Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

hey lieve Merel,

Voor mij geld hetzelfde!! VIND JE OOK EEN TOPPER

Heb echt bewondering hoe positief je omgaat meet alle pech en pijn die je hebt gehad! en wat moet het een opluchting voor je zijn dat je niet nog weer een operatie hoeft. Hopen dat het nu alleen maar beter gaat. Ik ben heel benieuwd naar je gesprek moergen. Ik hoop het allerbeste voor je!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Merel,

Goed te lezen dat je niet een operatie hoeft!

En ja net als de andere dames, je bent ook echt een topper! Dat je er zo positief en nuchter mee omgaat.

Ik wens je heel veel suc6 morgen bij je controle!

Veel liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nou daar was ik weer, om half 10 was ik bij de pc (die mij ook geopereerd heeft). Hij moest bekennen nog niet eerder zoiets gezien te hebben, nou lekker dan haha.

Hij snapte de beslissing van zijn collega dat er nog niet geopereerd was omdat het daarvoor niet te erg genoeg is.

Hij wil nog ff aankijken wat de natuur doet zeg maar. Vrijdag is mijn ab kuurtje klaar dus ik hoop dat het dan ook wel een heel eind over is. Hij wilde het gaatje voor het lekker van het vocht niet groter maken om juist meer infectiegevaar op de prothese te vermijden. Allemaal afwachten dus. Koorts is weg maar als de ab kuur klaar is dan wordt het ook weer spannend denk ik. Volgende week woensdag weer terug komen bij hem en dan gaat ie weer beslissen wat te doen, zo blijf je er zoet mee he.

Nog ff gevraagd over de operatie zelf, die kans had ik nu toch. Hij zei dat ie de huid nodig had om de plooi te verhogen dus toch een andere beslissing had genomen tijdens ok. Ik heb tijdens ok ook rechtop gezeten, haha, dat moet eruit gezien hebben! Hij heeft er nog een heel werkje aan gehad om die plooi mooi recht te krijgen, dat ik het gevoel heb alsof daar mn ribben gekneusd zijn kan dus heel goed ;-)

Echt onwijs lieve pc's heb ik joh! Onwijs begaan en gewoon aardig en ze nemen de tijd voor je. Ze houden me goed in de gaten en ben echt bij hun in goede handen, deze pc's zijn echt aanraders! Mijn complicaties zijn gewoone pure pech en niemand aan te rekenen.

Dus, het verhaal is nog niet klaar, haha, het krijgt nog een flink staartje.

Ondertussen hoop ik dat het gaatje open blijft en het vocht eruit blijft lopen.

Bedankt voor jullie liever berichtjes en ach topper, tja, kan wel onwijs zielig doen maar heeft ook geen zin toch?

Liefs!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Merel,

Wel balen dat de pc nou juist weer bij jou het "nog nooit meegemaakt" heeft.

Erg fijn dat je zoveel aan je pc's hebt en dat ze zo goed hebben gehandeld. Ik hoop echt voor je dat je eigen lichaam dit oplost, maar het is inderdaad maar afwachten. Erg onzeker voor je allemaal. Ik hoop dat je in je thuissituatie ook op veel steun kan rekenen, hier iig! Ik hoop echt dat de antobiotica na vrijdag z'n wrk heeft gedaan.

Is de zwelling nu al wel een stuk minder? of nog steeds erg groot?

En... Je bent nog steeds de grootste Topper van het Forum :)

ik denk aan je!

liefs Minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mereltje,

Op zich geen negatief, maar ook niet echt een positief consult begrijp ik...:unsure:

Zie je zelf enig verschil met een paar dagen geleden?

Liefs Nina :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nien! Tja geen idee eigenlijk, wat betreft grootte dan. Wel dat de roodheid minder is en ook de pijn en geen koorts. maargoed, hij is nog wel te groot natuurlijk dus er zit nog zooi in. Als ik straks stop het ab kuur dan is het dus afwachten denk ik! Op foto ook niet goed verschil te zien he. tja... We moeten het gewoon aankijken!

