Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

HOi hoi ladys,

Alles oke met mij. Gister pas om 20.00 uur thuis en meteen bed ingedoken. Het gaat wel goed, niet heel erg misselijk, dat is al heel erg fijn.

Zit helemaal ingepakt en mag het pas over 2 weken zien, jammer! pc heeft de boel helemaal gefixeerd zodat de protheses niet gaan zakken en moet de boel dus allemaal op en om houden. Nou ja, voor het goede doel dus! Zit tussen de borsten tape, eronder rolletjes gaas en daar overheen een super strakke onwijs brede band van boven mijn borsten tot bijna mijn navel. Ik mag het niet open doen!!!! Balen! En dus ook niet onder de douche...hmmm....

Gister moest ik om 8.30 in zk zijn. Om 8.45 werd ik naar een bedje gebracht met pillen hup in bed. 2x paracetamol en een Diazepam, nou daar wordt je stoned van! Ik werd om 9.30 al opgehaald voor naar OK. Had mijn man nog gesmst dat het nog wel ff ging duren (ik mocht zowaar mijn mobiel gebruiken in het zkh!!, heel fijn!) maargoed, ik werd al opgehaald en hij hoorde opeens niks mer van me, hihi. Mijn de OK (de kamer ervoor) moest ik nog wachten en kwam de pc aftekenen enzo. De huid die eraf ging werd afgetekend en een rondje om mn borsten. Om 10.30 werd ik OK ingereden en om 12.30 weer wakker. Heel duf en ik werd maar niet wakker, heel irritant. Had ik vorige keer ook. Maar echt slapen doen je ook niet. Echt lekker lig je niet bepaald. Om 13.30 terug naar kamer en om 14.00 heb ik mijn man gebeld. Hoefde niet te komen want ik was niet bepaald aanspreekbaar. Rond 18 uur ging het wat beter en om 18.45 was mijn man bij mij en gingen we naar huis. Pc was nog 2x wezen kijken en die zei dat alles goe was gegaan, mooi! Nu moet ik de25ste weer langskomen en hoop ik mijn nieuwe tietekes te kunnen bekijken.

Ohja, mn armen werden nu wel op armsteunen gelegd omdat ik hierom gevraagd had, vorige keer was dat niethet geval en toen heb ik dus echt ontzettende last van mn armen gehad, een rot tintelend gevoel maar dankzij die steunen daar nu geen last van. Altijs naar die armsteunen vragen dus!!

Heb nog wel pijn maar gelukkig heb ik goeie pillen. Zo eerst maar wat eten en dan kan ik die slikken. Misselijkheid is een heel eind weg, daar ben ik heel blij mee! Gister in infuus iets tegen misselijkheid gekregen (nadat ik daar 2x om had gevraagd) en gister thuis nog een priperan zetpil. Heb nu nog tramadol en paracetamol mar vandaag nog niks genomen. Zolang ik lig is hetgoed te doen.

Ik kan nog geen foto's dus maken, vind ik zelf ook heel erg jammer maar het zittoch helemaal ingepakt heb een ingepakt fototje bij dit berichtje gedaan dan ;-)

Nou dat was het verhaaltje wel zo;n beetje in notedop. Zit nu in bed met laptop, telefoons en boek. Ik kon vanochtend helemaal zelf mn bed uitkomen! Zonder echt al te veel pijn, zo super. Heb 4 hoofdkussen in bed, haha. Ik mcht op mn zij slapen (heb ik gevraagd aan pc) en dat ging voor de afwisseling met mn rug heel goed. Vannacht geslapen van 22 tot 2.30 en daarna hazeslaapjes omdat ik niet meer fijn in slaap kon vallen. Vanmiddag nog maar een tukkie doen!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die mereltje

ik zag eerst je foto, ingepakt.... toen schrok ik even, dacht dat het niet gelijk was

daarna las ik je operatieverslag en bekeek de foto nogmaals, je bent ontzettend dik ingepakt, dus er is helemaal niets! van te zeggen

heel goed dat je niet supermisselijk bent geweest, een iets beter verloop tot nu toe. alleen die tape! 2 weken, das toch wel een hele opgave (als je er middenin zit)

meid, leuk je weer te lezen, heel veel liefs en beterschap!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Er zit inderdaad heul heul veeeeel gaas en tape tussen en onder. Hele rollen geloof ik maar ik durf er niet zo goed aan te zitten. Er is echt gezegd dat de pc het gaat uitpakken en dat ik dat echt niet mag doen ;-( wel jammer. Vorige keer mocht ik direct de volgende dag douchen en een sportbh aandoen, nu moet ik dus n dat korset lopen wat er niet uitziet. onwijs veel bobbels van de gaas en platgedrukte borsten. Nou ja. we wachten maar weer af, ik wil het nu niet verpesten door er zelf aan te gaan pielen.

Heb net een tukkie gedaan, dat ging best goed. Ik kan wel half op mn zij liggen, dat is wel fijn.

