Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Ohja, sorry, links liften, rechts zo houden, heb het idd door elkaar gegooid.

Nee 12 cm breed x 16 cm hoog bestaat dus helaas niet.

Ohja, was trouwens ook bij de anesthesist geweest. Ze gingen wat aan de misselijkheid doen, ik had vorige keer eigenlijk moeten blijven een nacht, met zulke extreme misselijk had ik niet naar huis gemogen, tja, tis al gebeurd he en ik wilde ook perse naar huis toe. VErder geen bijzonderheden, ohja, ze gingen nu mss mijn armen wel op tafeltjes/plankjes leggen. Vorige keer hingen die aan de zijkant van de operatietafel waardoor ik een rot gevoel in mijn armen heb gehad een aantal dagen, niet fijn! Dus dat ging ook veranderd worden gelukkig.

Nu nog bij bureau opname vragen of het anders kan m.b.t. je moeten melden en uiteindleijk geholpen worden Vorige keer zat hier 2 uur tussen, beetje belachelijk dat je zo lang moet wachten toch?

Doei doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

sorry dat ik je blijf lastig vallen hierover... ook niet bij de mcghan? daar hebben ze toch vanalles LM, FM, FF, die FF zit daar niks bij van jouw gading

ff kijken, die van mij zijn vlgs mij 13 cm breed 15 hoog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal,

Vanochtend bij de pc en mentor man geweest. Hmmm, had me er meer van voorgesteld dan het uiteindelijk was maargoed, waar zal ik eens beginnen.

Dit wordt het in ieder geval:

Mentor 333

334-1204

430 cc

Breed: 12.0 cm

Hoog: 12.5 cm

Projectie: 6.0 cm

Meer zal het nooit kunnen worden, ze smokkelen al een halve centimeter. Mijn borst is 12,5 cm breed, eigenlijk moet er dan 11,5 cm prothese is. Nu een halve centimeter extra om zo hopelijk toch op een C cup uit te komen.

Van op maat maken is geen sprake, dit kon niet?!

Vreemd, denk dat ik de pc nog een mailtje ga sturen ofzo. Heb het ziekenhuis al gemaild met de vraag of ze een emailadres voor mij hebben.

Want, de prothese zou eigenlijk 16 cm hoog moeten zijn wilde het gehele gat bedekt zijn, dit is nu niet het geval.

Ze gaan de linkerborst liften. D.w.z. dat ze een reepje huid eronder weghalen waardoor hij hoger komt te zitten. De rechter blijven ze af, krijgt alleen een nieuwe prothese.

Enkele dingen die ik vreemd vind:

- de allereerste keer dat ik na de bv op consult was, zei dr pc dat de rechterborst verlaagd zal worden en 50cc meer.

- 2de consult, de rechter verhogen, hoeveel cc niet bekend

- 3de consult: protheses op maat en hoe en wat kijken we verder

- 4de consult (vandaag): linker liften, 430 cc maximaal erin en thats is, er kan nooit meer van worden gemaakt. Dan gaan je armen langs je borst schuren en krijg je fysieke ongemakken. Oke, als zij dat zeggen geloof ik dat. Nu gaan er wel dezelfde hoeveelheid cc's in. De rechter borest was te veel uitgezakt, de tepel zat ook niet meer goed op de borst, keek teveel omhoog wat niet klopt. Als je die borst gaat liften, zien ze er dan hetzelfde uit? Vergeten te vragen. De heren hadden het ook wel druk met discuseren en af en toe mengde ik me erin, moest voor mezelf opkomen.

De mentor man raade me 380 cc aan. Ja zegt ie, 100 als je nu hebt. Niet dus! 90 cc en dat is nog geen cup meer (per 150 cc ga je een cup omhoog). Nu krijg ik dus maximaal 140 cc erbij, dus denk wel een cup extra. Das mooi. Hopelijk worden ze nu helemaal gelijk, even groot en hoog en hebben we er geen omkijken meer naar. Een perfect decolete zal het nooit worden maar wel een stuk mooier.

Ben ergbenieuwd!

Ga ervan uit dat 12 november de nieuwe oke dag is dus voor Trici of moderator: willen jullie mijn datum veranderen in mijn topic naar 12-11? Thx!

xx MErel.

Hey Merel,

Een beetje een tegenvaller begrijp ik. Misschien moet je het laten rusten, gewoon aan hen overlaten die ervoor geleerd hebben en er vanuit gaan dat het helemaal goedkomt.

