Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hoi Merel,

Nog weer even een berichtje van mij...

Echt waar! Alles wat nu bovenaan in je borst zit, zakt nog naar beneden, regelrecht je cup in! Als je mijn foto's bekijkt, dan zie je dat zelfs bij plaatsing voor de spier dat effect er ook is. Bij mij was een 75C ook te groot op de cup in het begin en nu heb ik een 75D.

Bij mij was het formaat na een week of 5 pas definitief hoor, want in week 3 had ik nog 75C, ook qua centimeters, dat duurt echt wel even, zeker bij plaatsing onder de spier.

Meid, blijf positief, want ze zijn prachtig van vorm en ik heb goede hoop dat je straks een mooie 70C hebt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Merel78

Hoi Nina!

Ik vind het echt super lief jou reactie en natuurlijk beurt me dit een beetje op maar.... ik heb nu echt zoiets van: eerst zien, dan geloven!!

Ik ben super jaloers op jou borsten, die zien er echt heel er mooi uit. En inderdaad, het is goed te zien dat je eerst wat kleinere cup had en dat dit later echt heel erg goed bijgetrokken is! Maargoed, wel voor de spier geplaatst bij jou dus ik denk dat dat ook wel scheelt. maargoed, ik zal vanavond manlief eens nieuwe foto's laten maken en erop zetten, wellicht zie je dan al wat verandering!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Merel,

Ik zie al duidelijk verandering hoor. En nu zie ik nog beter dat ze erg hoog zitten!

Gewoon afwachten dus.

Ow en ik had je wel kunnen waarschuwen wat betreft een sportbeha met 70 als omvang. Ik heb ook goed moeten zoeken. Hema, Hunkelmoller etc hebben die niet. Ik heb nu een Triumph, Tri Action. Die hebben ze bij Livera en bij de V&D. Die hebben ze wel in 70, van 70B t/m 70E. Kost 26 euro maar dan heb je ook wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Merel, dat gaat helemaal goed komen. Ze zijn nu al veel groter als dag 1!

Je ziet ze ook zakken, helemaal als je kijkt naar jouw linkerkant?

Ik heb ze ook achter de spier gekregen en moet je zeggen dat ik het ook wel lang vindt duren voor het echt wat meer borst lijkt maar het schijnt dat we zo'n 3 maanden geduld moeten hebben en dat moet dan maar......

Maar met foto's kan je goed het verschil zien na vrloop van een aantal dagen.

Succes met je verder herstel.

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meer

Het is druk op jou topic haha! Maar ze zijn toch al duidelijk groter!? Gaat helemaal goed komen als ik het zo bekijk! Ze zakken al meer en staan ook al minder hoog... ;) Ennuh...ze staan wel mooi vooruit zeg! Mooie vorm ook...nog even geduld want je hebt/krijgt pracht tieten!

Liefs lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

HAHAHA Lot! Ik moet wel lachten om jou :-) tja, het is druk hier maar ik vind het wel fijn al die reacties.

Tja, ze zijn rond dat is fijn en die stomme tepels zijn altijd zo... pfff... lijkt wel of ik altijd in staat van opwinding verkeer! Ik heb 14 maanden borstvoeding gegeven. Daarvoor had ik ingetrokken tepels maar na 14 maanden eraan lurken door een baby is dat het geval niet meer. Dus nee, ik heb het niet koud en ben niet opgewonden... ik ga wel van die T-shirt Bh's kopen als de maat bekend is (over een maand of 3 dus!!)

He Tietie,

Bedankt voor de tip! Ik wist helemaal niet dat van die 70B. Heb me echt NOOIT in bh's verdiept omdat ik dat helemaal niet leuk vind (of liever gezegd vond?!) Maare, ik zal eens kijken bij de V&D! Die 75A zit wel mooi maar ik heb het gevoel dat ik erin opgehangen wordt. Zit toch wel strak in omvang op de een of andere manier. Heb toch maar weer dat gekke ding van het ziekenhuis aan. Waarom ze er daarvan niet eentje extra meegeven is me een raadsel.

