Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Gast Merel78

Hoi Allemaal,

Heb weer nieuwe foto's in mijn album erbij gezet, gister gemaakt. Daarna voor het eerst gedouched. Dat mocht ik eigenlijk meteen al maar durfde ik nog niet. De blauwe stift is er nu bijna af. Douchen is wel errug lekker moet ik zeggen als je dat al 2 dagen niet gedaan had!

maare, ze blijven echt nog steeds heel erg klein mijn nieuwe borsten en ik geloof echt nooit dat er in omvang opeens 5cm bij komt om zo op een b cup uit te komen.

met de pijn gaat het goed moet ik zeggen.

De misselijkheid was vrijdagmiddag al helemaal verdwenen dankzij medicatie die ik van de huisarts had gekregen (primperan). Voor de pijn slik ik alleen savonds nog tramadol en overdag paracetamol al heb ik vandaag nog niets genomen. Ook zelf uit bed komen gaat nu heel erg goed en ik ben al wat aan het rommelen in huis. Kleding voor de kinderen klar leggen, spullen verzetten, drinken inschenken, lukt allemaal best goed. Ik dacht vrijdag dat dat nooit goed ging komen maar je knapt best erg snel op. Nog wel pijn in de borsten en op mijn zij slapen lukt nog helemaal niet. Daarom moet ik dus op mijn rug slapen wat weer behoorlijk rugpijn veroorzaakt. Je moet er wat voor overhebben maar dat maakt het wel zuur hoor, als je dan absoluut niet tevreden bent met het resultaat. Dinsdag ga ik meteen naar het ziekenhuis bellen (was even vergeten dat het maandag pinksteren is) en dan ga ik eens vragen hoe het zit en of het nog goed gaat komen. Als er echt 290 cc in zit dan kan ik me er denk ik makkelijker bij neerleggen. Als ze zeggen dat ze toch voor de 195 cc hebben gekozen dan denk ik dat ik ontzettend boos zal zijn maar goed, we wachten maar even af tot ik ze gesproken heb!

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en meeleven, heel heel erg fijn!!!

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Merel,

Zit net je verhaal te lezen over je bevindingen en heb je foto's bekeken. Ik zou voor je eigen gemoedsrust even het ziekenhuis opbellen en informeren, daar heb je tenslotte recht op. Misschien dat zij jou ook wat meer informatie kunnen geven, maar zoals ik bij velen lees is het eindresultaat nu natuurlijk nog niet te zien en moet je huid en je spier ook nog oprekken en komt daardoor de borst nog meer naar voren. Dit geeft de mogelijkheid dan dat de prothese gaat zakken en je borsten voller c.q. groter zullen zijn.

Het resultaat vind ik overigens echt mooi hoor! Ik denk dat je het nog even de tijd moet gunnen...

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Net ook ff alles gelezen van je topic.

En ik begrijp zo wat je bedoelt,omdat ik dus dat zelfde gevoel heb als jouw.

En ik ik heb ook ff getwijfeld of ze er wel 280 cc bij in hebben gedaan.

Ik denk ook wel dat het iets veranderd,maar je moet zeker ff het ziekenhuis bellen.

Ik bedoel als ze er wel 195 in hebben gedaan,moet je toch in je recht staan.

Ik snap zo dat je je kut voelt,ik had je graag op die roze wolk gezien.

maar ben benieuw wat het ziekenhuis dinsdag zegt....maarre je kan volgens mij ook gewoon

maandag bellen hoor,het ziekenhuis doet niet aan vakantie,hihi.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Merel!

Gewoon bellen en vragen, dan weet je het tenminste zeker.

Ik heb zelf 400 cc gekregen, maar dat kun je aan de eerste foto's echt niet zien hoor! Daar lijken ze juist klein, omdat de protheses nog hoog zitten.

Na een aantal weken gingen ze zakken en zich vormen en hierdoor kreeg ik hele andere borsten. Er zijn zelfs mensen die mijn foto's bekijken en denken dat ik 2 keer een bv heb ondergaan, hihi.

