Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Liever een snelle wissel en oplossing dan scheve tietekes, haha! Ik ben wel zenuwachtig voor woensdag!! Ik hoop dat dan alle verband en zooi eraf mag, dan ga ik thuis eerst eens lekker uitgebreid douchen en dan eens opmeten haha! dan een sport bh shoppen en dan weer 4 weken wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik had ook al even gereageerd op je berichtje in mijn topic, maar hier dan ook even een berichtje,

wel zo gezellig ;).

Meid, je hebt het alweer achter de rug! :) Fijn voor je!

Zo te lezen gaat je herstel goed en mag over 2 dagen eindelijk dat tape eraf, super!

Lastig om al iets over je foto's te zeggen, het is nog zo ingepakt... Maar ik vind het niet vreemd

dat die ene niet direct met die ander meezakt, hij liep de hele tijd achter en heeft nu dan ook

wat extra tijd nodig, ik hoop echt dat ie over een paar maanden op dezelfde hoogte zit!

Wat de grootte betreft schat ik dat je toch zeker op een 70D uit gaat komen, dus dat zit in ieder

geval goed, hahaha! :D

Ik ga je de komende tijd weer volgen, want ik ben super benieuwd hoe het gaat worden! Als ik

het iemand gun, ben jij het wel!!!

Heeeeeeel veel succes woensdag!!!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

Woensdag is het dus zover. Ben benieuwd of dan al je verband verwijderd mag en je ze goed kunt bewonderen. Ben benieuwd naar de littekens ook. Jij? Denk dat het nu al een kunstwerkje is. Kan haast niet anders. Moet nog denken aan hoe je vertelde over de artsen die met zijn 2en aan het bakkelijen waren over de plan van aanpak! Ben zo benieuwd! Ook leuk om Nina weer eens te lezen! en ook leuk dat je bij de wissel meiden zit nu. Hou je goed en ik zal zeker aan je denken woensdag!

Liefs! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nou vanaochtend terug voor nacontrole. Niet bij pc maar verpleegkundige, ff een tegenvaller.

Heb foto's in mijn album gezet. Ik schrok wel erg eigenlijk toen ik de foto's zag, in de spiegel ziet het er toch anders uit. Ook gebeld naar zkh. Die zei dat de deuk links wegtrok, kwam door het strakke verband en alles. Vocht nog in links, moet er ook uit trekken.

Heb GEEN lift gehad maar de borstplooi is verhoogd, scheen een ingewikkelde operatie te zijn geweest. Ben ook wel langer onder narcose geweest idd.

Maargoed, het afgetekende gedeelte heeft pc niks mee gedaan? Heeft de littekens van de eerst ekeer bv niet gebruikt maar de oude littekens gebruikt van toen ik 6 jaar was (zie ook de eerste foto van voor de bv waar je dat litteken goed kan zien. De borsten zijn nu een heel stuk hoger.

Hoef corset niet meer om, wel een goede sportbh met de band. De rechter prothese moet nog stukje zakken. Zucht, daar gaan we weer.

Moet de 23ste terug komen bij de pc. Als in de tussentijd de deuk niet wegtrekt moet ik bellen.

Al met al niet 100% happy eigenlijk... dat ze verschillend waren had ik al gezien maar die deuk en een heel ander litteken gebruikt... Schrik overigens daar niet van, dat litteken had ik al, en loopt voor een stukje over de borst. normaal gesproken zouden ze dat niet zo doen maargoed, deze zat er al.

Had er toch ff wat anders van verwacht meot ik zeggen. Morgenavond naar de stad om sport bh's te kopen Heb nu een charmant ding van het zkh aan maar geeft niet heel veel steun.

Heb nu ook veel pijn aan de onderkant van mn linkerborst (voor de kijkers rechts), hopelijk komt dat door al het verband dat nu weg is.

Het goede nieuws is dat ik mag douchen, ga ik zo doen. Als alle kortstjes van het litteken zijn kan ik er scarban opplakken, had ik vorige keer ook.

Nou een heel relaas, ben benieuwd naar jullie reactie!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Net even naar je nieuwe foto's gekeken en jee......jij hebt echt geen geluk he en ik kan me indenken dat je er zo af en toe wat moedeloos van wordt!! Die deuk links lijkt ook in mindere mate rechts te zitten dus denk inderdaad dat het op die hoogte wat afgeklemd heeft gezeten dus als ze lekker op hun plaats zitten komt dat vast goed. Het verschil in grootte vind ik nu veel en veel minder dan de vorige keer dus als het vocht eruit is zal dat ook heus wel goedkomen. Ik kan me wel voorstellen dat je even schrok van de nieuwe littekens. Je had ze natuurlijk al wel maar ze waren al lang niet meer zo zichtbaar duidelijk aanwezig en die lopen nu wel behoorlijk over je borst heen. Maar gelukkig gaan we de winter in en tegen de tijd dat het weer weer voor topjes en bikini's wordt zullen ook die littekens veel minder zichtbaar zijn.

