Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

De stap is gezet, mijn afspraak is gemaakt. 24 augustus mag ik om 10 uur in de kliniek verschijnen,operatie staat om 11 uur gepland.
Eerst ga ik nog op consult op 12 juli om 15.15 uur.
Als alles mezit,en ik geen slecht gevoel heb over de kliniek, het advies en de arts, dan gaat het feest door.
Heb zoveel positiefs over hem gelezen, ook op veel buitenlandse site's, dus na een zoektocht van 6 mnd na een geschikte chirurg hoop ik niet dat het tegenvalt. Zou echt niet weten of ik dan nog wel naar een ander zou gaan?

Vind het nu al superrspannend en krijg al buikpijn over het idee en begin zelfs te twijfelen of ik het wel echt wil?!

De operatiedatum komt me enerzijds goed uit, anderzijds niet. Aantal kids gaan dan net weer naar school, voordeel is dat ik er dan 'maar' 2 thuis heb. Anderzijds ben ik dan wel gebonden aan de regelmaat van de schooltijden, eten en op tijd naar bed.
Een operatie eerder heeft als voordeel dat ik dus niets 'moet' kwa tijden enz enz...maar dat ik ze dan allemaal om me heen heb.

So far so good...we zullen wel zien tegen die tijd!


Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

van harte met je datum smile.gif

Twijfel is heel normaal hoor dat heeft iedereen hier haast wel gehad of nog zoals ikke :3: moet over 8 daagjes namelijk al.

Ik heb dezelfde PC dus ik vind dat je een goeie keus hebt gemaakt net als al die andere patienten van Dr plovier (en dat zijn er nogal wat) die al geholpen zjn door hem.

Je hebt nog lekker de tijd om je te orienteren en na te denken om je twijfel te laten verdwijnen.

Misschien kan iemand de eerste dagen je kindjes van school halen en brengen? want het zal de eerste dagen best wel niet meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je hebt een goede keuze gedaan met Plovier.

Wat hebben ze verteld met de eerste consult op 12 juni.

De 24 aug zal er snel zijn. Vakantie zit er tussen.

Je moe je goed voelen bij de arts. Niet omdat hier zoveel positieve verhalen de ronde gaan, dat je daar moet gaan.

Je buikgevoel volgen komt wel goed.

Het is niet simpel een goede arts vinden waar je rustig bij bent. Er zijn er zoveel.

Maar ik in ieder geval daar tevreden. Nu nog de ingreep af wachten.

Leuk dat je de stap durft nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je datum :D !!

Ik ben vorig jaar 24 augustus geholpen door dr.plovier, dus ben dan precies 1 jaar po!

wat toevallig !!

Weet zeker dat je in goede handen bent bij hem en er geen spijt van gaat hebben!!

gaat helemaal goed komen!!

wat wil je zelf voor maat?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owwww zie dat ik een typefout heb gemaakt in mijn 1e bericht!! Kan iemand misschien aanpassen? Ik moet nog op consult...op 12 JULI in plaats van Juni ;)

Maar bedankt voor jullie berichten :D Mijn man kan ruim een week (misschien 2) vrij nemen, ivm de kids enzo dus dat komt helemaal goed.

Ach...moet niet doemdenken, dan ben ik bij voorbaat al negatief. Zal echt allemaal wel goedkomen.

Welke maat ik wil? Sja, dat is een goede. Ik heb geen voorkeur, al wat erbij komt ben ik tevreden mee, maar gezien de 'ruimte' die ik heb (afgaande op het formaat wat mijn borsten vorig jaar hadden) denk ik dat er heel wat cc's in zullen moeten om een vol en rond effect te kunnen krijgen. Ik heb werkelijk géén idee wat ik moet verwachten. Ik ga van zijn advies uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh bij dr.plovier ben je wel zeker aan het goede adres om mooie big booies te krijgen!

Dr.plovier houd wel van grote borsten ;)

Gaat vast wel goedkomen, denk dat je wel veel cc gaat krijgen als je je borsten moeten laten opvullen,

er van uitgaande wat jij zegt dat je een slappe d hebt!!

