Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ppffff... wat een verhaal....ben er eerlijk gezegd een beetje stil van.....hoeveel pech kan een mens hebben...bij iets waar je van tevoren zulk hoge verwachtingen hebt en dat je daarna met een big smile kan rondlopen....En dan nog zo positief blijven en ons blijven steunen en van goeie adviezen voorzien....

Petje af....(het is dat ik op mijn werk zit anders had ik er een leuk plaatje bijgezocht ;-))) )

Kan alleen maar Thanks zeggen.........

Wil je HEEEEL VEEEEL Succes en sterkte wensen, want ook al staat die datum...dat wachten is en blijft spannend....en je wordt er heel ongeduldig van.....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Oooh maar dan zoek ik dat plaatje wel even :45:

Here it is!! :43:

petje-af-300x204.jpg

Dankje Cajo ;) Een positief mens, heeft de halve wereld... of zeggen ze dat nou anders :17:

Geen idee... ;)

Ik blijf er maar nuchter onder. Scheelt natuurlijk ontzettend veel dat ik én geen schrik heb,én geen pijn, én dat ik geen werkgever heb waardoor het wéér problemen opleverd.

Het is gewoon 'lastig' voor mezelf, en hopenlijk op te lossen. Zo niet..dan is er nog niks aan de hand. Ben allang blij dat ik 2 boobs heb :35:

Kump goeeeee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh piep!!! :wacko: :wacko: :wacko: wat lees ik nu toch?!

jeetje.....

en jij ook altijd met je positieve instelling :59: :59: !!!

hopelijk kan hij het op kort termijn voor je oplossen met misschien wel een simpele handeling?

Wel fijn idd dat je niet bang bent, maar kan me ook voorstellen dat je diep van binnen toch ff een versnelde hartslag krijgt!

zeker als je zo even tussen je regels doorleest!! ;)

Jouw boobs zijn de droomboobs voor velen hier! dus zorg dat ze zo blijven hoor! :3: :3:

dikke kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke,

nog een vraagje...jij schrijft dat je die kliniekbeha eigenlijk altijd draagt. Ik loop sávonds vaak met m'n boobs los in het hok...maar vraag me steeds vaker of of dit wel verstandig is...ben geen jonge blom meer namelijk...heb je dan eerder kans op hang?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhh piep!!! :wacko: :wacko: :wacko: wat lees ik nu toch?!

jeetje.....

en jij ook altijd met je positieve instelling :59: :59: !!!

hopelijk kan hij het op kort termijn voor je oplossen met misschien wel een simpele handeling?

Wel fijn idd dat je niet bang bent, maar kan me ook voorstellen dat je diep van binnen toch ff een versnelde hartslag krijgt!

zeker als je zo even tussen je regels doorleest!! ;)

Jouw boobs zijn de droomboobs voor velen hier! dus zorg dat ze zo blijven hoor! :3: :3:

dikke kxs

TP

hihi!! Ik heb wel moeten huilen hoor... ;) De ochtend nadat ik had ontdekt dat er een rand van de prothese zichtbaar was, en aan husb moest vertellen dat dit echt niet goed was :ph34r:

Toen was het allemaal nog te onzeker en twijfelachtig voor mezelf. Toen Plovier me eenmaal zei langs te komen viel er een last van mijn schouders en had ik ook direct weer vertrouwen dat het goed gaat komen.

Twijfels komen wel weer na het consult en nadat Plovier uit heeft gesproken wat de voor- en nadelen kunnen zijn.

Evenals de schrik voor het wondvocht :blink:

Tot die tijd : Leven de lolllll :4::59::64:

Piepke,

nog een vraagje...jij schrijft dat je die kliniekbeha eigenlijk altijd draagt. Ik loop sávonds vaak met m'n boobs los in het hok...maar vraag me steeds vaker of of dit wel verstandig is...ben geen jonge blom meer namelijk...heb je dan eerder kans op hang?

XX

Heel simpel gezegd :Ja, dan krijg je eerder hang.

En dan bekijk ik het even heel zwart wit, stel je doet een onderzoek en je neemt 2 paar borsten:

Het ene paar borsten heeft 1000 uren een sportbh gedragen, en het andere paar borsten heeft 750 uur een sportbh gedragen. Welke huid zal meer onder druk hebben gestaan?! Die van 750 uren.

Nu gaat dat misschien maar over millimeters op een duur van 2 jaar, maar simpel gezegd : ja.. de borsten die het minst ondersteund zijn, zullen het snelst gaan hangen.

In welk tempo, en in welke mate dit gebeurd heb ik geen idee van. Mijn doel was om in ieder geval zolang mogelijk het hangproces uit te stellen of te 'beperken'.

En ik snap dat niet iedereen dat ervoor over heeft, het is ook niet leuk of praktisch om altijd die NIET elegante bh aan te hebben.