Ik vind wel dat je erg op de proef wordt gesteld hoor en het wil je nog niet echt meezitten. Ik had echt zo voor je gehoopt dat het nu voor de verandering er gelijk heel goed voor je uit had gezien en je er heel blij mee was maar nu moet je dus toch nog even geduld hebben.

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOow jeetje Merel,

Ik moet ff slikken toen ik je foto's zag en lees nu de lieve reactie van Far en schiet ook wel een beetje vol. Poehhh... ik geloof dat ik zo bezig was met de gedachte dat het nu zo langzamerhand wel goed moest komen met je. Na alles wat je al hebt meegemaakt. Maar... idd wat Far zegt; het verschil in de borsten is nu veel minder zichtbaar. Die deuk trekt naar mijn mening ook weg. Ook al wil je hem nu liever niet zien!!! Daarnaast hoop ik erop dat je litteken mooi geneest, want die wil je zo niet blijven zien. Maar ook daar zou eventueel op langere termijn ook een oplossing voor kunnen zijn. Dat ze een littekencorrectie geven. Wel balen voor nu dat je niet je arts hebt gezien. Maar ik neem aan de volgende keer wel wer als je op controle gaat en dan en je iig weer een stukkie verder. Al met al, wil je gewoon zo graag dat het goed komt bij je! Weer geduld dus. Tsja, lijkt er op dat er niets anders op zit. geduld en veel foto's maken. Dan kunnen wij met jou kijken hoe het verloop gaat.

Kop op meis, je bent sterk. Dit gaat je ook nog lukken. het gaat goed komen! Laten we daar met zijn allen op hopen en in vertrouwen! Van de zomer huppel jij ook happy in de rondte.

:116: liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die merel,

eerlijke reactie van mij

tot nu toe lijkt de symmetrie veel beter dan 1e bv, das een meevaller, want dat leek in de eerste instantie niet toen je verband al een beetje eraf had gehaald vorige week, ik hield toen mijn hart vast.

vind het heel bizar en vervelend voor je dat je niet op de hoogte was van gebruik oude litteken. ik ga ervanuit dat je daar ook geen goedkeuring voor had gegeven als ze je het hadden voorgelegd vooraf? genezing ziet er nu wel netjes uit, maar het is niet mijn lijf, kan dus niet voor jou spreken.

je zult wel blij zijn met de maat, is mooi maatje voor je, uitstekende bot valt daardoor minder op.

de goeie kant van de vorige keer is nu ook weer het allermooist, ik hoop dat links in de loop van de tijd mooi bijtrekt.

er zitten dus goede dingen aan en minder goede aan je laatste bv

jammer dat je geduld opnieuw zo op de proef wordt gesteld.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik ben het helemaal met Kaat eens!

De maat is echt super, je botje valt helemaal niet meer op!!! Als straks die deuk weg is

en je borst nog wat meer is ingedaald, denk ik dat je supertevreden zult zijn!!! :D

Veel liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Die deuk: dr zit onder mn borst (links) een bubbeltje, ik geloof dat er vocht inzit en denk idd dat dit nog wel weg zal trekken. Jammer dat het niet allemaal in 1 keer mooi is maargoed, we blijven hopen op een goede afloop!

Die gekke botten boven mn tietekes, die ben ik iig kwijt en dat wilde ik ook erg graag.

Heb nu wel pijn joh! Whow, neem voordat ik ga slapen straks een tramadolletje. Die had ik al een week niet gebruikt maar ik haal ze weer ff uit de verbandtrommel!

x Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het heel bizar en vervelend voor je dat je niet op de hoogte was van gebruik oude litteken. ik ga ervanuit dat je daar ook geen goedkeuring voor had gegeven als ze je het hadden voorgelegd vooraf?

Ja ik vind het ook wel vreemd dat het nu zo gemaakt is. De pc had vanalles afgetekend maar waars. in de OK bedacht om het anders te doen. Blijft apart en ik ga dit zeker de 23ste navragen! Dr valt nu toch niet veel maar aan te veranderen maarja, het blijft vreemd. Ook zijn die 2 littekentjes van de vorige keer oop voor Jan met de korte achternaam gemaakt... ach, dr konden er nog wel 2 bij... pfff... Wachten weer 4 weken af, hopelijk komt het allemaal goed anders ga ik op Michael Jacknos lijken met al zn plastische ingrepen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, nope! Jij gaat niet op Michael Jackson lijken! No way! :104:

Voor wanneer je de arts weer spreekt, confronteer hem met je ergernis over het feit dat je niet van te voren was ingelicht over het litteken. Mocht hij hebben uitgelegd waarom ervoor gekozen is, is dat allicht logisch. Maar dan nog is het voor jou belangrijk dat je min of meer de toezegging krijgt dat wanneer het litteken niet heel mooi opdroogt, je voor een kosteloze littekencorrectie in aanmerking komt.