Ik snap wel dat het moeilijk is, zeker als het al de 2de keer is maar het wordt vast erg mooi!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik kan begrijpen dat je nog met veel vragen zit, na zo'n wir war verhaal....eerst zo en dan zo.....,maar wat Kelly zegt , de heren zitten niet voor niets te discussieren en zij zullen best weten hoe het moet!Ik denk dat ze het beste met je voor hebben, als ze je maar even te woord staan en hup hup vlug denk je ook van"zal het deze keer goed gaan en zal het er beter van worden?"....

En als je vragen hebt .....op consult!! of bellen!!

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel super wat je nu van terug krijgt. het wordt super mooi. en je zal eidelijk de cup krijgen die je wil hebben. gefeliciteerd meid. ik ben erg benieuwd. ik ben je ww vergeten, zal ik nog een keer mogen krijgen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Merel,

Tjonge zeg wat een verhaal weer.

Ik denk zelf ook dat een prothese die zo hoog is nooit een mooie borst gaat geven en dat ze het daarom niet doen.

Gelukkig ben je al snel aan de beurt.

Ik duim heel hard voor je dat deze keer alles naar wens verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nee, maar denkt dat het ook ophoudt als ze die dingen niet eens op maat kunnen maken. Ik zie geloof ik een gat in de markt. Vind het toch wel vreemd dat ze standaard maten hebben en geen maatwerk kunnen leveren. Want what about borstreconstructies e.d.? Dan heb je toch ook wel iets anders nodig lijkt me. Maargoed, het is niet anders! Bedoel, het wordt een cup meer en ze worden gelijk (hoop ik, heb ik nog mn twijfels over dus moet ik nog bespreken met pc) en dan zijn we al een heel eind. Een mooi decolete zal het nooit helemaal worden vermoed ik.

Doei doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Ga morgen toch weer naar pc om even eea na te vragen. hopelijk kan hij mijn zorgen en twijfels wegnemen. Ideaal he, bel maandag op en 2 dagen later kun je terecht!!

Doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Bij jou is de heroperatie nu dan toch in zicht. Spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden bij je nu. Maar met en beetje geluk is dat maatje meer net wat het nodig heeft voor een mooi resultaat. Ik ben sinds gisteren ook weer zenuwachtig. Ik heb zojuist mijn heroperatiedatum te horen gekregen; 8 december as. Pfff....

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Bij jou is de heroperatie nu dan toch in zicht. Spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden bij je nu. Maar met en beetje geluk is dat maatje meer net wat het nodig heeft voor een mooi resultaat. Ik ben sinds gisteren ook weer zenuwachtig. Ik heb zojuist mijn heroperatiedatum te horen gekregen; 8 december as. Pfff....

Liefs!

Pat

Huh? Krijg jij ook een heroperatie dan?! Jee, ik ga vanavond even jou topic lezen voor een update hierover!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Ja, ik ga ook opnieuw. Ik lees veel ongeloof bij de meeste en de vraag waarom. IK heb in eerste instante me heel naar gevoeld toen ik die bobbel had (spier zo zichtbaar), nu zag ik na 8 weken po te zijn eindelijk veel verbetering. Ervoor was ik al zeker van een heroperatie. Maar toen het beter met me ging was ik zo waanzinnig opgelucht! Ik wilde niet meer opnieuw... Totdat ik me gaandeweg steds minder happy ging voelen met het 'zicht'nog steeds de bobbel en ben nu 6 maanden po. Maar dat is het niet alleen. Ik ben altijd een plaatsing voor de spier gewend geweest en wil dat terug. Ik mis het dat m'n borsten wat beweeglijker zijn en wat 'losser'' hangen...

Ik ga jouw topic ook weer ff lezen vanavond.

Liefs!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo maar weer,

vandaag nogmaals bij pc geweest. Ik had het idee dat rechts ook iets gelift moest worden. Dit was hij gelukkig met me eens! Borsten komen ongeveer 1 a 2 cm hoger en de prothese is ook wat hoger dus ik win er ongeveer 2,5 cm in hoogte mee. Toch weer stukje vd kuil gedicht, toch? Had het idee dat er, als je beide borsten wat lift, wel volume verschil in zit. Als je in de een maat prothese groter gaat bestellen heb je meteen 50 cc meer en zo groot is het verschil niet volgens pc. Dus we houden het op 430 cc. BEn wel wat gerustgesteld hoor. Het blijft onwijs jammer dat ze geen protheses op maat maken maar dat is niet anders. Heb er wel vertrouwen in dat t goed gaat komen.