Groetjes! Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patrice,

Ben nu wel wat meer toegetakelt inderdaad. Ze hebben toch huid weggehaald en echt de boel gefixeerd zodat ze niet ontzettend kunnen indalen. Dat is nu voor de verandering niet de bedoeling, hihi. Ik moet zeggen dat zolang ik op bed lig de pijn echt te houden is, bijna geen pijn dan. Alleen de littekens trekken en dat is minder prettig maar ik verwacht dat dit met een paar dagen ook over is.

Doei doei!

x MErel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Zag dat je helemaal bent ingepakt,maar het is voor een mooi resultaat straks.

wel goed dat je al zelf uit bed kan komen en dat je op je zij kan liggen. Op mijn zij liggen mag ik jammer genoeg nog niet :(

Veel sterkte en beterschap nog!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Lees nu pas je verhaal. Je klinkt heel opgelucht. Denk dat je dat ook zult zijn. Het eindeloos wachten op iets wat toch moest was je ook wel zat. Ben heel benieuwd naar het resultaat, maar dat kan haast niet anders dan helemaal goed te komen. Jij weet wat je moet doen om je herstel goed te laten verlopen en de artsen wisten wat ze moesten doen. Je kunt idd nog niets zien aan je mummi-foto. jammer pas na 2 weken. Maar ach, wat is nu nog 2 weken.

Patries en ik zijn over een weekje aan de beurt. Kan zelf haast niet meer wachten. Leef er helemaal naar toe.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Merel, het zit er al weer op, fijn voor je!

Er is inderdaad nog weinig te zien aan je foto maar

het wordt vast erg mooi. Ik wacht in spanning op foto's!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladys!

Nou vandaag redelijke dag gehad. Ik slik wel pijnstilling wat de hechtingen trekken nog behoorlijk. Ik slaap ook veel, zal waars. de narcose nog wel zijn. Helemaal niet meer misselijk en ik eet ook gewoon normaal (wat voor mij wel belangrijk is, haha!).

Ik ben al beetje aan het rondwandelen in huis en hier en daar wat aan het rommelen. Tillen enzo nog helemaal niet dus mijn man weet nu hoe de wasmachine en de droger werken, haha. Schoonmoeder komt morgen de was weer wegstrijken.

Ik heb nieuw mobieltje gekregen van mijn man (Samsung Corby) en die ben ik nu lekker aan het uittesten. Wil er ook nog internet opzetten, haha, handig voor dit forum.

Al met al gaat het prima, moet wel ontzettend rustig aan doen. Vorige keer vond ik het wel sneller gaan opzich. Maar ik vermoed dat de operatie nu ook wat heftiger was dan vorige keer.

Ohja, het verband, tape en gaasjes zijn wel behoorlijk aan het irriteren, heel vervelend. We gaan straks ff kijken of ik mijn haren kan wassen. Onder de douche en dan de douchekop houdt mijn man vast en dan hoofd voorover ofzo want 2 weken niet douchen lijkt me echt helemaal niks. Ook al anders dan vorige keer, toen mocht ik de volgende dag al douchen zonder bh aan enzo! Maargoed, nu is het ook echt anders omdat er huid is weggehaald en de borsten echt gefixeerd zijn. Ze mogen eigenlijk dit keer niet echt indalen, in tegen stelling tot vorige keer!

Nou dat was de update voor vandaag! Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Hoe is het vandaag met? Over dat indalen blijft het door het verband op zijn plek? En na die twee weken dan zit het dan vast genoeg ofzo?

Ik heb er helemaal geen verstand van hoor, misschien wel een domme vraag :blush:

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Nee hoor, geen domme vraag want ik vroeg me dat ook af. Na 6 weken is het pas ingekapselt voor zover ik weet dus misschien moet het over 2 weken wel opnieuw ingetapt worden? Maar ik hoop wel dat het iets indaalt want nu zitten ze wel erg hoog. Ik weet het eerlijk geegd ook niet precies. De 25ste ga ik terug en dan hoor ik het wel. Misschien dat een strakke bh ook wel voldoet ofzo.

De jeuk van de tape is echt niet prettig maar de pijn valt erg mee. Heb vandaag nog geen pijnstilling op, neem vanavond voordat ik ga slapen nog 1 pil. Slapen snachts gaat ook redelijk goed (mits ons zoontje van 2 ons laat slapen, haha)maar ben overdag ook nog wel erg moe en slaap dan ook wel. Waars. van de narcose o.i.d.

Vanochtend mn haar boven de wasbak gewassen want dat was echt nodig. Mag niet douchen maar we vinden wel manieren om toch schoon te worden, hihi.

Bedankt voor je interesse in ieder geval! Hopelijk gaat het met jou ook allemaal goed?

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Je vroeg in mn topic of ik mn boobs al had gezien;Jaaah. Dat was wel wennen. Bij de eerst aanblik keken mn vriend en ik elkaar aan en wisten even niets te zeggen, waren allebei niet zo enthausiast;zo groot bij een smal lijf,hahaha. Maar ik was ook vrij plat, dus wat dat betreft is het waarschijnlijk de overgang tussen weinig naar volle borsten even schrikken.Dat ben je dan beide gewoon ook niet gewend om te zien.

