Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

Heeft je zusje ook koorts?

Ik heb begrepen dat dat een symptoom van de mex. griep kan zijn moeilijk kunnen lopen, last van de spieren en zo?

En jij ziek? vervelende hoor. Even lekker uitzieken. Maar wel vreselijk balen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie
Ja, maar Annita, Melissa heeft een 80C en jij een 70D. Dat betekent dus, dat als je even naar dezelfde onderomvang rekent dat Melissa een 70E en jij een 80B hebt... Daarnaast gaat het toch niet om de maat maar dat je geen last meer van je borsten hebt en dat ze er mooi uitzien? Mijn zusje heeft 70C en ik kan je vertellen: dat is best klein hoor! Dus cheer up, geniet lekker van je borsten en laat je niet gek maken door een lettertje! :P

ik zit er echt niet mee hoor dat ik zelf nog een D heb !!!!!!!!!!

ik ben onwijs blij met mijn kleine borsten!!!en maat heeft inderdaad met je omvang te maken.

al had ik waarschijnlijk een C ook mooi gevonden, maar dit past beter bij mijn lijf, alles is nu goed in proporties zeg maar......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar mijn werkgever was wel flink pissed dat ik niet naar de huisarts heb gebeld. Maar ik heb even gebeld en de huisarts wist zeker dat ik geen mex. griep had. Er is trouwens wat irritatie tussen mij en de managers van mijn werk wat betreft de ziektewet, inwerken, uren etc. Ik heb aangegeven dat ik niet direct zoveel wil werken maar ze doen daar ook heel moeilijk over. Ik heb zelfs van een collega gehoord dat ze helemaal pissed off waren dat ik me ziek had gemeld. Hallooooo, ze zijn kwaad op me dat ik ziek ben? Morgen stap ik even naar de restaurantmanager om even mijn standpunt duidelijk te maken. Dan raak ik maar m'n baan kwijt omdat ik een grote mond heb, maar dan ben ik in ieder geval voor mezelf opgekomen en daarbij, ik hoef geen baan waar ik zo behandeld word. Pff..

En nu even leuk nieuws, mijn la puilt bijna uit van de nieuwe bh's. Ik heb mijn hobby gevonden hoor, bh shoppen! En die Bio-Oil lijkt goed z'n werk te doen, de littekens worden zichtbaar lichter, al zijn ze wel een beetje geïrriteerd van al dat masseren enzo. Maar ze beginnen er al aan te wennen hihi. Wel een smeerboel hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het ruikt wel lekker en eigenlijk..................vind ik het ook wel lekker om mijn borsten te masseren........ze zijn zo mooi klein en zacht.

gut ik lijk wel verliefd.........hahahahahaha :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa,

Ben je nog naar je restaurantmanager gegaan?

En ik heb gehoord dat het niet erg is als je littekens wat rood worden van het masseren, schijnt door de doorbloeding te komen.

Het is dus alleen maar goed!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, met werk is het geregeld. Heb m'n zin wel gekregen, maar echt een goed gesprek moet er nog wel komen.

Vandaag een elleboog tegen m'n borsten gehad in de volle bus. Nog niet zo heel erg prettig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel even gevoeld ja, maar de pijn is nu wel zo'n beetje weg. Alleen af en toe nog van die vage steken. Nu weet ik dus dat ik in de bus voortaan maar met mijn gezicht naar het raam moet staan om ellebogen te ontwijken haha. Ooooh, en de litteken om mijn rechtertepel en de linkse verticale litteken zijn al bijna helemaal wit. Whoeehoee! Maar van die griep ben ik nu helemaal af, maar nu heb ik van die vreselijke hoestbuien, heeeeel irritant. Ben onderhand al toe aan mijn derde fles hoestdrank, heb allemaal verschillende gehad maar niks werkt, grrr.

