Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hallo Merel, hoe gaat het vandaag met de jeukblink.gif Het is nog even volhouden voordat je 'corset' uit mag, maar dan heb je ook wat 101.gif Fijn om te lezen dat het deze keer ook net zo voorspoedig gaat als van de zomer, dat heb je ook verdiend 119.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

zijn dit nu 2 dezelfde protheses?

en lukt het knippen? haha

Haai!

Het is 1 en dezelfde prothese alleen van verschillende kanten gefotografeerd. Nog niet geknipt. Wilde eerst dat ding wegen (ja duh, 290 gram haha) en dan rijst koken, daar 290 gram van maken dan volume vergelijken (kijken of het overeenkomst ) en dan hiervan 430 gram rijst zodat ik weet wat er nu inzit, een hele onderneming dus, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn die stipjes die erop zitten dan?

ha ha ha, ik zou ze ook gaan doorknippen denk ik ha ha ha

De stipjes geven aan hoe de prothese geplaatst moet worden. Zodat e chirurg hem niet per ongeluk andersom erin doet omdat hij anatomisch is. Een ronde prothese kan er op alle manieren in, een anatomische maar op 1 manier ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hem open knippen? hahaha, wat ZONDE! Kuhnnen we ze niet op Marktplaats zetten? Hihi... Jij hebt er maar 1 terug? Wat komisch! Ik heb zodadelijk 2 setjes! hahaha, ik kan echt een handeltje beginnen! :rolleyes: Ik ben onwijs benieuwd hoe het er nu uit ziet voor je! Nu mag je bijna kijken. Waarschijnlijk kun jij ze dan net iets later bewonderen als Patries en ik de onze... :blush:

Verplaats je je topic nog naar de prothesewisselaars? Nice!

X

Ja 500 euro per prothese! Das een mooie handel!

Oh, mijn topic mag best verplaatst worden hoor, maakt mij niet uit.

Sterkte morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat hebben ze met de andere gedaan? kan ik hem tijdelijk van je lenen? is een goede bh vulling voor mij.

Hihi, heb de andere niet meegekregen! Maar je mag hem gerust lenen, hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel, hoe gaat het vandaag met de jeukblink.gif Het is nog even volhouden voordat je 'corset' uit mag, maar dan heb je ook wat 101.gif Fijn om te lezen dat het deze keer ook net zo voorspoedig gaat als van de zomer, dat heb je ook verdiend 119.gif

Jeuk is redelijk uit te houden, gelukkig ben ik niet allergisch voor de tape alleen verveeld de bovenkant van de klitteband van het korset wel behoorlijk, heel irritant maargoed, nog een kleine week! Hopelijk mag dan de boel eraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lady's.

Ik mocht het korset opnieuw aandoen omdat hij erg gedraaid was (heb ik nagevraagd aan de poli van de pc). dus, dan ligt de boel toch bloot, kan ik er meteen nieuwe foto's van maken.

Tja, ze zitten in mijn album en see it for youre self.

Weer scheef! Hopelijk zakt de rechter maar de linker is weer een stuk lager dan de rechter! :107: Hier wordt je toch niet goed van? Ben erg benieuwd wat de pc hier over te zeggen heeft....

Dus, zet ze ff snel in mn album en dan hoorik graag jullie reactie... pfff.... balen wel eigenlijk. had gehoopt dat het nu wel gelijk op ging. kan nog van alels veranderen maarja, de ervaring van vorige keer laat zien dat ik er nu minder vertrouwen in heb...

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Merel!

Kreeg je het resultaat toch nog eerder te zien, dat is ook wel fijn, dan hoef je minder lang in de spanning te zitten.

Jammer dat het wat scheef lijkt. wanneer spreek je je PC weer, de 25e(toch, dan mocht het korset af)

Zou ik je ww mogen, ben wel heel benieuwd.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r bubbelt en borrelt van alles van binnen in mn borsten, hihi. Vooral de linker. Was eerst ekeer ook idd maar was ik vergeten alweer (zo dat vergeet je snel dan, haha!) maar ik herken het en het zal dus ook weer over gaan. Al vraag ik me nog steeds af wat het nou ook alweer was, waarom dat gebeurt zeg maar, haha. Wie het weet mag het zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel!

Ik heb je foto's bekeken en het volume is iig anders dan de vorige x!

Het lijkt idd een beetje scheef weer maar ik denk niet dat je je daar nu al druk om moet maken, het is zo kort nog allemaal. En dat korset moet zijn werk ook nog doen denk ik.

Ik zou de 25e afwachten en dan kijkien wat de pc ervan zegt. Je zou dan je twijfels kunnen uiten, daar zal de pc heus wel begrip voor hebben en misschien kan hij die twijfels wegnemen bij je!

Het heeft bij mij wel 3 maanden geduurd voordat ik ze een beetje gelijk vond, en nog zit er wel iets verschil in.............

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Jeetje,het zat jou ook niet mee,gelukkig heb je je heroperatie achter de rug,las je topic wel altijd maar had geloof ik nog niet gereageerd.

Kan van je nieuwste foto"s nog weinig zeggen,behalve dat je iig een stuk meer volume hebt,is nog te vroeg om over de symetrie te praten,simpelweg omdat je nog middenin het genezingsproces zit.Maar snap wel dat jij daar natuurlijk op gefixeerd bent,is wel het laatste wat je weer wilt hebben.

