Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hey Fascia,

Ik weet waar je het over hebt. De eerste 2 weken hield ik het ook maar heel moeilijk vol. Ik had pijn in het midden tussen mijn borsten ervan. Ook voelde ik het erdoor trekken bij m'n littekens. Maar ik wilde zo graag dat ik volgehouden heb. Ik kan een ander niet vertellen wat ze moet, maar ik heb inmiddels zoveel resultaat geboekt dat ik er van overtuigd ben dat het werkt... voor mij is het de moeite waard geweest. Ik ben nu 8 weken po en ik heb vannacht voor het eerst zonder geslapen. Had vanmorgen pijn door heel m'n borsten. Vandaag de band niet om gehad vanwege werk en geen zin in de kleding die ik dan aan moet om het te verbergen, maar vanavond bij thuiskomst heb ik direct de band weer om gedaan. Voor mij zal het voorlopig nog de avonden en nachten met band zijn en de dagen zonder...

Lastig he?! Deed het maar niet zo'n zeer!

Succes meiden!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Allemaal!

Bedankt voor alle reacties weer! Gisteravond om 20.00 uur mn bed in gerold, was doodmoe (hele dag straatspeeldag met de kids! Pfff...) en sinds gisterochtend hoofdpijn, nu nog niet weg! Heel irritant en dat terwijl ik dus echt nooit last heb van hoodfpijn, maargoed... Vandaar nu pas een reactie van mij!

PAt, bedankt voor je ervaring delen v.w.b. de band! Ik had hem gister dus omgedaan: pijn! Vooral onder aan mijn linkerborst.... Maargoed, ik heb hem ietjes losser gedaan omdat ik wel wil volhouden. Ik vind 2 verschillende borsten ook niet mooi. Dus vannacht de hele nacht aan gehad en alleen doe ik hem af als ik ga douchen of dat ding even moet wassen. Heb er maar 1tje meegekregen. Hij zit wel bijna in je oksels, dat is niet zo fijn. En inderdaad, met kleding moet je ook even een beetje kijken maargoed, ik heb nooit heel erg laag uitgesneden kleding dus dat is niet zo'n probleem.

Mijn pc heeft niets gezegd over de bh niet aan doen. Vind jou verhaal erg logisch klinken maar ik wil het toch eerst kortsluiten met mijn pc.

De pijn is trouwens nu weg door die band, ga hem straks als ik me ga aankleden wat strakker proberen te trekken. Het is zo'n lang ding! Misschien knip ik er een stukje vanaf, zou dat kunnen?

Na hoeveel weken had jij resultaat? Ging dat met elke dag een beetje of opeens heel veel resultaat? Ik blijf het gewoon trouw dragen en over 4 weken heb ik weer een afspraak bij de pc.

Die silliconenmatjes zijn erg comfortabel. Ik vind ze heel makkelijk in gebruik en het is erg prettig. En is een beschermlaagje over de littekens en nu schuren ze niet langs de band o.i.d. In de gebruiksaanwijzing staat dat je kan opbouwen met dragen om eraan te wennen maar dat het maximale resultaat wordt bereikt door het zo lang mogelijk te dragen per dag. Nou, ik heb het gisterochtend opgeplakt en het is er niet meer afgegaan. Als ik ga douchen straks er even afhalen. Je kan het ook uitspoelen met water en zeep maar moet even kijken wanneer je dat moet doen dan. Het gebruiksgemak is erg hoog in ieder geval.

Bedankt voor de tip van het autorijden Nina. Ik heb het nog niet gedaan maar denk dan wel dat ik het kan. Wij hebben een gloedje nieuwe auto met stuurbekrachtiging, kan met een pink sturen dus dat zal denk ik geen probleem zijn. Wij hebben een oprit dus fileparkeren hoeft niet, das ook fijn. Ik ga het vanavond even proberen met manlief erbij (dat wil ie zelf graag... ach...) en dan ben ik weer mobiel! Joepie! Ik mis de auto verschrikkelijk, erg hoe je aan dat ding went!

