Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hoi Merel!

Ik heb je foto's weer bekeken. Heel verschil, je moet even door de littekens heen kijken want die vallen nog wel op natuurlijk maar ik vind dat het er na 2 weken goed uitziet! Ik vind ze ook aardig symmetrisch! Wat vind je er zelf van? Zie jij het verschil ook wel?

En wat een tegenvaller he, zo'n 70D, hahaha!!! Had ik ook, als je het hoort denk je, WOW :blink: ..... Maar nu je ze hebt hadden ze nog wel wat groter gemogen (bij mij dan he.. :141: )

Succes nog met je herstel!

Liefs Bo

Haha! Ja idd, 70D valt wel mee hoor. Toevallig las ik gister ergens een artikeltje (weet ff niet meer waarin) dat ging over borsten van de nederlandse vrouw, dat deze steeds groter worden. Ik citeer: waren het eerst nog C-tjes en D-tjes, nu zie je steeds vaker F en G. Nou lekker dacht ik, je zal maar AA of A hebben! Enne, een D klonk toch altijd al heel wat he? Maar als ik het zo zie denk ik, mwah, mag het een onsje meer zijn? D is echt niet zo groot als men denkt dan. Maargoed, ben allang bij(er) hoor. Idd wat symetrischer enzo en die uitstekende botjes aan de bovenkant ben ik ook een heel stuk kwijt. Wel jammer van de extra littekens en dat die oude weer open is gemaakt. Niet erg cosmetisch maarja, die had ik nu eenmaal en om nou weer nieuwe te maken vond de pc waars. beetje overdreven. Wellicht was het voor hem nog een heel gekunsel om het via die littekens allemaal te doen. Hopelijk verteld ie de 23ste wat meer over de operatie want daar ben ik wel benieuwd naar!

Doei doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo hallo!

Vandaag weer gewerkt, net zoals vorige week. Eigenlijk gaat het perfect. Ook al ben ik dan niet eens 3 weken PO het voelt alsof ik al verder dan 6 weken ben. Geen pijn of wat dan ook. Moet echt snachts zorgen dat ik niet per ongeluk op mn buik rol want ik voel gewoon geen pijn. Ik ben bang dat de protheses verkeerd gaan zitten dus moet echt op mn rug of zij liggen. Verder kan ik echt al onwijs veel weer zelf, eerlijk gezegd al gewoon alles weer maar besteeds ik toch nog wel dingen uit. Want ja, iedereen roept 6 weken rust. Maar ongemerkt en zeker als je geen pijn hebt, doe je stiekem al heel veel. Maargoed, de borsten voelen heel zacht en natuurlijk, kan ze goed bewegen en ze zitten al een heel eind op hun plek. Zal snel weer eens een fototje uploaden.

Ik ga woensdag en vrijdagavond naar Anouk toe in Ahoy! Joehoe!! Vrij onverwachts gewoon 2x er naar toe! Echt helemaal super en ben daarom ook erg blij dat ik me weer zo goed voel, hihi.

Nou, dat was de kleine update, ga snel de pannetjes op een vuurtje zetten!

Groetjes!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Klinkt allemaal goed zeg! Fijn om te lezen dat het nu al zo goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's maar zoals je het beschrijft gaat het de juiste kant op en ... ook nog eens tot 2 x toe naar Anouk! :43:

Leuk!

Liefs! :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Hier gaat het allemaal ff niet lekker, zwaar balen!

Dinsdagavond dacht ik dat mijn littekens ontstoken waren, stonk, heel rood, viezig ertussen. Woensdagochtend meteen naar zkh, ontsteking was toch wel een heel eind weg, verpleegk. vond dat het er goed uitzag. Ze had nog wat hechtingen verwijderd en ik kon weer nar huis toe.

Woensdagavond naar Anouk geweest in Ahoy! Dat was echt helemaal te gek trouwens! :D

MAargoed, donderdagmiddag voelde ik me opeens niet zo lekker, was doodmoe (tja, dacht komt door concert Anouk) en was aan het bibberen. Super vroeg naar bed gegaan en en rotnacht gehad, waars. was het koorts. Ik vrijdagochtend bh uit: Whow! Cup Z was de linker geworden! Zag er echt niet uit, deed ook pijn enzo.

Dus ik moest meteen naar het zkh komen... om 10 uur was ik daar weer bij verpleegk. die vertrouwde het niet en vond dat de chirurg het moest zien, die kwam om 12 uur pas. Dus ik om 12 uur weer terug (tussendoor kind even naar schoonmoeder gebracht enzo). Nou chirurg dacht aan een ontsteking in de borst. Antibioticakuurtje mee. Voelde me inmiddels echt niet lekker dus.... vrijdagavond niet naar Anouk geweest!!! Echt zwaar balen maarja, het ging echt niet.

