Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hoor, heb hem verstuurd ;) Heb er ook even bijgezet hoe je een ww moet instellen. Alleen met die link ben ik vergeten, maar als je een ww instelt moet je je link veranderen van (even een voorbeeld mij mijn link) www.mijnalbum.nl/FJ3HC5 naar swiffermuis.mijnalbum.nl. Niet erg duidelijk, maar ik sta erom bekend dat ik geen dingen uit kan leggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik besef dat ik hier echt nog maar weinig ben. Normaal keek ik elke dag wel een keer of 2 haha. Maargoed, m'n internet ligt eruit en heb van de week een nieuw internet besteld zegmaar, dus doe even mee met de buren (handig zo'n laptop hihi) Maar hier gaat het goed, volgende week mijn laatste werkweek, heb al weer wat sollicitaties verstuurd dus het is maar even aanzien. Ik heb echt een rotperiode gehad, heel er overspannen. Ik heb teveel gedaan, het was maandag de hele dag werken, en dinsdag t/m vrijdag van 8 tot 5 naar school en dan di en wo van 6 tot half 1 's nachts werken. En in het weekend aan het huiswerk. Hield het niet meer vol en heb zelfs laten vallen dat ik wou stoppen met de opleiding maar ben verstandig en ga gewoon door :)

De borsten gaat wel oké, ik heb de laatste tijd heel erg last van steken en m'n tepels zijn echt heeeeel errug gevoelig. Pfff, word er gek van! Nouja, neem aan dat ik niet de enige ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heeey dames,

Kom even melden dat ik echt vaak afwezig ben en ik geen tijd heb om echt te reageren op jullie topics. Ik lees ze wel heel trouw, de reacties komen binnenkort!. Internet ligt eruit en ik heb net nieuwe besteld en dat kan dus nog wel even duren. Het gaat met mij wat minder de laatste tijd. Heel veel ziek en moe en ik word er knettergek van. Er is iets met mijn gezondheid aan de haal gegaan ofzo. En dan is het nog de kunst om gewoon door te gaan met de dagelijkse bezigheden, pfff. Mijn zusje heeft Pfeiffer opgelopen vorige week dus ik moet oppassen dat ik dat ook niet te pakken krijg want dan ben ik nog verder van huis. En de Mexicaanse griep heerst ook al op school, dus netjes handjes wassen en zakdoekjes verspillen (ben al een week echt vreselijk verkouden, zo erg dat ik bijna niks hoor) EN ik heb zo'n last van m'n littekens, ze irriteren echt heel erg dus ben maar even bh's gaan dragen zonder beugel. Deze week heb ik presentaties en toetsen dus ik hoop dat ik het volhoud. Oja, en McDonald's is officieel verleden tijd, ik heb vorige week nog een gesprek gehad met mijn supervisor met nog een aantal collega's over wat er nu allemaal misging de laatste tijd, en hij heeft nog een keer gevraagd of ik wou blijven maar daar is het toch een beetje te laat voor. Ik moet nu toch echt even aan mezelf denken.

Oooh en nog een leuk nieuwtje; ben bloeddonor geworden om toch maar over mijn angst voor bloedprikken te komen. Heb 2 weken geleden een keuring gehad en ben nog goedgekeurd ook. Zit alleen met een wel hele erge lage bloeddruk en m'n hb is nog wat laag (had 7,5, en je moet 7,8 hebben geloof ik)

Ik kom natuurlijk nog wel even terug om Marianne even succes te wensen he? Want ik wil echt weten hoe het gaat, je hebt zo lang moeten wachten! Bijna, meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissie, wat vervelend is het toch dat je steeds de pech hebt ziek te worden of het inde buurt te hebben.

Hoop echt dat t snel goed komt. En wat gek dat je litteks nu nog zo jeuken.

Hey enne wat stoer dat je donor bent geworden! Niks voor mij hoor haha.

Nou hou je taai he!

Grtjs Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissie, wat vervelend is het toch dat je steeds de pech hebt ziek te worden of het inde buurt te hebben.