Ik vind ze ook wel groter lijken alleen ze blijven in omvang 80 cm, zou dat dan ook niet groter moeten worden?

Weet iemand wanneer je het gevoel in je tepels weer terug krijgt? Die voelen nu zo bizar aan. Eigenlijk voel je dr niks, heel raar.

Enne, als je zo;n strakke bh aanhebt, dan krijgen die borsten toch nauwelijks de kans om te groeien? Zodra ik die bh uit doet beginnen ze een raar gevoel te krijgen. Net alsof er beestjes in je borsten lopen maar dan een stuk minder luguber, mss het verkeerdevoorbeeld maar ik ken het gevoel niet dus lastig te verwoorden..

Oh, oh, en zo blijf je bezig! Thx allemaal maar weer voor jullie lieve en hartverwarmende reacties!!

xx Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep heb um ook de Triumph, Tri Action, lekkere brede band aan de onderkant en die valt net een beetje onder de littekens, een verademing pffff.

En wat ik vanochtend ook al tikte GEDULD MEREL hahahaha, tis moeilijk dat snappen we allemaal.

Toch is bij je nieuwe foto's weer heel duidelijk dat ze gewoon nog erg hoog zitten.

Komt goed, maar dat geloof je pas als je het zelf ziet !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Oh oh, geduld is een schone zaak maar oh zo moeilijk!

Ik ga zeker eens voor die bh. Die van de honkemoller had een hele smalle band en dat snijd gewoon op de littekentjes, niet prettig. Heb dat ding van het ziekenhuis maar weer aan.

Vannacht heel slecht geslapen zoals ook andere nachten met een uitzondering daar gelaten. Ik ben echt geen rugslaper en ik krijg last van mijn rug enzo. Getsie. Wanneer zou je weer op je buik kunnen slapen?!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Mijn pc heeft gezegd dat je de eerste 6 maanden niet op je buik mag slapen. Dit komt omdat ze anatomisch zijn en als je op je buik slaapt is de kans op draaien groter. Ik mocjht wel al na 1 week op m'n zij slapen.

Groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

6 maanden?! Onee!!! Ik dacht dat dit al mocht na 6 weken!!! Jeetje, dan moet ik toch eens kijken hoe ik dat ga oplossen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dacht eerst ook 6 weken, toen kwam ik op de 6 weken controle en vroeg ik het hem en toen zei hij nee dat mag absoluut niet de eerste 6 maanden, net zoals tennis en intensief zwemmen.

Groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Van dat tennissen en zwemmen vind ik niet zo'n ramp haha, maare, dat slapen, ik kan eigenlijk alleen maar goed slapen op mijn buik.... ik ga eens kijken of er kussens te krijgen zijn die het slapen op je rug wat makkelijker maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg te horen dat ik bijvoorbeeld met wat extra kussens onder hoofd en buik best op mijn buik mocht slapen (ik heb dan wel geen anatomische maar ronde, misschien vandaar). Ik ben nu 3 weken PO en begin aardig aan het rugslapen (half zij) te wennen maar lig soms ook al op mijn buik, even, en met veel kussens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Merel78,

Ben nu 10 weken po en slaap nog steeds niet op mijn buik, mijn pc heeft hier verder niets over gezegd.

Maar vind het nog steeds niet fijn.

Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat ik na 1 week al wel weer op mijn zij mocht slapen.

Ik vind je foto's er goed uitzien en na 5 dagen zijn ze zeker wat voller geworden, best apart dat je zoveel verschillen ziet bij mensen met dezelfde

hoeveelheid cc.

Ik vind mijn borsten nu na 10 weken po nog steeds veranderen, worden naar mijn gevoel voller en natuurlijker.

Heb nu ook foto's geplaatst 9 weken po.

