Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hoi Merel,

Wat een goed nieuws meid!!kan me voorstellen dat je nog meer spirit hebt!!

En nu dan afwachten hoeveel cc's erin mogen.......

Ben heel blij voor je!

Liefs Dian :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

JAh!! Ik ben ook zo onwijs benieuwd wanneer de "mentorman" naar het zh komt en wat het advies dan zal zijn! Dit is echt een once in a lifetime kans!! :-)

Ben zooooooo blij!

x Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel

das heel apart, inderdaad een buitenkans, heb dit in mijn vele bf sessies nog niet gelezen! je hebt dus inderdaad wel een 'gat' die protheses verzwelgt? of is dat niet de reden dat de huidige prothese bijna niet naar buiten komt?

Eerst een pechvogel, nu een geluksvogel! toitoitoi meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kon het niet laten om even te spieken... :ph34r:

ja, ik snap over welk 'gat' je het hebt...

dat wordt evengoed nog heel spannend hoe het resultaat wordt dan, het is in feite meer dan een borstvergroting.... dat was het al een beetje, maar nu komt daar ook nog het gat opvullen bij....

weet je al op welke termijn mentorman naar veghel komt?

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die kaat!

Ja, ik doe mijn naam eer aan he? haha! Ik vlieg ook meteen naar Veghel zodra de mentorman daar komt, geen idee wanneer dat is, ik hoop heeeel snel! Spannend! Ja, gat, gat, hoe moet je het noemen... flinke deuk boven mijn borsten he? En dan 2 uitstekende botten. Volgens de chirurg met aangepaste protheses goed te verhelpen, joepie!!!! Ik krijg een decolete!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag belt het ziekenhuis me! Dan hebben ze de Mentorman gebeld voor een afspraak! Whoehoe!

Mijn mail aan de verzekering is binnengekomen, ligt nog ter beoordeling, maandag weer terugbellen.

Doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

in ieder geval lekker snel! ben heel benieuwd naar vorm, cm's en alle andere gegevens van nieuwe protheses, maar goed, jouw kennende, jij 'pent' alles even vlot op het forum, ik lees je wel weer

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal!!

Oh, ik ben zo in feeststemming vandaag!!! Whoehoe!!!! Vandaag naar de chrirurg geweest, de cosmetisch die weet hoe je mensen echt mooier moet maken. Nou, ik heb dus ook een soort gat boven mijn borsten en 2 uitstekende botjes in mijn decolete waardoor ik altijd kleding dag hooggesloten zit, draag. Ik heb dit aangegeven aan de chirurg.

Ohja, eerst gezegd dat Mentor meer opties heeft dan Mcghan, was ie het mee eens wilde ook kijken maar de 333 serie die ik voorstelde met hoge projectie raadde hij af. Deze heeft veel te harde inhoud en je borsten voelen dan keihard aan, niet de bedoeling.

Maar, hij wilde wel e.e.a. ff zien en vond dat gat idd ook niet mooi. Hij had het erover dat je dan hoge protheses moest nemen, van 14 cm hoog minimaal. Als je dan in het mentor boekje gaat kijken dan zijn die protheses 600 cc, HAHAHAHA> Dat gaat hem niet worden natuurlijk MAAR.... En nou komt ie... :-)))))))

Ik krijg protheses die OP MAAT GEMAAKT WORDEN!!!!! WHOEHOE!!!!!

Een mannetje van Mentor (de mentorman zoals mijn pc noemde, haha!) die komt naar het zh toe om mij te gaan meten enzo en dan worden er prothese voor mij speciaal gemaakt! Dus dan is het gat wel en de gewenste maat die ik wl, waarschijnljk een goede C of mss een D als dat bij mij staat. JOEPIE!!!!

Ik vroeg wel ff of de verzekering dit allemaal wel ging vergoeden, tja... Nou zei mijn pc, als je het goed dan moet je het goed doen. Ja, daar ben ik het mee eens maar wie gaat dat betalen? Dus dat is nog ff afwachten, gelukkig bonus op mn werk gekregen, haha. Maargoed, we zien wel.

Ben echt zo super gelukkig dat het dus allemaal helemaal goed gaat komen en dat ik een soort reconstructie krijg en er speciaal op maat gemaakte protheses worden gemaakt voor mij!!

Dus, tot zover een update van een supergelukkig mens!

XX Merel

Hoi Merel,

Wat superleuk voor je!! Je personal prothese maker ofwel PPM haha. :P Ik ben erg benieuwd hoe dat af gaat lopen.

Ik ben echt blij voor je!! :43:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAA!!!!!!!!!! IK KRIJG HET WEER VERGOED!!!!!!!!! WHOEHOE!!!!!!!!!!

Op vrijdag 9 oktober om 11.15 hebben we weer een afspraak bij de PC MET de MENTORMAN!

