Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Misschien ook wel, maar ik heb er een slecht gevoel over. Een jaar klinkt zo lang, maar in feite is het inderdaad zo voorbij, omdat ik het toch weer zo druk krijg met school en dergelijke. Maar we zullen zien..

Ben net voor het eerst weer uit geweest, en wat ging dat lekker zeg zonder al dat gewicht aan m'n nek. Alleen werd ik op het laatst onwel door alle drukte, warmte en harde muziek. Tenslotte werd ik ook nog in de steek gelaten door een vriendin die een druppel teveel heeft gehad, die ik tenslotte ook nog naar huis heb moeten brengen. Was er even helemaal doorheen, even iets teveel van het goede (of slechte). Voel me nu weer stukken beter, maar zo leer je wel wie je vrienden zijn zeg ik maar..

Morgen dus maar lekker in bed blijven (heb nog 3 seizoenen Grey's Anatomy liggen die ik nog moet kijken, hihi), maandag weer een drukke dag (praten op werk, ziekenhuis, een nieuwe fiets kopen want die van mij ligt vanaf vandaag officieel in puin, kopje thee bij collega).

Zo, even genoeg geklaagd :P Even een leuk nieuwtje, heb nieuwe foto's online gezet en zal morgen even verse foto's maken. Ben echt heel tevreden (behalve die deuk maar dat even terzijde), de littekens worden mooi (pff, 'deuk') en die irritatie is ook eindelijk weg. Ik begin ook weer steeds meer gevoel te krijgen aan de zijkanten van m'n borstjes, whoehoeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Mooi, Melis!

Mijn deuk begint al bij te trekken, maar moet ook geduld hebben voordat dat helemaal is bijgetrokken.. Maar ik vertrouw erop dat dat bij ons allebei helemaal goed gaat komen!

Jammer dat je avondje uit zo moest eindigen, pfff da's altijd zo vervelend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat vervelend voor je dat je avondje uit zo geeindigd is. maar het is wel waar je leert wie je echte vrienden zijn!

jullie hebben een deuk en ik heb een bobbel haha (maar helaas kan ik het nie op de foto krijgen want ik zie het alleen van bovenaf)

liefs dianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Fijn dat je weer even lekker bent uitgeweest, maar wel stom dat het dan zo weer moet eindigen :S...

Enneh, als je een slecht gevoel hebt over die deuk dan ga je toch gewoon even langs de pc ;).

Mooie foto's trouwens!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het er laatst nog over met de pc en die zei ook gewoon, als het over een jaar nog zo raar is, moest ik gewoon langskomen. Wel fijn dat ze niet alles direct afwimpelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net weer even bloed laten prikken in het ziekenhuis, deze keer zelfs 4 buisjes. En als het zo door gaat heb ik dan volgende maand 8 buisjes, en dan de maand erop 16 buisjes en dan heb ik geen bloed meer hihi.

Het gaat nog steeds goed met de borstjes, nog een beetje gevoelige littekens maar verder voelt het eigenlijk weer gewoon als voorheen. Ik doe alles weer (behalve sporten maar hé, dat deed ik voor de operatie ook niet haha) en ik laat de afspraak van 2 september gewoon voor wat het is, dus ik beschouw mezelf niet meer als 'vast' aan het ziekenhuis.

En terwijl ik dit schrijf krijg ik ineens een bult op de plek waar geprikt is. Owee als ik weer zo'n arm krijg haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de bloedarmoede, moet om de 4 weken bloed laten prikken nu. Weet nog niet precies waarvoor. Maar dat ga ik morgen nog maar even extra navragen, dan heb ik weer de uitslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeej, ik ben weer gezond verklaard haha. Uitslag van de bloedmonsters waren goed, geen ontstekingswaardes meer en mijn Hb zit nu heel erg mooi op 8,2. Beter kan niet. Alleen de vermoeidheid blijft nog even, ik heb mezelf voorgenomen om de hele tijd bezig te zijn, ik zit te veel stil en met dit weer word ik dan ook heel erg duf. Als ik meer doe, ben ik er zo overheen :)

Zometeen ga ik mijn eerste festival weer eens proberen. Gelukkig word ik opgehaald, anders moet ik met een hele zware tas en hele zware tent gaan sjouwen, maar dat lijkt me nog niet echt een prettig plan.. Maandagochtend kom ik weer terug, maandagavond moet ik dan werken tot 1 uur 's nachts en dan de volgende dag weer naar school, om aansluitend weer de werken en de volgende ochtend weer naar school te gaan. Dus vanaf nu, geen gehang meer thuis, maar echt bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid!

