Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Merel78

Hallo allemaal!

Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen de afgelopen tijd! Het gewone leven is echt nu definitief weer begonnen met werken, kinderen, huis, gezin etc. Ik doe gewoon alles weer en ben steeds minder met de boobs bezig, wel zo gezond lijkt me maar toch... jammer dat ik niet zo veel hier meer ben. Ook uit tijdgebrek! Ben dus niet met de stille trom vertrokken, lees nog altijd veel onderwerpen mee maar om te reageren red ik nu even niet.

Maargoed, ik heb weer nieuwe foto's geupload, van vandaag. Nog altijd wil de rechterkant niet heel erg mee doen en daar baal ik wel van. Ook omdat je het door de kleding best goed ziet.

Morgenochtend heb ik mijn 6 weken afspraak bij de chirurg, ben erg benieuwd wat hij ervan zegt allemaal. Moet ik die band blijven dragen, komt het nog goed, zijn er andere methodes etc. Ook nog steeds geen gevoel in d borsten, vind dat de littekentjes vrij rood blijven kijken en ik hoop dat ik snachs geen bh maar aan hoef, dat zou wel lekker zijn. Ook wil ik weten of ik (legaal) op mijn buik mag slapen. Zo nu en dan doe ik dat al wel maar als het ook officieel mag zou dat prettig zijn. Als ik de band heel strak draag voel k steken onder in mijn borst maar verder heb ik er nooit pijn aan o.i.d. Ze voelen eigenlijk heel erg echt aan en ze zijn super soepel. Kan ze alle kanten op duwen (nou ja... bij wijze dan he...) en ik hoop dat ik ook eens een andere bh mag gaan proberen, een pushup ofzo al lijkt me dat niet zo handig met die borst die nog steeds moet zakken dus dat zal wel niet.

Nou, hoop dat ik morgen nog een verslagje kan schrijven over mijn bezoek morgen aan de pc.

Nogmaals sorry dat ik niet zo vaak van me laat horen! Hopelijk wordt dat weer beter.

Liefs, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi allemaal,

Net terug van de pc... nou... in het najaar moet ik dus nog een keertje onder het mes!!!

Aan de ene kant baal ik ervan dat het niet op een natuurlijke manier gaat herstellen aan de andere kant ben ik blij dat ie er nog wat aan wil doen.

Waarschijnlijk komt er 50 cc extra in bij de rechter kant en wordt de borstplooi verlaagd rechts.

Mijn borstkas is niet symetrisch (door vroegere operaties aan pectus excavatum, zie eerste bericht bij voorstel topic) en doordat je het gaat uitvergroten zie je dat verschil veel sterker.

Op 9 september heb ik de volgende afspraak bij de pc. Dan weer naar de anesthesist enzo en dan weer een operatie, waars. eind september, begin oktober...

Mss vraag ik of ie links ook groter kan maken... maargoed, iedereen roept dat ik dat niet moet doen maar als ik op die manier toch die C cup kan krijgen?! Dat is toch een kans die je moet nemen lijkt me...

Dus... wordt vervolgt!

Wat een verhaal gaat het worden he?

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig Mereltje toch wat een verhaal.

Dit is je kans als je echt een C cup wilt moet je dat heel duidelijk maken aan je PC.

Het is echt niet fijn voor je dat je weer onder t mes moet, maar misschien krijg je toch je gewenste maat.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Tja balen inderdaad dat je nog een keer moet, maar aan de andere kant ook wel fijn dat het op te lossen is.

Ik zie trouwens wel heel veel verschil met je eerdere foto's, ze zijn echt een stuk groter. :D

Is het niet zo dat je nu links al een C cup hebt? Het lijkt er op de foto namelijk wel op!

Denk goed na hoor over ook links heropereren, je bent een fijn gebouwde meid...

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Heej Nina,

Toch ben ik erg blij met jou reactie. Iedereen roept dat ik van die linkerkant af moet blijven omdat ie goed is maarja... ik heb geen idee of dat een C is! Hoe meet je dat? Ik heb nogsteeds die sport bh's van Triumph aan, maat 70B. Ze zitten nog steeds gewoon goed. Het gaat me ook niet zozeer om de maat maar wat bij me past en ik heb het idee dat een maatje groter wel bij me past... Toen zei de pc dat 290 echt de max was... gaat er nu 50CC extra in de rechterkant! hoop ik niet dat ik scheef ga lopen, haha.

Ik zie helemaal niet op tegen de heroperatie hoor, dat schijnt ook niet zo spannend te zijn omdat de holte al gemaakt is. Ook die borstspier is al wat gewent. Denk dat ik een week nog vrij pak hiervoor incl. 2 weekenden, moet lukken om daarna weer te gaan werken. ik ben linkshandig dus gelukkig is het de rechterborst die opnieuw moet.