De vorm veranderd al wel ten goede, maar heb nog erg last van mn linker borstspier. die is goed uitgerekt zullen we maar zeggen.

Het voelt ook heel raar, normaal had ik opvulling in de bh en als ik nu voel zijn het echte borsten, heb nog wel plekken op mn borsten die ongevoelig zijn. dat voelt ook vreemd.Maar ik ga ervanuit dat dat wel goedkomt.

Voor jouw is het dus wel even spannend en nog even wachten totdat je het resultaat mag zien. lijkt me wel heel vervelend,maar wel een leuke spannende verrassing als het zover is.

Nog even uitzitten tot de 25e en wens je een superresultaat toe :101:

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Weer even een update-tje. Vandaag gaat het redelijk. Blijf wel ontzettend moe maar ben nu ook vekouden aan het worden (auw! Hoesten is nu NIET fijn!). En het sombere weer zal ook wel meespelen denk ik.

Vannacht geen pijnstiller genomen en ook vandaag nog niks genomen. De hechtingen blijven trekken maarja, om daar nu zo'n zware pil voor te nemen. Mss neem ik vanavond 2 paracetamolletjes, das wel beter dan tramadol denk ik.

Ook kan ik best wel heel veel. Nee wees gerust, ik sjouw niet, doe geen zware dingen zoals stofzuigen enzo maar de kleine op bed aankleden lukt heel aardig (als ie beetje meewerkt) en ben vandaag stukje wezen fietsen. Dat binnen gehang wordt je ook beetje beu. Vorige keer was het lekker zomer en kon ik in de tuin relaxen maar nu ben ik aangewezen op de bank.

Heb ook even een poetshulp van internet geplukt. Mijn schoonmoeder doet al zoveel, vangt de kids op enzo en mijn man werkt gewoon de hele dag maarja, ik zie wel de hele dag die vieze vloer enzo. Dus even marktplaats bekeken en de eerste de beste advertentie de mevrouw gebeld en die is hier nu lekker aan het poetsen, zo fijn! Straks weer schoon badkamertje en fris vloertje.

Ik kook al een heel eind zelf. Kijk een mes in bloemkool zetten is nog een beetje te veel van het goede maar een pakje opentrekken, diepvries groenten en zalm in de oven gooien gaat prima.

Dus werderom een vrij vlot herstel. Maar, ik heb nog steeds zowat niks gezien! Ja, ik spiek wel beetje onder het korset maar al die tape en gaas belemmeren de boel flink om te bekijken.

Heb net ziekenhuis gebeld, poli plastische chirurgie om te vragen of ik iets aan die jeuk kan doen. Zolang de huid alleen beetje rood is dan kan alleen beetje vaseline helpen. Komen er blaasjes dan moet de tape eraf maar (helaas, haha) is dat niet zo dus moet ik de hele boel laten zitten. Eerst vermelde de assisente dat ik ook gewoon een sport BH kon aandoen. Ja zei ik, was dat maar waar maar ik moest de boel laten zitten van de chirurg! Oei, dan had ze niks gezegd, haha en moest ik het nog een week volhouden voordat het allemaal eraf mocht. Dus, nog een goeie week ff volhouden maar...

Nou dat was de update wel weer voor vandaag.

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, ohja, deze wilde ik nog ff laten zien. Ik kreeg een oude prothese mee die erin had gezeten, lache!

Maare, had wel aan verpleegkundige gevraagd of ze, voor mijn gemoedsrust, ff in mijn dossier wilde kijken of ze er 2 x 430 cc in gedaan hadden omdat ik maar 1 prothese mee had gekregen, hahaha. Nou dat was het geval hoor, hihi.

Ik ga dat ding ook nog ff openknippen, nou heben we de kans om zo'n ding te ontleden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, ohja, deze wilde ik nog ff laten zien. Ik kreeg een oude prothese mee die erin had gezeten, lache!

Maare, had wel aan verpleegkundige gevraagd of ze, voor mijn gemoedsrust, ff in mijn dossier wilde kijken of ze er 2 x 430 cc in gedaan hadden omdat ik maar 1 prothese mee had gekregen, hahaha. Nou dat was het geval hoor, hihi.

Ik ga dat ding ook nog ff openknippen, nou heben we de kans om zo'n ding te ontleden!!

zijn dit nu 2 dezelfde protheses?

en lukt het knippen? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hem open knippen? hahaha, wat ZONDE! Kuhnnen we ze niet op Marktplaats zetten? Hihi... Jij hebt er maar 1 terug? Wat komisch! Ik heb zodadelijk 2 setjes! hahaha, ik kan echt een handeltje beginnen! :rolleyes: Ik ben onwijs benieuwd hoe het er nu uit ziet voor je! Nu mag je bijna kijken. Waarschijnlijk kun jij ze dan net iets later bewonderen als Patries en ik de onze... :blush:

Verplaats je je topic nog naar de prothesewisselaars? Nice!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.