Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nou je maakt t wel spannend allemaal zeg Piep.....

maar niet teveel aan frutsen en afwachten,meer kun je niet doen helaas.

Anders toch even na laten kijken ,kan plovier niet even voelen enzo,of t allemaal goed zit van binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Vlinderke, jaaaaa ik houd de spanning erin hahaha!!! Ik doe er ook niks meer mee, kijk er niet na, raak het niet aan. Heb netjes een verbandje met TOCH weer die plakfolie erop teruggeplakt en laat de boel de boel zoals was gevraagd, 3 weken gewoon niet kijken en dichtlaten die handel.

Het voelt goed aan, dat irritante aanwezige plekje is nu niet meer aanwezig, ik voel er nu niks meer aan dus dat is wel super!!! Warmte is ook volledig weg, dus ik ben zo blij dat ik al aan de antibiotica zat anders was het denk ik gewoon wéér gebeurd joh! Verdomme zeg!!

@ Ingrid... de bolling is zeker nog niet gelijk! Het vocht is volgens mij wel zo goed als weg. Maar de prothese zit echt nog een stuk hoger, centimeter of 2 (??) misschien dan mijn linker boob. De borst is nu dus ook niet gelijk aan de onderkant.. die hangt dus ook die 1 of 2 centimeter hoger. Ergggg lelijk, maar ik ga er vanuit dat die prothese dus echt nog moet gaan zakken waardoor het uiteindelijk boven en onder weer gelijk is aan links :35:

Vorige keer duurde dat ongeveer 8 weken, misschien wel 3 maanden voor ze in waren gedaald voor t grootste gedeeltje. Aangezien de spier nu toch al soepeler is geworden denk ik dat het met 8 weken toch wel weer op zn plek moet zitten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat het weer wat beter lijkt!! Het mag nu ook wel eens een keer he! Ik leef met je mee!!! :147:

Dankje Rolling, nu jij nog!! :35:

Hee lieffie!

Super dat het verbeterd is!!!

De kracht van de positieve gedachte heeft gewerkt!

Dikke kusss xxx

Jazeker... jou superboobs hebben me wat boobfeeling toegestraald denk ik :P

Oh jeetje zeg, wat een stress heb jij weer gehad! Gelukkig gaat het weer beter nu!!!

Xxx

Jup... dat is om de spanning erin te houden denk ik...weer even met 2 voetjes terug op aarde gezet worden :22:

Ben blij voor je meid :D

Me tooooo :D

Hé superduper meid!!!!Heeft het duimen van ons toch geholpen hè!!!!!!!

Knuf Deb

Yes!!! Gelukkig wel!! Ben onwijs opgelucht! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha van alle markten thuis lees ik hier wel,alle dialecten komen aan bod!

Idd Vlinder.... bijna bikinitijd :43: Kan niet wachtennnn!!! Vorig jaar zomer met mn hangjannen was flop.. vreselijk! Net een natte handdoek die je tegen de muur droogslaat als ik achter de kids aan moest rennen :45:

Toen kon ik nog een klein stukje zomer meepikken, met grote pleisters en een lekkende wond..dus dat was ook geen succes! Dit dit wordt mijnnn zomer!! :beach:

Debster :

Het gaat superrrrgoed tot nu toe!!

Ik kreeg vandaag een mailtje van Valerie (ass van dr Plovier) hoe het met mn boobs stond want ze gaat met zwangerschapsverlof en wilde met een gerust hart kunnen bevallen schreef ze! Nou... dat is toch gewoon superlief dat ze nog even vlug een update wil! :55:

Ik heb mn pleister er vandeweek afgehaald en er zit een mooi klein fijn littekentje onder wat hardstikk dicht zit! Ik heb geen vervelende plek meer!!

Af en toe jeukt het wel op die plek.. dus denk echt dat het intern allemaal lekker aan het genezen is.

Mijn antibiotica kuur zit er ook al even op, dus ik hoop nu echt dat het over is, en hiermee eindelijk het hele proces goed is afgesloten!

Heb Valerie gezegd dat ze dr Plovier nu maar een hele dikke kus van me moet geven (als ze dat mocht tenminstte hahah) want dat ik hem wel zo dankbaar ben vanwege zijn loyaliteit en inzet. En dat ik uberhaupt Beclinic als team dankbaar ben voor al hun inzet, nooit tegenstribbelen of op de lange baan schuiven of de kosten op willen drijven door me iets extra;s te laten betalen. Ze hadden me 2x voor een prothese kunnen laten betalen (want ik kan niets aan de infectie doen, maar hún ook niet) en dat is nooit gebeurd. Alles altijd netjes geregeld zonder er woorden aan vuil te maken.

Kortom, ik ben onwijs blij met mn boobs! Nadeel is dat ik er zo blij mee ben... dat ik ontzettend bang ben dat ze volgend jaar lelijk zijn :45:

Het is wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohh Piepke, dat doet zo'n goed om dit mailtje van je te lezen! Echt, ben zooo blij voor je dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. Je hebt wat moeten doorstaan, maar nu heb je ook echt wel een superboezem ey !! Wat kun je dan blij en uitgelaten zijn erover, dit wordt inderdaad jouw zomer hoor, en al de komende zomers ook hihi. Lekker strapless kunnen dragen etc, zalig ey!

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Piepke,

Wat enorm fijn om te lezen dat het nu allemaal zo goed met je gaat!! En met je boob!

Dat litteken is gewoon bijna niet meer te zien, wat een superherstel deze keer he! Mag ook eindelijk wel zeg :101:

Geniet van je mooie boezem deze en alle volgende zomers! Ik zou gewoon in de winter ook naar warme landen gaan joh, dan kun je wat langer showen! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien gaat alles "eindelijk"goed met je. Zal wel niet de enige zijn .....maar wat ik een bewondering en respect voor jou :59: . Jou weg naar je DREAM boobs is toch niet echt als een droom verlopen . Doet mij wel denken aan het liedje wat ik hoorde dat ik onder zei gebracht werd :45: En toch altijd positief en toch altijd tijd om hier iedereen te helpen met zijn vragen of om een hart onder de riem te steken.Ik hoop echt dat je hier op het forum nog lang zal blijven om iedeen te helpen om vragen en onzekerheid weg te nemen. Wat ik al eerder tegen je hebt gezegt .......

"ik ken je niet , maasr ik vind je een schat"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.