Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Even ter correctie: die 50cc die in mijn handtekening stond was in de eerste instantie gezegd door mijn pc in juli. Nu bij de afspraak van 9-9 wordt het waarschijnlijk allemaal anders. Hoeveel het dan gaat worden is helemaal afhankelijk van een aantal factoren te weten: de prothese kan niet breder worden dan 11,5 cm dus moet hoger profile in, welke prothese het dan moet zijn (cc's) gaan de heren pc's met elkaar overleggen.

Natuurlijk ga ik nu meteen voor rond de 400 cc, ik heb begrepen dat je een cup omhoog gaat per 125-150 cc dus als ik van B naar C wil moet het inderdaad minstens 100 cc meer worden om dr wat extra's aan te zien toch? Vind het allemaal super spannend en net of ik weer voor de eerste keer een bv onderga. Maar, dan deze keer heb ik al wel iets en voel ik me niet zo plat als eerst met mn AAA. Al met al gaat het hele circus een jaartje duren maximaal dan hoop ik.

Op 9 januari van dit jaar zat ik bij de huisarts en op 19 januari eerste consult pc. Begin maart akkoord verzekering en toen ging het allemaal heel snel! Nou nog een beetje de vaart dr in houden want nou is het leuk als het voro de feestdagen ook allemaal klaar is he. We hoeven nu niet meer in badpak in ieder geval, haha!

Ik houd jullie op de hoogte en harstikke bedankt voor jullie reacties! Ik kom niet meer zoveel op het forum (oeps, sorry) maar lees nog wel zo nu en dan mee en reacties hier vind ik echt super!

Groetjes,

MErel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi merel

je hebt goede vooruitzichten, daar kun je vast weer goed mee leven, plus het voordeel dat je een voorproefje hebt gehad en nu beter kan bepalen hoeveel cc je wilt. maar goed, dat mag ook wel na zo'n heftig jaar, kan me voorstellen dat je niet altijd happy bent geweest, om het maar zachtjes uit te drukken.

wat ik niet helemaal snap (misschien heb je het al ergens geschreven, maar ik vergeet ook dingen!) is: had dit bij de eerste operatie voorkomen kunnen worden. met andere woorden, heeft de pc een inschattingsfout gemaakt? dit ivm borstplooien. kom je in veghel op een wachtlijst te staan of kun je op een redelijke termijn de ingreep plannen?

als ik dit al eerder gevraagd heb excuses. mijn moeder (die overigens erg positief reageerde op mijn bvaankondiging), is operatievpk, zei nog tegen mij dat ik ervanuit moest gaan dat een operatie in 95% van de gevallen slaagt, die overige 5% moest ik wel rekening mee houden.

ik denk dat jij je aardig kranig hebt gehouden het afgelopen jaar. ik hoop voor jou dat de verzekering alles vergoed, als zijnde een soort smartegeld voor al het leed.

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaat!

bedankt voor je berichtje en geen probleem dat je dingen vergeet maar ik weet ook niet eens of ik er al ooit antwoord op heb gegeven ;-)

Ze hadden die borstplooi niet kunnen voorzien bij de eerste operatie. Er is nogal geknoeid aan mijn borstkas toen ik 6 was (geopereerd aan een pectus excavatum) waardoor de boel niet helemaal klopt bij mij. Als je het dan gaat uitvergroten gaat het extra opvallen. De protheses zaten in het begin nog heel hoog en je zag dan nog niet het effect van als ze op hun plek zitten.

Ik ben allang blij dat ze het willen herstellen hoor en dat ik (cross my fingers!) ook alsnog een C cup krijg. Ik noem het een geluk bij een ongeluk. Als die borstplooi wel goed was geweest had ik het hier mee moeten doen. Alles beter dan AAAA maar als je het dan toch laat doen, dan meteen goed toch? De operatie is opzich helemaal goed verlopen, geen complicaties en snelle genezing alleen die plooien zitte nu dus niet gelijk, zat het al niet maar nu extra zichtbaar helaas. Ach, het wordt hersteld. Dit jaar gaat dat nog wel gebeuren. Ze hebben geen wachtlijsten bij het zkh en ik kan zelf niet in oktober dus waarschijnlijk wordt het november, voor de feestdagen moet het dan gepiept zijn! De verzekering melde mij dat ze waarschijnlijk eind volgende week al bericht terug geven, ik heb gelukkig een super goede verzekering die super snel reageerd, snel uitbetaald en veel vergoed. We betalen ons dan ook blauw elke maand maar dat is het dubbel en dwars waard!