Weet alleen niet of je mijn ww hebt

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Help! :144:

vandaag veeels te veel gedaan! :140:

Was alleen thuis met 2 kinderen, niet handig maar door omstandigheden was het gewoon niet anders. Hierdoor toch getilt (kind) gestofzuigd (anders zou kind stikken...) en de was opgehangen (zwaar laken) en ook nog een buggy geduwd.... DOM DOM DOM! Op het moment dat ik deze activiteiten uitvoerde was er niets aan de hand! Maar nu.. Pijn! :102:

Gewoon mijn eigen stomme schuld natuurlijk maarja, nu ben ik zo bang dat het blijvende schade heeft toegebracht! Mijn borsten waren al wel vrij hard en nu ook dus nog, weet niet of ze harder zijn dan anders maar de zijkant van mijn linkerborst doet zeer en het bubbelt in mijn borsten. Ik heb zo'n spijt ervan dat ik al die dingen heb gedaan maarja, soms dan moet je gewoon! :83:

Wie weet raad? Komt het nog goed? Kan ik iets doen zodat e.e.a. weer beter wordt? Morgen ben ik de hele dag alleen thuis en kan ik rusten wanneer ik maar wil. Morgen is het 1 week na de operatie. Kan ik al masseren? En hoe dan? Ik moet de 10de pas op nacontrole komen. Wie heeft advies wat ik moet doen? Alvast hartelijk dank!!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Merel,

Klinkt allemaal nogal fout! Zeker nu je pas een week po bent! Ik besef me dat ik geluk heb gehad met alle hulp die ik heb gekregen en nog steeds krijg nu ik zelfs al 7 weken po ben. Ik heb geen kleine kids meer dat scheelt ook. Maar...

Tillen moet je dus echt niet doen! Wanner je een kind echt zou moeten tillen, laat het op een verhogeing staan en het zich aan je zij vast klampen bijvoorbeeld? Zodat je het niet hoeft op te tillen! Maar nogmaals als het even kan helemaal niet doen!

Stofzuigen? Tsja, was het zo vuil? Al na een week? Iets gevallen? Niemand die je kon helpen? Stoffer en blik heel voorzichtig? ehm... tsja.. Ik heb mijn stofzuiger nog steeds niet aangeraakt! Ja, 1 keer. Vorige week, de kamer van mijn zoon (maar die heeft laminaat)!

Buggy duwen, met je middel? Alleen wanneer je echt niet anders kunt! Iig niet met je armen. Belangrijkste is lijkt mij je armen dicht bij je lijf te houden en niet te ver uitstrekken... Klimpt het kind zelf in de buggy? Pfff... :wacko:

Nou ja, komt erop neer dat het nog allemaal niet kan. Rust nemen. Zo veel mogelijk. Morgen dus extra! Hou je er de eerste weken aan. Echt zo veel mogelijk rust nemen. Waar je niet hoeft, niet doen. Ook al denk je op een gegeven moment dat je het wel al kunt...

Vwb het masseren? De 1 doet het wel al, de ander niet. Ligt volgens mij ook aan de plaatsing van de protheses en wat voor protheses je hebt. Gladde moeten juist en geruwde weer niet. Ik zou zeggen, rust is het beste wat je kunt nemen nu.

Ik moest wel lachen om je reactie een paar velden terug waarin je je af vroeg of je borsten wel konden groeien wanneer je een bh draagt... Je borsten zullen niet groeien. Het is allemaal nog heel erg opgezet. Je huid staat daardoor heel strak, waardoor ze kleiner lijken. Wanneer over een tijdje alles zacht en soepel is geworden, ogen je borsten prachtig vol. Een bh dragen houdt dat echt niet tegen.

Het is belangrijk om de bh te dragen om je borsten goed stevig (stil) te huden tegen je lijf zodat de protheses goed kunnen inkapselen. Niet overmatig zoals bij gelukkig maar enkele meiden overkomt. Vaak door te weinig rust in acht te nemen. Echt heel belangrijk dus!