Dus mochten ze toch echt die 290 cc erin hebben gedaan, dan komt het nog wel goed hoor, geduld hebben en gewoon afwachten, ze veranderen nog zo erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Haai haai,

Het is ook zeker niet dat ik de vorm niet mooi vind. Ze zijn juist mooi rond en de neppigheid straalt er zeker niet vanaf! Alleen ze hadden zeker 2 maten groter mogen zijn!! Ik hoop ontzettend dat jullie gelijk hebben en dat het nog meer gaat worden maar ikzelf heb er eerijk gezegd een hard hoofd in. Ik ga dinsdag direct bellen en laat jullie uiteraard weten wat ik te horen heb gekregen.

@ik71: ik vind je foto's prachig en idd lijkt het of ze in de tussentijd nog groter zijn geworden. Mijn pc zei dat je per 125 cc 1 cup omhoog gaat. Jij hebt dan 110 cc meer dan ik en je hebt een E. Je starte met een A, dan zou ik toch van AA naar in ieder geval C moeten gaan met die 290 CC?!

Maargoed, ik weet het niet en kan niet wachten totdat ik kan bellen naar het ziekenhuis.

Nog een vraagje: ik heb nu een trilfunctie in mijn borst, haha. Het ljkt net of ik in een borstzakje een mobiel heb die afgaat op de trilfunctie. Je ziet het niet aan de buitenkant en voel het alleen vanbinnen,. Hopelij betekent dit: groeien ofzo!!

Op bv.nl zaten er ook chrirurgen, helaas niet op dit forum he? Das wel jammer. Zeker nu die .nl eruit ligt en ik deze site veel prettiger in gebruik vind mogen de chrirurgen ook wel overstappen!

Groetjes maar weer en bedankt voor al juliie reacties!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel, ik wilde je toch nog even een beetje opbeuren hoor. Ik vind het zo sneu voor je!

Kijk eens naar de foto's van Lisa (hopelijk vindt ze t niet erg dat ik ze ff "leen") Foto's van Lisa

Ook haar borsten zaten onwijs strak in dr vel de eerste dagen, maar kijk eens naar de laatste foto's....

Zij kreeg 270 cc anatomisch maar dan dual plane!

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Tietie,

Ik vind het echt zo super lief van je dat je dit hebt opgezocht om me op te beuren! Echter is het verschil zo ontzettend groot met die van mij.Ik raak er steeds meer van overtuigd dat er bij mij gewoonweg geen 290cc in zit! Ik zal hetmorgen even proberen te bellen naar het zh maar vermoed dat ik pas dinsdag iemand te spreken krijg. Ik denk dat ik maar alvast foto's ga verzamelen met gelijke soort proteses en achter de spier zodat ik dat kan laten zien. Waarom bij hen wel dat resultaat en niet bij mij?! De bovenwijdte blijft gewoon 79 cm, dus een A cupje., ongelooflijk... ik baal er zo van en de hele feeststemming is gewoon weg. Ik ben blij dat ik bijna geen pijn heb want als dat er ook nog eens bij komt.... dank voor al jullie lieve reacties, dat doet me zo goed! Ik check elk uur wel of er al gereageerd is, hihi. Ik houd jullie op de hoogte in ieder geval!!

xx Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel,

hoe langer je wacht hoe mooier en groter ze worden lijkt wel als ik sommige fotos bekijk,

maar misshcien was je huidje te strak zodat het niet mooi was als ze het erin zouden doen.

mijn huid is ook erg strak waardoor er niet veel in kan volgens de pc,

terwijl ik wel 75b heb nu. en hij zal kijken wat hij erin kan doen ik moet op 16 juni.

dus misshcien is er daarom wel iets minder ingegaan, omdat het anders niet mooi zou zijn.

ze zien er nu in ieder geval hartstikke mooi uit.

succes meis

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi,

@lot: had al gereageerd ik jou topic over de foto's, heel mooi!!

@booty: succes met jou operatie de 16de! Ik denk dat mijn spier erg strak is. doordat ik borstvoeding heb gegeven (vrij lang) en ook flinke stuwing heb gehad weet ik niet of het aan min huid ligt. maar aan mijn spier zou het zeker kunnen liggen.