Hopelijk zo een beetje uitgelegd? Groetjes! Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, vergeten en vergeven, haha! Maar toen was de hechttechniek echt een stuk minder hoor, dat vind ik wel heel jammer maarja, zonder die operatie had het er ook niet uitgezien.

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

even een klein nieuwtje. Tis maar een kleintje maargoed, toch eentje ;)

Ik was zo nieuwsgierig wat mijn bh maat nu eigenlijk is, niet dat het veel uit maakt maargoed, ik wilde wel eens weten wat de lingeriezaak zegt. Dus ik naar de hunkemuller en gevraagd of ze ook e.e.a. kon opmeten. Alleen de omvang, de cup verschilt vaak per bh, ligt eraan wat je wil, vullinkje, push-up, voorgevormd, beugel etc. Oh, wist ik veel, tis ook al eeuwen geleden dat ik bh's had gekocht en dan waren het voedingsbh's.

Nou, die omvang wist ik (dacht ik) dat is 70. Ze vroeg of ik iets leuks gezien had. Nou dat had ik. Een leuk wit bhtje met een super lief bandje met bloemetjes. Heel simpel maar schattig. Die hadden ze vanag 70. Ik een B in het pashokje meenemen en de mevrouw kwam even kijken. Die vond dat de borst aan de zijkant een beetje uitpuilde en dat mijn tepel maar net erin ging dus ze adviseerde een C te proberen! Whow, had ik niet verwacht. Dus ik een 70C aandoen en die zat idd een stuk beter. Maar, de sluiting moest op zijn strakst en eigenlijk moet je hem op z'n lost kopen zodat, als de bhnog wat uitlubberd, je hem wat strakker kan doen. Maarja, helaad verkochten ze geen 65 omvang wat dan zou beter zijn volgens de verkoopster. maarja, ze hadden alleen een 65AA, Laat ik die nou net niet (meer!!) passen! Hihi.

Nou, het viel me dus wel mee die 70C maar dan vind ik een C cup maar kleintjes eruit zien hoor! Als de pc het ook al schatte op een kleine B dus ik houd het maar even zo hoor en ik zie wel wat ze dr van willen maken! Een maatje groter mag echt nogsteeds van mij en dit witte bhtje viel ook niet zo groot volgens de mevrouw. Heb hem overigens niet gekocht, tja als ik over 2 maanden weer onder t mes ga dan zou het zonde zijn als ik hem maar 2 maandjes aan kon toch?

We doen het tot die tijd maar met 2 sport bh's (70B) en 2 bhtjes (70B) met een vullinkje erin (en dan ziet het er toch al een stuk beter uit!) die ik (heeel lief!!!) van Tietie opgestuurd heb gekregen. Ze waren haar te klein geworden, hahahaha.

Dussss. dat was weer even een borsten update van mij, hihi.

Doei doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel.

ik denk dat de PC nooit van uit gaat op een omvang van 70. maar meer op een 75 of 80. ik heb uit eindelijk ook volgens de PC en C maar met omvang 80. maar er is het zelfde als een 70 E (die ik nu heb). Dus de 70 C is een 75 B , maar inderdat is leuk dat ze je een C adviseren. het wort alleen maar mooi toch?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pas echt geen omvang 75, dan flubbert de bh om me heen, en met een B is hij toch wat te klein. Dus ik weet niet of dat wel altijd op gaat dat 65C een 70B of een 75A is. Want waarom zouden ze dan uberhaupt al die verschillende cupmaten maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pas echt geen omvang 75, dan flubbert de bh om me heen, en met een B is hij toch wat te klein. Dus ik weet niet of dat wel altijd op gaat dat 65C een 70B of een 75A is. Want waarom zouden ze dan uberhaupt al die verschillende cupmaten maken?

