Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahahah Aardbei, was jij niet een van de 1e met zoveel CC.?????

Ho ho.. de eerste hier met zoveel cc;s was Jassicah_ff

:45:

Was ook meteen de eerste die een piemel had trouwens... ook errrggg apart :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zo, ik ben erdoorheen.. hahaha.. had even niets te doen en had op je profiel gelezen dat het aantal cc's die je had afgesproken ïetsiepietsie" meer waren geworden. HEFTIG, maar als de arts ziet dat het je probleem niet gaat verhelpen of het er niet mooier op gaat worden.. Hij kan je moeilijk even wakker laten worden tussendoor..

werd nieuwsgierig naar het hele verhaal, heb dus lekker zitten lezen. wel fijn dat de arts nu heeft toegezegd je ook nog over een paar jaar te willen helpen als het verzakken te erg wordt. zou dat ook met het gewicht te maken kunnen hebben? vind mijn 325cc'tje al best trekken als ik voorover buig... hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, ik ben erdoorheen.. hahaha.. had even niets te doen en had op je profiel gelezen dat het aantal cc's die je had afgesproken ïetsiepietsie" meer waren geworden. HEFTIG, maar als de arts ziet dat het je probleem niet gaat verhelpen of het er niet mooier op gaat worden.. Hij kan je moeilijk even wakker laten worden tussendoor..

Huh? probleem? Er is meer ingegaan omdat hij anders niet aan de voorbeeldfoto;s kon voeldoen die ik mee had gebracht :45:

werd nieuwsgierig naar het hele verhaal, heb dus lekker zitten lezen. wel fijn dat de arts nu heeft toegezegd je ook nog over een paar jaar te willen helpen als het verzakken te erg wordt. zou dat ook met het gewicht te maken kunnen hebben? vind mijn 325cc'tje al best trekken als ik voorover buig... hahaha..

Heb jij echt alles doorgelezen :17::44::45:

Het verzakken komt door het aangetaste weefsel van de infectie. Huid is dun en slap geworden .... en dat gaat hem dan niet worden met 900cc.

Ik vind de prothese op zich niet zwaar aanvoelen voor mezelf, maar voor de huid zal het echt wel teveel zijn :(

Maar ik draag mijn sportbh weer trouw ieder uur van de dag, en volgens mn husb heeft dat wel weer voor verbetering gezorgd, dus we zijn goed bezig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.