Ik wens je alle succes met je herstel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Heb je foto's ook bekeken en doordat er nog verband bij zit, zie je het op de foto toch niet zo goed dan als jij dat zou kunnen. Het lijkt maar een beetje scheef voor zover ik dat kan beoordelen, maar het moet allemaal nog zakken en de ene borst geneest toch weer sneller/anders. Ik hoop echt dat ze nu wel gelijk blijven in hoogte. En altijd goed om de pc te vragen hoe hij het de 25e ziet.

Doordat je al een minder fijne ervaring hebt, kan ik ook begrijpen dat het wat moeilijk te geloven is dat het goed komt enz. maar helaas heeft het zijn tijd nodig om te genezen voordat je het uiteindelijke resultaat ziet. Balen he, die tijd?

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel, ik heb ook even naar je foto's gekeken en het lijkt dat voor de kijker de linkerkant ietsie hoger staat, maar het is nog maar een paar dagen geleden dat je de operatie ondergaan hebt. Bij bijna iedereen is er in het begin een verschil in hoogte, en ook zijn de borsten nog 'gezwollen'; ik neem aan dat de pc nu met wat men weet goed werk heeft verricht! Probeer daar je vertrouwen in te houden en ook de tijd voor te nemen. Ik begrijp dat je een onderbuik gevoel krijg, maar ga jezelf niet gek maken en positief blijven denken, HET KOMT GOED!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja ik ben super nieuwsgierig. Ook omdat vanaf begin af aan de linkerkant (voor de kijkers rechts) het litteken (vermoed ik) ontzettend trekt, en nu nog steeds, erg pijnlijk. Ik wil weten hoe dat eruit ziet. Ook heb een een vies gaasje gezien met oud bloed. Wil weten waar dat vandaan komt. Ben erg benieuwd hoede littekens eruit zien idd en ook de tietekes zonder al die toestanden. Maar nog wel bijna het belangrijkste: ik wil ZO GRAAG douchen!!!! Net haren gewassen onder de kraan en gedaan alsof ik onder de douche stond. Het gemis werd er niet minder op ;-)

Groetjes! Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

BH Meter

De gebruikte maten zijn Europese maten.

Maat onder de borst 67 centimeter

Maat over de borst 84 centimeter

Uw BH maat is D 65.

Nou nou, als dat eens zou kloppen! Haha. Eerst maar eens afwachten hoe het is met een echte BH aan natuurlijk! Maar 65D Klinkt natuurlijk errug leuk ;-)

Hopelijk kan ik volgende week eerst eens een sport BH scoren. Denk dat ik me maar laat adviseren bij Livera? Vond die Triump bh's wel fijn maar bij de v&d heb je geen goed advies en ik vond toen de omvang 70 wel heel erg strak zitten.

Ach, we zien el wat het wordt! We blijven nog even dromen, hahahaha.

Doei doei!

Merel.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve merel

houdt moed! eerst maar s naar je pc voordat je zelf allerlei vervelende conclusies trekt. 2 weken wachten is erg lang, zonder precies te weten wat er onder het verband allemaal gebeurd, en dingen zien die je niet helemaal kunt thuisbrengen. kan het me levendig voorstellen dat je je zo vies voelt en snakt naar een lekkere douche.

ik wens jou voor de komende dagen heel veel sterkte, nog even volhouden meid!!!!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ja ik zou wel eens echt lekker on de douche willen staan. Ik ga wel onder de douche maar dan zit ik en houdt de douchekop vast en poedel een beetje.

Heb dat korset nu wel afgedaan omdat ie steeds afzakte! heb nu een bh aan die ik vorige keer meekreeg uit het ziekenhuis. Dat korset doe ik er wel weer overheen aan, maar die heb ik nu ff uitgewassen. Heb ook vandaag nieuwe foto's geplaatst in mijn album.

Die linkerborst mag echt no way nog verder naar beneden en rechts moet juist heel erg goed zn best gaan doen, dat zie je echt heel goed op de foto's. Kijk maar eens wat ee nverschil er in zit! Dit zijn we wel gewend maar stiekem gehoopt dat dit nu niet het geval zal zijn. Hopelijk heeft de pc er woensdag nog wat zinnigs over te zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

merel, ik vind het ook spannend voor je, kan me bijna niet voorstellen dat het nu juist mis zou gaan met alle wetenschap van de vorige keer, ik blijf je volgen meissie!

poedel ze, liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Merel ik heb naar je laatste foto's gekeken en lijkt mij dat (voor mij) links alweer lager is dan de foto's daarvoor. Ik denk dat dat de tijd nodig heeft om meer te gaan ; hangen; zoals rechts. Wie weet zegt de pc woensdag dat die kant niet ondersteund hoeft te worden, zodat die borst verder door kan om goed te gaan 'nestelen'. Met de volume is verder zoals ik het kan bekijken niks mis mee dan alleen wat ik al opmerkte. Ze zien er al PRACHTIG uit!

PoedelZe 101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai haai!

Oh kijk eens aan, ik zit nu bij de prothesewissel! Helemaal goed hoor, per slot van rekening bn ik gewisselt (niet helemaal uit eigen wil maar toch, haha!).

Nou, hallo allemaal hier!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.