Ga er nog steeds vanuit dat 12 november de grote dag zal zijn! Week van te voren krijg ik hier bericht over, dag van te voren kan ik voor tijd van opname bellen.

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel,

beetje stomme vraag misschien, maareh, een borstlift, protheses verwijderen en opnieuw plaatsen is wel een aardig zware ingreep? is het zo dat jij door die eerdere bv nu meer ruimte hebt gekregen voor deze maat prothese?

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaat

Haai! Ja zou je zeggen he dat het een behoorlijke ingreep is? Toevallig deze vraag ook vanochtend aan mijn pc gevraagd hoe het met herstel zou verlopen enzo. Toch (nog) voorspoediger verlopen dat de eerste keer. De holte is al gemaakt, wordt nu iets ruimer gemaakt maar dat is te verwaarlozen. De spier is ook al e.e.a. gewend.

Ik vroeg ook: je haalt toch reepjes huid weg, staat er dan geen spanning op enzo. Tja, ik moest niet fanatiek gaan hardlopen ofzo maar het zou echt allemaal meevallen. En, daar geloof ik ook wel in. De eerste keer was echt een eitje. De miselijkheid was nog het allerergste. Kon heel snel weer vanalles doen en na 4 weken echt weer de oude. Maarja, toch 6 weken rustig aan gedaan.

Nu denk ik dat er best wat spanning zal staan erop omdat er een stukje huid wordt weggehaald (iewh, klinkt toch best eng!) maar weet niet of je het echt liften kan noemen.

De borsten zijn nu tever naar beneden gezakt zeg maar. De tepels wijzen naar boven terwijl ze naar voren moeten wijzen, dit wordt nu hersteld. Tja, zoals het mij uitgelegd is komt het denk ik allemaal goed. Ga me er maar niet te druk om maken, heeft toch geen zin.

Heb niet echt het idee dat die borstlift heel zwaar zal zijn? Zal eens kijken of ik hier meer info over kan vinden.

Doei doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reactie ontvangen vanuit Spanje! Ook daar zitten we in de zoekmachines denk ik. Ik vond het wel leuk om dit pb'tje even te delen met jullie!

Hi Merel

My name is Carmen and I am writting you from Spain. Sorry for writting in english, but I do not know your language.

I will have a breast augmentation next November 4th, and my doctor says that I have two possibilities of implants: Mentor CPG 333 and Mentor CPG 323. The difference between them is just the height of the implant.

I have found pictures of CPC 323, so I can more or less have an idea of the final results, but I was not able to find pictures of CPG 333, as it is a very new implant. I would like to ask you your password, to see your pictures, as you have the same model and size than my doctor is suggesting me (430cc).

I am worried because CPG 333 is supposed to be for tall girls, and I am 1,67 m, so I am not small but I do not know if tall enough for the 12,5 cm height that this implant has. The other alternative is CPC 323, which is only 11,3 cm height (390 cc) but my doctor says the best results are achieved when using taller implants.

I would appreciate very much to have the opportunity to see your pictures.

Thanks in advance and best regards

Carmen

Dear Carmen,

Thx for youre note. I'am from the Netherlands. I can speak en read English en I hope you will understand my english text because that's not my strongest point ;-)

On this moment i have not get my breast augmentation with the mentor implants. Now I have Mg Ghan 410FF style 290 CC. This was not the good size for me and my breast are crooked. The right one is lower then the left one. So they wil correct this. They will do a breast lift on the right one and put new inplants in it, the mentor 333 430 cc.

My sizes are: 1.78 cm and my weight is 58 kg.

My breasts are 12,5 cm width each. So the implants may be maximum of 11,5 cm. But my churgery will do the 430 cc and thats 12 cm width. Than I will have the C cup I want to have.

The 333 mentor have a higher projection so, more cup!

So, you have to look at the widht of youre breast and chest. Or, ask a second opinium from another doctor?

Mij password for my pictures is: .but, i have not yet the mentor implants. I wil get those at 11 november.

I hope you will have something about this! And sorry for my bad english!

Greetz, Merel.

