Ga naar inhoud

Piepke : 26 augustus 2011 / 24 mei 2012 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

@Diesel...zit bb jou weer in de zeik te nemen??!!...Die kun je er af en toe ook echt niet bij hebben... :46:

:45: :45:

Piepke,

ik wens je heel veel succes morgen. We jammer voor je dat je er alleen naar toe moet en dat je hubby niet mee kan.

Ik hoop zo dat hij een oplossing voor je heeft.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 810
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Succes vandaag Piepke, en hopelijk een goeie oplossing. Ik wil ook wel eens een foto plaatsen hoe mijn borst verzakt was, dan kan je zien hoe het was en hoe t nu is, misschien vergelijkbaar met jou? (alhoewel bij mij ook de tepel een stuk omhoog leek te zitten, is dat bij jou ook zo?)

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag,hoop dat je met goed nieuws terug komt,en wat je kids betreft,gelukkig is je man er nog,en anders hele bende mee,en dan wachten ze maar met zn allen in de wachtruimte,kan ook toch,heb je toch wat gezelschap ,maar ja ik snap je probleem,zon eind met kids zonder dat ze een spleetuin in mogen of wat ook,zou ik ook niet zien zitten denk ik..hihi.

Komt goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.

Jij roggelt t wiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel veeeeel succes, Piep!!!

Hij zal er vast wel een oplossing voor hebben, al zou je liever niet meer voor zoiets terug gaan natuurlijk.... Maarja, wat moet, dat moet he :)

Het voordeel is dan weer, dat je mr charming nog eens in hoogsteigen persoon ziet en dat hij weer even aan je mag zitten :45:

Laat gauw wat van je horen, als je weet wat er kan of gaat gebeuren!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, en zo ben je alleen met mister magic hmmmmmmmm :)

Jij snapt hem :35::43:;) ;)

Hahaa. Piep!

Fijn dat je t zo kunt oplossen maar als er iets is.... Laat maar horen!

Thanxxxx :52:

Kan je niet iemand meenemen? Of weet niemand het?

Nope.. niemand weet het eigenlijk :45: Zowiezo van mn vergroting maar een paar... mn husb, mn schoonouders ( en de mensen tegen wie hun het hoogstewaarschijnlijk door hebben geklept gedeeld. ) mijn overbuurvouw en 4 vriendinnen.

@BB : hahahahaahahaha jaaaaa lach maar, maar er is serieus nog niemand die me iets gevraagd heeft :45: Maaaarrrrr ik snap jou logica :D

Alleen heb jij denk ik nooit een voorfoto gezien van mijn boobs vooooor ik ging afvallen. Mensen denken vaak dat ik ben afgevallen, behalve bij mn boobs :44:

*** Succes vandaag Piepke, en hopelijk een goeie oplossing. Ik wil ook wel eens een foto plaatsen hoe mijn borst verzakt was, dan kan je zien hoe het was en hoe t nu is, misschien vergelijkbaar met jou? (alhoewel bij mij ook de tepel een stuk omhoog leek te zitten, is dat bij jou ook zo?)

X van Ingrid.

Jup, hier ook een hogere tepel omdat de prothese er onderdoor schiet ;)

Heel veel succes vandaag,hoop dat je met goed nieuws terug komt,en wat je kids betreft,gelukkig is je man er nog,en anders hele bende mee,en dan wachten ze maar met zn allen in de wachtruimte,kan ook toch,heb je toch wat gezelschap ,maar ja ik snap je probleem,zon eind met kids zonder dat ze een spleetuin in mogen of wat ook,zou ik ook niet zien zitten denk ik..hihi.

Komt goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.

Jij roggelt t wiel.

Jaaa ik heb ut geroggelt :D

Is helemaal goed gekomen hoorrrrrr :43:

Kids zijn toch meegeweest, maar niet mee naar binnen. Het was echt MEGA druk, iemand in een rolstoel die na huis mocht.... dus heb de lieve vrede en rust bewaard in de wachtkamer.

ik ben heeeeel benieuwd naar wat dr. P. voorgesteld heeft en of het naar je zin is.

Jazeker, we hebben een oplossing :D

Ook ik wil je heel veel succes wensen, en ben benieuwd wat de oplossing is.

Nou, komt ie dan :P :

Vandaag op tijd aangereden met de hele bende :35:

Kids vonden het niet erg, namen hun Nintendo DS mee, een zak vol eten en drinken en gaaaaaan met die banaan.

Een half uur te vroeg en een BOMVOLLE wachtkamer :98:

Dus besloten om door te rijden naar de MacDonalds zodat ze daar even konden spelen in de binnenspeeltuin.