De chirurg drukte me op het hart dat ik moest bellen in het weekend en dat ik echt naar hem moest vragen en geen genoegen moest nemen met de dienstdoende die nergens van wist.

Nou, zaterdagochtend, ging niet echt lekker had 38.6 en borst was inmiddels aan de onderkant ook rood en nogsteeds huge. Voelde me ook echt niet lekker dus chirurg maar gebeld. In de eerste instantie wilde hij het ff aankijken en kijken of de antibiotica wat ging doen. Maar al snel belde hij terug en vroeg wanneer ik voor het laatste gegeten had?! Kut!!!

Hij vertrouwende het niet of wilde me toch zaterdag nog zien voordat ik nog zieker zou worden moest de prothese er wellicht uit. Dus om 4 uur moest ik in zkh bij SEH zijn... (om 3 uur kwam sint met pieten bij schoonouders voor kindjes, dat was ff minder) even later belde chirurg weer terug: hij had overlegd met anesthesist en ik kon dan om 18 uur terecht, ok was dan ook vrij... nou je begrijpt: janken dus! Want er kan niet meteen een nieuwe prothese in, nou loop je er ook lekker bij... maargoed, wil wel gezond blijven... kut kut kut dus.

Ik verder gister nuchter gebleven (was toch al beroerd dus was niet heel moeilijk) en om 18 uur was ik in zkh. Meteen een infuus aangeprikt, bloed afgenomen, bloeddruk en temp gemeten.

Chirurg kwam even later om te kijken. Hij vond het GELUKKIG nog meevallen, vond me ook beter klinken dan vanochtend en wilde het toch nog ff aankijken! Anesthesist mocht naar huis en hij ook. Die lieve man (Dr. Terng trouwens en niet Rysavy die de operatie gedaan had, hoeveel hart voor de zaak kan je hebben?!) had niet eens dienst en kwam speciaal voor mij dat hele pokke eind naar het ziekenhuis gereden!! Voelde me wel beetje bezwaard maarja, liever ook dat ding dr niet uit...

Moest weer vandaag bellen als het minder ging en het goed in de gaten houden.

Nou vandaag gaat het redelijk, niet beter en niet slechter. Antibiotica lijkt nog niet aan te slaan. Borst nogsteeds huge, (ja leuke cup maar gelieve aan beide zijden zonder ontsteking) en rood en koorst enzo. Ook veel moe maar een onsteking in je lijf betekent hard werken. Dus mrogen weer naar zkh toe, bloed laten prikken en uurtje later naar pc toe. In de hoop dat de antibiotica toch aan gaat slaan en de prothese kan blijven zitten! 4 narcoses binnen een jaar lijkt me niet zo heel erg lekker namelijk...

Dus sorry, heb niet gereageerd om pb's en andermans blogs, hoop dat ik ze snel kan bijlezen en kan beantwoorden!

Bij deze zijn jullie ff weer up-to-date.

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje Merel, lees net je verslagje... wat een ellende voor je zeg. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat en dat het allemaal nog goed komt! sterkte!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps. ik wil even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb, hoe je je vrslag schrijft en je foto's laat zien. Het is me allemaal nog niet wat!

zorg goed voor jezelf nu... veeeel rust en veel water drinken en... laat goed voor je zorgen!

liefs :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeee Merel!!!

Je mag best weten dat ik even hardop zat te vloeken :93: hier op de bank....

Vind het echt zo k*t voor je.... :74:.... Als IEMAND het nu NIET verdient, ben jij het wel!

Lieverd, ik hoop echt zooooo voor je dat het snel beter gaat!!!!!

Dikke knuffel :116: xxxx Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel,

we hebben elkaar dus op een haar na gemist in zh!

ik lees wel dat je in supergoede handen bent, wat een geweldig optreden van die arts, het zekere voor het onzekere nemen. wel eng dat het ab kuurtje niet direct aanslaat. pfff, wat een vreselijk nieuws breng jij in een notendop! erg jammer dat het precies samenviel met iets leuks dat je gepland had. heel heel veel sterkte morgen meid! ik zal hard voor je duimen

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah Merel, wat een narigheid..... Ik hoop dat het goed gaat komen met de AB en dat de prothese kan blijven zitten zeg, pff, daar zit je toch echt niet op te wachten.

Sterkte en beterschap!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me echt goed!