Tot die tijd gebruik ik een kipfileetje van jou om de ander ff aan te vullen haha, loop ik niet scheef tenminste ;-)

Ik dacht, die heb ik niet meer nodig maar dus toch! we houden ze nog maar ff, je weet maar nooit!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt op zich wel als goede tekenen dat die roodheid en pijn minder zijn... Op de

foto's is het lastig te zien, het lijkt wel iets minder gezwollen...

Komen die kipfileetjes toch nog van pas! :) Maar hopen dat ze volgende week de

prullebak in mogen hoor!!! Ik duim voor je meissie!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allo allo!

Hoe gaat ie hier met de dames? hier gaat het wel oke. Vandaag niet geslapen haha maar samen met zn schoonmoederhuis gepoetst, was wel onwijs nodig! Geeft ook een hoop rust in je hoofd hoor, een lekker schoon en opgeruimd huis. Ook goed voor het herstel! Voel me steeds beter al blijft die borst groot, das wel erg jammer. Hij lekt ook niet zo hard meer dus de zooi komt er maar mondjesmaat uit helaas. Als we het weekend normaal doorkomen ga ik maandag gewoon weer lekker werken. Dat thuiszitten hebben we ook wel weer gezien! Nog 2 antibiotica pillen en dan zijn ze op, met de creme ga ik natuurlijk nog gewoon door, weet niet hoe lang dat mag maar vast nog wel ff. Vraag ik woendag gewoon even na. Ben benieuwd of de ontsteking in alle hevigheid terugkomt of zich niet meer laat zien. Afwachten maar weer!

Nou kleine update maar het is er toch eentje ;-)

Liefs!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Vandaag ben ik weer gaan werken, ging best heel goed. De ontsteking lijkt ook niet terug te komen, heel erg fijn!

Ik heb van het weekend hee veel vocht uit mn borst gedrukt. Ben gaan douchen en mn borst lekte door de hechting. Toen ben ik maar eens gaan duwen en kwam er veel meer. Mooi dacht ik, het kan er maar uit zijn! Om een gegeven moment hield het op en ben ik dus maar gestopt met duwen maar dat duurde echt wel even. Misschien wel 200 cc eruit gehaald? Geen idee, ging rechstreeks het putje in. Maargoed, de wond is nu dicht, ik verwacht dat de rest vanzelf mijn lijf uit verdwijnt. Donderdagavond was mijn ab kuur afgelopen en ik heb hierna geen koorts of wat dan ook gekregen. Voel me ook steeds beter. Borst bijft wel flink maar ik vraag me ook af of dat allemaal door de ontsteking komt,. voor de ontsteking was ie ook al een flink stuk groter. Ik zal weer eens ff een fototje uploaden in mijn fotoalbum. De borst voelt nog wel wat harder dan de andere borst, weet niet waarom. Woensdag hebben we een hoop te vragen dus! Ben bijna 5 weken po en ik merk dat ik al op mn buik slaap. Tja, dat gaat vanzelf snachts en zolang het geen pijn doet.... ben er nu ook allemaal niet zo huiverig voor moet ik zeggen.

Herstel gaat, ondanks die stomme ontsteking, gewoon goed door.

Nou, weer een kleine update!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Jeetje zeg je bent wel een bikkel hoor als ik zo je verhaal lees.

Hopelijk is alles nu achter de rug en ben je snel voorgoed af van die ontsteking.

Succes woensdag bij de doc. Hopelijk kan hij al je vragen beantwoorden.

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nina!

Wat attent dat je eraan gedacht hebt!

Ging heel goed, pc was wrderom super aardig, echt aardige man is het. Blijft wel maar netjes mevrouw achternaam zeggen, haha!

Ik hoef volgende week niet terug te komen, toen stond de 6 weken afspraak gepland maarja, het gaat gewoon een stuk beter. Hij was blij om te zien dat de borst een stuk geslonken was, hij verwachtte dat de rest van het vocht mn lijf wel vanzelf zou verlaten maar daar moest ik wel ff geduld voor hebben. Hij wilde ook een littekencorrectie nog uitvoeren! Op mn borst was ie (door de ontsteking?) niet echt mooi geworden. Hij gaat dan ook kijken of het litteken op mn buik mooier gemaakt kan worden! Daar ben ik erg blij mee! Wie weet ooit nog een bikini!