@allemaal: ik heb wel het gevoel dat ze al ietsjes groter lijken, of het is psychisch, hihi. want de omvang blijft 80cm, maargoed, over hoeveel weken kan jespreken van uiteindelijk resultaat?

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja geduld hebben is moeilijk hè!

Ik ben iig altijd vreselijk ongeduldig.

Maar met een week of 3 moet je al een heel duidelijk verschil zien hoor. Na 3 maanden zie je pas het uiteindelijke resultaat denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Zucht, ja ik weet het... geduld is een schone zaak! En laat ik dat nu net niet hebben, geduld. Nooit mijn sterkste kant geweest. Toch ga ik ter geruststellling morgen even het zkh bellen om te vragen wat er nu in is gegaan. Dan door naar de winkel om een andere bh te kopen met omvang 70. Tietie: bedankt voor je oplettendheid hierin! Ik dacht echt dat ik altijd al 75 had, waarom geen idee maar dat komt ook omdat ik in geen eeuwen bh's gekocht heb. Voor het laatste wat voedingsbh's en die pasten altijd wel.

Als de boel helemaal op zijn plek zit (over een maandje of 2, 3) dan zal ik het eens laten opmeten in een lingeriezaak. Vind ik wel doodeng omdat ik gewoon nooit zo heel erg blij was met die hele boel daar door de littekens enzo. maargoed, de borsten hebben tegen die tijd hopelijk het gewenste formaat dus dan moet ik me over de rest maar eens heen zetten!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi allemaal,

Vandaag gaat het een stuk beter! Mijn borsten zien er echt groter uit, de linker kant doet meer zijn best dan de rechter kant, haha. En ik heb nauwelijks nog pijn. Pijnbestrijding slik ik niet omdat ik zo voel wat ik wel en niet kan doen. Ik heb het idee dat ik wel wat teveel doe: vaatwasser uitruimen, opruimen, wasje draaien... alleen geen kinderen tillen en andere zware dingen tillen...

Denk, ook even een leuk berichtje melden!

Zal laten weten als ik morgen het zkh gebeld heb!

Groetjes!

Merel.

p.s. opmerking van manlief: zou het helpen als ik een gaatje in de borst prik en er dan in ga blazen, dan worden ze vast groter, pfff... mannen. Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Bij jou is er 290CC ingegaan? Jeetje mina. Sorry dat ik het zeg, maar dat is bij die eerste foto´s niet te zien :o Ze zien er uit als mijn boobies voor de operatie :o Sorry dat ik zo hard ben. Wil je er geen pijn mee doen. Dus sorry als ik dat wel doe :(

Ik hoop voor jou dat ze inderdaad nog indalen en straks toch zich vormen tot een prachtige B/Cup. Inderdaad goed idee om je arts eventjes te bellen over het aantal CC's.

Heb je geen paspoort mee gekregen eigenlijk? Na mijn BV kreeg ik een boobiespaspoort mee met daarin de artikelstickers zodat ik precies kon zien hoeveel er in ging.

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi allemaal,

Nou, ik heb het net ziekenhuis gebeld. De assistente heeft even in mijn dossier gekeken en echt, er is 290 cc in gegaan. De stickers van de proteses waren ook in het dossier geplakt. Ik vertelde dat mij de maat toch wel tegen viel en dat er een C cup was afgesproken. De assistente zei dat ik wat meer geduld moest hebben en dat de borstspier waarschijnlijk erg sterk is (alsof ik zo'n sportvrouw ben: niet dus!!). En, zei ze de ene BH is de andere niet. Nee oke maar als een B cup al te groot is... nu is mijn schoonmoeder 70B gaan halen i.p.v. 75. Denk dat ik ook een verkeerde omvang had. En als dr ECHT 290 CC in is gegaan dan moet dat toch ergens blijven zou je zeggen?! Toch een beetje gerutsgesteld en gewoon geduld hebben dus en hopen dat de boel snel naar buiten komt, hihi.