Ik ben superblij dat de chrirurg zei dat het te herstellen valt en dat ie niet zei dat ik er maar mee moest leven ofzo, zou ook nog kunnen! Het is dat ik alles vergoed heb gekregen dus heb ik het idee dat het ook wel een beetje anders is dan als je het zelf moet betalen en in een kliniek wordt geholpen, wellicht heb je dan wat meer te eisen. Ik heb het gevoel dat ik niks te eisen heb, alleen maar te vragen!

Maargoed, over 9 weken weer afspraak bij chirurg, dan ga ik weer de hele mallemolen in en wie weet hoe dan het resultaat zal zijn! Hihi, het is ook altijd wat he? Ik heb nog zeer veel vertrouwen in mijn pc (mijn moeder vroeg meteen of ie wel kundig was omdat ie dat niet meteen gezien had van dat asymmetrische borstkas enzo) en weet zeker dat ie er iets moois van kan maken.

Alleen die narcose he... die is echt vreselijk! Ik ga nu wel aangeven dat ik dus de eerste keer kotsmisselijk ben geweest en of hier preventief al iets aan gedaan kan worden. Ik kan 2 dagen niet eten me gewoonweg niet veroorloven omdat er dan al snel 2 kilo af is, die ik niet kan missen!

Ach, vind het wel spannend allemaal hoor! Eerst maar eens van de zomervakantie genieten en daarna zien we wel weer!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top dat je zo positief bent! :D

Weet je, misschien kun je bij de Hunkemöller eens een voorgevormde 70C aantrekken, dan zie je of ie links goed zit en dan heb je meteen

een beter beeld van hoe het er in kleding uitziet. Een sportbh valt toch echt heel anders, die pas ik ook nog wel in een 75C, maar een gewone

voorgevormde (dus niet push-up) bh heb ik echt een 75D of 70E van. Ik vind je linkerborst echt heel mooi geworden, maar je moet er natuurlijk

zelf blij mee zijn!

Nog een tip voor tijdens de komende periode, als je tenminste weer een gewone bh aan mag. Draag een voorgevormde bh die links

goed past en vul de rechterkant op met bijv. een klein kipfileetje, dan zie je het tenminste niet in je kleding of bikini. In een bikini zit

vaak een soort zakje, die kun je evt. openknippen en daar de kipfilet inschuiven, dan valt het helemaal niet meer op! Heb je geen kip

fileetjes meer, ongetwijfeld heeft iemand hier er nog wel 1 en kan die naar je opsturen. Ik weet niet zeker of ik ze nog heb (ik droeg

ze altijd), maar als je interesse hebt, zal ik zo eventjes voor je gaan kijken.

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Ik wilde, n.a.v. je eerste alinea, meteen al roepen: waar koop ik zo'n kipfile! Ik had namelijk stoffen voorgevormde kussentjes die je niet zo aan gort kon knippen en inmiddels zijn die al naar de vuilnisbelt toe! Mocht je nog een kipfileetje voor mij hebben om de aankomende 3 maanden te overbruggen dan houd ik me van harte aanbevolen! Wat lief van je! ik ga zeker eens een bh passen, ik weet ook niet of een sport bh nog erg van nut is nu voor mij. Ik moet doe band inprincipe nog wel omhouden maarja, dat vind ik wel en beetje vreemd omdat er nu toc hwat aan gedaan gaat worden op een andere manier... Maargoed, als die ene tiet nu in een C past, hihi, we zullen we zien! Mijn nieuwe doel is nu om 2 gelijke borsten te krijgen! En daarna zien we wel welke maat bh ik moet kopen. ben al blij dat ik nu 2 mooie sport bh's heb joh, hihi.

Maar, zo ben je wel een jaartje zoet ermee! ;-)

Doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha! :3:

Ik ben meteen naar boven gelopen en heb ze gevonden! Ik heb zelfs 2 maten, ideaal! Zal ik er van ieder 1 opsturen?

Als je me een pb'tje stuurt met je adres, dan gooi ik ze morgen op de post heb je ze vrijdag als het goed is in huis!

Ik heb ze ooit bij Wehkamp besteld, maar ze kosten nog wel 35 euro ofzo, da's natuurlijk zonde, want ik ga ze toch niet

meer gebruiken! Ik ben heel benieuwd wat voor BH je nu links past, ik denk echt dat het een 70C is, maar is natuurlijk

lastig in te schatten op de foto.

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Pff wat jammer dat je terug onder 't mes moet! Maar wel mooi dat je positief blijft inderdaad.

