Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hey Mereltje,

Jeetje al over 19 dagen je 2de BV dat gaat snel zeg.

ben wel benieuwd hoe mooi het nu gaat worden hopelijk

kom je wel op een mooie C cup uit maar een D zou ook best kunnen met 430cc.

en leuk dat het nog zo snel dit jaar kan.

Ik hoop voor je dat je wens nu wel uit komt.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze nu zijn geworden heb het begin wel gezien

maar laatste foto niet meer typ je ww verkeerd of je hebt veranderd.

mag ik opnieuw je ww..?

Tnx

Liefs Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haai!! ja het komt al lekker dichterbij! Nou ja, die kleine 3 weken duren dan stiekem nog best heel lang! Deze week vrij (herfstvakantie) dan nog 1 hele week werken en dan nog 2 dagen werken. Oei, dat schiet wel op ja, hihi. Ik ben natuurlijk ook onwijs benieuwd hoe het gaat worden. Echt, het zal niet meer worden van een C cup. Ik dacht met die 290 cc dat het ook een leuke C cup zou worden maar helaas, een B-tje. Elke 150 cc een cup omhoog, ik krijg 140 cc erbij dus een D zal er niet inzitten. Maargoed, ik denk dat ik al heel blij ben met die lift zodat de kuil iets minder opvalt en wat meer volume.

Uiteraard plaats ik a.s.a.p. foto's! laptopje zet ik op de dag van de operatie al naast mijn bed met de camera ernaast!

Eerlijk gezegd heb ik er gewoon zin in! ja niet in de pijn, narcose, niet op je buik kunnen slapen. Maar wel in het resultaat!! Na 1 jaar met een bv bezig te zijn, zijn we dan eindelijk klaar.

Januari: knoop doorgehakt om een bv te willen en naar de pc gegaan

Maart: goedkeuring verzekering en zat ik weer bij de pc

Mei: 1ste bv

Juni: nacontrole, nog niks aan de hand

September: toch een heroperatie

November: jaja, daar komt de heroperatie

December: kunnen we met de kerst ze leuk showen in leuke kleding, hihi!

Doei doei! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo opschiet he! Ik ben ook echt heel benieuwd naar het resultaat, of je krijgt wat je er van verwacht en graag wilt! Nog heel even wachten.....

En leuk die reactie uit spanje!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

He merel,

ook nog even in je eigen topic reageren ;)

Wat grappig dat je dat contact in Spanje hebt gehad! Ik had dat nog helemaal niet gezien.

Zo zie je maar weer dat vrouwen overal met dezelfde vragen, afwegingen en gedachtes zitten ;)!

Het is aftellen voor jou he! Spannend hoor. Ga echt voor je duimen dat het eindelijk zo wordt als je wilt!!

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Merel,

Spannend! Je datum komt nu zo dichtbij! Nog minder dan 2 weekjes voor je en dan is het zover. Ik kan me zo voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt! :101: Je zult net als ik de afgelopen maanden maar hebben afgewacht op de komende hersteloperatie. Wat fijn als het straks helemaal mooi wordt! Ik zal aan je denken die dag en en ben ook reuze benieuwd naar je herstel, je foto's nog meer en hoe je de wissel hebt beleefd! Verplaats je dan je verslag ook naar de prothesewisselaarsters? Zijn we al weer met iets meer... :rolleyes:

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag lieve mensen,

Oei even wennen dit nieuwe forum hoor!

Ik heb vandaag een brief gekregen van het ziekenhuis dat de opname datum van 12 november definitief is! Ik kan ee ndag van te voren opbellen voor tijdstip van opname, ben benieuwd. Hopelijk niet al te vroeg maar ook niet heel laat. uurtje of 9 moeten melden lijkt me ideaal!

Nou, dat was het wel weer ffies!

Doei doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverdje,

Voor jou gaan de zenuwen nu ook opspelen zeker? Bij mij is het nu toch wel behoorlijk onrustig. Jij bent over minder dan een week aan de beurt! Pfff.. Jij hebt volgens mij net als ik, liever zelfs nu nog dan nog langer wachten? Dat is bij heel sterk zo nu. Voel me zo not happy met m'n borsten nu dat het een verademing zal zijn als ik straks wakker word. Ik ben benieuwd naar het resulaat bij je. Het is nogal niet wat. Zeker die lift moet ook spannend voor je zijn. Het is echt een enorm nauwkeurig werkje dat je arts te wachten staat. Maar het kan alleen maar mooier worden. Denk dat de artsen die zich hebben ontfermt over jou heel goed weten wat ze te wachten staat strakjes. Ben benieuwd naar je verslag en foto's.

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam je nog even een groet brengen, het schiet op he! blijf je ook een nachtje in ZH of mag je zelfde dag nog naar huis?

het werkt tegenwoordig allemaal zo traag op het forum, ik weet nog niet of het aan het bf ligt of aan mn nwe computer, maar heb weinig geduld, dus lees op t moment ook bijna niets meer.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey M|erel,

K heb je foto's gezien. Ja, het is overduidelijk te zien wat er moet gebeuren bij je. Hopelijk ben je in goede handen en ziet het er na de ingreep wel goed uit. Kan me weer helemaal voorstellen dat dit de situatie is die je niet wilt voor jezelf. Succes jij en ben enorm benieuwd naar het erna!

:119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel!

Jij bent ook al bijna aan de beurt. Las dat het resultaat de eerste keer niet naar wens was en dat ze daar nu een oplossing voor hebben bedacht. Ik wens je alvast veel suc6 en dat je straks heel tevreden met het resultaat zal zijn.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Sorry, betje druk laatste tijd en niet veel tijd voor forum. Na de bv zal dat vast anders zijn! Met mn laptoppie in bed vanaf donderdag. Ja, het schiet idd al lekker op. Mooi want dat wachten is niks voor mij.

Ik weet niet of ik een nachtje blijf. dat ligt er aan hoe het met me gaat geloof ik. Vorige keer ben ik naar huis gegaan terwijl de anesthesist zei dat ik eigenlijk had moeten blijven omdat ik zo extreem misselijk was. Nu krijg ik hopelijk al van te voren iets tegen de misselijkheid dus als die er niet is wil ik eigenlijk wel weer dezelfde dag naar huis toe. Ach, we zien het wel. Eerst moeten we eens in het ziekenhuis zien te komen, haha. Nog 1 dagje werken en dan een dagje huis poetsen, hihi. En dan mag het van mij donderdag zijn! Ik houd jullie op de hoogte en probeer a.s.a.p. een verslagje te typen!

Groetjes!! Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello lady's!

Tomorrow will be my big (booby) day! Whoei! Ik moet me morgen al om 8.30 uur melden. das wel beetje te vroeg, nu brengt mn schoonvader me naar het ziekenhuis, hahaha! Nou ja, hij hoeft me alleen maar af te gooien ;-)

Moet 2 uur later pas in OK zijn, je moet je al 2 uur van te voren dus melden! Das wel balen, kon echt niet half uurtje later (uieraard gevraagd). Maargoed, zodra ik thuis ben en kan typen (haha) dan zal ik ff laten weten hoe het gegaan is. Hopelijk kan ik ook meteen foto's uploaden maar ligt er helemaal aan hoe het allemaal gegaan is.

Doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.