Ik heb dat ook hoor Merel, bij mij gaat dat ook niet op. Ik heb nu 80D en als ik nu 85C pas dan is de cup gewoon echt te klein.

Dus het gaat inderdaad niet altijd op.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk dat het meer gaat om het volume oid, als je het vast zou houden ofzo haha dat 75B dan hetzelfde is als 70C, maar inderdaad, er worden bh's gemaakt in alle soorten en maten. Dus je kunt het gewoon niet 100% als hetzelfde zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Tja, ik kon het niet laten dus heb mijn verzekering gebeld. Op dit moment wordt hij beoordeeld de aanvraag, ze hadden hem dus binnen en ik kon begin volgende week een antwoord verwachten. Om e.e.a. lekker vlotjes te laten verlopen heb ik voor aankomende woensdag meteen maar weer een nieuwe afspraak gepland bij de pc om 10.10 uur. Gelukkig is de cosmetische pc erweer dus ik heb bij hem een consult. Ben ook wel benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft en of hij concreet kan zijn met aantal cc's enzo. Dus, even een updatetje als is het niet veel.

Doei doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Pffff jij geeft me nog hoop!!Je dames zien er errug mooi uit :101: En ik moet Trici gelijk geven ......Merel als je mijn foto's hebt gezien weet je wat ik bedoel, net als bij jou heb ik ook een verschil in mijn rechter en linkerborst,en net als bij jou zag ik ook in het begin "waar is die 280cc gebleven?"Maar het komt goed dat zie ik wel, mijn ww stuur ik je toe....

groetjes Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Heb toch maar weer foto's in mijn album gezet van vandaag. En, pff, dan valt mij het verschil toch wel ff op hoor! Ik had nooit gedacht dat het zo erg was omdat het zo niet heel erg opvalt met kleding en een bh met een vullinkje. maar als je de foto's ziet dan is een heroperatie echt geen overbodige luxe! Kijk en oordeel zelf zou ik zo zeggen.

Dus, als ze beide leuk waren ingedaald dan was er ook niks aan de hand denk ik, had ik een leuk c cupje gehad en zag het er mooi uit maar nu zie je echt 2 heeeel verschillende borsten!

Als je het gezien hebt en je hebt een mening: drop hem hier neer want daar ben ik natuurlijk ook wel benieuwd naar!

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Heb toch maar weer foto's in mijn album gezet van vandaag. En, pff, dan valt mij het verschil toch wel ff op hoor! Ik had nooit gedacht dat het zo erg was omdat het zo niet heel erg opvalt met kleding en een bh met een vullinkje. maar als je de foto's ziet dan is een heroperatie echt geen overbodige luxe! Kijk en oordeel zelf zou ik zo zeggen.

Dus, als ze beide leuk waren ingedaald dan was er ook niks aan de hand denk ik, had ik een leuk c cupje gehad en zag het er mooi uit maar nu zie je echt 2 heeeel verschillende borsten!

Als je het gezien hebt en je hebt een mening: drop hem hier neer want daar ben ik natuurlijk ook wel benieuwd naar!

Groetjes!

Merel.

Hoi Merel,

Ik heb net nog even naar jouw foto's gekeken en op zich zijn het allebei mooie borsten vind ik. Het is alleen erg jammer dat ze niet evengroot zijn, zit best wat verschil in inderdaad en ik kan me voorstellen dat je je daar wel aan stoort. Gelukkig weet je inmiddels dat het allemaal goedkomt, moet een goed gevoel geven...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel

ik heb ook nog even gekeken, denk dat het duidelijk is..... meen toch op foto voor bv wel te zien dat de ene borstplooi iets lager zit. het wordt wel heel erg uitvergroot door die vergroting.

wanneer weet je het van de verzekering?