Maargoed, de pc was tevreden met het resultaat en ohja, heb de stickers van de protheses met eigen ogen in mijn dossier gezien. 290cc anatomisch 410FF Mc Ghan. Van die 410FF wist ik nog niet, ik geloof dat er nu al een 510 serie is maar mijn pc vind de 410 serie beter ofzo... maargoed, al met al mag ik gewoon niet klagen. Ik heb nu eindelijk borsten en ookal valt het resulaat, zeker in het begin, erg tegen, ik kan er nu wel meer blij mee zijn. Als ik zie dat die linker het zo goed doet en dat die rechter nog mee moet doen. Gister een jurkje gekocht, nou dat stond best leuk zo met " echte" borsten! Moest wel een XS i.p.v. S, die was bij de borst nog te groot maargoed, Lady Sting heeft tenminsten XXS in de winkel liggen, erg fijn! Helaas ben ik wel vrij lang (1.78m) maar de keuze in kleding is nog vrij ruim. Ook als ik straks weer in badpak rondloop zal ik me een stuk prettiger voelen. Dan heb ik rondingen i.p.v. 2 tepels :-)

Nou, groetjes maar weer en ik zal zo weer eens foto;s gaan maken en uploaden!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel.

Leuk om te horen dat je steeds blijer word met je borsten.

ze worden ook steeds mooier,over een tijdje zijn ze perfect.

over die hoofdpijn,misschien dat er toch nog wat van de narcose zit,

ik had ook wat hoofdpijn in het begin.

Slaap je wel goed?

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda! Ja, zou kunnen... maar had niet eerder hoofdpijn na de operatie... Ik slaap best goed eigenlijk! Vannacht van 20.00 tot 07.30 uur geslapen.... Nu 2 paracetamol op, dat helpt wel gelukkig. Kijk het nog even aan en anders morgen even huisarts raadplegen.

Groetjes! Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nieuwe foto's van vanochtend staat weer in mijn album. Met de band en ook de littekentjes met de silliconenmatjes.

Je ziet echt heel groed dat links al mooi van vorm is en dat rechts echt zijn best moet gaan doen!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit hoor! Fijn dat je zo snel vooruitgang ziet, nu rechts nog even en

dan zijn ze toch hartstikke mooi geworden?!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Nou dat is heel erg fijn! :D Ja, je ziet nu toch wel vooruitgang. Vreemd he? De foto's van de eerste dag vergeleken met die van vandaag, gigantisch verschil al zeg ik het zelf!

Ik draag trouw de band, ik ben er al een beetje aan gewend en denk steeds dat ik hem dan maar nog strakker moet doen. Voor het slapen gaan laat ik mijn man even de band doen, hij kan hem denk ik strakker doen dan dat ik dat doe.

Thx voor de reacties en heel fijn dat jullie de foto's ook even willen beoordelen! ;)

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel!

Ben ff weggeweest en kom terug...wat een verschol al je borsten zeg!! Goed dat je nu een band draagt...die linker komt echt goed mee, nou de rechter nog! Maar gaat helemaal goed komen zo te zien :D

Wat goed dat je al die vragen hebt gesteld, en meer duidelijkheid hebt gekregen! Ik moet morgen naar pc voor controle...neem gewoon jou vragenlijstje over haha! Dus bedankt, hoef ik het niet meer te maken :P Maar ben blij dat het wat beter met je gaat en dat je er wat meer van kan genieten...lekker truitjes kopen bij lady sting! Ik ben ook alweer fiks wezen shoppen. Had 1200,- terug gehad van mijn borstvergroting (van de belastingdienst) dus daar ging ik lekker van shoppen!

Liefs lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lot! Altijd als jij een berichtje achterlaat moet ik (glim-)lachen! Ja, ik vermoed nu ook wel dat het helemaal goed gaat komen. Ik denk dat ik op een goede B cup uit ga komen, nou ja, das altijd (veeeel) beter dan een AA zullen we maar zeggen toch? over 4 weken ga ik eens naar de lingeriezaak om op te laten meten en een leuke (push-up) BH te kopen!

