Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik merk dat ik steeds minder vaak op het forum kom. Gewoonweg omdat het normale leven echt alweer helemaal van gang is. Het gaat heel erg goed met me en ik denk aan die nieuwe boobs nog maar weinig. Ze horen gewoon bij me en ik kan een leven zonder al bijna niet meer voorstellen. Ik heb geen vragen meer en ik heb weinig tijd om hier veel andere topics te lezen en erop te reageren.

Ik wilde niet met de stille trom vertrekken al ging dat wel bijna gebeuren.

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de steun, tips en het meeleven. Echt zo fijn! Ik heb er heel veel aan gehad. Tuurlijk wordt je ook wel eens gek gemaakt omdat je gewoon te veel weet, hoeveel CC moet je nemen, welke maat is goed etc etc. Iedereen heeft er natuurlijk een mening over en soms zag je door de bomen het bos niet meer maar toch heb ik goed mijn weg kunnen vinden en heeft het forum mij ontzettend goed geholpen.

Bedankt iedereen voor alles!! Ik zal vast nog wel eens rondneuzen hier maar structureel inloggen en berichtjes achterlaten warschijnlijk niet meer. Dat deed ik de laatste tijd al niet meer maar wilde graag even wat van me laten horen omdat ik dat wel zo netjes vind.

Heel veel liefs van mij en wie weet tot ziens!!!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Merel,

Fijn dat het uiteindelijk toch allemaal naar je zin geworden is, is het toch niet voor niets geweest. Ik merk zelf ook dat ik steeds minder vaak hier ga kijken en eigenlijk is dat natuurlijk best een goed teken, je gaat verder met je leven en daar draait het uiteindelijk ook allemaal om. Veel geluk verder en geniet van je nieuwe boobs, ze zijn de moeite waard!! :116:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Dag allemaal!

Daar ben ik weer, en ook nog eens met een heleboel nieuws ;-)

10 maart j.l. ben ik weer bij de pc geweest. Hij was niet helemaal tevreden met het resultaat...

De littekens die over de borst lopen (van oude operatie, heeft ie hergebruikt) gaat hij zo maken dat ze in de borstplooi gaan vallen. Ook het litteken op mn buik gaat hij corrigeren, doet ie er ff bij, haha. Ben er wel blij mee, blijft een doorn in het oog. Ook gaat er rechts een grotere prothese in omdat ze nog niet symetrisch zijn. Tja, ik schijn nog al een geval apart te zijn! Waarschijnlijk gaat op 4 mei het weer gebeuren. Voor de 3de keer weer een operatie dus! Ach, weet nu wat me te wachten staat en we kunnen ons goed voorbereiden. Valt in de meivakantie dat is wel zo makkelijk voor ons. Hoe en wat verder weet ik nog niet precies, ik denk er over om nog een keertje terug te gaan want ik vraag me af hoe het herstel zal verlopen. Vooral voor dat litteken op mn buik. Dat is nogal een grote, vandaar. Hoe de borsten het doen weten we nu wel haha.

De ontsteking in rechts is trouwens weer goed genezen en helemaal weg uiteraard. Was niet zo leuk maargoed, de chirurgen hielden het goed in de gaten. Heb nog het volle vertrouwen in de pc, hij weet echt wat hij doet maarja, zoals al eerder gezegd: ik ben nogal een geval apart ;-)

Houdt jullie op de hoogte als er weer meer nieuws is. Ohja, zal ook weer eens nieuwe foto's maken en in album zetten!

Groetjes! Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb trouwens de link van mijn fotoalbum en bijbehorend wachtwoord in mijn profiel gezet voor degene die geinteresseerd zijn.

Nieuwe foto's coming soon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje merel,je maakt zo onderhande ook wat mee heey

wat een gedoe steeds,maar wel fijn dat je eraan geholpen word,zo word je toch steeds mooier natuurlijk,ondanks alle operatie,s

zou het dan nu hierna wel eens klaar zijn?

veel sucses met afwachten tot de datum...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel

welkom terug dan maar, weet niet of ik het leuk moet vinden voor je of niet. ik had je foto's bekeken, en kan me idd wel voorstellen dat de littekens mogelijk in de borstplooi weg te werken zijn. je protheses komen dan ook weer een stuk hoger? of niet?

wat vind je er zelf van? heb je er nog energie en goesting voor? al met al ben je het afgelopen jaar heel wat tijd kwijt geweest met herstel (die ontsteking) etc. ik hoop echt van harte dat het voor jou 3 x scheepsrecht zal zijn!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze heeft al een berg meegemaakt en moeten doorstaan,vond het ook iets lastig om te weten hoe te reageren in topic,weet ook niet of je nu blij moet zijn of niet.

hoop wel op ene goede afloop in elk geval,mag nu wel eens tijd worden,zonnetje gaat zekers weer voor je schijnen hoor merel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal. Zo zwaar moet men het niet bekijken hoor! Kijk, als het in 1 keer allemaal gelukt was, was dat natuurlijk erg fijn maar als het nu na 3 keer wel goed is dan ben ik ook blij. Dus wees maar gewoon blij voor me dat ik nog een keertje mag en dat het nog te herstellen valt! Ben gewoon een geval apart! Toen ik 18 was ook ooit bij een pc gezeten en die wilde helemaal niks doen bij mij omdat het volgens hem niet achter de spier kon etc. Ik heb echt een hele bekwame pc en hij weet wat hij doet maar nogmaals, het zit bij mij net ff allemaal anders als bij een ander! Heb nieuwe foto's gemaakt, zal ze zo ff in mijn album zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou toch een prettig idee he,dat je straks gewoon tevreden bent,en dat je door ene goede arts geholpen word.

en ja,niet iedereen is hetzelfde,en loopt alles op rolletjes,zie ik al bij mezelf ook.

hoeft men niet apart voor te wezen hoor,vaak sta je machteloos,je lichaam doet het op zijn manier,hou je vaak niet tegen.

sucses....

greetzz moontje

ga ook ff je foto,s bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo!

