enorm kan twijfelen over het aantal cc's en wat en niet mogelijk is, en dat als je dan je pc ziet en die zijn mening geeft je voor de volle 100 procent overtuigd bent! Al die verloren moeite van twijfelen... ik herken dat ook wel hoor, kan me soms in dingen zo druk maken, en komt dan vanzelf goed...

Groetjes van Ingrid.

p.s. nog steeds geen pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha feest!!!!

Ik hoop zo echt echt echt echt voor je dat het gewoon zo blijft, mijn grote voorbeeld! ( met de nadruk op groot )

Geniet veder van de zon, tieten niet vergeten in te smeren hé!!!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha feest!!!!

Ik hoop zo echt echt echt echt voor je dat het gewoon zo blijft, mijn grote voorbeeld! ( met de nadruk op groot )

Geniet veder van de zon, tieten niet vergeten in te smeren hé!!!

Kaatje

Hahaha jaa GROTE voorbeeld :P Mn boobs blijven uit de zon...vind het doodeng die dingen nu in de zon..bang dat mn huid gaat zweten en branden enz enz. Maar mn buik is nu wel superrrrrbruin geworden! Sterk spul dat narcosemiddel ;) ;) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog steeds geen pijn...!!! Mijn god.... dit is behoorlijk freaky! :45:

Ik ga heerlijk op de bank ploffen nu, en mezelf de afstandsbediening toe-eigenen :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.