Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Er komt nu trouwens een beetje melkachtig spul uit, maar het heeft een zwak punt gevonden bij de korst, en die zit er nog wel op gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen, Melissa,

Ik weet niet of het wat is, maar kun je op zo'n wond geen vette gaasjes doen, die plakken iig niet vast?

Wanneer ga je op vakantie?

Naar Spanje?

Bus of vliegtuig?

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja heb ik ook niet meer aan gedacht.. houd dat de wond wel droog dan? Want het is niet meer zozeer dat het gaasje echt heel erg aan de wond blijft plakken gelukkig..

Naar Spanje, vlak bij Barcelona ergens met het vliegtuig. De eerste keer dat ik ga vliegen haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb het gezien, heb het ook geprobeerd te fotograveren, maar kreeg de camera niet scherp. Maar het is alweeeer dicht, hoop niet dat die litteken daar erg lelijk word.

Ik heb trouwens zo'n Sapph-BH gepast vanmiddag, nou, ik was he-le-maal verliefd haha. Ik heb lekker veel geld teruggekregen van de verzekering omdat ik dubbel premie (?) had betaald, blijkt (zo zie je maar hoe mijn administratie eruit ziet, een RAMP :44: ). Ben ik heeeel blij mee, shopgeld!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Niet om je te ontmoedigen... Maar, ik hoorde gister van een vriendinnetje van mij dat een vriendin van haar weer een lelijk litteken heeft overgehouden aan een open wondje bij d'r bvk... Misschien dat je aan je pc iets preventiefs kunt vragen om dat te vooorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel even goed plan. Ik zie dat het verticale litteken bij dat wondje wel aan het 'uitrekken' is.. Ik wil ook zo graag smeren maar het mag niet.. door die irritatie van die tape is m'n huis helemaal uitgedroogd :25:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(... Dan zou ik zeker alvast even preventief gaan vragen voor een littekenbehandeling.. Misschien dat ze er nu al iets aan kunnen doen namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Kan het af en toe niet laten om even te spieken bij de 'buren' van de bvk. Super dat je tegenwoordig dit forum en internet hebt. Kan me voorstellen dat je er een grote steun aan hebt en veel meer informatie hebt als ik zoveel jaar geleden. Heb ook even naar je foto's gekeken. Je borsten zien er al goed uit, na een maand. Wat een grote stap en een belangrijke dag voor jou moet dit zijn geweest. Tja, die littekens. Ik heb vooral bij mijn oksels wat wildvlees gekregen, is dus soms zichtbaar. Wat bij jou nu roder is wordt straks lichter. Ik heb dit altijd voor lief genomen dat die littekens erbij horen, heb me er nooit voor geschaamd, ben altijd superblij geweest met die verkleining, en voor mij ook verfraaiing. Is er nu echt wetenschappelijk bewijs dat die littekenzalfjes helpen? Ik heb destijds een of ander receptje met vitamine E zalf gesmeerd, heel braaf een paar keer per dag. Sceptisch dat wel, en dat ben ik nog steeds... Maar goed, baadt het niet, dan schaadt het ook niet.

Hoop dat jij net zo lang of langer blij blijft als ik was na mijn bvk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die littekens is echt een tweede hoor, het ging mij echt puur om de verkleining. Ik schaam me absoluut niet voor de littekens maar het zou wel fijn zijn als ze er zo raar uitzien. Ik heb Bio-Oil in huis gehaald, geen chemische producten voor mij haha. En ik slik vitamine C pillen. Ik denk dat het ook wel een beetje heeft geholpen in het herstel gelukkig :) Maar ondanks alle 'dingetjes' (complicaties wil ik het niet noemen, naast die nabloeding) ben ik echt heeeeel blij met de borstverkleining :D En als ik na eventuele zwangerschappen oid weer grote borsten krijg doe ik het zo weer over, het is me echt enorm meegevallen (ben roker, dus dacht dat het herstel een ramp zou worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ik hier zo op dit forum zit komen die herinneringen van mijn bvk weer boven, ik rook ook en toen ook, ging in de 4 dagen dat ik opgenomen was vaak de drains 'uitlaten'. Wie weet wanneer ik eindelijk het lef en doorzettingsvermogen heb om te stoppen, heb ook doorgerookt in mijn zwangerschappen, wel heel stiekum, want het is tegenwoordig echt 'not done'. Schrecklich!!!! :56: , zwanger zijn en roken...

