Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey lieffie!!

Super dat je gewoon weer 900cc erin hebt!

Dacht dat je misschien iets kleiner zou kiezen omdat je rechterborst al iets groter was in t begin.

Maar nu ben je wel zeker dat de bolling goed zit!!!

Een super herstel gewenst!!

Xxx

Klopt helemaal, die gaat nu echt groter zijn :( Heb het boobvirus te pakken denk ik..boobgierig! pffft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boob Piepke, op naar een superherstel nu dat je eindelijk kunt gaan genieten van twee mooie boobies met bolling!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,,,

Ik heb echt goed kunnen slapen,gewoon op mijn zijkant. Vanmorgen heeft mn husb me echt uit bed moeten sléééépen,zo vast sliep ik.

Hij is gaan werken, en ik wilde met de kids naar de speeltuin..zit ook een groot zwembadje bij. Maar ik voel me niet optimaal...net of ik de griep heb.

Suf en slap, en mn lijf heeft echt van die griep-spierpijntjes.

Maar pijn aan mn boob heb ik niet :43: heb nog steeds geen pijnstiller hoeven pakken...

Antibiotica is voor 15 dagen zag ik ...pffffttt.... daar gaat mn huid en haar :P Hopenlijk is het niet voor niks, dat griepgevoel had ik ook de erste keer toen ik een infectie had namelijk. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat de nawerking van een narcose is als je geen pijnstillers pakt??! Mischien is het idd wel een uitwerking, ik heb de andere keren wel gewoon pijnstillers gepakt waardoor je alles onderdrukt natuurlijk.

Ik heb vanavond om 17.00 uur een ibuprofen gepakt, en voelde me direct na 20 minuten een héél stuk beter. Niet meer dat griepgevoel en dat slappe lijf.

Ik heb geen rode plekken op mn borst, en het is wel warm...maar niet onnatuurlijk warm.

Ik heb oplosbare draadjes gekregen, ik hoef dus niet terug naar Beclinic in principe..... Ik mag pas over 3 wkn mn pleistertje verwijderen. Pfff mn geduld wordt dan wel érg op de proef gesteld hhahaha. Ik ben als de dood dat er wat onder die pleister aan t broeien is wat je pas na 3 wkn ontdekt.

Dr Plovier heeft gezegd dat als mn pleister vochtig zou worden, ik hem wel mocht vervangen...

Gelukkig is het nog kurkdroog...voel om de haverklap of er echt niks langsaf sijpelt, maar nee.... goddank. Mn husb ff naar t pleistertje laten kijken en hij was superblij : Dit is de eerste keer dat we een droge pleister hebben!! Zei hij opgetogen ;) (l)

Wel heel lief, want hij was vandaag eerder van zijn werk gekomen en vanavond hebben we fijn aan het water gezeten en heeft hij de kids bezig gehouden met salamanders en kikkers vangen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd Diesel... ik voel het gewoon lopen! Ik heb echt een trauma eraan overgehouden! Ik weet nog dat ik de vorige keer toen ze die 600cc hadden geplaatst na 2 weken mocht kijken of het dicht zat.

Dat is echt hyperventilerend gebeurd. Helemaal toen ik mn doorschijnende folie en gaasje eraf haalde met mn ogen dicht, en ik iets langs mn buik af voelde glijden en met een PLOF op de grond hoorde vallen.

OHHH MIJNNNN GODDDD! Ik raakte hélemaal in paniek en mn husb snaptte er niets van, er viel alleen maar een verband wat vochtig was (en daardoor zwaarder) op de grond. Ik dacht echt mn prothese valt eruit hahahahahahahahaha! Wat een drama ;)

Ach Lin; verrekte muts! hahahahahahahahahaha

Op dit moment moet alles gewoon even KURKDROOG blijven :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen gehobbezak aan mn lijf nu! hahahaahahah

Heb een mooie bikini gezien, maar de prijs vind ik daarentegen minder hahaha 125 dollar voor alleen het topje!!

1_1151838_FS.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,tis niet nix he,wat je allemaal hebt moeten doorstaan zo bij elkaar!

Hopen maar op t allerbeste,je hebt een lieve man,zorgt goed voor jullie zo te lezen,dus dat scheelt alvast een boel!

Denk dat je lichaam ook heel moe is nu hoor,en idd kan uitwerking zijn ,lkkr veel drinken en zo weinig mogelijk forceren is t beste medicijn nu.

Sterkte Piep. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dames! Jaaa vlinder, het is een heel gedoe geweest. Vanmorgen mn husb naar de borst laten kijken...maar geen rode plekken of heet gevoel. Heb voor de zekerheid maar een panadol gepakt en ik voel me nu (misschien door de panadol) niet meer grieperig.

Hij is zo mooi rond nu hè!! Mt die 600 had ik een platte gebobbelde onderkant, en nu echttttt een mooi bolleke! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.