Om 20.00 uur precies weer terug bij de kliniek.... gevraagd hoe lang het uitliep (20 minuten) en toen weer naar buiten met de kids. Er ligt een veld achter de parkeerplaats en daar hebben ze kunnen spelen en hebben we lekker aardbeitjes gegeten ( Jaa AArdbei... je was erbij :45:)

Ondertussen kwam er doodleuk nog iemand voor een controle, terwijl ik toch echt dacht dat ik als laatste gepland stond :17:

Ik zag de bui al hangen, nóg meer vertraging :(

Maargoed, ik ben even naar binnen gelopen om te checken hoe het ervoor stond, en voor ik bij de leestafel was hoorde ik een vragende "mevrouw Piepke?" achter me vandaan komen.

En jawel... daar was hij :55:

:4: :4: :4: :4: :4:

;)

Big smile weer en een vriendelijke hand en hoe alles met me ging.

Ja, wel goed eigenlijk antwoorde ik :D

Nou.. heel slecht bedoel je,ik heb je foto gezien en ben er erg van geschrokken :mellow:

Pfieuw... de toon was gezet en ik wist : Dit komt goed :43:

Eerst wat informeel gepraat, kids, vakantie, kapsel :45:

EN toen was het tijd voor de boobflash :59: and the boobtouch :64:

hahahahahahaah gut oh gut....

Anyway, het viel in het echt toch wel mee, en hij had veeeeel erger verwacht nav die foto. En dat klopt, dat is ook zo!!! Het rare is, ik stond vanmorgen voor de spiegel en dacht "Verrek, het lijkt een stuk minder!"

Maarja, dan is het ochtend... staat het allemaal fier vooruit denk ik ;)

Flink kneden, knijpen, duwen en trekken stond ik ongeveer neus aan tepel, dus ik mocht weer aankleden.

Conclusie : Hij vind het risico voor een narcose en een operatie op DIT moment te weinig nut hebben in verhouding tot de verbetering. Dit is even puur gebaseerd op mijn gezondheid en voorgeschiedenis.

Okay, fair enough.

Máár.... ik zei ook : mocht hij verder gaan zakken, wat dan?

Geen enkele discussie, ik houd hem op de hoogte door eens in de zoveel tijd een foto en verslagje te sturen, en mocht ik me gaan irriteren , of mocht het erger worden, al is dat over 3, 4 of 5 jaar >> Dan gaat hij het herstellen :43:

Hij was alleen bang dat het dan een soort lift werd, met een volledig litteken in de borstplooi, heb gevraagd of het ook een vertikaal litteken kon worden, en dat dan gelijk het dunne weefsel weggesneden werd, dat kon eventueel ook, afhankelijk van de situatie op dat moment.

Maaar, hij zei ook : dan dunne weefsel blijft geen 'reepje' dat rekt mee, en is ook groter geworden, dus een stukje ertussenuit zal niet voldoende te zijn om al het dunne weefsel weg te halen.

En eventueel stukje kunsthuid was hij mee bekend, en ik moet gewoon afwachten hoe dit gaat verlopen.

Hoe dan ook : als ik me echt ga storen aan de verschillende vorm dan maak ik een afspraak en lost hij het op :43:

Superblij, en gerustgesteld in ieder geval. Ik weet nu in ieder geval zeker dat hij me er nooit mee laat lopen als ik me ga irriteren aan het zaakje :P

Dan nog over die ene prothese met luchtbellen (foto-album >> Niet gerelateerde inhoud)

Hij vond dit echt hééél bizar en niet gewoon. Moest hem fotos sturen en hij gaat contact opnemen met de fabrikant en wilde hem eigenlijk op laten sturen voor een duidelijk antwoord.

Maarja, mijn ex lichaamsbewoner houd ik lekker voor mezelf :P

Dus... foto's meteen ge smst en ik ben benieuwd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piep,

Wat fijn dat je zo"n goed gesprek hebt gehad!

Dat dr P. je niet in 'de kou laat staan' dat moge duidelijk zijn!!! Het is niet te hopen dat je nog een keer terug moet voor een operatie, maar als je het wel wil, wordt het voor je opgelost!!! Super! ben blij voor je :35:

Flink kneden, knijpen, duwen en trekken stond ik ongeveer neus aan tepel, dus ik mocht weer aankleden.

:32::152:

liefs A70

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Piep, wel weer een heel fijn gesprek gehad dus! En dat je altijd langs kan komen al is het over een aantal jaar is toch een heel rustgevende gedachten. Soms moet je ook kijken wat de risico's zijn tegenover wat je ermee opschiet inderdaad, en nu is het dus nog niet zo erg om gelijk actie te ondernemen ey.