En uiteraard kun je best eens geen bh aan, het hoeft niet zo obsessief zoals ik :45:

Maar ik heb me er zo op gefocust dat ik me zelfs onwennig voel aan strand omdat ik telkens denk : oooh dadelijk naar huis en snel weer een stevige bh aan :blush:

En nu dit gebeurd met de borst, baal ik nog harder, juist omdat ik vaker een bikini aan heb gehad en denk : zie je.. had ik NOOIT moeten doen!

Onzin natuurlijk, het had toch wel gebeurd! Ik denk dat het weefsel te slapjes is door de infectie waardoor de huid het niet kan houden :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke..had je verhaal eerder vandaag al gelezen maar op m'n gsm lees ik vaak maar antwoord ik nooit, dat duurt te lang. dan maar nu via pc :kuzya_02:

Jeetje wat een verhaal!! Echt super jammer dat je dit nu aan de hand hebt!

Wat gaan ze dan doen met dat weefsel, indien dat inderdaad te slap is door de infectie? Moeten ze dat dan weghalen?

Ik hoop echt voor je dat alles toch nog goed komt!! Zoals Cajo en de rest zegt, je blijft altijd zo positief naar jezelf en anderen terwijl je dit allemaal doormaakt, echt fantastisch! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey piepke,

over "hang"..je hebt wel gelijk, als ik het zo zwart wit lees..

En denk nou niet van ik heb die bikinini mss te veel aangehad, dit is iets wat je echt niet kan voorkomen zelf. Je doet al het mogelijke door je kliniekbeha bijna altijd te dragen....vind het zo sneu voor je..

Dikke knuf.. :147:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Het doemscenario heeft mij hoofdje al gepasseerd inderdaad...

T lijkt me gewoon logisch dat we steeds grotere risico's nemen met die grotere protheses, niet?

In elk geval, ik ben blij dat je er zelf zo fluitend overheen gaat, ik zou t niet kunnen!

Keep on smiling girl :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel fijn idd dat je niet bang bent, maar kan me ook voorstellen dat je diep van binnen toch ff een versnelde hartslag krijgt!

. Scheelt natuurlijk ontzettend veel dat ik én geen schrik heb,én geen pijn, én .....

Ik moet er wel bijzeggen hoe ik het bedoel ;) Ik heb geen schrik voor de operatie of de narcose ;)

Wel voor de eventuele gevolgen :17:

Wat gaan ze dan doen met dat weefsel, indien dat inderdaad te slap is door de infectie? Moeten ze dat dan weghalen?

Ik hoop echt voor je dat alles toch nog goed komt!! Zoals Cajo en de rest zegt, je blijft altijd zo positief naar jezelf en anderen terwijl je dit allemaal doormaakt, echt fantastisch! :59:

Hey, ja joh.. balen he! Had het ook echt niet meer verwacht hoor, pff !

Ik heb zelf 3 opties in mijn hoofd, en welke Plovier aandraagt zal ik af moeten wachten.

*Beide een kleinere prothese, beide liften.

*Borstplooi opnieuw inwendig hechten, prothese weer omhoog plaatsen.

*Soort kunstvelletje (zoals Roling heeft gehad) in mijn eigen weefsel hechten voor extra draagkracht, prothese weer omhoog en de borstplooi weer vastmaken.

Dit zijn mijn ideeen, geen idee hoe dichtbij ik bij de oplossing zit. Ik hoop dat mnr Plovier uberhaupt wel iets aandraagt... is maar afwachten :17:

hey piepke,

over "hang"..je hebt wel gelijk, als ik het zo zwart wit lees..

En denk nou niet van ik heb die bikinini mss te veel aangehad, dit is iets wat je echt niet kan voorkomen zelf. Je doet al het mogelijke door je kliniekbeha bijna altijd te dragen....vind het zo sneu voor je..

Dikke knuf.. :147:

XX

Sja.. zal het nooit weten. Als ik heel de zomer niet was gaan zwemmen was het de volgende zomer wel gebeurd denk ik :17:

Hey meid,

Het doemscenario heeft mij hoofdje al gepasseerd inderdaad...

T lijkt me gewoon logisch dat we steeds grotere risico's nemen met die grotere protheses, niet?

In elk geval, ik ben blij dat je er zelf zo fluitend overheen gaat, ik zou t niet kunnen!

Keep on smiling girl :)

Jup Bboobke, dat is het hem. Hoe meer van dit, hoe meer van dat. Ieder voordeel heeft zn nadeel natuurlijk.

Ik moet zeggen, dat ik eigenlijk in het begin al dacht "hoe kan dat dunne weefsel die prothese nu dragen?!?!?!"

Geen aandacht aan besteed verder, een soort struisvogelpolitiek denk ik :44:

20080519-struisvogel1.jpg

:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan struisvogel ik maar even lekker met je mee... :)

Maar t is toch een vraagje die ik prince charming nog even ga stellen maandagmorgen, zeker omdat ik nog nooit via de borstplooi ging :(

Bboob, Neeeee joh, overkomt jou niet. Ik heb echt een dunne huid daar gekregen door de infectie. Op sommige stukjes schijnt de prothese daar ook door, zo dun. Dus het is hardstikke logisch dat dit gebeurd.