Maar zo ver is het nu niet en misschien komt het ook wel niet zo ver. Met een beetje geluk :71: en zeeen vol met geduld van jou, komt het toch nog goed!

:53: Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke bh maat berekenaar op internet is betrouwbaar? op de ene site heb ik 85A (raar!) op de andere 70D...

Onder: 69 cm

boven 82 cm

Wie het weet mag mijn maat roepen!

x Merel

ps. net heerlijk gedouched!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de meeste bh bereken dingen zeggen 70A, blijft vreemd hoor die bereken gevallen want ik heb nu de oude sport bh van vorige keer aan, 70B en die cups zitten wel errug vol. Zou ik het niet goed opmeten dan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel,

We zijn kennelijk beiden met hetzelfde bezig. Ik wordt ook gek van de verschillende maattabellen. Ik heb er nu eentje waar ik van denk dat ie overenn komt met andere die ik eerder had. Waarschijnlijk heb je een 65D nu. Maar dat gaat nog veranderen.

Onderwijdte:

De onderwijdte is de omvang van je lichaam direct onder je borsten.

Zorg bij het meten dat de centimeter horizontaal is (achter en voor op dezelfde hoogte). Houd het meetlint strak rond je lichaam, maar zorg dat het niet knelt.

Bovenwijdte

De bovenwijdte of cupmaat is de omvang van je lichaam op het volste deel van je borsten. De bovenwijdte wordt gemeten door het meetlint over je tepels te houden. Zorg er weer voor dat het meetlint horizontaal is. Trek het meetlint niet (te) strak aan.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb ff wat beter gemeten dan, haha. Onder 68 en boven 83. Zou het veel schelen?

Die band die ik om moet doet erg pijn aan de onderkant. Heb hem nu afgedaan.

Vind het ook wel raar, eerst wordt er 2 weken gestut aan de onderkant dat de boel niet kan zakken en nu moet die band opeens de protheses naar beneden duwen.

Heb pc gebeld, die stond in de OK dus kan om half 4 terug bellen, dan verwachtte de verpleegk. hem terug. Ben benieuwd wat hij ervan vind. Toch wel vervelend dat ik gister niet ff bij hem was geweest. Nou ja, mss kan ik wel weer eerder bij hem terecht ofzo. We wachten maar weer af, dat doen we toch al bijna een jaar, haha!

Doei!

merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merel,

Thanks voor je publieke felicitatie! :blush: Even ingaande op jou verhaal, ik begrijp je heel goed. Je bent het ook beu aan het worden te herstellen en iedere keer weer opnieuw zo lang daar mee bezig te zijn en er zo veel voor te moeten doen en laten. Maar ik denk toch dat wanneer je gevraagd wordt die band te dragen dat je dit zo veel mgelijk moet blijven proberen. Lukt het je nu even niet, probeer m dan strakkies wel weer om te doen. Denk dat het goed is wanneer je zoveel mogelijk duidelijkheid krijgt over hoe je verloop er uit gaat zien. Hopelijk spreek je je arts soon en weet je meer.

K leef met je mee! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Helaas pc niet meer gesproken vandaag, stond nogsteeds in OK. Hopelijk belt ie morgen ff terug en anders bel ik.

Net ff bh wezen kopen want die 70B vond ik toch wat krapjes zitten... Nou het is nu een 70D van de Triumph Tri Action geworden. Vallen die dingen zo klein ofzo? Want moet heel eerlijk zeggen dat ik 70D dan helemaal niet zo groot vind, haha! God he, had ik moeten zeggen toen ik nog 70AA had, toen leek D huge in mijn ogen maargoed, die 70 zal het hem ook wel doen, das behoorlijk smal maar daar kan ik niks aan veranderen!

Ben benieuwd wat het over 4 weken is en ook als het een gewone BH is, denk dat daar ook wel verschil in zit in sport bh en gewoon? Sport valt kleiner ofzo? Wie weet dat? Tja, echt nooit verdiept in bh's... hihi.

Maargoed, wel een verademing een maatje groter bh, en hij zit hel netjes. Zal nog wel fototje maken, hihi.

Doei!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel!

Ik heb je foto's weer bekeken. Heel verschil, je moet even door de littekens heen kijken want die vallen nog wel op natuurlijk maar ik vind dat het er na 2 weken goed uitziet! Ik vind ze ook aardig symmetrisch! Wat vind je er zelf van? Zie jij het verschil ook wel?

En wat een tegenvaller he, zo'n 70D, hahaha!!! Had ik ook, als je het hoort denk je, WOW :blink: ..... Maar nu je ze hebt hadden ze nog wel wat groter gemogen (bij mij dan he.. :141: )

Succes nog met je herstel!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.