Je kunt trouwens je post zelf aanpassen, als je naar je post gaat, zie je onderaan staan: bewerk, daar kun je op klikken en kun je hem nog veranderen :)

En zou wel fijn zijn als je man 2 weken vrij kan nemen inderdaad, maar anders heb je misschien wel iemand anders die je kan komen helpen eventueel met de kids?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope.. ik zie geen 'bewerk' staan, alleen de woorden antwoord / multi quote.. :s Kan hem niet aanpassen??

Maar ik ben afhankelijk kwa hulp van mijn husband, ik wil niet aan de grote klok hangen dat ik een operatie krijg. Mijn ouders en schoonouders weten het niet.Een enkele vriendin wel, maar die zitten zelf ook met kleine kids, dus extra hulp kan ik niet op rekenen. Komt wel goed wink.gif


Maar nu bedacht ik me ineens iets, omdat bijna iedereen vraagt op welke cupmaat ik uit wil komen:
Mijn borsten hadden vorig jaar cupmaat G.. nu een slappe d, hij zal kwa cc's dus weer een G moeten plaatsen willen ze 'gevuld' zijn??!! Damnnnn...dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maar een operatie ondergaan om op een slappe E uit te komen is natuurlijk ook zinloos.
Voordeel van een G is wel dat ik al mijn oude bh's weer aankan, en dat mijn husband weer helemaal in de gloria is hahahahahaha wink.gif:101: Mja, liever houd ik het bij een F ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm wat raar... Eerst kon dit altijd wel! maar anders doe ik het wel even voor je!

Oh nou dan hoop ik dat je man wel 2 weken vrij kan nemen, en anders moet je er gewoon voor zorgen dat je het jezelf zo makkelijk mogelijk maakt. dus alles wat je nodig hebt op naar beneden halen zodat je niet je armen hoeft te strekken om bijvoorveeld een glas uit het keukenkastje te pakken! Je word er van zelf wel handig in ;)

Hihi nou G is wel groot he :P kwam dat door je zwangerschap? Maar ik denk dat hij er ook wel een gevulde D/E van kan maken hoor!!

Laat het maar aan dr.plovier over, komt allemaal vast goed !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke..dankje dat je het aan wil passen.

Die cupmaat G was niet tijdens de zwangerschap, de foto's in mijn album zijn gemaakt toen ik niet zwanger was. Tijdens de zwangerschap werden ze nog groter :wacko: Volgens mij is de foto met zwarte bikini wel net na de bevalling gemaakt...zie ik aan de aders die er lopen.

Ze zijn geslonken omdat ik af ben gevallen, ik wil niet weer dikker worden om mijn boops te laten groeien, want mijn billen worden dan ook in verhouding haha ;)

Ik heb dus járen een G cup gehad, en 4x tijdens de zwangerschap nog groter...daarom vrees ik dat hij met het opgerekte vel geen volle E cup kan maken, tenzij ze gaan liften en dat wil ik eigenlijk ook weer niet.

Ik heb ook foto's van de 'slappe vellen' gemaakt, gewoon omdat ik weet dat er mensen zijn die het zullen veroordelen dat je een d cup nog wil laten vergroten. Maargoed, ik heb de vellenfoto's achter de hand om aan te kunnen tonen dat het echt echt echt lelijk is :blush:

Met een push-up en vulling is het prachtig en mooi rond, maar dan moet ik niet voorover hangen want dan komen de rimpels en slappe vellen tevoorschijn. Ik schaam me gewoon dood voor mn man als ik in mn blootje sta, en ik merk aan hem dat hij het niet mooi vind. Hij zegt er niks van, maar het zijn die kleine dingen waar je het aan merkt. Er niet meer na kijken of aanraken,geen complimenten meer als je wat leuks aan hebt enz. En natuurlijk draait het niet alleen daarom, maar als je op een 'type' valt,en dat type veranderd voor 50% dan kan ik wel begrijpen dat je er ook anders tegenaan gaat kijken.