Ik moet wel zeggen dat uw linkerborst wek stukken groter is dan in 't begin hoor, een groot verschil vind k!

Ik zou inderdaad is proberen uitzoeken welke cup die juist heeft.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Nina,

Heb in pb al gegevens gestuurd, ook vanuit hier harstikke bedankt voor je moeite! Ben erg benieuwd of het de 4 maanden tot de nieuwe rechterkant kan overbruggen!

@johanna: tja, wel jammer aan de ene kant maar aan de andere kant heel blij dat het te herstellen valt! Hier kon niemand iets aan doen en dat het opgelost kan worden vind ik al super!

Idd wel verschil door het flinke indalen wat die linker goed gedaan heeft, als die rechter dan straks ook goed is dan ben ik ook wel nieuwsgierig naar het eind resultaat in een gewone bh. Draag nu sportbh's, heb er maar 2, wissel elke dag af en die zitten prima. Heb ook nog niet veel interesse in een nieuwe bh kopen omdat dit nog niet het gewenste eindresultaat is!

Ohja, ik kreeg weer nieuwe siliconenmatjes mee. Hele luxe hoor, met een speciale wasgel voor de pleisters erbij! Nou nou, die verzekering zal blij met mij zijn, hihi. Mijn man zei al: jij bent de laatste in Nederland die het vergoed heeft gekregen, met al pleisters, heroperatie, consulten... Die lopen leeg op jou! Ach, ik betaal elke maand braaf 125 euro ofzo aan premie, als ik dat neit hoefde te betalen dan had ik met zo;n 3 jaar sparen het ook wel bij elkaar gehad denk ik ;)

Nee hoor, voordat ik scheve gezichten krijg: er was een zeer geoorloofde reden dat ik het vergoed heb gekregen!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey merel,

Jeetje wat een ontwikkelingen allemaal bij jou! Stuur me even je ww? Ik kon voordat je er een wachtwoord op had gezet nog bij je kijken. Is al een tijdje gelden dus. Ben benieuwd! Maar zeker nu. Wat een verhaal! Ik heb even meegelezen, weinig tijd gehad de laatste dagen.

Vind het wel heel stoer dat je er zo positief tegenover staat gelijk. Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Pat!

Ww heb je inmiddels. Tja, jammer dat het met de borstband niet goed is gekomen maar ik ben alleen maar blij dat er nog iets aan gedaan kan worden. Vond de eerste operatie ontzettend meevallen (op de narcose na dan, vooral de misselijkheid erna). Dus als ik nu nog een keertje moet vind ik niet erg, kan er ook nog wel bij!

Ik heb nog even jou foto's bekeken. In het begin idd super hoog en een bolle bovenkant maar dat is echt helemaal goed gekomen!

Draag je nog die band of is dat nu niet meer nodig?

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Wat een verschil met het begin!!!!!!!! :101: Wat gaaf! Wie had dat gedacht? Ze zijn echt gegroeid! Het lijkt er idd op dat je opnieuw onder het mes moet. Dat is wel heel heftig! Aan de andere kant, je wilt dat het helemaal goed komt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. Maar Nina zei geloof ik dat ze dacht dat je andere borst wel al een c-cupis. Lijkt mij ook. Ik vind ze nu al prachtig. Wat een mega-verschil! Leuk!

Succes de komende tijd. Vwb het dragen van de band, is nog steeds de moeite waard omdat de prothese nog wel verder in daald. Totdat je opnieuw kunt is het wel fijn dat het nog wat gelijker komt te hangen.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en dan rekt de onderkant van je borst ook alvast wat meer op (denk ik...), dus

ben je straks meteen al een stapje verder! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hahaha! Ja, wat een verschil he? Wie had dat gedacht! Blijft jammer dat ze ongelijk zijn, haha maar daar zal ik nu over ophouden! Ik ga nu snachts de band dragen zonder bh, hopelijk heeft dat nog wat effecte dan hoeft die borstplooi ook niet zo heel erg verlaagt te gaan worden denk ik en ziet het er de komende maanden nog een beetje netjes uit want ook door (strakkere) kleding heen zie je wel het verschil helaas.

Bedankt voor je opbeurende berichtje!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik moet bijn aop vakantie en lees nog snel ff je topic wat een verhaal zeg.

Ik vind het super van je dat je je zo goed houdt!

Het is nu gewoon een kwestie van overbruggen tot de heroperatie.

Stuur mij aub ook een PB met je adres dan stuur ik je die bh's toe waar ik t over had. Mijn gok is dat die zeker aan de linkerborst prima zitten.