Maare, idd he, wat een verschil. Als je de foto's van dag 1 bekijkt en die van 2 weken later... heel fijn alleen hadden ze het wel ffies kunnen zeggen zodat ik niet meteen zo teleurgesteld was!

Handig dat jij ook het lijstje meeneemt, als jij nou ook de antwoorden in jou topic gooit dan kunnen we ze eens vergelijken, ben ik wel benieuwd naar hoor!

Mazzel hoor, 1200,00 retour! Echt heel mooi! En heb je dat ook meteen al gekregen? Heb je het opgegeven met de aangifte over 2008? In ieder geval een onverwachte meevaller!

Groetjes maar weer en veel succes morgen bij de pc! Ben echt heel erg benieuwd naar de antwoorden van jou pc!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Dank je wel allemaal, ontzettend lief! Echt vieren doe ik het niet. Mijn ouders zijn er (nu even boodschapje doen) vriendinnetje vanochtend en straks nog schoonouders en vanavond nog vrienden. Zondag nog tante/oom/nichtje en dan hebben we het weer gehad. Geen toestanden nu want ik heb nog geen zin om een hele kamer met visite te entertainen en te voorzien van koffie, thee en gebak! Ben dan al wel weer een hele pief maar dan zou ik vanavond bekaf zijn en ik vind het nog gezellig om zo met mijn gezinnetje ergens een hapje te gaan eten o.i.d.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties! echt zo lief al die forumdinnetjes!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook van mij, van harte met je verjaardag!!!!! Geniet er lekker van en inderdaad dat doen waar je zin in hebt, is jouw dag...al issie nu alweer bijna voorbij.....

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai haai!

De visite is alweer lekker de deur uit! Ben nu nog aan het genieten van een stukje appeltaart en ga zo lekker douchen! Dan mag fijn die band en bh even uit, zo fijn! Hihi.

Ondanks dat het niet zo druk was toch een gezellige dag en nog leuke cadeautjes gekregen ook! Bedankt voor al jullie felicitaties!

Ik zal morgen nog een keertje foto's maken en uploaden. En... ik ga maandag weer werken! Na 2,5 week vrij te zijn geweest moet ik weer aan de bak. Ik heb al ingelogd in de mailbox van het werk :107::107::107: Niet normaal meer, die stroomt over. Snel maar weer weggeklikt, is voor maandag maar het lijkt erop of ik een grote inhaalslag moet gaan maken! maar goed nieuws: ook op mijn werk internet dussr geregeld even overdag inloggen en berichtjes bekijken en versturen kan nog! Want zo langzamerhand wel een beetje verslaafd aan dit forum hoor, hihi!

Liefs!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel :43:

Haha, nou het is zeker niet te missen; jarig vandaag!!! Gefeliciteerd dus!!! Goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen en het rustig aan doet! Met de boobies en de band gaat het ook goed zo te zien! Had al op je gereageerd op mijn topic!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nou, weer nieuwe foto's geupload van vanavond. De rechter doet nog niks geloof ik. Baal dr wel een beetje van. Heb nogsteeds de 70B bh's aan. De linkerkant is behoorlijk gevuld zeg maar, weet niet of dat goed is of dat ik een andere maat moet? hij zit niet te strak ofzo.

Ben benieuwd wat jullie dr van vinden!

Groetjes,

merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Zolang je bh niet te strak zit voor je gevoel en geen erge strepen na laat als je hem uitdoet zit hij goed hoor. Hij moet immers veel steun geven en een sport beha zit meestal wat strakker.

Ik heb t idee dat rechts al wel een beetje begint te komen hoor maar links heeft een grote voorsprong dus het zal even duren voor recht links in kan halen

:43::43::43::43:

Hup rechts, hup rechts, hup rechts

:43::43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.