Hij viel ook zowat van zijn stoel toen ik aankwam met het verhaal over een borstvergroting, hij kon zich nog net inhouden om niet heel opvallend een gat in de lucht te springen ;)

Daarnaast mis ik ze zelf ook wel, het heeft je in al die jaren gevormd tot iemand, je houding en je gevoel is er ook op aangepast en ik word dood en doodziek van al die mensen die zeggen "wat heb jij kleine tieten gekregen" in plaats van dat ze zeggen "goh wat goed, ben je afgevallen?"

Anderzijds blijft het gevoel aan me knagen : in een gezond lijf snijden is niet goed! Heel dubbel allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ik heb je foto's gezien inderdaad ! Jeetje wat een cupmaat had je toen zeg!!

Dus eigenlijk zijn je boobs zo geworden nadat je kids hebt gekregen en omdat je zoveel bent afgevallen... balen zeg!

Aan de andere kant... natuurlijke cup G was na verloop van tijd toch wel gaan hangen en das ook niet altijd mooi!

Dus nu heb je straks gewoon weer een mooie gevulde cup!!

Ben erg benieuwd wat dr.plovier je gaat adviseren hoor!!

Snap dat je graag een bv wilt, als je merkt dat je man je borsten ook niet meer zo mooi vind en ze niet meer aanraakt enzo.. is dat toch wel even heftig lijkt me zo! Hoop dat jullie straks allebei weer tevreden zijn..

En over dat snijden in een gezond lijf.... tja lekker boeien! Als jij ongelukkig bent over hoe je borsten nu zijn, moet je gewoon lekker voor jezelf kiezen!! Jij hebt straks weer mooie boobs en je bent veel gelukkiger!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had in een truitje aan met wat decolleté...én een push up zodat het nog enigzins 'vol' leek. Ik had mn kleinste van 1 jaar op de arm en ik stond te kletsen met mijn overbuurvrouw, en het viel me op dat ze al een aantal keren had gekeken naar mn boezem.Ik kijk zelf een keer naar beneden of er soms iets niet goed hangt ofzo haha, zie ik dus dat mn rimpeltjes en losse velletjes heel goed zichtbaar waren. Ik voelde me meteen opgelaten....ik besefte toe meteen : pfff ... ik doe er toch wel goed aan om er iets aan te laten doen.

Ik heb het maar gelijk tegen de overbuurvrouw verteld, als een soort van excuus, en heb ze ook even een kijkje in mn decollete gegeven om aan te geven hoe lelijk het eigenlijk is.

Gelukkig snapte ze het meteen (hoef ik niks om te geven wat andere vinden, maartoch ;)) Later kwam mijn andere buurtgenoot erbij staan (tevens mijn verloskundige die 2 van mijn kids ter wereld heeft gebracht) en die zei ook gelijk : Jaaaa eigenlijk zou de verzekering alle vrouwen die borstvoeding hebben gegeven op moeten nemen voor een vergoeding want ik snap je helemaal.

Pfieuwww....

Ik voel me nog heel rustig..maar merk dat ik onbewust nerveus ben..krijg geen hap door mijn keel :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd heel fijn ...én er is 1,5 kilo van mn gewicht af zag ik vanavond. Kan geen kwaad nog wat extra kilo's voor het consult kwijt te raken ;) Ik hoop nog max 5 kilo kwijt te raken en dan is mijn doel bereikt. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2,5 kilo eraf! Pff kom er nu dus achter dat ik bij spanning gewicht verlies. Heb ik dus blijkbaar een héél relaxed leventje gehad want het kwam er altijd alleen maar aan ;) ;)

Ik heb mijn vragenlijstje voor a.s dinsdag al klaar liggen, met mijn foto's van vorige jaar.

