Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ooh wat erg Rolling!!! Wat gebeurd er bij jou.. weer zwelling of irritatie...koorts ??

Ik MOET van mn man Plovier nú gaan bellen.... brrr :98:

Mijn man relativeert allemaal meer, die is meer van 'wacht nu maar af', maar de vorige keren heb ik dat ook gedaan..en maar wachten en wachten.

Bestaat er niet een soort van infuus met megasterke bacteriedoders....?!?! De antibiotica krijgt het niet onderdrukt, was de vorige keer niet, en zal nu ook niet gebeuren.

Ik had toen een soort van ...... kokken (ze hebben me nooit gezegd welke???? En de eerdere antibiotica die ik kreeg, die was niet voldoende voor die .....kokken..vandaar dat ik andere medicatie kreeg.

Maar Plovier is chirurg.. zou mijn eigen huisarts niet meer tools hebben om zo een infectie aan te pakken? Andere handelswijze ofzo?

Ik weet dat Plovier bang is bij een infectie dat het op de prothese overslaat...dus die gaat deze keer niet zo lang afwachten met medicijnen.

Oooh wat is wijsheid... wat is nou slim... weet het even niet hoor.

Ik kijk nog 1x via de spiegel, en als ik er echt van overtuigd ben dat het niet goed zit dan bel ik Plovier zo even mobiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje dames :(

Ik heb vanmiddag foto's gemaakt... en nog een keer, en nog een keer.... en nóg een keer.

De ene keer zeg ik JA! Dit is ECHT rood.....

Andere keer zeg ik Nee Piep... valt reuze mee... het is niet rood maar lichtelijk geirriteerd door die plakfolie.

Ik moet zeggen, de vorige keer kreeg ik onder die plakfolie ook vochtblaren die ontzettend jeukte! Daardoor werd de huid ook rood. De huid in het midden onder mn borst.. meer op mn buik dus niet de borst zelf is ook rood! Daar zat vanmiddag al z'on vochtblaasje. Ik weet nu dus wel met zekerheid dat de folie weer irritatie veroorzaakt. Ik heb de folie er nu af...en alleen een verband met een enkel verbandje erop. Hopenlijk wordt het daardoor een beetje minder.

Ik ga Plovier maar mailen met een foto en de vraag of ik de dosis antibiotica mag verhogen voor de helft of wat hij ervan denkt. Kan goed dat hij weer een ander antibioticum voorschrijft.

Temperatuur was net 37,5. Meestal heel laat op de avond krijg ik het bloedheet. Ik weet niet of mensen savonds als ze moe zijn altijd een ietsje hogere temp krijgen? Vanavond voor t slapen gaan zal ik nog eens tempen (alhoewel ik me nu besef dat de thermometer in de commode ligt op de kinderkamer, en de kleine ligt er al te slapen :22:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** AHHHHH nee he Piep, dat zal toch niet nog eens gebeuren he meid! Hoe staat het er vandaag bij? Mijn duimen draaien op volle toeren voor je hoor! Shit is dat je aan zulke dingen niks kunt doen ey...

Dikke X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen was de temp goed...37,3

Ik heb zoveel mogelijk op mijn linkerzij geslapen, in plaats van op mijn rechterzij... in de hoop dat de 'rommel' die er zit rechtsonderin de borst zich daar niet op gaat hopen maar zich een beetje verspreid. Sja.. je gaat vanalles denken en proberen.

Ik heb na het temperaturen toch maar een ibuprofen gepakt... en dan voel ik NIETS geks.. de plek is ook niet goter geworden...

Hopenlijk voelt hij irritant omdat de hechting er trekt ofzo... in combinatie met een irrterend gevoel door de folieplakker???

Heb Plovier gemaild met de foto die ik ook in de map complicaties heb geplaatst... wacht het wel even af :35:

Dankje dames voor het duimen :D:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Dames.... het begint er een kleinnnn beetje op te lijken dat de kaarsjes en het duimen heeft gewerkt :35::43:

Ik stond vanmorgen op zonder een direct irritant gevoel op de bewuste plek! Beide borsten voelden ook gelijk kwa temperatuur, dus de warmte is eruit bij de 'slechte' borst.

Ik heb expres weer op mijn linkerzij geslapen en ben extra weerstand tabletten gaan slikken. Ik hóópppppp zo dat wat er zit, kapot gaat door de antibiotica!

Ik heb nog geen reactie terug gehad van Beclinic :(

Pfffff wat dat betreft ben ik de allertheid van Valerie gewend, die had me altijd binnen een half uur geantwoord en als het weekend was dan kreeg ik maandagochtend om 07.00 uur meteen reactie.

Nu zit er een ander vrouwtje..... Heb ze ook gemaild dat de hitte eruit is, maar of ik toch de dosis antibio mag verhogen. Hetliefst kreeg ik een infuus met die rommel! Uitroeien die handel:: :93: :93:

Nog even doorduimen dames :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep, ben je al wat wijzer geworden van de opgestuurde fios. Of zijn er wonderen verricht in de afgelopen uren?Hoop op wat goeds. X

Nou Dames.... het begint er een kleinnnn beetje op te lijken dat de kaarsjes en het duimen heeft gewerkt :35::43:

Ik stond vanmorgen op zonder een direct irritant gevoel op de bewuste plek! Beide borsten voelden ook gelijk kwa temperatuur, dus de warmte is eruit bij de 'slechte' borst.

Ik heb expres weer op mijn linkerzij geslapen en ben extra weerstand tabletten gaan slikken. Ik hóópppppp zo dat wat er zit, kapot gaat door de antibiotica!

;)

Ik had reactie van Van Valerie gehad op t zelfde moment dat ik hier mijn eerdere berichtje heb geschreven :44:

Ze denkt dat het jeuken (maarja..dat werd later irritatie) toch bij het genezingsproces hoort en dat ik nog eventjes geduld moet hebben.

De dosering antibiotica die ik nu heb mag ik NIET overschrijden, die moet echt genoeg zijn om preventief te werken.

De warmte en het rood worden heeft ze niet op gereageerd, maargoed.... dat is nu ook over.

Tot zover laat ik het even zo. Mocht het weer op komen zetten dat plekje..dan hang ik aan de telefoon!

Hoe eerder de wond eventueel gespoeld kan worden, hoe minder schade het aan mn weefsel kan aanrichten waardoor het niet meer dicht zou kunnen groeien.

Máár... tot nu toe nog steeds alles oke :35:

:43:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij te horen dat het de goede kant op gaat, we begonnen ons echt zorgen te maken net als jij...............

maar we blijven idd gewoon duimen draaien hoor tot het HELEMAAL :126: genezen is hoor!!!!

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey,

tsjee, alleen al van de stress zal je temperatuur gaan stijgen... :24:

Hoop echt dat het nu goed blijft. Omdat je al van alles hebt meegemaakt ben je ook bang dat het weer fout gaat, kan me dat zo goed voorstellen!

Nou meid, succes en het moet echt goedkomen. :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja Aardbei laten we het hopen dat hij mag blijven.

Dankje Debsters en Lucky :D lief van jullie :53:

@Rolling, bij jou ook positief nieuws zag ik :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkg meid dat t toch de goede kant op lijkt te gaan, maar de duimen blijven nog ff doordraaien.

Houd je veel vocht vast of valt t mee, is hij nu gelijk aan je andere borst? ook qua bolling, of kan je dat nog niet zo goed zien door vocht?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.