Links is goed, weefsel ook lekker dik.. en die heeft geen problemen :35: Aangezien jij 2 lekkere spekkies hebt op de boobies.. blijft het bij jou netjes zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vollullen moet zeker lukken bboob!

leuker was geweest al die mona verhaaltje, maar mona heeft al een eigen topic!

piep... petje af voor je en bboob wat piepke zegt, hoeft dit niet bij iedereen te gebeuren!

volgend jaar kunnen jullie beiden aan het strand mooi en trots een BIKINI aan! zonder je zorgen hoeven te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oje....houd dat in dat je er mee stopt...... :103: of ga je een bundel uitbrengen.....of je kan gewoon iets nieuws beginnen zodat je weer met 1 begint....... :126:

Want wat moeten we zonder jouw geweldige leuke orginele spontane reakties.......... :13:

ben benieuwd...........

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

met lullen....... ik warm hem maandag al op voor je :)

:118::3: :3: :lol: :lol: :36::125:

Woooow Piepke, ik heb je hele samenvatting in je profiel gelezen, en jeetje wat een narigheid zeg!

Hoop echt voor je dat je niet weer onder het mes hoeft, met alle risico's vandien....Liefs!

Hihi! Ik hoop het wel eigenlijk :P Anders blijf ik er mooi mee zitten hangen :12:

Oje....houd dat in dat je er mee stopt...... :103: of ga je een bundel uitbrengen.....of je kan gewoon iets nieuws beginnen zodat je weer met 1 begint....... :126:

Want wat moeten we zonder jouw geweldige leuke orginele spontane reakties.......... :13:

ben benieuwd...........

Liefs Cajo :119:

Mwa.... Piepke & haar tietbelevenissen :14:

Indrukwekkende tietel :131:

Ik hang nog wel een pagina'tje of tig rond hier :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hehe,wat een reacties,mag ik nu ook even? hihi :106:

Pffffff......Piepke,echt waar,juist omdat jij je zo aan de regels hebt gehouden en zo voorzichtig steeds bent

,verwacht je dit toch niet,tenminste niet zo snel al??

Maar moest wel lachen om je verhaaltje,weer net zo nuchter als altyd,

gelukkig dat plovier meteen zei dat je langs mag komen!!

En ik begrijp ook heel goed dat je niet de zeikerd wilt zijn naar hem toe,want idd,je bent altyd heel netjes geholpen door hem als ik het zo lees .

Maar een mailtje met fotos doet wonderen,hij weet ook gewoon dat je er echt mee zit en dat je zelf niets verkeerd hebt gedaan!

Weet verder niet zo goed wat ik zeggen moet,ik vind t heel erg voor jou,maar goed,het is niet anders,hoop dat Plovier een goeie oplossing heeft,maar daar ga ik wel van uit.

Liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sabrina : als je een blondje ziet die scheef loopt (scheve boobs) dan is de kans groot... dat ik het ben :45:

@ Vlindertjeeee :

Jeps Vlin, het is wat he! Inderdaad juist omdat ik me zoveel mogelijk aan de regels heb gehouden baal ik! Want als ik net al ieder ander na 6 wkn gewone bhs was gaan dragen en de bh savonds in bed/op de bank lekker uit had gegooid dan was het nog erger geweest denk ik. Of erger... ik bedoel dat het dan eerder was gebeurd waarschijnlijk.

Ik had niets extras kunnen doen om dit te voorkomen. Als ik ga paardrijden draag ik 2 bh's en een strakke sporttop onder mijn shirt, zijn net 2 betonblokken die in dan heb waar NUL beweging inzit.

In de zomer liep ik gewoon met hempjes én mn lelijke bh banden eronder uit : want ja... boeien! Ik wil mooie boobs houden :136:

Nouja... mooi voor niks voor lul gelopen dus :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, als je t zo uitlegd van dat 'zwakkere' weefsel klinkt t misschien wel logisch!

Maar ben wel benieuwd wat er aan gedaan kan worden...

Hoe lossen ze t dan op in Amerika?

In elk geval, net als je zegt, je hebt alles goed gedaan, je kon t zelf niet vermijden dus inderdaad, here we go again!!!

You go girl :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Amerika hechten ze simpelweg de borstplooi inwendig weer vast :35:

Maaaar in die gevallen is het weefsel goed van die meiden.

Ik heb inmiddels wel weer genoeg ruimte in die borst zitten dat er een slecht stukkie tussenuit zou kunnen :35:

Op hoop van zegen, de vraag is alleen of Plovier het risico wil nemen?

Zo niet, ook goed...

Dan misschien over een jaar? Ik wacht het wel af..... komt uiteindelijk wel goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.