Hoop echt dat t snel goed komt. En wat gek dat je litteks nu nog zo jeuken.

Hey enne wat stoer dat je donor bent geworden! Niks voor mij hoor haha.

Nou hou je taai he!

Grtjs Adies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is er eindelijk weer een lichtpuntje, ben geslaagd voor mijn eerste project op school, een 10! :D

Heb alleen nog steeds last van de littekens in één keer, links word het buitenste gedeelte ook donkerpaars. Brrr, vind het maar niks. Ik zat te denken dat die beugelbh's het probleem waren, dus voorlopig maar even geen beugels meer :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

he meis

hoe gaat ie?

met mij super goed hoor heb niet te klagen als ik zo om me heen lees.

heb in mijn linkertepel geen gevoel en rechter wel.kan nog wel komen kan tot een jaar ongeveer na de operatie.ga er zelf niet vanuit maar ja wie weet.heb verder geen doof gevoel.ze reageren wel op kou dus dat werkt weer wel haha

tsja verder weinig nieuws.zit weer in het dagelijkse ritme.hoe gaat het met je littekens?

zit m ook wel in het weer volgens mij.

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, gelukkig maar ;)

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Hele gevoelige littekens maar loop de laatste weken weer rond met sportbh's, dat irriteert wat minder. Het moet maar even ;) Daarbij heb ik eindelijk een huisje in Enschede. Eindelijk!

Gister had ik ook weer wat heel leuks. Ik had toch verteld dat ik twee chirurgen door elkaar heb gehaald in mijn morfinetoestand? Nu keek ik gister een ziekenhuisprogramma en toen zag ik een chirurg bezig en die kwam me wel bekend voor. Toen dat ik in één keer aan die chirurg die me aan de nabloeding heeft geopereerd. Mijn mama heeft het nog een keer bevestigd. Nu heb ik EN dr Houpt op tv gezien, EN een andere chirurg. Heeeel vaaaaaaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb me heel zwaar verslapen vanochtend, dus heb maar besloten thuis te blijven. Mooi dus even tijd om de borstgenootjes hallo te zeggen. Ik heb gister nieuwe foto's gemaakt, dus die zet ik zo even online. Heb een nieuwe wond gekregen (vraag me niet hoe) maar na een paar dagen zat hij al weer dicht. Hij was echt mini, maar je schrikt wel weer. Stond gewoon even te veel spanning op en is dus een klein gaatje ingekomen.

De deuk is min of meer weg, maar de borst blijft op de één of andere manier hoger of kleiner dan de linkerkant (voor de operatie was het precies andersom). Nouja, dat zien jullie wel op de foto.

Verder gaat het gewoon helemaal goed, kan rond januari-februari intrekken in mijn nieuwe stulpje. Familie en ik zijn dit weekend druk bezig geweest met strippen van behang (vreselijke bloemetjesbehang hihi). Het station is wel een kwartiertje lopen van m'n huis, maar he, heb ik in ieder geval m'n beweging, toch?

Want sporten is er nog steeds niet van gekomen. Schaaaaam.

In ieder geval, ik zet de foto's even online en dan ga ik even topics lezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Melissa!

Vond het heel fijn om jouw topic eens door te lezen. Zelf ben ik 21 dus dat is ook nog best jong en heb al sinds m'n 16e last van zware borsten. Zit ook wel in de familie, mijn moeder had H (!). Ik zelf heb 80G dus daar wil ik heel graag een mooie ctje of Dtje van maken :)

Ben nou druk bezig met afspraken met een dietist om nou eindelijk die overtollige kilo's er af te werken en dan op naar de pc!

Ik vond het wel moeilijk om dit aan m;n ouders te vertellen. Had jij dit ook? Ik woon samen met mijn vriend en had het min of mee al samen met hem besloten dat ik ervoor zou gaan. Dus toen moest ik m;n ouders nog even deelgenoot maken. Vond jij dit ook moeilijk? Gelukkig reageerden ze echt heel relaxt en zeiden dat ik er echt voor moest gaan, dus dat was een hele opluchting.