En vanavond lekker de stad in met een aantal collega's, even wat anders dan alleen maar werk en school haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die deuk is nog niet minder geworden helaas :( maar ik geef het de tijd. Had ook even gemeten, de verticale litteken bij de deuk is bijna 2 cm korter dan de ander. En bij de linkerkant valt de borstplooi heel netjes onder het horizontale litteken, bij de rechterkant ziet het er heeeel anders uit, lijkt een beetje 'gefrommeld' zegmaar (kun je ook wel zien op de foto's). Maar zoals ik al zei, ik geef het de tijd, mensen zien het toch niet, maar voel me er toch niet prettig bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis

heb net ff je foto´s bekeken,vind het er erg mooi uitzien hoor.hoop dat ze bij mij ook zo worden.heb gister ff een foto gemaakt met mijn mobieltje.wat kijk je er dan vreemd tegen aan verschrikkelijk..

ze zullen vast mooier worden hihi

Haha, ja naar he :P. Als je er al naar kijkt, is het in de spiegel, dus op een foto ziet het er dan maar stom uit ja! Maar nog maar een nachtje voor je, dan worden ze vast mooier :)

Net als die van Melissa! Geneest inderdaad heel netjes :). Die deuk blijft wel jammer ja en kan me ook voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt, ondanks dat niemand het kan zien.. Het gaat ook helemaal niet om anderen, het gaat gewoon om een rare deuk in je borst! Heb niet gelezen waar en of je het verteld hebt, maar wat zegt je chirurg erover?

*Wat ik trouwens dacht bij het bekijken van de zoveelste foto's, is dat een meeting van dit forum echt grappig zou zijn... Iedereen weet zo ongeveer van elkaar hoe de voorgevel eruit ziet, haha. (Ow, jij bent die met die vlek daar en daar?)*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja het geneest wel heel mooi, ben heel trots op de littekens (oorlogswonden noemt m'n moeder het). Ze worden heel mooi licht :) En wat betreft die deuk, dat is maar aanzien, zegt de pc. En anders kan het volgend jaar gewoon gecorrigeerd worden.

Heb trouwens alweer koorts. En last van m'n keel. Pffff het houd ook nooit op met mij he.. Ben behoorlijk vatbaar voor ontstekingen, ben allang blij dat ik geen borstontsteking heb gehad, alle ontstekingen gaan lekker naar m'n keel en neus en aders in armen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal er heel erg van. Sinds de operatie heb ik vanalles gehad, ik hou het niet eens meer bij. M'n werkgever heeft al het gevoel dat er iets niet klopt en ik mis nu al heel veel van school. Daarbij gaat mijn keelpijn nu wel weg, maar ben ik helemaal ziek van de antibiotica. Heb de hele nacht wakker gelegen :98: En als ik serieus de operatie moet vergelijken met al die griepjes en rare ziektes, vind ik dat de operatie reuze is meegevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja er heerst nu wel van alles he, loop ook al weken met keelproblemen.

Daarnaast heb ik sinds de operatie last van hersenloosheid, blijkbaar zaten die bij mij in de borsten.

Voor allerzekerhied zou je je bloed kunnen laten testen op van alles. Tja en verder helaas je moet je er aan overgeven, op dit moment heb ik niet echt tips, want als ik ze ahd kon ik ze zelf ook gebruiken.

Hou je taai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gevoel heb ik ook wel eens, dat een deel van mijn hersenen in mijn borsten zaten en ze die hebben weggehaald. Hoe gaat het nu met jou dan? Al wat verbetering? Wat hebben we toch een pech.

Nu heb ik iets heel sneu.. Een koortslip haha. Vind het zo grappig dat iedereen loopt te zeuren over de mexicaanse griep en dat ik alles heb gehad behalve dat! Even afkloppen natuurlijk :108: Maandag weer naar school en werken, ik zit weer even in mama's ziektewet, wat inhoud dat ik werkelijk niks mag, en computeren moet ik maar buiten op de laptop, en veel slapen. Ik moet van de huisarts deze keer ook goed uitzieken, misschien zit daar het probleem wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat vervelend dat je steeds ziek bent.

zou nu dan inderdaad maar ff goed uitzieken.

je bent gewoon je weerstand kwijt..

heb net je foto's nog ff weer bekeken(begin te vergelijken haha)

maar het ziet erg goed uit hoor.

bij jou hebben ze ook aan de ene kant veel meer weggehaald dan de andere.was bij mij dus ook het geval.

he beterschap

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dankjewel :) bij mij is er inderdaad ook een stuk meer weggehaald aan de andere kant. Ik wist dat er een beetje verschil in zat, maar zoveel?? Schrok er wel een beetje van toen ik het hoorde (werd net wakker van de operatie), zelfs de zuster schrok ervan haha.

Oja, die handtekening, moet je even naar instellingen boven in de pagina, en dan geloof ik wijzig handtekening. De rest is aan jou, lekker vanalles erin kliederen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.