Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hahahaha! Nou, als iedereen mee aanmoedigd dan gaat het helemaal goed komen. Doe ik ondertussen braaf die band om (wat snijdt dat in je oksels zeg, brrr) en over 4 weken controle bij de pc.

Morgen weer aan het werk, echt geen zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Merel,

Vreselijk he die band! Heb hem sinds enkele dagen ook weer aan. Bij mij is het de linker die moet zakken. Doen jouw borsten ook zo'n pijn? :wacko: Het doet elke keer zo'n deugd als ik die band en bh kan uitdoen om te douchen. En elke keer hopen dat het al wat gezakt is, maar nee hoor. Gewoon volhouden zeker. Zie je er erg tegenop om weer te gaan werken? Het is misschien wel goed om je gedachten een beetje te verzetten. :rolleyes:

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Merel!

Die rechter komt wel hoor, heeft gewoon tijd nodig. De arts laat je over 4 weekjes terug komen, dus die tijd heeft het iig nodig, denk ik.

Maar de linker ziet er echt goed uit he? Moet je zien wat een verschil met het begin! Super! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Meiden!

Nou, ik zit weer op m'n werk hoor.... moet me er echt toe zetten om die mailbox uit te spitten en die stapel papieren te verwerken, getsie! :107: Die 2 weken vrij zijn ook zo snel omgevlogen! Ik had allemaal dingen gepland om te doen (digitale fotoboeken voor de kids maken, een boek uitlezen...) maar daar allemaal niet aan toegekomen! :blink: Had nog een weekje vrij moeten nemen, hihi.

Niemand ziet er hier iets van geloof ik, alleen maar mooi, scheelt een hoop tekst en uitleg geven!

Kan toch af en toe nog even hier spieken op het forum want eh... ik geloof dat ik moet toegeven dat ik aardig verslaafd begin te raken hoor!

En dan nog even over die rechterkant, hihi: die moet zakken inderdaad! Maar, ik moet over 4 weken idd terugkomen dus die tijd zal het ook wel nodig hebben. Die band zit echt niet fijn, snijd in de oksels want niet prettig is maargoed, alles voor het goeie doel.

Voor iedereen die nog vrij is: geniet er nog even lekker van!

Voor iedereen die weer aan het werk is: ik weet hoe je je voelt, haha! Sterkte ermee!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel.

bij mij is ook zo geweest. ik dacht dat ik vele dingen kon doen en mij vrije dagen maar tot nu toe is nog niets gebeurd hahaha . ik ga vandaag proberen . ik moet 29 juni weer gaan werken. ik heb gelezen over de band die je moet dragen. is dat normaal naar een borsvergroting?. ik heb het nog nooit eerder gezien

maar je borsten zijn groot geworden.

succes meid op je werk . rustig aan he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

Die band is niet standaard maar krijg je als de protheses niet goed zakken. Bij mij wil de rechterkant dus niet goed zakken. Die band moet ik net boven mijn borsten dragen zodat de protheses naar beneden worden geduwd.

Maak maar een planningslijstje voor je vrije dagen anders komt er helemaal niks van, hihi! Geniet er nog eventjes van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hoi Merel!

Ik heb net heel ff met je in de chatroom gezeten. (hoe is/was de film?)

Ik had jouw foto's al eerder gezien en kan me ook een topic van je herinneren dat je vond dat je borsten zo klein uitgevallen waren. Maar wat zijn ze goed uitgeploept zeg!

Ziet er hartstikke goed uit! Je hebt het over het indalen van 1 borst. Moet bij mij ook nog iets gebeuren. Ik dacht na 2 weken dat het niet goed zou komen! Maar wordt elke dag beter! Wanneer heb je je BV gehad? (er staat zoveel in je topic dat ik het gewoon vraag ipv opzoek)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat stond toevallig in mijn handtekening. Film was mooi en heftig (Deans, gaat over kinderarbeid begin 19de eeuw in Belgie...)

Tja, ze ploepen al een heel eind uit hé? Hihi. Heb jij ook foto's? Want denk dat onze eindsituatie dan vergelijkbaar is of niet? Ben erg benieuwd!

