Ga naar inhoud

Melissa : 22 juni 2009 : Dr. van Rijssen : Isala Klinieken


Aanbevolen berichten

4 augustus vliegen we en we komen 14 augustus terug. Dus ben even zoet.

Ja paps gerust stellen, dat is heeeel moeilijk haha. Ik zal morgen even bellen of het goed is om langs te komen of niet, maar vind het zelf een beetje onzinnig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 681
  • Created
  • Laatste Reactie

Valt me nu pas op, keek net in de spiegel en door die deuk in mijn rechterborst lijkt de linker een stuk groter. Ik weet dat het nog wel wegtrekt, maar het is geen gezicht haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hihi dat heb ik ook wel ;)

Hoop echt dat je tijdens je vakantie geen last hebt van wondjes :( dat het gewoon dicht is voordat je vertrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laura :)

Ow heerlijk met vakantie! Ben jaloers ;)

Maar bezorgde vaders, die zijn het ergste inderdaad hahaha. Ach een extra controle kan echter ook geen kwaad of ben jij een koppige dochter ;)

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weer een wondje opengegaan (de nieuwste haha) en heb er weer een flinke hechting uitgevist die er ineens uitstak. Pfff ik blijf bezig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb toch maar even gebeld naar het ziekenhuis om te vragen of het normaal is dat ik alleen maar meer wondjes krijg. Maar blijkbaar is het dus niet goed en moet ik straks even langskomen. Zal even laten weten hoe het is gegaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim voor je dat het toch gewoon oplossende hechtingen zijn (waar je af moet blijven!) en dat je onbezorgd op vakantie kunt straks.

Even wat anders: hoe heb je dat *ankermethode* achter je topic naam gekregen? Dat wil ik ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die assistente vond het al vreemd want die hechtingen horen gewoon op te lossen en soms komt er wel eentje uit. Maar bij mij dus 4 stuks, grrr...

Moet je het eerste bericht in je topic bewerken en dan staat er onder je titel nog een tekstvakje, kun je daar lekker typen haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er weer hoor.. pfff, heel lang lopen wachten. Eerst bij zo'n hele vreemde chirurg die volgens mij geen topdag had. Hij iets kijken en blijkt dus inderdaad dat ik niet tegen die hechtingen kan. En wat krijg ik voorgeschreven? Oogzalf. Ja, echt waar, OOGZALF! Blijkt te werken. Maargoed, toen was mijn eigen chirurg weer terug op de poli en wou me ook nog even zien. Wat was ik blij zeg, het is zo'n aardige vrouw. Die heeft even gekeken en zei dat het met die zalf sneller dicht moest gaan. En het viel dr inderdaad ook op dat mijn rechter een beetje misvormd was maar als dat na een jaar nog te zien was kon dat ook gecorrigeerd worden.

Dus zometeen eerst maar eens even.. tja.. oogzalf halen :82:

Oja, dit is voorlopig ook meteen mijn laatste controle geweest. Als er nog wat gebeurd mocht ik direct bellen en kan ik altijd langskomen. Ik kon de afspraak voor 2 september nog wel laten staan als ik eventueel nog vragen had, dus dat is wel heel erg prettig :) En ik mag ook al beugelbh's dragen :D Maar dat doe ik toch nog maar even niet, voor mijn eigen gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Melissa,

Wat een gedoe met die hechtingen. Hopen dat die oogzalf :ph34r: helpt.

En inderdaad die Saphh zit heel mooi.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja een 80C :D Had van mij ook niet kleiner gehoeven haha, vind het perfect zo! Was al bang dat ik straks op een grote D, kleine E zou blijven steken ofzo :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wel een bijzondere mijlpaal haha. Jij ook gefeliciteerd natuurlijk :43: :43: :43:

Nou net even met de bedrijfsarts gebeld en ze ik ga vanaf 15 augustus weer rustig beginnen met werk, ongeveer 3 uurtjes per dag, 2 of 3 dagen per week. En als ik het niet ga redden kan het altijd nog aangepast worden. Woehoee ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Melis!

Da's goed, lekker rustig aan weer beginnen met werken, onder de mensen komen etc, ik ga 17 aug waarsch een dagje proef en als het dan goed gaat ga ik daarna ook weer een paar daagjes per week werken!

Maare, jij eerst op vakantie, jippie! Hopen dat de oogzalf gaat werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melis,

Ik blijf het vreemd vinden hoor oogzalf haha. Na ja, alst maar goed werkt natuurlijk..

Hoest met de wondjes nu? Lekker rustig allemaal? Hoop t wel voor je zo met de vakantie in zicht ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het ook nog steeds heel weird vinden, maar de chirurg zei dat er een stofje in zit dat het herstel zou bevorderen en dat het verder niet meer gaat ontsteken.

Maar de wondjes gaan helemaal super! De wond waar ik de hele tijd last van had zit helemaal dicht, het korstje is er net afgevallen :D Verder zit er een goede korst (haha) onder de tepel en aan de zijkant van m'n borst, en de laatste is in ieder geval droog. Dus ben helemaal blij :D Jammer dat de ziekenhuisbezoekjes nog niet over zijn, zo ga je nooit naar het ziekenhuis, en zo ga je binnen een paar maanden heel vaak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.