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

mentor type 332 cpg

ik zou zeggen, google vooral veel als je bij iemand soort protheses vindt in topic of handtekening, dan kom je ook al stuk verder.

bij mentor moet je naar beneden scrollen en vind je allerlei maten

breedte van je borst is belangrijk, hoogte bovenpool etc

zie dat je alles al gevonden hebt, ga je ff lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Nou verzekering gebeld, mooi balen hoor, ze wilden nog een eigen verklaring hebben. Was de eerste keer ook dus dat valt te verwachten. Heb verhaaltje getypt, vanavond even mailen samen met de link voor foto's:

Geachte heer/mevrouw,

Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met de medische afdeling van de ............ om te vragen of de aanvraag die het ziekenhuis had ingediend was goedgekeurd, kreeg ik te horen dat er meer informatie van mijn kant nodig was en foto’s. Dit was uiteraard een teleurstelling voor mij omdat ik e.e.a. nu toch graag achter me wil kunnen laten maar ik begrijp het uwerzijds natuurlijk ook en daarom langs deze weg mijn toelichting over het hoe en waarom van een heroperatie.

In mei 2009 ben ik geopereerd aan een borstvergrotende operatie. Een droom die uitkwam!! Ik was echt super gelukkig dat dit eindelijk ging gebeuren.

De operatie zelf was goed verlopen en ik voelde me snel weer beter. Echter was het resultaat zeer teleurstellend.

Nadat de protheses ingedaald waren was er duidelijk te zien dat 1 prothese ontzettend achterbleef. De borsten hebben een gigantisch verschil wat betreft hoogte en ook de grootte wijkt daarom erg af en heb ik 2 heel verschillende borsten.

Wat ik begrepen heb van de chirurg is dat mijn borstkas asymetrisch is, dat komt door de operatie aan de pectus excavatum bij 6 jarige leeftijd. (Voor meer informatie hiervoor verwijs ik u graag naar mijn eerste brief aan u begin dit jaar voor de aanvraag van een borstvergrotende operatie). Op het moment dat je dat gaat uitvergroten komt dit verschil pas goed naar voren.

Dit valt gelukkig wel te herstellen! Ik heb maanden een speciale borstband gedragen die de protheses naar beneden moest drukken en alles gedaan en gelaten om een heroperatie te voorkomen. Helaas werkte dit allemaal niet en is de oplossing een heroperatie. Wat was ik blij toen ik hoorde dat het wel hersteld kon worden! Als ik het goed begrepen heb dan kan de borstplooi verlaagd worden van de ene borst en de andere borstplooi iets verhogen. Er moeten dan iets andere protheses gebruikt worden om het mooiste resultaat te behalen.

Voor medische uitleg hierover wil ik u toch graag terugverwijzen naar de plastisch Chirurg, Drs. B. Rysavy van het Bernhoven ziekenhuis te Veghel. Te bereiken onder nummer 0413-............

Het is natuurlijk niet niks om weer “onder het mes” te moeten want er zijn toch weer 6 herstel weken etc. Maar ik wil nu zo graag dat alles helemaal goedkomt en ik er echt van kan gaan genieten. Het is een extra hindernis die ik moet nemen om uiteindelijk tot het gewenst resutaat te komen maar dat heb ik er graag voor over. Als het dit jaar nog hersteld kan worden dan kan ik 2009 achter me laten als een roerig enerverend jaar waarnaar ik tevreden terug kan kijken. Ik merkte meteen al na de eerste operatie dat ik me anders voelde, zekerder. Helaas was het verschil, na de indaling van de protheses, snel te zien en hoopte ik nog erg dat dit bij zou trekken na hulp van een borstband etc. Een heroperatie geeft wel moed om nog even zo door te gaan want er zijn al enkele maanden verstreken met deze “nieuwe” borsten die niet het gewenste resultaat gaven.

Ik hoop dan ook dat ik snel iets van u mag vernemen. Bijgaand treft u een link aan met een online fotoalbum waarin foto’s staan van mijn borsten na de borstvergrotende operatie in mei 2009.

Ik verblijf u met vriendelijke groeten,

Merel........

...............

.................

...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Nou verzekering gebeld, mooi balen hoor, ze wilden nog een eigen verklaring hebben. Was de eerste keer ook dus dat valt te verwachten. Heb verhaaltje getypt, vanavond even mailen samen met de link voor foto's:

Geachte heer/mevrouw,

Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met de medische afdeling van de ............ om te vragen of de aanvraag die het ziekenhuis had ingediend was goedgekeurd, kreeg ik te horen dat er meer informatie van mijn kant nodig was en foto’s. Dit was uiteraard een teleurstelling voor mij omdat ik e.e.a. nu toch graag achter me wil kunnen laten maar ik begrijp het uwerzijds natuurlijk ook en daarom langs deze weg mijn toelichting over het hoe en waarom van een heroperatie.