Meis succes ermee. Ik zal niet langer meer met mijn vingertje wijzen. Het is al lastig genoeg allemaal.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik heb je topic vandaag in 1x gelezen! Meid wat een verhaal. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt hoor! je verheugt je op iets en dan komt de werkelijk niet overeen met je voorstelling! En dat is balen! Geen een berichtje kan jouw gevoel doen veranderen. Ik vind je borsten mooi hoor maar het gaat niet om wat ik of andere mooi vinden maar hoe jij je voelt!. Daar draait immers de hele operatie toch ook om? Je ondergaat een BV omdat je je prettiger/vrouwelijker wilt voelen...Ondanks je prachtige borsten hebt gekregen is het niet wat je had verwacht en kan je (nog) niet van genieten. Wat betreft die CC's, daar snap ik ook niets van. Ik weet wel dat je het absoluut niet mag en kan vergelijken met anderen omdat iedere borst/lichaam weer anders is. Ik heb mijn borsten ook vergeleken met ik geloof Emma of Kimmie. Zij kregen dezelfde inhoud maar onze borsten lijken totaal niet op elkaar. Maar ik denk dat jij daar inmiddels alles vanaf weet. Wanneer moet je weer voor controle naar het ziekenhuis?

Ik zou het dan gewoon nog wel een keer aankaarten maar ik geloof dat je dat ook wel gaat doen? Ben wel nieuwsgierig naar hun reactie!

Worden ze volgens jou nu al een beetje groter of krijgen ze al een andere vorm?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef Pat helemaal gelijk.............draai om je oren ;)

Meid doe een beetje rustig aan hè. Geef je lijf gewoon nog ff rust.

Van hard werken gaan ze niet eerder zakken, wel zeer doen.

Goed zal ik nu ook mijn mond houden :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Haai, ja ik weet het... ik baal ook wel maarja, het kon echt niet anders!

de jongste was heel hard gevallen op onze natuurstenen vloer, die kan ik dan niet laten liggen...

De oudste had mini plastic korreltjes over de vloer gestrooid die de jongste al gezellig in zijn mondje aan het stoppen was, stoffer en blik was geen optie!

En die buggy, hij is er zelf ingeklommen en het duwen ging heel makkelijk met mijn bovenarmen tegen me aan.

Weet je, als je lijf je (op dat moment!) niet terug fluit dan gaat het ook wel. Maarja, dus achteraf wel last van. De pijn valt nu errug mee moet ik zeggen maar de borsten voelen we vrij stevig (een beetje hard) aan. Ik kan ze bijv. ook niet tegen elkaar aan duwen (dat doet wel zeer dus) of beweging zit er ook niet in...

Ik wil hiermee niet mijn pc lastig vallen dat ik me zorgen maak, ik zal een weekje moeten wachten totdat ik op nacontrole ga. Zal dan ook meteen vragen of ik gladde of ruwe protheses heb, geen idee maar ik geloof ruw omdat ik dat geloof ik gezien heb op het eerste consult maarja.... heel zeker weten doe ik het niet.

Dus ik hoop dat volgende week mijn pc me een beetje kan geruststellen op diverse gebieden (grootte borst, inkapselen, wat ik nu al doe enzo) ben een heel vragenlijstje begonnen...

Bedankt voor jullie antwoorden al ben ik er wel een beetje van geschrokken. Morgen doe ik relaxed al blijft het raar dat je gewoon geen bij voelt bij "verboden" actie.

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ooow sorry, ik wilde je niet laten schrikken. Hoopte wel dat het tot je door zou dringen dat je heel voorzichtig moet zijn. Maar dat is wel over gekomen bij je. Ik begrijp het ook wel. Het is verdomde moeilijk met kleintjes in huis. Wat dat betreft had ik het ditmaal wat makkelijker. Ik heb bij mijn eerste bv ook niet de hulp gekregen die k nu had en was dus ook al te druk. Maar je komt er wel. Idd voel je het meestal goed aan wanneer je te veel hebt gedaan.