Al met al schijnt roken heel slecht te zijn voor de huidelasticiteit. Weet je, kan me bijna niet voorstellen dat je borsten groeien na een zwangerschap, maar het zal wel zo zijn..... Een collega van mij heeft op 35 jarige leeftijd een bvk ondergaan en haar borsten zijn erna ook weer gegroeid, een vriendin heeft op haar 18e een bvk gehad en haar borsten zijn ook gegroeid. Maar beiden zijn ook in gewicht heel erg toegenomen. Mijn gewicht is al die jaren heel constant geweest. Ik was als de dood voor de stuwing na de bevalling. Dat is echt enorm! en heel pijnlijk. De 2e bevalling had ik daarvoor speciale medicijnen, die hielpen echter nauwelijks. Bij bevalling nr 3 waren die medicijnen al weer afgeraden omdat er een verhoogde kans was op depressie. Toen zijn mijn borsten dus weer opnieuw opgeblazen en leeggelaten......Niet bepaald goed voor vormbehoud van je mooie boobies lijkt me zo.

ik heb 1 complicatie gehad, direct na operatie. Mijn bloeddruk was weg. weet niet meer tot welke waarde. Waarschijnlijk ten gevolge van de narcose. Het schijnt echt even heel akelig te zijn geweest. Ben de hele tijd na ontwaken en inslapen om de zoveel minuten wakker gemaakt om tegen mij te praten, heel vervelend, ik wilde alleen maar slapen (mijn hang naar een coma), ze hebben mijn bed gekanteld om nog genoeg bloed naar hersenen gepompt te krijgen. 7 uur sochtends, dag na operatie waren alle problemen ineens verdwenen! Dat dat gebeurde was onverwachts, ik ben daar zelf niet zo van geschrokken, omdat ik toen zover heen was, maar moet wel zeggen dat ik daar nu wel weer beetje bang voor ben. Zal dit dus ook zeker met narcotiseur bespreken, wat er toen gezegd is als mogelijke oorzaak.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word nu echt heel erg sad.. ging het eindelijk goed met het wondje, is mijn litteken aan de zijkant een stukje losgescheurd. Had gisteravond al best wel last van dat stuk, maar had het gewoon genegeerd. Nu wou ik net even gaasjes verschonen, zat er een enorme bloedvlek in die bh, ik schrok me rot. Onder m'n tepel komt ook alweer wat vocht. Nu moet ik weer rustig aan gaan doen tot de vakantie

Is weer een goed voorbeeld van 'naar je lichaam luisteren en niet te veel willen.'.. Dus mag geen was meer doen en niet meer opruimen van mamsie..

Zal ff een foto plaatsen van het gaatje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo melissa,

Zag dat je bij paling in het topic vroeg wat een dog ear is, bij mij loopt de borst aan de buitenkant niet helemaal weg maar net

iets in een puntje, hij heeft daar net iets te veel huid laten zitten dus dat moet polikinisch verwijderd worden.

Het valt vooral op als ik op de zijkant ga liggen dan zakt de borst wel naar binnen maar blijft er aan de buitenkant en flapje huid staan.

Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Ga zo je topic even lezen.

Groetjes Vosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Melissa,

Wat shit zeg dat het open is onder je borst en dan ook nog dat gaatje.

Echt wat rustiger aan gaan doen!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey melissa

ik heb ff bijgelezen. een aantal reacties terug stond een tip over vette gaasjes. ik heb zelf silliconengaasjes gehad (misschien wel hetzelfde) maar dacht dat op vette gaasjes vaseline zat en op deze nie! misschien een tip? kan je recept van aanvragen hoef je niks zelf te kopen :blush:

en wat kloten (sorry voor dat woord) jullie met je wonden zeg! open - dicht - open - dicht heb ik gelukkig helemaal niks geen last van gehad! alleen toen het open was wou het nie dicht maar is nie meer open gegaan toen er een korstje op zat! korst is eraf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Melissa,

Even je foto bekeken.

Als ik het er bij mij zo uitzag, zou ik denken dat dat nou was waar mijn pc het over had, toen hij zei dat ik niet moest schrikken als ik hier of daar een wondje zou krijgen, omdat het dan om een hechting gaat die er uit wil. Hoorde er bij zei hij. En ook dat het wat kon bloeden. Dan kun je nog denken of dat dan midden in het litteken zit zo'n hechting, maar één van mijn "rijgdraadjes" zat ook ook precies midden in het litteken. In ieder geval: niet gaan pulken of er wat zit. Het komt er vanzelf wel uit. En lekker rustig aan doen, hè!

Jij hebt toch geen hondenoren? Of wel? Ik niet, geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, dat dacht ik ook. Maar schrok wel even, je verwacht namelijk niet zomaar dat iets wat echt al een 'litteken' is, weer open gaat. Als je dan een flinke bloedvlek in je bh vind, dan schrik je toch wel even. Het is ook een teken dat ik rustig aan moet doen..

Heb nu ook lichte verhoging, hoe stom het ook klinkt, maar dat is juist wel even goed omdat ik dan gewoon een beetje 'geremd' ben.. Dan ben ik gewoon niet in staat om te snel dingen te doen..

En dan te beseffen dat ik vorige week eigenlijk wel weer wou werken. M'n manager zei nog tegen mij dat ik dat beter niet kon doen en ik beter kon wachten na de vakantie, want het is ontzettend druk nu daar. Moet donderdag naar de bedrijfsarts, dus maar even kijken wat zij van plannen heeft :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, doe maar lekker rustig aan. En dat werk dat je doet is misschien ook nog wel te zwaar. Vooral met armbewegingen en draaien en zo.

Ik ben eigen baas dus ik kan helemaal zelf bepalen hoe hard ik werk :62: en hoe lang :62: en hoe vaak een ik kopje thee drink :62: . Al moet er natuurlijk af en toe wel wat gedaan worden.

In ieder geval: lekker slapen en morgen zien we wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.