Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey BB.... geweldig.. ga zo ff kijken. Ik word bezig gehouden op de chat.. :P

It's... ja ik weet het.. ze zijn groot..maar ik blijf erbij dat het gros van de foto's hier in de gallerij dusdanig wordt gemaakt dat ze zo groot en mooi en perfect mogelijk erop staan ;) Close up, vanuit de goede hoek.... geen totaalplaatje enz. Ik zal zo eens een totaalplaatje van voren in EVAkostuum plaatsen..dan zie je de verhoudingen beter. En dan zijn ze nog groot... maar meer in proportie ;) ;) en niet meer zo reusachtig als het lijkt.

Kaatje : jaaaaaa het gaat superrrr!!! Geen griepjes of pijntjes te bekennen. Heeeeeerlijk herstel... nog eventjes trouw mijn antibiotica (15 dagen!!!) blijven slikken en hopenlijk is dan alles weer ok.

En nee... nog geen jurkje kunnen scoren! Het is ook wel een dillemma hoor. Ik wil sexy.. en kort.

Maar.... een decolleté ( en wat voor 1 :29: ) én benen is TE overdreven. Het moet dus óf benen zijn... óf decolleté.

Nou, zie maar een sexy paars jurkje te vinden wat een super decollete heeft en wat langer/losser om de benen valt, of andersom.

Donkerpaars heeft mijn voorkeur, maar ik vind dat aquablauw ook superrrrmooi..maar dat maakt het meteen weer zo 'red light district achtig' :44:

Ik ga even speuren op de link van bb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dit model speel ik wel op safe natuurlijk....

Elastisch..... bedekt de boobs goed, maar heeft weer een sexy onderkantje. Geen paars.... maar dat het met aanpast vind ik ook heel belangrijk hahaha.

Wit is ook héél mooi, vooral als je bruin bent :D

14596765.jpg14596783.jpg

*aanvulling : Deze is ook safe :36:

5963128.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die vlindertops heb je best grote boobies hoor,en leuk setje zo en toch netjes en sexy he?

(Wit staat mij dan weer voor geen meter,roomkleurtjes weer wel,lol.)

Super te horen dat t zo goed al met je gaat,het weer werkt ook lkkr mee,zalig!

:beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ...jaaa ik kan ze niet afplakken, dus ze mogen wel aanwezig zijn, maar geen decollete op dat feest. Of ik een moet nog een leuk topje met een broek scoren, dan kan het decollete weer wel hahahaha ;)

Maar benen én boobs....nah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Geen gehobbezak aan mn lijf nu! hahahaahahah

Heb een mooie bikini gezien, maar de prijs vind ik daarentegen minder hahaha 125 dollar voor alleen het topje!!

1_1151838_FS.JPG

En dat topje heb je toch nooit aan hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. vind ik ook Ingrid, de eerste is het mooiste! En over mijn beentjes heb ik nog niks te klagen....alhoewel?.....misschien moet ik die ook eens kritisch gaan bekijken hahahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb... nee die stond weer ergens anders. ik blijf maar struinen.. nu heb ik weer een mooie catsuit gezien! Wel decollete..maar geen benen... hele wijde soepelvallende broekspijpen. Pfff twijfelkont ben ik!

Heb er een feest bijgepland gekregen.. 5 dagen eerder.. dus ik kan best beide bestellen, de jurk & de catsuit ;):44:

Maarre dames.... ik krijg het inmiddels weer spaans benauwd!

Mijn litteken jeukte al eerder wat.. goed teken denk ik.

Nu heb ik vanmorgen mijn folie vervangen omdat hij helemaal opgekruld was tot aan mn hechting. Dus nieuwe folie erop.. nieuw verbandje.

Er zit nog een hechtpleistertje op mn hechting, maar mn verbandje was helemaal schoon en droog.. geen bloed of wat dan ook erop. En net fijn dun lijntje zo op het oog.