Gaat lekker snel he? Whiehie!! Hopelijk lig ik 12 november onder t mes maar dat is nog koffiedik kijken.

De verzekering zei overigens dat dit onder mijn basisverzekering viel?! WTF?! Maar, dr moest wel gedeclareerd worden onder een andere code, oh... dus had ik meteen het ziekenhuis gebeld en die dingen voor mij naar de verzekering bellen om hier nog even verduidelijking over te krijgen, aardig van het ziekenhuis dus!!

OH, ben weer blij, blij, blij hoor!!

Doei doeiiiiiiiiiiiiiiii

Houd jullie op de hoogte!!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAA!!!!!!!!!! IK KRIJG HET WEER VERGOED!!!!!!!!! WHOEHOE!!!!!!!!!!

x Merel.

Wowwwwwwwwww, wat een supernieuws!! Echt heel fijn voor je!!

Laat het maar snel zover zijn!! :P

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja ben zelf ook helemaal blij hoor! Volgende week vrijdag ga ik gezellig protheses laten aanmeten en daarvoor moet ik naar het pre operatieve spreekuur, had de verpleegkundige va de pc afdeling geregeld, heel aardig!

Begint allemaal weer spannend te worden hoor, net als de eerste keer alleen weet je nu wat je zo;n beetje te wachten staat. Ben vorige keer mega ziek geweest van de narcose dus dat wil ik niet meer. daarom nog een keertje eerst langs de anesthesist om dat nu te laten voorkomen. Ook brengt mijn man me nu en moet daarna van mij naar huis toe, wil niet dat ie op me wacht want vorige keer was ik zo ziek maar wilde perse naar huis omdat hij maar zat te wachten. Nu bel ik gewoon als ik uit de ok kom en als ik naar huis kan, wel zo rustig voor iedereen!

Nou, als dr nieuws is laat ik het weten maar dat zal waarschijnlijk pas volgende week vrijdag zijn, als ik weer bij de pc ben geweest!

Doei doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ten eerste proficiat met al het goede dat je is overkomen. Lekker dat je nu alles mee zit in tegenstelling tot na de 1e operatie. Gelukkig dat alles goedkomt en alles zo loopt als het loopt.

ten tweede wil ik je graag vragen om beetje verslag aan me uit te brengen over het preoperatieve onderzoek tbv narcose die je nog moet krijgen.

Is jou bekend waarom je zo slecht reageerde op de narcose, zijn er andere middelen waar je beter op reageert? of heb je hier nog niets over gehoord of gelezen. ik krijg 2 november ook een dergelijk onderzoek.

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel!!

Heb even in vogelvlucht bijgelezen!! WAt een supernieuws meis!!!!!!!!!!!

Echt fantastisch!! Ik kan me voorstellen, dat je heel wat luchtsprongen hebt gemaakt hahaha!!

Ik ben zéér benieuwd, wat je mentormannetje gaat besluiten over de cc's en zo!!

Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws iig!!

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaat: Hoi hoi. tijdens het preoperatieve onderzoek krijg je een standaard checkup, gewicht, lengte, gezondheid. Ook een gesprekje met de anesthesist of er bijzonderheden zijn enzo. Ik had de eesrste keer aangegeven dat ik een bepaalt soort medicatie niet mocht hebben (nsaid, http://nl.wikipedia.org/wiki/NSAID) voor mijn darmen. Nu ga ik dus ook aangeven dat ik zo beroerd was van de narcose. Dit verschilt per persoon en ligt eraan hoe gevoelig je bent. Ik wordt altijd al heel erg snel misselijk. Ook tijdens mijn zwangerschappen had ik daar erg last van maar ook in de auto en als ik iets vies ruik wordt ik al misselijk, ik kan makkelijk over mn nek zeg maar. Ook mijn moeder en oma worden snel misselijk, ook van de narcose. Had het dus kunnen weten maar vergeten aan te geven. Je kan dit voorkomen door al in het infuus een middeltje te gooien neem ik aan en optijd zetpillen domperidom (http://nl.wikipedia.org/wiki/Domperidon) te geven.

@Trici: Ja goed he? Hihi! Ik ben ook ZOOO benieuwd wat het gaat worden! Geen idee of ze al cc kunnen roepen enzo, gaat nu ook vooral om de afmeting (vooral de hoogte) van de prothese enzo. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!!

Doei doeiii!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Ik kan me voorstellen dat het weer net zo spannend is als de eerste keer, nu weet je dat het goed komt, je krijgt een decollete!!!!!

Ik blijf je topic volgen....

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Merel!

Ik heb je foto's gezien en ik begrijp je helemaal. Had het een hele poos terug al eens gezien, toen je nog geen ww op je fotoalbum had ;). Wel jammer he dat je ene borst niet gewoon gedaald is. Maar ben blij voor je dat ze er wat aan gaan doen! Hoop dat het een beetje vlot verloopt allemaal. Lijkt me geestelijk ook wel weer 'n strijd. Hopelijk met dit keer nog een beter resultaat :)

Je had mijn foto's ook gezien toch, wat vond je 'r van?