Heel veel sterkte liefs,

Tietie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Ja, het is een heeeeeeel goed idee enkel de band te dragen voorlopig. Stom dat ik daar niet gelijk mee kwam. Ik heb nota bene zelf de opdracht gekregen van mijn arts om direct zonder bh te blijven lopen met enkele de band en dit zo lang mogelijk. Heb dit 7 weken dag en nacht gedaan en ben zo gelukkig met het resultaat! Juist omdat mijn beiden borsten zo hoog zaten was een bh dragen het domste wat ik kon doen. Nu is het voor jou enkel je ene borste, maar ik denk dat het je zeker gaat lukken het een stukje naar beneden te krijgen nog. Doen dus.

Succes meis! :116:

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat!

Je hebt het al eerder aangegeven hoor! een aantal weken geleden. Alleen wilde ik dat ook even overleggen met mijn pc. Ik draag nu zonder BH de band, wie weet werkt het nog!

Bedankt voor je tip in ieder geval!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

O ja, zie je, ik dacht al, wat dom van mij... :blush: en? Was je pc het er mee eens? iig goed dat je het nu doet zo. Het helpt je altijd wel een stukkie. Ik blijf ze wel al errug mooi vinden qua grootte. Ik denk dat bij jou het verschil van alle meiden het grootst is qua groei. Echt Amazing! :rolleyes:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pat,

Nou over dom gesproken: ik ben dat dus vergeten te overleggen met mijn pc! Dus nu loop ik gewoon 24 uur per dag zonder bh, met band. Ik moet zeggen dat op de een of andere manier die band best veel steun geeft, ook zo zonder bh. Kijk, rennen, springen en dansen zal ik zonder bh niet moeten doen maar was ik ook niet van plan.

Ze zijn inderdaad op het oog wel groter geworden al blijft die bovenomvang 80 cm, dat vind ik wel vreemd. En op de foto lijkt het wel wat maar zo met kleding aan vind ik het matig hoor. Ik zou best een volle C cup willen hebben... ik weet niet of ik het durf te bespreken met de pc, zoals ik al eerder schreef: ik heb het gevoel dat ik minder te eisen heb dan dat je in een kliniek wordt geholpen en zelf betaald voor de behandeling.

Maargoed, over 9 weken vervolgafspraak en eer dat ik dan geholpen ga worden... wel jammer maar het is niet anders. Hopelijk doet die band nog wat, scheelt weer een plooi verlagen misschien. Heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat eigenlijk? Heb ik helemaal niet naar geinformeerd!

Groetjes! Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo... kom ff hier kledderen haha!

Jeetje meis, wat een verhaal! Ik moest ook ff bijlezen hier, maar zag vandeweek in je album al staan, dat je onder het mes moet weer! Hopelijk werkt de band nu nog ff goed, dan is het mss niet nodig..? En anders is het niet anders!

Ik kan me voorstellen, dat je nu je dan toch weer geholpen wordt, twijfelt over alsnog die C-cup. Ik zou hetzelfde hebben, hoor! Maar ik moet je wel zeggen, dat je borsten echt giga veranderd zijn! Ze zijn echt zo mooi naar voren gekomen! Echt mooi vol hoor! Zo zie je maar hoe sterk het veranderd in die weken!

Ik denk, dat je het gewoon aan de pc moet voorleggen, ook al heb je het gevoel, dat je geen eisen mag hebben nu! Wie weet?

Ik heb wel eens gelezen over plooi verlagen, maar hoe het werkt? Géééén idee!

Liefs, Trici xXx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej lieve mensen,

Nou, ik ben er uit hoor: ik ga toch vragen aan de pc of ie niet toch die gewenst C cup wil maken... nee heb ik, ja kan ik krijgen. Waarom zou ik het niet vragen? De kans is heel groot dat ie zegt dat ie die linker kant niet open gooit (want: wordt niet vergoed, is al goede maat, kan niet meer in, etc etc) maar: wie niet waagt, wie niet wint. Ik ga het gewoon vragen of er daar ook wat meer in kan. Als ik zo kleding aan heb dan vind ik mijn borsten maar minimaal hoor, het went echt zo ontzettend snel maargoed, heb ze nooit groot genoeg gevonden, vanaf begin af aan al niet. Als ik een gevulde of voorgevormde bh aan doe dan zal het vast wel lijken op wat ik wil hoor, maar: IK WIL DAAR JUIST VAN AF!!! Ik wil geen gevulde bh's meer, ik wil normale bh's dragen en ook in een badpak moet het er leuk uitzien. Dat is toch niet teveel gevraagd lijkt me.. dus: ik ga er wel gewoon voor, hopelijk wil ie er wat extra's bijdoen en hoeveel dan? Geen idee, hopelijk heeft de pc daar een goed idee bij...

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.