Gelukkig maar, ik wens je veel plezier in Lowlands denk ik? Da's dit weekend toch? Have fun!!! En je week zier er wel heel erg druk uit hoor, poeh! Neem ook je rust tussendoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben weer thuis hoor, pfff, dat was me m'n weekend wel weer. Het weer was prachtig, erg druk maar heb het tot mijn verbazing wel heel goed volgehouden. Alleen ben ik door een wildvreemde wel erg agressief geknuffeld dat resulteerde in twee gekneusde ribben. Bij de EHBO maar een pleistertje opgedaan (wat natuurlijk geen zin heeft maar ik wou er zo graag één) en nu moet ik me even een weekje rustig houden. Timinggg!

Heb trouwens een vrij strak truitje gekocht en ja hoor, ik heb verscheidene mensen horen zeggen dat ik toch wel een grote voorgevel heb. Pff.

Ben weer begonnen met de Bio-Oil dit weekend. Was even gestopt in verband met die kleine wondjes die ik kreeg op vakantie. Maar nu weer lekker smeren haha. Alleen geleerd dat je dan echt even moet wachten met je bh aantrekken, is toch niet zo slim..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad (behalve die knuffel van die wildvreemde dan....)

Ik krijg ook steeds te horen dat ik nog steeds 'goed bedeeld' ben en eigenlijk vind ik dat wel prima, voor die mensen is dit groot, maar wijzelf weten toch dondersgoed wat ECHT groot is, haha, sommige mensen zien geen verschil ;)

Bio-oil smeer ik nu altijd na het douchen, dan wacht ik even met de bh intrekken idd (A)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik zie zelf dondersgoed verschil. En ik voel het ook!

Ben net terug van m'n werk, liep heel erg uit want het was giga druk. Ik dacht dat het fijn was om op maandag te beginnen want dat is de rustigste dag van de week, maar niemand had verwacht dat het druk was. De reden was dus Lowlands, niemand heeft dan zin in koken natuurlijk en ligt voor veel mensen op de weg.

Maar het was dus echt heel erg zwaar, eerste helft van de avond gewoon begonnen aan het eerste raam in de drive, dat ik gewoon door een headset praten en afrekenen, dus dat zou geen probleem zijn. Alleen hadden ze er geen rekening mee gehouden dat ze voor de tweede helft van de avond ook iemand voor het tweede raam nodig hadden, want daarvoor stond ik in het rooster. En aangezien ik de enige was die het kon, moest ik dat dus doen. En dat is in principe het zwaarste werk. Je loopt heel veel, moet bestellingen inpakken en uit het raam geven en héél dominant naar de kassamensen en keuken zijn (aangezien de drive voorrang krijgt op producten, zo, weten jullie dat ook weer even hihi). En het was zoooo druk. Ik dacht dat ik in zou storten, maar ik was eigenwijs en heb gewoon doorgewerkt. Toen we klaar waren kreeg ik toch wat pijn overal en heb even gekeken naar de littekens, en die waren echt vuurrood en dik. Ik ben van plan morgen een korte dienst te draaien (half zes tot acht ofzo). Zijn ze natuurlijk niet blij mee omdat ze dan weer niemand voor het tweede raam hebben, maar ik heb ze al zo vaak uit de brand geholpen, sorry jongens, het is nu eventjes tijd om aan mezelf te denken, ze zoeken het maar uit. Pfff nitwits..

Maar ik ben wel lief gebeld door een (andere) manager voordat ik naar m'n werk ging, met de vraag of het wel echt zou lukken.