Hi Merel,

Many thanks for your answer, your english is more than enough for me!

You are in a situation very similar to me. I had breast augmentation 19 years ago, but only 225 cc, which is very little for me, although as I am shorter than you, in my body looks bigger than 290 cc in yours, but still is very small.

My breast are 13 cm width, so my doctor says I can go well with 12 cm or even 12,5. The only doubt I have is about the tall of the implant. He says that may be I can go to the taller (Mentor 333 430cc), if not, he will put me the medium (Mentor 323 390 cc), and both have the same width and proyection, so I hope I will get a cup C in both cases, I thinks is the best size, not too much and not too little.

Looking at your chest, I am completely oppossite, as my chest is not flat, is like inside... (pectum excavatum). It is not very obvious, because my first breast augmentation is hidding most of the problem, but it is...;-))

I will get the new implants in November 4th, so I will have them before you. I hope both will have good luck and will get the size and shape we are wanting.

Many thanks for your help and interest. If you want to know something or even see my pictures after november 4th, just let me know.

Regards

Carmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet echt het idee dat die borstlift heel zwaar zal zijn? Zal eens kijken of ik hier meer info over kan vinden.

Hoi Merel,

Mijn zus heeft een soortgelijke operatie laten uitvoeren, behalve de prothese verwijderen. Haar borsten waren al een keer 'mooigemaakt', zo'n 10 jaar geleden en daar is ze eigenlijk nooit tevreden over geweest, was ook niet echt mooi met lelijke littekens. Nu heeft ze ervoor gekozen om ze weer mooier te laten maken, dus de littekens kleiner, een borstlift en een prothese (voor de spier) en ze heeft echt heel weinig last gehad. Ze is erg misselijk geweest de 1ste dag (net als ik) maar verder kon ze al snel alles weer. Ik denk dus dat het wel mee zal vallen allemaal...

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je foto's bekeken. Wat een byzonder verloop hebben die borsten van jou toch gehad :-)

Uiteindelijk zijn ze dus beiden wel goed gezakt (zie je goed aan de littekens, eers helemaal eronder, maar op gegeven moment dus echt in de plooi). Maar is die ene nou gewoon verder gezakt?

Blijf zeggen dat ik de vorm van de ene "goede" borst prachtig vind. Maar deze vorm heeft altijd mijn voorkeur gehad, en veel mensen vinden juist die ronde vorm mooi.

Ik wil je veel succes wensen en hoop dat alles weer helemaal mooit wordt!

Schattig die borstvoeding foto ook, had gelijk flashbacks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik was ook erg misselijk van de narcose. Heb dit nu aangegeven bij de anesthesist en nu wordt dit hopelijk voorkomen met medicatie.

Ik heb het idee dat het herstel nu ook wel vlot zal verlopen, net zoals de eerste keer. Ik word op een donderdag geholpen, dan neem ik nog die hele week erop vrij en dan hoop ik weer auto te kunnen rijden. Ik heb een lichte kantoor baan en hoef niks te tillen.

@yazzzmin: Ze zijn allebei eigenlijk echt te laag. De tepels wijzen naar boven en ze moeten naar voren wijzen. De linker is wel aardig van formaat maar echt te laag waardoor ik hem dan ook niet mooi vind. Ik denk dat die lift en grotere prothese een mooi resultaat gaan geven.

Ik zal nog voor foto's maken en ook de boel zo duwen zoals ze gelift worden om al een beeld te geven van hoe ze worden.

Groetjes!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel

Ik heb geen idee wat een borstlift precies inhoud, dacht dat het min of meer gelijk stond aan een verkleining, maar dan zonder het verwijderen van klierweefsel. Blijkbaar gaat het dan puur om het verhogen van de borstplooi, zal het wel even afwachten hoe het bij jou zal gaan... op naar je nieuwe tietekes!

ik heb je preview net gezien, maar ik reken er toch op dat het nog wel wat volumineuzer eruit gaat zien!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja offcourse komt er nu meer volume in! Maar de borstplooien worden verhoogd, eigenlijk is dat het vooral. en dan 140 cc meer dan ik nu heb, dushopelijk een C cup nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou leuk zijn maar ik juig niet te vroeg. Vorige keer dacht ik namelijk ook al op een goeie C uit te komen en toen werd het toch echt net een B!

Maar die D zou ook fijn zijn, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.