Maar later op de dag ging mijn hechting weer jeuken aan de buitenkant van de borst. bleef maar jeuken..later op de dag werd het jeuken meer een irritant gevoel ipv dat het jeukte.

Ik heb gekeken... en het is toch echt wat rood. Is dit rood omdat de plakfolie daar is losgetrokken en mn huid daar gevoelig op reageert ??

Ik weet nog wel dat de buitenkant van mn boobs waar de meeste spanning op staat altijd heftig reageerde als de folie eraf getrokken werd.. ook rood en jeuken!

Dus is dit nu weer gewoon eventjes een reactie van de huid? Ik heb vanmorgen een foto gemaakt tijdens het vervangen en toen was er geen rood te zien.

Plek is warmer.. niet heet.. maar zeker wel warmer :22:

Het voelt of ik opvliegers heb.. van die warmteaanvallen, maar mn voorhoofd is COOOOL :106:

En.... tot overmaat van ramp vind ik die plek toch echt wel harder aanvoelen.. precies zoals het de eerste keer ook begon... toen zat daar de rommel opgehoopt. Maar ga je dingen nu zien.. die niet waar zijn? Of ga ik nu net doen of ik het niet goed zie en het ontkennen?!

Ik denk nu echt : cuth!

Máár anderzijds wil ik er ook geen drukte om maken... alhoewel het toch niks uitmaakt of ik r wel of niet aandenk, als het fout is.... dan blijft het zo.

Ik wil dus geen paniek zaaien om niks, maarja..... you never know!

Wéér diezelfde plek!!! wat zit daar toch in hemelsnaam wat kan gaan vervelen?! Niks.. gewoon weefsel....

En nu voel ik eraan, jawel..het is ECHT veel te warm om niks te kunnen zijn.

pffff kaarsjes weer aan, en duimen met handen en voeten!

***aanvulling*** ik heb de foto van vanmorgen nog eens bekeken.. en toch echt wel een beginnend rode vlek is daarop te zien. :22: Ik heb de foto hier in mn album 'complicaties' ook teruggezocht want daar staat een foto in van het plekje 'van toen' en het is gewoon exact dezelfde locatie. :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee nee.. Niet opnieuw he :(

Ik krijg het in elk geval samen met je benauwd :(

Ik steek onmiddellijk al me kaarsen aan

Maar denk dat je misschien overbezorgd bent met wat je al voorgehaf hebt? Hoop ik toch?

Ik zeg maar wat he :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALS het zo is he.... Dan snap ik echt niet waarom diezelfde plek daar blijft vervelen. Dit heeft niks meer met "niet dicht kunnen groeien" te maken.

Daar zit gewoon iets..en het is al zovaak open geweest, en niets te zien!

De vorige keer heb ik iets van 40 dagen verschillende soorten antibiotica gehad en die kregen het er ook niet onder. Wat kunnen ze nu doen dan meer antibiotica geven??? :22:

Pffff... Ik krijg alweer opvliegers hahahaha!

De thermometer ga ik dadelijk maar eens even zoeken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee nee.. Niet opnieuw he :(

Maar denk dat je misschien overbezorgd bent met wat je al voorgehaf hebt? Hoop ik toch?

Ik zeg maar wat he :(

Ik hoooooooop het zo!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, heb jij nog ergens foto's staan, ik zou ook een vergroting willen en zou graag eens willen zien hoeveel 900cc nu wel degelijk is want ik kan me dat niet voorstellen. Heb nu zelf 280cc en heb een C maar dat vind ik veel te klein :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? wat zegt de thermometer?

Thermometer zegt 37.3 :43:

hallo, heb jij nog ergens foto's staan, ik zou ook een vergroting willen en zou graag eens willen zien hoeveel 900cc nu wel degelijk is want ik kan me dat niet voorstellen. Heb nu zelf 280cc en heb een C maar dat vind ik veel te klein :(

Check mijn profielfoto, pagina met 300% vergroten en je ziet het beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.