Nu bn ik me dus even goed aan het voorbereiden met alles wat ik kan verwachten en naar welke pc ik moet gaan etc. Dus dan is ht wel fijn om de ervaringen van anderen te lezen! Hoe deed jij dat met school eigenlijk? Ik studeer ook, maar ik wil natuurlijk niet teveel missen...

En ik vroeg me af of mensen het op werk verteld hebben watvoor opteratie ze ondergingen. Ik ben de enige vrouw op mijn afdeling, op het hoofd na. En ik wil eigenlijk liever niet vertellen wat er met mijn borstjes gaat gebeuren,,, Wat jullie?

Mag ik misschien het ww van je foto's Melissa? Ben benieuwd!

Liefs,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had er helemaal geen problemen mee met mijn ouders, sterker nog, mijn moeder heeft me over de streep getrokken. Ze wil zelf ook een bvk, maar moet eerst nog wat afvallen.

Met de studie ook geen problemen gehad, ben vlak voor de vakantie geopereerd. In principe kun je als alles goed gaat in 2 weken weer rustig naar school. Of nouja, ligt er natuurlijk ook aan wat van opleiding je doet. Ik teken en schilder veel dus ben heel druk bezig met mijn armen, dat voelde ik in het begin nog wel ;)

Ik heb het bijna iedereen lopen vertellen van de bvk, ik vind best dat mensen het mogen weten. Toen ik het op mijn werk tegen de manager moest zeggen wist hij ook even niet hoe hij erop moest reageren, maar verder totaal geen problemen gehad. Heb zelfs collega's op bezoek gehad na de operatie en zelfs een hele grote kaart en bloemen gekregen. Maar denk dat het verschilt per persoon of je het wil vertellen of niet. Je HOEFT natuurlijk niks te vertellen, het is in principe privé, toch?

Heel veel succes ermee, heb je al een verwijsbrief binnen dan??

Zalje zo even het ww opsturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heeeey dames!

Kom weer even op bezoek! Het gaat heel goed met me en studie gaat ook helemaal geweldig. Helemaal nergens meer last van, alleen een beetje droge littekens met dit weer haha. Nog meer mensen last van?

Zat vandeweek nog te denken, lijkt het iedereen nog leuk om een meeting te houden? Lijkt me juist wel leuk, iedereen een keer in het echt ontmoeten en verhalen uitwisselen.

Ga nu even lekker de topics van iedereen doorlezen, is alweer langgg geleden haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ga nu even nieuwe foto's uploaden. Het zegmaar waar die deuk zat/zit, en hele vage bobbel haha. Dussss, ff de '7 maanden' foto's :P

Oja, en ik ben weer een cup gegroeid :S Heb nu 80D haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennnn ik heb een kamertje hihi. Deze gaat eindelijk wel door, lekker eigen keukentje en alles. Ga straks de sleutel ophalen en dan begin ik morgen met klussen, heeeeerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Super dat je een kamertje hebt en dat het nu ook echt doorgaat.

Hoe gaat het met het klussen? Wanneer ga je er eigenlijk in?

Ik heb je foto's ook nog bekeken en geen deuk meer te zien, echt tof.

Ze zien er echt super uit, maar niet nog zwaarder worden he?!

Zou zonde zijn als je zometeen weer van voor af aan kan beginnen.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik doe m'n best om het niet nog meer te laten groeien :P Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen, pfff moet er niet eens aan denken! Hoop volgende week in mijn kamertje te zitten. Vorige week flink veel geschilderd en schoongemaakt en ben het nu wel een beetje zat, ben moe haha :) Maar het ziet er echt heel mooi en fris uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Hoe is de operatie gegaan? Ik moet zelf volgende maand onder het mes. Kijk er enorm naar uit. Hoop echt van mijn pijnklachten in nek en schouders af te zijn. Heb nu mt. 80F en ga als het goed is naar 80C.

Las ook op het forum over borstonsteking. Daar ben ik wel bang voor, heb dat namelijk al twee keer eerder gehad.... Heb dat ook aan de PC verteld.

Groetjes aan allemaal. Wil graag verhalen horen!!

Juanita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.