Sorry, MOEST gewoon even klagen. Ben het zo zat (zal wel vermoeidheid zijn). Verder was het wel weer even gezellig om andere collega's te zien! Inwerken ging prima, heb de snelheid wel weer een beetje te pakken. Pfff Speedy Melissa :136:

Pfff, nu maar slapen, morgen de eerste schooldag. Woehoee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meis!

Wat supergoed dat je voor jezelf bent opgekomen! En maar een korte dienst hoeft te draaien! Luister goed naar je lichaam, die geeft heel duidelijk aan wat je wel en niet aankunt!!

Succes op school vandaag, ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje melissa heb net je foto's even bekeken, nou das wel een verandering hoor!!!!!!!!!!!!!

mooi die bh's van sapph he???

heb er ook twee.

heb jij nou echt een C cup???? nergens niet om hoor maar ze zeggen dat ik dus een D heb..... :139: en als ik ons dan vergelijk qua omvang van de borsten.....

affijn ik hoor het nog wel....maar je resultaat mag er zijn hoor!!!!!!!!

en fijn dat het zo goed met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar Annita, Melissa heeft een 80C en jij een 70D. Dat betekent dus, dat als je even naar dezelfde onderomvang rekent dat Melissa een 70E en jij een 80B hebt... Daarnaast gaat het toch niet om de maat maar dat je geen last meer van je borsten hebt en dat ze er mooi uitzien? Mijn zusje heeft 70C en ik kan je vertellen: dat is best klein hoor! Dus cheer up, geniet lekker van je borsten en laat je niet gek maken door een lettertje! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als sommige mensen zeggen dat ze er niets van zien, dan zijn ze denk ik gewoon blind, of het is ze gewoon nooit opgevallen hoe zwaar we waren.

Ik hoor heel vaak mensen zeggen goh wat zie je er goed uit, ze zien dus wel iets, maar ze plaatsen het niet direct bij de boops. Misschien wel zo prettig ook.

Ach als wij het maar zien en voelen (al vind ik dat bij me zelf nogal tegenvallen), da's uiteindelijk het belangrijkste en laat iedereen het verder maar snel vergeten, als ze het niet zien, zie je er nog steeds natuurlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook eventjes je verslagje gelezen (ja, alle 29 pagina´s, niet in 1x hoor).

het ziet er mooi uit ondanks de tegenslagen. wel dapper dat je toch gewoon op vakantie bent gegaan.

ik weet niet of ik dat zou durven hoor. wij gaan in november nog weg (23 dgn) maar ik laat me mooi na die tijd opereren.

als dat kan natuurlijk.

maar, mooi resultaat hoor, en idd die bh is super :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Zo zie je maar, het herstel duurt heeeeeeeeeeeeeeel lang :(.

Hoe was je eerste schooldag? Beetje leuke klasgenoten?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff het zit me allemaal niet mee. Het herstel met mijn borstjes gaat super! Het is nu gewoon een soort maatstaaf geworden om te zien wanneer ik teveel doe, dan worden de littekens rood en pijnlijk. De deuk verdwijnt ook al een beetje, maar de één blijft op een één of andere manier groter dan de ander, en bij m'n linkerborst hangt de tepel te ver naar beneden. Maar ik ben echt heeeeeel trots op mijn nieuwe aanwinsten.

Alleen zit ik nu met griep thuis (werd weggestuurd op werk omdat ze geen risico willen nemen met die mexicaanse griep enzo, pfff..), 39 graden koorts :( Zou vanochtend met mijn zusje naar de huisarts gaan omdat ze huilend aan m'n bed kwam dat ze niet meer kon lopen. Maar ik mocht niet mee, dus is mijn mams met haar mee en ze zijn nu in het ziekenhuis om bloed te laten prikken, foto's en echo's te maken. Dus zo hoor ik meer..

Mijn eerste schooldag was heel leuk. We hebben de binnenstad een beetje leren kennen (ben de enige uit Zwolle, wist alles dus al) en moesten we allemaal schetsen maken enzo. We hebben ook nog de Peperbus beklommen (een toren van 300 treden hoog, pff), kon wel merken dat mijn conditie heeeel hard achteruit is gegaan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.