Wie weet een andere keer chatten! Moet eerlijk zeggen dat het me ook niet altijd uitkomt i.v.m. de kids enzo. Om 20.00 uur moeten ze wel in bed liggen maar toevallig kwam gisteravond de oudste er een paar keer uit :(

Nou, wie weet tot chats en mocht je foto's hebben dan ben ik daar wel erg benieuwd naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Heb weer nieuwe foto's geplaatst. Niet veel verschil met vorige week helaas. Had gehoopt dat die band toch wel sneller zijn werk zou doen, ik draag dat onding 23 uur per dag... maargoed, nog 2 weken geduld en dan weer afspraak bij de pc...

Liefs, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx ;)

Je linker doet het echt supergoed, maar wel irritant inderdaad dat die rechter zo traag is...

Die linker is wel supermooi geworden hè?! :D Nu rechts nog, tja, het kan echt nog wel wat weekjes duren hoor!

'Gewoon' goed volhouden met die band, hopelijk komt er bij die rechter dan ook wat vaart in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina!

Jee, dat had ik nog helemaal niet gelezen bij je! Hoe heb je gemerkt dat ie gedraaid is? En hoe is dat weer gecorrigeerd? Na 8 weken nog! Mijn pc zegt dat na 6 weken de prothese geen kant op meer kan... hmm....

Hey Merel,

Hieronder het stukje uit mijn topic hierover:

"Na 8 weken was het even schrikken, want mijn prothese zat een klein stukje gedraaid, gelukkig kon ik 'm zelf weer redelijk makkelijk terugdraaien, maar de schrik zat er goed in! :24: Gelijk even de PC gebeld die mij geruststelde, maar wel adviseerde om toch weer 4 weekjes rustig aan te doen, dus niet sporten en weer de sport-bh aan. Balen natuurlijk, maar je gaat ook geen onnodig risico lopen. Het gebeurde trouwens nadat ik een dagje in de tuin had gewerkt, veel gebukt, met een push-up bh aan. Ik voelde al dat het niet zo lekker ging, maar dacht dat het wel los zou lopen. Maar niet dus.. Inmiddels ook weer voor mijn laatste controle geweest en de PC was dik tevreden, net als ik trouwens. Ik vind ze echt supermooi! Zeker als je voor en na vergelijkt, dan zou ik echt nooit meer terug willen!!!!"

Ja, was echt goed schrikken hoor, maar nu ben ik er niet meer bang voor, ik doe gewoon alles, alleen nog niet op mijn buik slapen, maar dat is omdat het gewoon nog niet prettig voelt, dat kan ook wel tot 6 maanden duren zei mijn PC. Ik draag nu ook gewoon weer (heel af en toe) een push-up bh, maar dan ook niet een hele dag, want dat voelt ook nog niet zo lekker, maar soms is het gewoon net even mooier onder een bepaald truitje. :4:

x Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Nina! Bedankt voor je uitleg. jeetje, dat is inderdaad even schrikken zeg. en dat je hem terug durfde te draaien, ieieie.

dan zal ik ook nog wel even wachten met die push-up na de 6 weken. Ik had dat echt als grens gesteld. Het "vervelende" bij mij is dat NIKS meer pijn doet. Ik kan in principe alles weer doen maar doe het niet omdat i kweet dat het niet bepaald handig is. Zoals op mijn buik slapen, heb het even geprobeert met een kussen onder mijn buik zodat mijn borsten redelijk vrij lagen. Moet zeggen dat het prima ging en geen zeer deed maar omdat mijn pc heeft gezegd tot 6 weken niet, toch maar weer op mijn rug gaan liggen...

Gelukkig nu alles weer bij jou oke maar dat die push-up nog niet helemaal kan is wel jammer he?

Groetjes! Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Nou van die push-up vind ik niet zo erg hoor, dat ziet er bij mij ook wel erg p*rno uit, hihihi! :blush:

Ik zou er in ieder geval wel 6 weken mee wachten en dan eerst alleen voor een avondje of zo, misschien

heb jij er helemaal geen last van. Nu moet ik zeggen, dat ik eerst een 75D push up had gekocht en nu heb

ik er nog een 75E bijgekocht en daar heb ik veel minder last van, maar het staat gewoon een beetje... ahum... ;)

Wanneer heb jij nu eigenlijk weer controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, tja, soms is dat wel leuk om er een beetje zo uit te zien met een leuk truitje, tis maar wat je erbij draagt! Maare, als ik echt een B blijf houden dan kan een push-up nog een optie zijn om een leuk decoleteetje te verkrijgen!