10 maart kom ik weer terug om over de littekens te hebben, tot die tijd even borstenpauze! Ik mag op mn buik slapen (zolang het allemaal geen pijn doet mag ik alles weer doen!). Wel vergeten of ik door moet gaan met die creme, haha handig .Maarja, het litteken is helemaal dicht dus of het nog zin heeft om het te smeren... geen idee.... mss bel ik daar nog ff voor.

dus al met al positief, geen heroperatie, nou ja, alleen voor die littekens dan!

Groetjes!!!

Merel,.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Nou positief nieuws dus, wat fijn bvoor je!

Netjes dat hij een littekencorrectie aanbood.

Eerst even bijkomen van dit oobie-avontuur en dan voor het cosmetische avontuur gaan! Succes.

Ik hoop dat mijn herstel ook zo vlotjes verloopt. Je had inieder geval gelijk toen je zei dat het wel mee zou vallen.

Tnt weinig tot geen pijn. Moet opletten dat ik niet teveel doe!

Groetjes Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lizzy,

Had ook al geantwoord in je eigen topic maar inderdaad, bij mij viel het allemaal best erg mee, vooral de 2de keer! De eerste keer kon ik niet zelfstandig mn bed uitkomen en moest mijn man me in mn rug omhoogduwen en de tranen schoten in mn ogen van de pijn. de 2de keer kon ik gewoon zelf uit bed komen! Had wel een methode hiervoor hoor, haha. Eerst 1 been uit bed en je daarme omhoog duwen, tja hoe leg je zoiets uit maargoed, het ging al best zo.

Ik heb toen Tramadol gekregen, een heftige pijnstiller. Ik heb nog heel veel over. Ben huiverig om het te slikken omdat het verslavend kan werken maar de eerste dagen na de bv's heb ik er lekker op kunnen slapen.

Vandaag stond ik op het punt om mijn eerste echt bh te kopen. Niet een sportbh maar een hele echt dus. Helaas was het zo onwijs koud dat ik het er maar eventjes bij heb gelaten. Ik ben toch nog geen 6 weken dus mocht hem nog niet aan maar ben wel erg benieuwd hoe een echte bh staat en welke maat het gaat worden. Mijn linker borst is zo goed al helemaal gereduceerd naar zijn normale formaat dus ik wilde mezelf belonen met een leuk bh-tje.

Trouwens, wel grappig, ik kwam onder in mijn ondergoed la nog een bhtje tegen, helemaal vergeten dat ik die ooit gekocht had. Een 75AA van de Hema, schattig bhtje met een vlindertje en roze randje. Eigenlijk voor tieners maar voor mij goed. Die had ik net gekocht voordat ik besloot echt tot actie over te gaan om een bv te gaan doen dus ergens vorig jaar rond deze tijd gekocht. Echter heb ik hem nooit aangehad, hij was namelijk nogsteeds wat aan de ruime kant (haha) en zat niet lekker dus onderin de la gemikt. Daarna heb ik een C bh gekregen van mijn moeder, vullingen erin gedaan en daarmee het grootste gedeelte van de tijd gelopen.

Nu kwam ik dat bhtje dus weer tegen, toch even aan gedaan voor de lol, je weet maar nooit maar gelukkig, hij was veeeeeel te klein, hahahaha. Mijn nichtje van bijna 11 krijgt al echte borstjes dus heb het bhtje in een envelop gedaan en die zal ik haar opsturen, hij is nog helemaal nieuw. Wel grappig dat zij hem waarschijnlijk al aan zou kunnen, de omvang zal mss wat groot zijn, ze draagt nu al 65A! Wel met een klein vullinkje erin (hoe verzin je het he, dat ze al bhtjes maken voor die meiden met een vullinkje erin!!) maargoed, moeders zij dat dat vullinkje er dan uit kon als ze wat grotere borsten kreeg. Maargoed, mijn bhtje krijgt een 2de ronde, hihi.

Nou genoeg onzin geschreven. Fijne avond!

Liefs, Merel,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Inmiddels ben ik 6 weken po en heb ik mijzelf getrakteerd op nieuwe bhtjes. Nu ja, tjes... alles 70D! Een C was echt te klein, zat gewoon niet lekker.