Liefss&weltrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel

Ik weet niet wat bij jou is maar ik werd ook bij ieder operatie erg ziek en misselijk maar dat was niet door de narcose maar door de morfine die je krijgt aan het eind van de operatie. de laaste 2 operaties bij mij is goed gegaan maar ik heb van te voren aan gegeven dat ik geen morfine wilde hebben. bij de BV heb de docter dan plaatselijke verdoving gegeven en toen ik wakker werd een tramadol. daarna huis met tramadol of naproxen samen met paracetamol. en dat ging prima. De morfine krijg je voor de pijn maar je kan ook andere medicijn krijgen voor de pijn. dat is wat bij mij iedere keer mis is gegaan maar was niet de narcose.

groetjes en succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sann: hoi hoi, tja, aan de ene kant jammer dat ie niet gezakt is maar aan de andere kant... Nu wordt die deuk ook nog eens eventjes mooi weggewerkt, dat is wel fijn! Ben zo benieuwd vrijdag! Alleen heb ik opeens geen oppas meer voor de jongste, fijn... die ga ik dus echt niet meenemen! Mijn man moet nu vrij nemen, wel zonde maarja...

@Norita: ik heb geen morfine gehad, alleen tramadol. Die misselijkheid komt echt door de narcose, dat kan.

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal,

Vanochtend bij de pc en mentor man geweest. Hmmm, had me er meer van voorgesteld dan het uiteindelijk was maargoed, waar zal ik eens beginnen.

Dit wordt het in ieder geval:

Mentor 333

334-1204

430 cc

Breed: 12.0 cm

Hoog: 12.5 cm

Projectie: 6.0 cm

Meer zal het nooit kunnen worden, ze smokkelen al een halve centimeter. Mijn borst is 12,5 cm breed, eigenlijk moet er dan 11,5 cm prothese is. Nu een halve centimeter extra om zo hopelijk toch op een C cup uit te komen.

Van op maat maken is geen sprake, dit kon niet?!

Vreemd, denk dat ik de pc nog een mailtje ga sturen ofzo. Heb het ziekenhuis al gemaild met de vraag of ze een emailadres voor mij hebben.

Want, de prothese zou eigenlijk 16 cm hoog moeten zijn wilde het gehele gat bedekt zijn, dit is nu niet het geval.

Ze gaan de linkerborst liften. D.w.z. dat ze een reepje huid eronder weghalen waardoor hij hoger komt te zitten. De rechter blijven ze af, krijgt alleen een nieuwe prothese.

Enkele dingen die ik vreemd vind:

- de allereerste keer dat ik na de bv op consult was, zei dr pc dat de linkerborst verlaagd zal worden en 50cc meer.

- 2de consult, de rechter verhogen, hoeveel cc niet bekend

- 3de consult: protheses op maat en hoe en wat kijken we verder

- 4de consult (vandaag): linker liften, 430 cc maximaal erin en thats is, er kan nooit meer van worden gemaakt. Dan gaan je armen langs je borst schuren en krijg je fysieke ongemakken. Oke, als zij dat zeggen geloof ik dat. Nu gaan er wel dezelfde hoeveelheid cc's in. De linkerborst was te veel uitgezakt, de tepel zat ook niet meer goed op de borst, keek teveel omhoog wat niet klopt. Als je die borst gaat liften, zien ze er dan hetzelfde uit? Vergeten te vragen. De heren hadden het ook wel druk met discussiëren en af en toe mengde ik me erin, moest voor mezelf opkomen.

De mentor man rade me 380 cc aan. Ja zegt ie, 100 als je nu hebt. Niet dus! 90 cc en dat is nog geen cup meer (per 150 cc ga je een cup omhoog). Nu krijg ik dus maximaal 140 cc erbij, dus denk wel een cup extra. Das mooi. Hopelijk worden ze nu helemaal gelijk, even groot en hoog en hebben we er geen omkijken meer naar. Een perfect decolleté zal het nooit worden maar wel een stuk mooier.

Ben erg benieuwd!

Ga ervan uit dat 12 november de nieuwe o.k. dag is dus voor Trici of moderator: willen jullie mijn datum veranderen in mijn topic naar 12-11? Thx!

xx Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff merel,

dit lijkt toch een beetje op een domper. ik kan me tenminste voorstellen dat je er veel meer van verwachtte.

gaan ze nu rechts of links liften? volgens mij heb je er een paar doorelkaar gegooid :huh: of snap ik er helemaal niets meer van!

tis ook een heel verhaal.

met andere woorden, er zijn geen protheses in jouw breedte die hoger zijn dan 12,5 cm?

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.