In mei 2009 ben ik geopereerd aan een borstvergrotende operatie. Een droom die uitkwam!! Ik was echt super gelukkig dat dit eindelijk ging gebeuren.

De operatie zelf was goed verlopen en ik voelde me snel weer beter. Echter was het resultaat zeer teleurstellend.

Nadat de protheses ingedaald waren was er duidelijk te zien dat 1 prothese ontzettend achterbleef. De borsten hebben een gigantisch verschil wat betreft hoogte en ook de grootte wijkt daarom erg af en heb ik 2 heel verschillende borsten.

Wat ik begrepen heb van de chirurg is dat mijn borstkas asymetrisch is, dat komt door de operatie aan de pectus excavatum bij 6 jarige leeftijd. (Voor meer informatie hiervoor verwijs ik u graag naar mijn eerste brief aan u begin dit jaar voor de aanvraag van een borstvergrotende operatie). Op het moment dat je dat gaat uitvergroten komt dit verschil pas goed naar voren.

Dit valt gelukkig wel te herstellen! Ik heb maanden een speciale borstband gedragen die de protheses naar beneden moest drukken en alles gedaan en gelaten om een heroperatie te voorkomen. Helaas werkte dit allemaal niet en is de oplossing een heroperatie. Wat was ik blij toen ik hoorde dat het wel hersteld kon worden! Als ik het goed begrepen heb dan kan de borstplooi verlaagd worden van de ene borst en de andere borstplooi iets verhogen. Er moeten dan iets andere protheses gebruikt worden om het mooiste resultaat te behalen.

Voor medische uitleg hierover wil ik u toch graag terugverwijzen naar de plastisch Chirurg, Drs. B. Rysavy van het Bernhoven ziekenhuis te Veghel. Te bereiken onder nummer 0413-............

Het is natuurlijk niet niks om weer “onder het mes” te moeten want er zijn toch weer 6 herstel weken etc. Maar ik wil nu zo graag dat alles helemaal goedkomt en ik er echt van kan gaan genieten. Het is een extra hindernis die ik moet nemen om uiteindelijk tot het gewenst resutaat te komen maar dat heb ik er graag voor over. Als het dit jaar nog hersteld kan worden dan kan ik 2009 achter me laten als een roerig enerverend jaar waarnaar ik tevreden terug kan kijken. Ik merkte meteen al na de eerste operatie dat ik me anders voelde, zekerder. Helaas was het verschil, na de indaling van de protheses, snel te zien en hoopte ik nog erg dat dit bij zou trekken na hulp van een borstband etc. Een heroperatie geeft wel moed om nog even zo door te gaan want er zijn al enkele maanden verstreken met deze “nieuwe” borsten die niet het gewenste resultaat gaven.

Ik hoop dan ook dat ik snel iets van u mag vernemen. Bijgaand treft u een link aan met een online fotoalbum waarin foto’s staan van mijn borsten na de borstvergrotende operatie in mei 2009.

Ik verblijf u met vriendelijke groeten,

Merel........

...............

.................

...............

Hoi Merel,

Vervelend voor je dat het allemaal nog langer gaat duren maar er is nog geen afwijzing dus het kan allemaal goedkomen nog.

De brief is netjes en duidelijk, ik ben benieuwd hoe de reactie hierop zal zijn.

Succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik ben het helemaal met Kelly eens,er is geen duidelijke nee gegeven,dus je gaat er nog steeds voorJOU DROOM!!!

Ben heel benieuwd naar een antwoord van hen,

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal!!

Oh, ik ben zo in feeststemming vandaag!!! Whoehoe!!!! Vandaag naar de chrirurg geweest, de cosmetisch die weet hoe je mensen echt mooier moet maken. Nou, ik heb dus ook een soort gat boven mijn borsten en 2 uitstekende botjes in mijn decolete waardoor ik altijd kleding dag hooggesloten zit, draag. Ik heb dit aangegeven aan de chirurg.