Het is hier koopzondag dus zag ik mijn kans waar. Eerst hunkemoller. Daar 2 redelijk brave bh's gekocht. Een witte met een lief bloemetjes bandjes en een zwarte push up.

TOen naar de V&D. EEn heel rekje met Sapph in de aanbieding! Alles 50% korting. Ik haalde er 3 tegekke bh's uit en bij elke bh een bijpassende sting en bijpassende slip. Leuk leuk leuk! Dus 3 super setjes gekocht en 2 wat degelijkere bh's. Een goede basis voor een mooie lingerie verzameling.

Want, ondanks dat Sapph 50% korting had en HUnkemoller niet zo duur is toch ruim 100 euro uitgegeven, haha!

Maar, had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen: bh's kopen is leuk! Gewoon een 70D uit het rekje pakken en het zit netjes! Whoehoe!

Dus ben helemaal blij. Nu de littekens nog wat mooier genezen en ik ben helemaal happy.

De ontsteking is echt helemaal weg, links blijft wel ietsjes groter ogen maar dat was al voorspeld. Dat verschil kon je niet tegengaan.

Ik zal snel nieuwe foto's uploaden!!

x Merel.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel!!!

Wat ben ik super blij voor je!!! :D

Een 70D, dat had je niet verwacht hè?! Echt zo fijn voor je!

Ik wens je een fantastisch 2010 met mooie en probleemloze borsten! (Ja, nu zijn het BORSTEN hahaha)

Ben heel benieuwd naar foto's van je nieuwe bh's!!!

Dikke kus!

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!

Nee, ik had echt niet durven hopen dat het een 70D zou uitkomen en soms geloof ik het nog niet. Dan zie ik de bh's in mn kast liggen en dan denk ik jeetje, wat zijn ze groot! Maarja, ik pas ze toch echt, haha. Ik moet idd echt snel foto's gaan maken! Mijn man is ook helemaal blij met de bh's haha. NIet meer of tienerbhtjes of super suffe maar echt mooie van Sapph, wat zijn die gaaf zeg!

JA, ik kan nu met recht zeggen dat ik 2010 MET borsten in ga, haha! Heb nu een push up en en een jurkje, en zie daar, een leuk decoleté-tje haha.

Ik wens jou(Nina) en alle anderen hier een heel goed 2010 en borsten in de gewenste maat en dat je daarna maar zorgeloos door het leven kan!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow 70D, wat fijn voor je!! Is je droom toch nog uitgekomen, wie had dat nou verwacht? Super!! :109:

En natuurlijk ook voor jou, de allerbeste wensen voor 2010!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Nou droom is ook wat lichtelijk overdreven, hihi ;-) maarja, ik vind het wel gewoon bij me staan. En als ik (winter)kleding aan heb dan denk ik ook wel, he, waar is het allemaal weer gebleven?

Nieuwe foto's heb ik gisteravond in mijn abum gezet!

x Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel!

Wat fijn te lezen dat het nu goed gaat!

Ik heb je foto's bekeken en het ziet er ECHT een stuk beter uit.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik erg geschrokken ben van je foto's met de ontstoken borst, dat heeft me wel even bezig gehouden en

heb dan ook wel aan je gedacht.

Iets verschil in grote heb ik ook, had ik voor de bv ook. Ik vind het niet echt storend......

Ik draag ook 70D, vind het wel een mooie maat. Ook in verhouding met de rest van je lijf.

Ik hoop dat je herstel zich zo voortzet en dat je eindelijk blij kunt zijn met 'ze'.

Shoppen voor lingerie is in ieder geval een stuk leuker he, vind ik wel tenminste!

Heb mezelf gister ook getrakteerd op nieuwe setjes!!!

Liefs Bo

Oh, en de beste wensen nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid dat ziet er keurig uit hoor.

Het verschil trekt nu echt goed weg.

Het is echt een prachtig maatje geworden.

En je littekens die gaan heus nog wel bijtrekken, vooral goed verzorgen. Jij kunt van de zomer gaan pronken in je bikini hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.