Ben inmiddels bij anesthesist geweest. MEteen recept gekregen voor tramadol. OOk aangegeven dat ik van te voren geen valium wil, hier wordt ik zooo duf van en dat vind ik zo niet prettig! Verder komt het al aardig dichtbij. Mooi want nu moet het maar eens klaar zijn he! ;-) Verder niet zoveel te melden. Ik zal volgend weekend nog even de laatste foto's erop zetten. Van (eerst het na-resultaat maar nu)de voor-situatie.

Doei! Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Haai Lady's!

Ja, het komt nu al snel dichterbij hoor! Nog maar 2 nachtjes slapen. Nu allerlei voorbereidingen aan het treffen. Je weet wat je te wachten staat he, haha. Zit me nu ook wel meer druk te maken. Wordt snachts geregeld wakker en denk even aan de aankomende operatie. Zou het nu dan eindelijk allemaal goed komen?!

Manlief wordt vanavond nog even geinstrueerd (geen overhemden aan (want extra strijkgoed, haha) weekmenu aanhouden (want makkelijk en gezond), kids optijd naar de diverse opvang brengen en halen. Haha. Moet morgen nog even medicatie halen bij apotheek, helemaal vergeten! Op het werk is alles al afgerond en een collega goed ingewerkt, daar kan ik me nu in berusten (nouja, toch net de mailbox van het werk behandeld ;-) ) MOrgen ga ik het hele huis doorwerken, alle bedden verschonen, zorgen voor volle koelkasten en dan mag het gaan gebeuren. Pff.... weet nu niet of ik er naar uit moet kijken of tegenop moet zien. Anyway, dat het gaat gebeuren staat vast! Morgen mag ik bellen hoe laat ik dinsdag in het ziekenhuis aanwezig moet zijn. Neem gezellig mn iphone mee dus kan nu als het goed is vanuit het ziekenhuis op het forum. Zal van te voren even kijken of dat te doen is op zo'n klein schermpje!

Nou, groeten maar weer, ik ga weer ff zenuwachtig doen en proberen het huis alvast wat op orde te krijgen!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Even alvast test vanaf m'n iPhone maar dat gaat dus best goed! Dan kan ik dinsdag hopelijk na de operatie meteen wat laten weten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Spannend hoor voor de derde keer. Ik hoop ook echt dat dat de laatste zal zijn zeg. wat heb je al veel gedoe achter de rug.

Wens je alvast veel sterkte en succes!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

DAg dames! Ik moet me morgen om half 1 melden in het ziekenhuis. Best wel laat maargoed, kan ik nog even de laatste dingetjes in huis doen ;-) Hoe laat ik daadwerkelijk in de OK wordt verwacht weet ik niet. Zodra ik weer een beetje onder de mensen ben laat ik wel weer wat van me horen!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Veel succes morgen, derde keer goede keer word wel eens gezegd dus hopen dat het waar mag zijn voor je! Slaap nog lekker vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Dag lieve meiden. Wat een ontzettend lieve berichtjes!! Ik hou jullie op de hoogte. Hopelijk kom ik een beetje redelijk uit de narcose en kan ik snel een berichtje achterlaten!

Liefs, merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi, toch wat langer geduurt eer ik iets van me kon laten horen. Wederom heel rot uit de narcose gekomen.

Om half 3 op ok. Om half 4 klaar en om half 5 wakker geworden. Heel onrustig: woelen en draaien. Bloeddruk viel niet te meten door m'n gedraai. Om half 6 terug naar kamer. Toen nog lang geslapen en daarna knapte ik wat op. Gelukkig veel zooi tegen misselijkheid gekregen dus amper misselijk geweest. Om half 9 kwam mijn man en ik wilde graag naar huis. Naast mij lag een vrouw die ik irritant vond ;-) om 22 uur thuis en meteen lekker in eigen bed. Heerlijk geslapen!!

Uiteindelijk is er geen prothese verwisseld!! Toen hij de boel aan het liften was kwam er vanzelf meer volume dus hij vond het niet nodig. Litteken op m'n buik gecorriceerd, echt flink stuk huid weg. Die doet ook het meeste pijn. Heb tramadol en patacetamol als pijnstilling, werkt prima. Mss kan ik later nog foto's maken. Het zit nu allemaal ingepakt. Lig lekker in bed met m'n iPhone, aanrader zo'n ding! Scheelt een hele laptop op je schoot ;-)

Nou, dat was het verhaal even in notendop. Even verder met uitrusten en eten want ik heb honger! Gister hele dag niet eten merk je wel. Daarbij ben ik nu niet meer misselijk dus de eetlust is er gelukkig. Kan niet echt kilotje missen ;-).

Doei! X Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Merel,wat goed,je hebt het achter de rug,en wat een draai in het verhaal,geen wissel,of ben je er juist blij mee,ja afijn,ik denk dat je zelf nog niet kan oordelen zeker?omdat je nog zo ingekapkt bent.wel lekker nu,want echt warm is het niet vandaag.

ben benieuwd naar je eerste foto,s straksjes.

rust maar heerlijk uit,en rustig aan.

beterschap

liefsss moontje

p.s ik zal je even een pb doen,je leest dan wel waarover

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.