Ohja, eerst gezegd dat Mentor meer opties heeft dan Mcghan, was ie het mee eens wilde ook kijken maar de 333 serie die ik voorstelde met hoge projectie raadde hij af. Deze heeft veel te harde inhoud en je borsten voelen dan keihard aan, niet de bedoeling.

Maar, hij wilde wel e.e.a. ff zien en vond dat gat idd ook niet mooi. Hij had het erover dat je dan hoge protheses moest nemen, van 14 cm hoog minimaal. Als je dan in het mentor boekje gaat kijken dan zijn die protheses 600 cc, HAHAHAHA> Dat gaat hem niet worden natuurlijk MAAR.... En nou komt ie... :-)))))))

Ik krijg protheses die OP MAAT GEMAAKT WORDEN!!!!! WHOEHOE!!!!!

Een mannetje van Mentor (de mentorman zoals mijn pc noemde, haha!) die komt naar het zh toe om mij te gaan meten enzo en dan worden er prothese voor mij speciaal gemaakt! Dus dan is het gat wel en de gewenste maat die ik wl, waarschijnljk een goede C of mss een D als dat bij mij staat. JOEPIE!!!!

Ik vroeg wel ff of de verzekering dit allemaal wel ging vergoeden, tja... Nou zei mijn pc, als je het goed dan moet je het goed doen. Ja, daar ben ik het mee eens maar wie gaat dat betalen? Dus dat is nog ff afwachten, gelukkig bonus op mn werk gekregen, haha. Maargoed, we zien wel.

Ben echt zo super gelukkig dat het dus allemaal helemaal goed gaat komen en dat ik een soort reconstructie krijg en er speciaal op maat gemaakte protheses worden gemaakt voor mij!!

Dus, tot zover een update van een supergelukkig mens!

XX Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal!!

Oh, ik ben zo in feeststemming vandaag!!! Whoehoe!!!! Vandaag naar de chirurg geweest, de cosmetisch die weet hoe je mensen echt mooier moet maken. Nou, ik heb dus ook een soort gat boven mijn borsten en 2 uitstekende botjes in mijn decolete waardoor ik altijd kleding draag hooggesloten zit, draag. Ik heb dit aangegeven aan de chirurg.

Ohja, eerst gezegd dat Mentor meer opties heeft dan Mcghan, was ie het mee eens wilde ook kijken maar de 333 serie die ik voorstelde met hoge projectie raadde hij af. Deze heeft veel te harde inhoud en je borsten voelen dan keihard aan, niet de bedoeling.

Maar, hij wilde wel e.e.a. ff zien en vond dat gat idd ook niet mooi. Hij had het erover dat je dan hoge protheses moest nemen, van 14 cm hoog minimaal. Als je dan in het mentor boekje gaat kijken dan zijn die protheses 600 cc, HAHAHAHA> Dat gaat hem niet worden natuurlijk MAAR.... En nou komt ie... :-)))))))

Ik krijg protheses die OP MAAT GEMAAKT WORDEN!!!!! WHOEHOE!!!!!

Een mannetje van Mentor (de mentorman zoals mijn pc noemde, haha!) die komt naar het zh toe om mij te gaan meten enzo en dan worden er prothese voor mij speciaal gemaakt! Dus dan is het gat wel en de gewenste maat die ik wl, waarschijnljk een goede C of mss een D als dat bij mij staat. JOEPIE!!!!

Ik vroeg wel ff of de verzekering dit allemaal wel ging vergoeden, tja... Nou zei mijn pc, als je het goed dan moet je het goed doen. Ja, daar ben ik het mee eens maar wie gaat dat betalen? Dus dat is nog ff afwachten, gelukkig bonus op mn werk gekregen, haha. Maargoed, we zien wel.

Ben echt zo super gelukkig dat het dus allemaal helemaal goed gaat komen en dat ik een soort reconstructie krijg en er speciaal op maat gemaakte protheses worden gemaakt voor mij!!

Dus, tot zover een update van een supergelukkig mens!

XX Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.