Ik herken me wel in jou omdat ik na mijn prothesewissel van 7 weken geleden heel ongelukkig voelde. Ik vond ze veel te klein en verschrikkelijk leleijk van vorm. Ik baalde er enorm van. Ze zaten te hoog en oogde vierkant. Ik heb die bezorgdheid met me meegezeuld en dat is zwaar zeker omdat je lichamelijk herstel er ook nog is. Maar, het forum hielp mij wel. Daarnaast moest ik geduld opbrengen. Ik heb me er al aardig doorheen geslagen. Nu jij nog.

Komt goed. We leven allemaal met je mee!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

He Pat,

Tja, schrikken... ik wist het zelf eigenlijk ook wel dat het niet goed was maar hoopte een beetje gerustgesteld te worden (zo van: oh, dat deed ik toen ook allemaal en het is allemaal goed gekomen of, als je geen pijn voelt kan het allemaal..., lekker naief zou je denken)

Vandaag hele dag alleen dus weinig doen. Ik vind het wel heel lastig hoor, wat mag ik nu wel, wat mag ik nu niet? Een stoel naar achter schuiven voel ik meer dan bijvoorbeeld even stofzuigen... das wel raar...

Maargoed, vandaag gewoon maar beetje rommelen en luieren. Gelukkig vannacht wel aan 1 stuk door geslapen want dat slapen op je rug blijft ook een ramp.

Ik ben nu wel meer blij met mijn nieuwe borsten hoor. Ze hadden wel even kunnen waarschuwen dat in het begin het resultaat tegenvalt en dat je pas goed resultaat ziet na een aantal weken maargoed, dat weet ik nu en ik heb al meer dan ooit te voren dus daar moet ik natuurlijk al blij mee zijn. Ik hoop straks ooit een push up BH aan te kunnen waardoor die gekke uitstekende botjes in mijn decolete wegvallen en ik iets laags uitgesneden aan kan doen. Dat doe ik dus nooit. Maargoed, gevulde bh's zijn voorgoed verleden zijn! En daarmee hebben we al een stuk gewonnen. Ook in een badpak zal ik me prettiger voelen en strakke kleding ook wel.

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benbenieuwd

Hoi

Wat een verhaal meis. Ik snap je gevoel echt. Balen dat het zo loopt. Maar zelf denk ik dat het wel meer wordt als je spier aan de nieuwe positie is gewend.

Ik had voor mijn BV bijna niets net zo als jou 75 aa. Bij mij is nu 160 cc ingegaan ronde eurosilecone voor de spier maar moest achter(lang verhaall) en ik wou echt geen volle B en hoop dat die van mij minder worden. Ik hoop dat je je gauw beter voelt en het resultaat wordt zoals je wilt! En anders terug gaan als je echt niet tevreden bent.

Ik vind wel dat ze met de dag groeien:) dag 5 gaat al hartstikke mooi vind ik

suc6 met je herstel

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hihi, zo heb vandaag echt de hele dag niks gedaan. Vind het wel heel knap van mezelf omdat er nodig gestofzuigd moet worden. Straks manlief even lief aankijken. Kom net mijn bed uitgerold, lekker hoor.

Tja, of ik ze groter vind. Dat lijkt wel zo. De linker meer dan de rechter. Hoop dat de rechter bijtrekt. Maar, die omvang met de centimeter he... die blijft gewoon hetzelfde! Heb me voorgenomen dat ik de definitieve maat pas over 3 maanden vaststel. Dan wordt de jongste 2 en kan ik mezelf trakteren op een mooi lingeriesetje. Waarschijnlijk wel pushup maargoed, fijn dat die er zijn!

Ik zal vanavond weer nieuwe foto's erop zetten (eerst nog maken) dan laat ik deze graag ter beoordeling aan jullie over!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.