Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Piep,

Heb hem goed opgewarmd hoor voor je gisteren :)

En snap ondertussen wat je bedoeld, het is eigenlijk wel een schatje :)

Hij was veel minder zakelijk dan op t consult, was super lief voor me!

Hopelijk kan ie je verder helpen maandag, komt helemaal goed, kan me niet voorstellen dat ie t nie gefixt krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piep,

Heb hem goed opgewarmd hoor voor je gisteren :)

En snap ondertussen wat je bedoeld, het is eigenlijk wel een schatje :)

Hij was veel minder zakelijk dan op t consult, was super lief voor me!

Hopelijk kan ie je verder helpen maandag, komt helemaal goed, kan me niet voorstellen dat ie t nie gefixt krijgt

hahahaahahahha zei ik toch!!!!! :45:

Ik zei het ik zei het !!! "Dat komt nog nog wel" zei ik letterlijk!!!! :126::127::12::66:

And there it is.... the magic that breaks the ice :46:

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man die zo aan je boobies kan wriemelen, daar moet je wel van houden toch :)

Toen die zei dat ie er iets moois van ging maken en dat t nu de laatste keer zou zijn, daar had ie me in ze broekzak :)

He's a nice guy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah ik baaaaal.... de kids moeten mee :( En dat zit zo NIET relaxed!!

Getverrrrdemme... ik zou t liefst verzetten, maar komt zo stom over, maarja... met een horde kids aankomen ook :17:

Dubio... :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ff op vakantie zonder wifi... Loop wat achter met lezen. Balen is dit zeg. Hoezo ben je een zeikerd als je de afspraak verzet? Kan toch iets tussen zijn gekomen of mag je dan pas in sint juttemis?

Woon jebij tp in de buurt, ze meent t echt!

Nou veel wijsheid voor mister P weer, om er iets moois voor te verzinnen.

En voor jou veel geduld toegewenst.

X anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa TP zit redelijk in de buurt hahahaah ;)

Ik denk...dat ik mijn husb met kids bij de macdonalds drop 200mtr verderop :P

Problem solved :35:

En jaaa vind dat verzetten altijd zo stom :17: Net of ik het niet serieus neem ofzo, maar dat heb ik ook bij de tandarts enz enz :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel ontzettend lief en sociaal hoor, ik ken geloof ik niemand die dat zou doen?! :17:

Ik heb er nog eens over nagedacht, en het gaat echt veel te laat worden allemaal. Kids moeten gewoon naar school de volgende dag, en die hele rit vinden ze nou ook niet bepaald meer leuk (al tig keer gezien inmiddels :( ) En ze bij jou brengen TP zou denk ik voor een lichtelijke shock zorgen :45: Voor jou, en de kids :45: Kids zijn nog nooooooooit bij een ander gebleven, bij hoge uitzondering een keer bij opa en oma, en daarnaast zou ik me zó ontzettend schuldig voelen om 4 stuiterende ADHD stuiterballen aan je te moeten overdragen :63::5::tatice_04::help:

Dusssss : waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!

Kids blijven thuis met papa.. en Piep gaat fijn naar Overijse.. iedereen blij, en de meest simpele oplossing :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.