Ik heb over precies 3 weken (8 juli) weer een afspraakje staan met de pc, gezellig weer een date, haha! Ben benieuwd of er in die 3 weken nog wat gaan veranderen!

Nou, ik vind het weel leuk voor vandaag geweest, hihi. Vandaag thuis met de kids, das vermoeiender dan een dagje werken, morgen weer vroeg op kantoor zijn!

Doei doei!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Nou, jij wordt wel heel erg op de proef gesteld met het wachten tot ze allebei hun juiste plekje hebben gevonden maar links ziet er echt al super uit. Ik weet niet of die 2 van jou wedstrijdje doen maar links heeft dus duidelijk gewonnen....nu maar hopen dat rechts de handdoek niet in de ring gooit en de moed opgeeft maar gewoon nog even gaat voor een goede eindsprint :)

Gaat helemaal goed komen maar wat een verschil met die eerste foto's van je zeg!

doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Zo merel die linker springt er steeds meer uit ofniet!!

Ze worden echt wel mooi en groot! Als ik al zie hoe veel ze al zijn veranderd vergeleken met het begin ;)

Dat word wel een mooie cup hoor.

Liefs Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik volg je al een tijdje en vroeg me af of je borsten al ingedaald zijn, zijn ze groter geworden.

Ik vond het elke keer zo sneu voor je om te lezen dat ze kleiner uitgevallen waren..ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitzien..mag ik je ww?

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de rechter al flink groter geworden, je ziet 'm met de dag beter worden.

Links wil inderdaad nog niet zakken..je zal nog even geduld moeten hebben.

Erg he dat wachten, ik kan me dat goed voorstellen!

Maar als alles achter de rug is weet ik zeker dat jij een heel blij mens bent.

Sterkte ermee!

Liefs!

MissH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Jee, en zo zijn er alweer een paar dagen omgevlogen zonder dat ik iets van me heb later horen!

Ik merk dat het gewone leven weer terug begint te keren.

Ik kan zo goed als alles weer, ben gewoon aan het werk en het huishouden en zorg voor de kids gaat weer verder.

Vannacht lekker gedroomt trouwens, haha: ik ging een C-cup passen in de winkel en die was VEEL te groot, ik meost maar snel een AA-cup aan, die zou net passen. Heb nu een B en tja, zou best een C willen dus lekker dat je daar dan over gaat dromen!

Over ruim 2 weken terug voor controle, die tijd houd ik ook echt aan voor het "eindresultaat". De rechterkant blijft recalcitrant en wil niet hard zakken. De band draag ik braaf zo'n 23 uur per dag maar vraag me af of het veel doet. Ik zal kijken of ik er vanavond nog nieuwe foto's op kan zetten.

Al met al mag ik nog niet klagen hoor, jee, eerst had ik gewoon echt NIKS en nu zie je toch 2 leuke bobbels door je blouse heen!

Groetjes maar weer!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Merel78.

Fijn dat het zo goed met je gaat, en knap dat je die band zo goed blijft dragen.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het resultaat is zou ik je ww mogen hebben.

Ik moet woensdag voor de laatste keer op controle, ben ook erg benieuwd wat de pc ervan gaat zeggen.

Bij mij blijft links een beetje achter.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik heb je foto's gezien en denk idd dat het met geduld best goed gaat komen. Ook het indalen.

Ik heb ook zo'n band, die krijg je standaard bij MCS en vind het ook een onding, helemaal icm de tape die je de eerste dagen er ook nog eens bij om had. Ikke dan, hihi!

Ik heb nu nog wel dat je niet echt lekker diep kan inademen, heb jij dat niet?

Ik ben ook heel benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat worden bij mij, ik hoop op een volle C cup.

Ik heb helaas geen foto's, bij de kliniek zijn er wel foto's gemaakt van voor de bv.

Succes nog met het indalen enzo ;) !

Groetjes Bo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Hoi Merel en de rest.

Merel ik vind je borsten wel mooi geworden hoor nog neit zo groot maar komt misschien nog wel ik weet het niet ik moet nog hihi..

Je kunt zien dat ze vooral de linker mooi daalt al dus komt vast allemaal goed

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.