Ik heb in mijn album een foto gezet hoe het er bij mij uitzag, het zal wel zo zijn dat t op foto altijd erger lijkt, want dat was bij jou ook zo he.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke, ik was degene die doodleuk nog voor een controle kwam :). Ik had 2 weken geleden een afspraak gemaakt om 20u15 voor het verwijderen van de draadjes. Na mij kwam er dan nog iemand met echt gigantische boobies. Dus de dokter klopt lange dagen.

Je kwam idd naar de wachtzaal om iets te zeggen toen hij jou riep, dus ik denk dat er gewoon nog 2 afspraken na jou zijn bijgemaakt. Wel goed nieuws voor jou, maar had hier op het forum al wel door dat het een dokter is die zijn verantwoordelijkheid neemt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een gedoe van te voren,gelukkig konden de kids zich vermaken zeg.

Maar waar t over gaat,je hebt goed nieuws te horen gekregen,gelukkig niet direct onder t mes ofzo,en langskomen mocht het nodig zijn,super dus!

Hij is wel vindingrijk zeg,stukje huid hier en daar ,komt allemaal goed hahaha.

Nou zolang t nog meevalt idd lkkr zo laten,scheelt een hoop gedoe ,pff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB : hahahahaahahaha jaaaaa lach maar, maar er is serieus nog niemand die me iets gevraagd heeft :45: Maaaarrrrr ik snap jou logica :D

Alleen heb jij denk ik nooit een voorfoto gezien van mijn boobs vooooor ik ging afvallen. Mensen denken vaak dat ik ben afgevallen, behalve bij mn boobs :44:

Dat is zo haha, ik heb nooit een voor-foto gezien :) Maar het valt dus helemaal niet op? Behalve in de Efteling? :45:

Super dat je zo een goed gesprek gehad hebt en weet waar je aan toe bent!!! Zo hoef je je tenminste ook geen zorgen te maken dat je over een paar jaar eventueel met een probleem zit! Pak van je hart!

Heb je nog gevraagd of je moet blijven lopen met die kliniekbh??

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey piepke....

wat fijn dat er goed naar je geluisterd is en dat je gerustgesteld bent!

er is dus even goed gevoeld en gekneed en is het (lijkt mij) een fijn idee dat je PC helemaal achter je staat en ook de eventuele risico's doorneemt m.b.t. een operatie als die nodig mocht zijn.

en volgende keer piep.... mag je de kids best brengen hoor.... geen probleem!

mogen ze hier in de tuin rossen / spelen met de hond spelen of op de wii met de nintentdo... komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke, ik was degene die doodleuk nog voor een controle kwam :). Ik had 2 weken geleden een afspraak gemaakt om 20u15 voor het verwijderen van de draadjes. Na mij kwam er dan nog iemand met echt gigantische boobies. Dus de dokter klopt lange dagen.

Je kwam idd naar de wachtzaal om iets te zeggen toen hij jou riep, dus ik denk dat er gewoon nog 2 afspraken na jou zijn bijgemaakt. Wel goed nieuws voor jou, maar had hier op het forum al wel door dat het een dokter is die zijn verantwoordelijkheid neemt.

Groetjes

Hey Lumi,

Was jij degene die ook een klein kindje bijhad? Of vergis ik me dan :45: Of was zij juist diegene met gigantische die je bedoelde :P

Sorry dames.. kom er gewoon niet aan toe om op mijn eigen topic uitgebreid te reageren :17:

Later wellicht ;)

Ik heb nieuwe fotos gemaakt die zal ik vdw even plaatsen, maar het lijkt echt minder te zijn geworden :97:

Zou ik aangekomen zijn kwa gewicht.. mn weegschaal is al een aantal weken stuk??? :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Degene met het kindje was die met die gigantische boobies ( maar echt gigantisch hoor). Ik vond het moeilijk om mijn ogen ervan af te houden :)

Ik was die met de roze trui en met een bescheiden c cup die nog ingepakt zat in de kliniekbh :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Piepke,

Degene met het kindje was die met die gigantische boobies ( maar echt gigantisch hoor). Ik vond het moeilijk om mijn ogen ervan af te houden :)

Ik was die met de roze trui en met een bescheiden c cup die nog ingepakt zat in de kliniekbh :)

hahahaahh dan weet ik wie je bedoeld idd :45: Kapsel was een beetje in verhouding geloof ik, prachtig opgefohnd.

Maar dan heb ik je wel gezien in mijn ooghoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.