Nr 1 vraag : Kan ik doodgaan ten gevolge van de operatie :ph34r:

Brrr.... waarom wil ik het eigenlijk weten :angry:

Weten jullie of je narcose krijgt, of een slaaproes bij dr. Plovier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2,5 kilo eraf! Pff kom er nu dus achter dat ik bij spanning gewicht verlies. Heb ik dus blijkbaar een héél relaxed leventje gehad want het kwam er altijd alleen maar aan wink.gifwink.gif

Ik heb mijn vragenlijstje voor a.s dinsdag al klaar liggen, met mijn foto's van vorige jaar.

Nr 1 vraag : Kan ik doodgaan ten gevolge van de operatie ph34r.gif

Brrr.... waarom wil ik het eigenlijk weten angry.gif

Weten jullie of je narcose krijgt, of een slaaproes bij dr. Plovier??

hey meid,

ik zie dat de zenuwen je te pakken hebben smile.gif

aan elke operatie zijn risicos verbonden , maar in de plastisch chirurgie komen sterfgevallen zo zelden voor dat ze het nieuws halen als het wel gebeurd!

platisch chirurgie zijn kleine operaties die worden uitgevoerd op gezonde mensen en je moet je dus ook geen zorgen maken, gewoon eerlijk je vragenlijst invullen dan komt alles goed.

als de artsen twijfel hebben over je gezondheid of er tijdens de narcose een probleem ontstaat stopt de operatie gewoon (missC heeft het ook gehad).

Dr Plovier werkt met een lichte vorm van narcose waarbij je dus niet beademd hoeft te worden en snel weer wakker gemaakt kan worden er is een anesthesist bij continu die jou goed in de gaten houd.

geloof me meid, het gaat je enorm meevallen en voor je het weet ben je wakker met boobs. ik was ook ontzettend bang om dood te gaan tijdens de operatie maar echt het is nergens voor nodig!

de kans op doodgaan is op de reis erheen groter!.

als je daar komt gewoon een kalmeer pil vragen dan verdwijnen de zorgen vrijwel direct!

zet m op meid het komt helemaal goed en is het dubbel en dwars waard, vertrouw op het team van Plovier, ze zijn heeel professioneel en je voelt je er zeker in goede handen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee bijna je consult!

Ben toch wel benieuwd wat dr.plovier je gaat aanraden!

Ja elke operatie zitten risico's aan verbonden.. Maar goed ik zou me niet teveel zorgen maken daarover!

Be-Clinic is heel professioneel en dr.Plovier is echt dokter magic hands :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Rox... als ik 10%procent kans heb op overlijden doe ik het echt niet! WIl mn kids niet missen voor grotere boobs. Maarja, ben gezond ..geen medicijnen of iets geks dus moet zijn positieve reactie maar afwachten.

Mii ben ook zóoooooo benieuwd wat hij gaat adviseren, ik heb geen idee gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve piepke,

zo denken ALLE mama's op het forum erover!

en allemaal waren we emotioneel en angstig.

maar geloof me de kans is zoooooooo klein! anders zou niemand het durven!

en het is je achteraf zoooo waard!!

doorzetten hoor meid, je krijgt spijt als je t af laat weten echt waar!

voor tips, vragen, steun of gewoon kletsen mag je me altijd pb sturen! xxxxx

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de moderator: Zou je de datum in de topictitel misschien aan kunnen passen? De operatiedatum is naar 26 augustus verplaatst :1bouncingboobs:

Vandaag heb ik mijn consult gehad bij dr Plovier. Ik was er op tijd en kon ook vrij direct naar binnen.

Ik heb uitgelegd wat mijn wensen waren: meer volume, inhoud en bolling. Heb mijn oude foto's laten zien en uitgelegd dat het een slappe handel is geworden door zwangerschappen, langdurig borstvoeding en gewichtsafname. Heb verteld dat ik op de hoogte ben van het feit dat ze hangen (joh??!!) ;) maar dat de littekens van een lift me weerhouden om het uit te laten voeren en dat mijn voorkeur uitgaat naar alleen opvulling.