Kijk, ik had natuurlijk al niet echt veel dus dat zal ook wel meetellen. Maar, ben dus niet voor de gek gehouden, het is echt 290 cc en geduld geduld geduld.... pff.... houdt jullie op te hoogte!!

xx Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel, dat is natuurlijk goed nieuws!

Het blijft wel heel bijzonder hoe bepaalde grootte/cc zich in iemands lichaam gedragen he, elke keer anders.

In ieder geval heb je nu mooie borsten, al had je ze graag groter gezien.

Heel veel sterkte met het geduld, geduld, geduld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Merel dat zei ik ook , je had voor je zelf ook niet veel en dat tel ook HEEL VEEL. + is achter de epier geplaats. Omdat je bijna geen borstwesel had zit de prothesse erg strak achter de spier. Ik denk dat over 3 manden je borsten heel anders er uit gaan zien.

groetjes en proberen als nog te geniten van je borsten ze zijn mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Gelukkig dat er 290cc in is gegaan.

Ik vind het toch wel heel apart,ik ben van 75 aa naar een c/d cup gegaan,en jij hebt een b.

Heb toch het idee dat het beter voor de borstspier geplaatst had moeten worden bij je,maar ok.

Ik hoop ook echt voor je dat het resultaat er straks naar is,maar anders zou ik mooi weer naar je arts gaan.

Ik bedoel,je betaald toch voor resultaat,en dat zie je bijna niet.

Gelukkig kan je hier je ei kwijt,anders zat je maar alleen met je gedachtes.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey merel,

Wat vervelend voor je! Ik heb ook 290 cc gekregen achter de spier en had eerst een 75 b en nu 75 d. Bij mij waren ze juist na de operatie groter dan dat ze nu zijn. Door de zwelling die er op zat had ik toen 75 e. Hoop voor jou dat ze nog groter worden.

Ik zie dat je ook mcghan proheses hebt gekregen. Heb je ook de anatomische 290 cc en dan de FF versie?

groetjes Lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heel weinig borstweefsel van jezelf hebt, is het juist goed dat ze anatomisch zijn geplaatst. Anders zie je de ronding van de prothese te erg. Jammer dat het nog niet het resultaat is waar je op gehoopt had! Maar ik heb je foto's gezien en vind het mooie borsten! Je bent van niets naar borsten gegaan :)

Groetjes, Sann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi,

Mijn schoonmoeder net naar de Hema: 70B bestaat helemaal niet. Dus zij naar de hunkemoller. Ook daar hadden ze geen 70B in sportBH's. Dan werd het een 75A... Dus nu een 75A gepast en hij past... pff... ik baal onwijs hoor... ik hoop nog zo dat het wat meer wordt!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel, ben even een paar daagjes weggeweest dus moest even behoorlijk bijlezen bij jou!

Fijn dat de operatie achter de rug is. Ik heb je foto's ook bekeken en eerlijk is braaf ze zijn gewoon mooi.

Geduld is een schone zaak, want je kunt zien dan je protheses gewoon nog hoog zitten (wat logisch is, alleen is dit bij de een wat meer als bij de ander) Let maar op hoe het nog gaat veranderen als je borsten straks gaan zakken.

Je zult zien dat als je straks mag gaan masseren dat dit ineens heel snel kan gaan.

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Wat een verhaal he?! Weet je, het blijft afwachten. Voor een boel meiden is het uiteindelijke resultaat zo belangrijk en voor de meeste van ons is dat heel veel geduld opbrengen.

Je borsten zijn mooi, maar ogen nog klein. Bij mij was dat net zo. Weliswaar wel groter dan de jouwe, maar ik kreeg er ook 450cc in.

Echter oogde het voor mij helemaal plat! Daarnaast zag het er bij mij nog eens raar uit door de spier, waardoor ik ook baalde van de grootte.

Ik denk dat het goed is dat je navraag gedaan hebt bij het z' huis, en dat net als de andere meiden hier, inclusief ikzelf je veel geduld moet opbrengen. Iedere dag verandert er nog zo veel. Wacht 3 manden en dan kun je redelijk zien hoe de grootte er bij jo0u uit komt te zien...

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.