Ik moet vanmiddag in het zkh zijn, bloed prikken en dan weer naar chirurg.

Borst doet nog erg pijn, komt nu viezigheid uit litteken, lijkt me goed teken als het er uit komt? Nou ja... koorts minder nu das ook fijn, heb al tijd geen paracetamol genomen. Borst nog wel huge en pijnlijk.

Houd jullie op de hoogte!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Jee wat zit het jou toch tegen!

Zag op je foto's dat de borst tot cup Z was gegroeid(zoals je zelf benoemde), lijkt me erg pijnlijk zeg.

Wens je heel veel sterkte en fijn dat de artsen zo goed voor je willen zorgen. Veel succes vanmiddag in het ziekenhuis.

Dikke knuffel :54: liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! Jee wat ziet die borst eruit! Die is idd HUGE!! Dat is ook de borst van de deuk en de luchtbel toch? Zou dat ermee te maken hebben denk je?

Wat zal dat zeer doen....., klopte het ook? Dat doet zweren toch?

Denk dat het wel een goed teken is als de pus eruit komt, zat je litteken nog niet dicht dan? Of hebben ze een opening gemaakt waar de pus uit kan?

Echt heel veel beterschap hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nou, nog geen operatie! Woensdag weer terugkomen.

Bloedwaardes waren al stukken beter dan afgelopen zaterdag dus dat is mooi.

Heb nu ook zalf meegekregen met gazen om erop te smeren 2x per dag.

Gorigheid komt er idd door litteken uit, was dus nog niet helemaal dicht.

Koorts ook niet meer, slik geen paracetamol meer en temp was 37.3 dus dat is netjes.

Moet zeggen dat die tiet op de foto er nog groter uit ziet dan in het echt haha!

Als ik een "kipfileetje" in rechts doe dan loop ik gelijk ;-)

Gelukkig geen operatie, heb me voor de hele week ziek gemeld op mn werk en ga een weekje rustig aan doen en hoop dat de boel snel geneest!

Ga nu ff zalf op de wond doen en gaas erin.

Thx voor jullie lieve berichtjes!!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Merel, ik heb bewondering voor je optimistme! Je hebt al zoveel meegemaakt op borstgebied....dit kan je er echt niet bij gebruiken. Ik heb je foto's gekeken en ik ben eerlijk gezegd erg geschrokken!

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Beterschap lieverdje. Goed van je om je ziek te melden!!! Nu even zoveel mogelijk rust!

Liefs, sterkte en :71: de komende tijd! Hopelijk brengt woensdag nog meer duidelijkheid en kun je een heroperatie uit sluiten!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve merel!

fijn om te horen dat het iets beter met je gaat.. nu hopen dat je zwelling ook afneem en dat de zalf en gaas helpt. Goed dat je deze week nog voor jezelf houdt.. dat is nu wel erg belangrijk.

Ik wens je veel sterkte en geluk.. als iemand nu een beetje geluk verdient, dan ben jij het wel..

Ik blijf je volgen en hoop dta je je morgen nog iets beter voelt!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou die grote absorberende gazen die de pc heeft voorgeschreven zijn niet voor niets geweest! Het lijkt wel of er een kraantje is aangezet in mijn borst. Er komt nu ontzettend veel vocht uit, alleen maar mooi, des te eerder de borst de normale vorm weer terug heeft. Doe nu ook expres de band om, om wat druk uit te oefenen naar beneden, des te eerder alle troep eruit is.

De bemoeizuchtige apothekersassistente vond het wel raar dat ik "maar" 30gr zalf had ontvangen en 40 stuks grote gazen, die zat me een partij te visen waar het voor was! Maargoed, heb gezegd dat die gazen echt goed waren en de hoeveelheid zalf ook... pff...

Ik heb geen koorts meer dus vermoed dat we het ergste wel gehad hebben en die operatie denk ik ook niet dat die zal gaan plaatsvinden, woensdag half 10 alleen ff ter controle waars. Ik hoop dat de borst nu snel zijn normale formaat aanneemt en we weer vrolijk verder kunnen.

Tja, soms zit het mee en soms tegen... bekijk het maar zo: gelukkig geen 3de en 4de operatie want daar zat ik echt niet op te wachten natuurlijk! Ontsteking is echt niet leuk maar als het hierbij blijft ie het nog te overzien.

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent gewoon een TOPPER!!!!!!

Ik ken je natuurlijk niet echt, maar toch ben ik trots op je! :116:

Ik zal morgen heel hard voor je duimen en laat ajb iets weten zodra je terug bent?!!!

Dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxxx Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.