Na mijn borsten te hebben bekeken en opgemeten kwam hij met een resoluut antwoord: Mevrouw, dit gaat echt niet lukken zonder een borstlift...trek uw kleding maar weer aan.

Ik bleef staan, en vroeg of hij het nog eens wilde bekijken en me precies kon vertellen wat het probleem was en hoe hij dit op kon lossen.

Hij ging nu wat uitgebreider meten, voelen en optillen. Een lift was echt noodzakelijk omdat ze echt te erg opgerekt waren. Een prothese alleen, zou ervoor zorgen dat ik bovenin een mooie ronde bolling kreeg, maar dat er een losse borst onder zou hangen. Datttt willen we natuurlijk niet, dus we gaan voor de lift. Het wordt een lollipop litteken en hij zou zijn best doen om het zo mooi mogelijk te hechten :136:

Het was een serieuze lift zoals hij het omschreef, dus mijn operatiedatum is verplaatst naar de 26e ipv de 24e en dan om 07.00 uur smorgens daar zijn.

Heb er helemaal zin in...dringend verzoek een maand voor de operatie te stoppen met roken om een mooier herstel (huid/litteken) te bereiken. Dus dat doen we dan maar :rolleyes:

ohja.. hij heeft een voorkeur voor cereform, hoog of extra hoog profiel. Hij heeft een voorbeeld nieuw uit te verpakking gepakt en laten zien hoe groot de prothese was die hij wilde gebruiken.

Hij zei dat ik moest vertrouwen, en dat dit echt bij me paste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch een lift? Nou vind het heel kundig dat dr.plovier het eerlijk zegt en je ook eerlijk advies geeft!

Goed dat je op hem vertrouwt en met zijn keuze meegaat..

700cc is wel veel hihi maar word vast mooi!!

Heb je trouwens ook fotos van je boobs nu naakt? Ben wel nieuwsgierig geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey piepke,

dus toch een lift, zo te horen zie je er niet echt tegenop smile.gif, wat gaat het je dan nu kosten??

ja vertrouw maar op plovier, ik dacht van te voren 500 cc gaat er nie in, maar ben er zielsgelukkig mee!

is je herstel ook langer met een lift??, spannend allemaal hoor! maar wel lekker 2 daagjes eerder aan de beurt!! biggrin.gif 7 uur is wel vroeg, maaaaar dan heb je ook geen tijd voor zenuwen dat scheelt een hoop!

je hebt een super pc dus gaat echt helemaal goedkomen!

succes met stoppen met roken meid!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor het aanpassen :rolleyes:

Ik ben ook héél blij dat hij voet bij stuk hield over de lift. Hij had ook kunnen denken ach, die vrouw wil graag siliconen dus eigen risico en dat doe ik gewoon. Maar neee... hij heeft me echt overtuigd en tekeningen gemaakt en voorbeelden enz laten zien dat ik het idee helemaal heb geaccepteerd.

Zelfs ik kan straks een hempje aan zonder bh :blush:

Fotos bloot heb ik niet, maak ze niet want ben veel te bang dat ik mijn camera verlies en iemand anders mijn foto's ziet :ph34r:

Ga ze hier ook zeker niet plaatsen, schaamte zit er te diep ingeworteld ;)

Jaaa Rox, dat roken poeh poeh!!. Maar ga het wel doen, ben alle 4 de zwangerschappen gestopt voor de beeps gezondheid, dan moet ik het nu maar een keer voor mijn eigen gezondheid op zien te brengen :141:

Wil mezelf ook echt geen lelijke littekens aanbrengen, probeer het genezingsproces volledig te bevorderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het met de zwangerschap lukte (mij dus niet) zal het nu ook zeker lukken, het is het echt wel waard hoor, anders heb je straks alleen jezelf de schuld te geven van lelijke littekens.

ben heel blij voor je meid, gaat echt goedkomen! wow de gedachte alleen al, top aan en geen bh nodig wat zal jij gelukkig zijn!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.